WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby
NESCHOPNOST SAMA.
Výpis jak se zde doručuje televize a 3 LED žárovky. Nechapu, že MALL.cz spolupracuje s takovými neschopnými amatéry….
Sledování balíku:
24.11.2020 03:24 Zásilka vydána k převozu mezi depy / /
24.11.2020 03:24 Zásilka vydána k převozu mezi depy
23.11.2020 13:36 Zásilka vydána k převozu mezi depy
23.11.2020 10:32 Zásilka nedoručována – odeslána na chybné depo (!)
23.11.2020 06:31 Zásilka přijata na depo z převozu mezi depy
23.11.2020 03:12 Zásilka uvolněná do rozvozu – po zmeně dispozic
23.11.2020 03:08 Přeprava objednána, data k zásilce přijata
22.11.2020 23:42 Zásilka pozastavena – čeká na změnu dispozic
22.11.2020 23:33 Zásilka přijata na depo
25.11.2020 13:01 Zásilka pozastavena – Nekopletní (!) / /
25.11.2020 10:58 Doručení pozastaveno – Zásilka nepřevzata rozvozu
24.11.2020 12:50 Zásilka pozastavena – Nekopletní (!)
24.11.2020 10:03 Doručení pozastaveno – Zásilka nepřevzata rozvozu
24.11.2020 05:25 Zásilka přijata na depo
23.11.2020 14:36 Zásilka přijata na depo
23.11.2020 03:08 Přeprava objednána, data k zásilce přijata
Jen tento výpis je na facku jejich logistice a neschopnosti lidí. Děs a hrůza a narovinu snad jediná služba horší než česká pošta!
Komunikace nulová. Když u ž něco doručí, kurýr protivný jak bradavice na patě. Vážně něco otřesného.
První zkušenost je katastrofální. Jsou neslušní, zákazník je jim lhostejný
Při sledování zásilky jsem se dozvěděl , že jsem zásilku odmítl. Lež !!! Nikdo mi nekontaktoval e-mailem ani sms. Mrháte časem klientů.
Nejhorší přepravní služba v ČR.
Čekám týden na předem uhrazenou zásilku, vč. dopravy WEDO domů.
Na zákaznické lince řečeno, že vykládají kamióny ještě po Intime z léta a tyto zásilky mají přednost.
Operátorka to prý sice zaurguje, ale sama tomu prý nevěří, že by to mělo efekt.
Linka na depo HK 246092970 je neustále obsazena, spíš ale vyvěšena.
Takže se s nimi není možno spojit, např. pro osobní odběr.
Naivně jsme uvěřili že jsou lepší než původní In time, nejsou, právě naopak.
Od 16.11. mi pouze chodí SMS že zásilka bude doručena následující den a i přes opakované urgence mnou i odesilatelem (Avon) zásilka stále nedoručena.
Šílená přepravní služba!
Jednání řeznického psa.
Kradou.
Doručují za měsíc.
na zásilku čekám dva týdny.
Špatný
Dobrý den,
bohužel musím přidat svou negativní zkušenost s touto společností. Objednal jsem zboží přes e-shop, který neměl možnost volby dopravce a tak na mě zbyl tento černý Petr.
17.11.2020 – přeprava objednána
18.11.2020 – zásilka přijata na depo
19.11.2020 – SMS a mail – doručování proběhne mezi 14-17 hod. Řidič volal 18:48, jestli jsem stále na adrese doručení, nechal jsem si poslat balík do práce, takže do pěti jsem čekal, ale do sedmi už opravdu ne.
20.11.2020 – SMS a mail – opět 14-17 hod. Chtěl jsem předejít dalšímu zbytečnému čekání do pěti, tak jsem už ve čtyři volal řidiči na číslo uvedené v SMS. Nikdo nezvedal. Počkal jsem tedy opět do pěti a psal první mail, jestli budou vždy jen posílat zprávy a nebo hodlají balíček i doručovat. Přišla mi automatická odpověď, že odepíší během následujících dvou pracovních dnů.
23.11.2020 – opět mail a SMS 14-17, já hlupák zase uvěřil a čekal v práci do pěti. Nečekaně nic.
24.11.2020 – 8:43 odpověď na můj mail, že zásilek je hodně a neví, kde je ta má. Paní mě dostala otázkou, jestli už svůj balíček mám.
24.11.2020 – 11:19 SMS a mail s doručením mezi 14-17 s možností PLATBY KARTOU.
24.11.2020 – 13:18 – kurýr přivezl balíček (13:18 podle mě není mezi 14-17, ale co už), platba kartou NENÍ MOŽNÁ, naštěstí jsem si půl hodiny před tím vybral hotovost.
24.11.2020 – 14:25 – mail, že pondělní SMS mi rozhodně nemohla přijít a že zásilka je nelokalizovatelná.
Děkuji za tuto zkušenost, více si budu vážit České pošty. Udivuje mne, že zásilková společnost dokáže být zaskočena, že před Vánoci v době, kdy jsou obchody zavřené mají více balíků, než jindy.
Shrnuto: balík, který měli doručit 19.11. dorazil 24.11., SMS a maily s doručením nejspíš posílá náhodný generátor, vůbec netuší, kde se zásilka nachází, a když už dorazí kurýr, tak v jiný čas, než je v avízu a bez možnosti platit kartou.
Hrozny komunikace žádná. Zavolala jsem na číslo v SMS a chtela jsem znát jen přibližný čas v kolik prijede[ROZMEZI 10-13 JE OPRAVDU VELIKY) pan mi odpověděl az tam budu tak tam budu .Super DOMLUVA sama bych si tohoto dopravce nevybrala nikdy!!!!!
Řidič mi v daném termínu nedoručil balíček. Poté, co jsem mu řekl že si na něj budu stěžovat, odpověděl že každý jsme nějaký. Zboží v balíčku úmyslně poškodil. Očekával jsem dva adventní věnce které řidič ve finále polámal a zničil.