WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby
Velká nespokojenost,nedodržení termínu,nedodržování časů,nedoporučuji
Příšerná služba, kurýr si omylem vza 6.11.2020l špatný balíček, který mu nepatřil. Reklamace od 9.11.2020, původní označení balíček je stále nedoručen, nejsou schopni ani po 5 urgenci nic udělat. Odvezený balíček bohužel v nedohlednu. Operátorka jen řekne, že to zaznamená, Depo se vám neozve. Doufám, že je rozhýbe právník.
Objednávka zboží u společnosti MALL. Zboží jsem uhradil předem a měl jsem si jej vyzvednout na MALL pointu. Čekám více než 30 dní, zboží by mělo být u tohoto přepravce více než 20 dní. Prodejce ani dopravce nekomunikují, na základě mého volání přepravci i prodejci se vždy pouze dozvím, že daný dispečer věc urguje a zboží bude k vyzvednutí následující pracovní den (cca 8x).
Nakonec si asi ještě budu vážit kvalit České pošty a jiných eshopů (i přes nepříjemné zelené marťanské reklamy).
WeDo – to teda ne
Katastroficky pomalé a nespolehlivé doručování
Naprostá hrůza, chápu že teď v době covidove toho mají dost, zpoždění pár dnů bych odpustil,ale tohle nemá obdoby.
Jeden balík z Alzy nedoručili 3 týdny. Rano přijde mail budeme doručovat, celý den čekáme, kurýr se neozve, nepřijede,telefon nezvedá a večer se dozvím že jsem nebyl k zastižení! Poté balik týden leží v depu a příběh se opakuje. Druhý balík se leží v depu Jihlava už týden a doručit se ještě ani nepokusili!
Už opravdu NIKDY. Zásilka mi měla přijít před týdnem, je pozastavena a říkají, ze nemají dodací adresu a nemůžou ji připsat. Stejný problém tam má X dalších lidí. Zatím má nejhorší zkušenost s doručovací službou, jakou jsem kdy zažil.
Katastrofální podnik. Objednali jsme si z e shopu Košík potraviny a další zboží. Z Košíku jsme dostali zprávu, kdy máme čekat doručení touto přepravní společností. V den doručení přišla zpráva od Košíku ( v 17.45 ) že byl balík poškozen a zásilka byla vrácena odesilateli. Udělali jsme tedy na Košíku novou objednávku s tím , že máme čekat dodání v pátek. Po dlouhém pátečním čekání jsme dostali zprávu jménem Košíku, že nebyl adresát zastižen. Nechápali jsme tuto nepravdivou zprávu , protože jsme byli doma a přepravce dostal naše telefonní čísla. ZAvolali jsme tedy na Košík a tam jsme zjistili , že je vše jinak, že tuto zprávu poslala přepravní služba jejich jménem a že WeDo poslalo zásilku omylem na nesprávné depo a že nám zásilku doručí v pondělí. V pondělí jsme od rána čekali zprávu , kdy dojde k doručení a ejhle, před polednem nám zavolali z Košíku, že zásilka byla opět při přepravě poškozena a vrácena Košíku. Objednávku jsem tedy zrušil a budeme se muset obejít bez objednaného zboží – hlavně potraviny a respirátory . Nezbývá nám tedy , než v této situaci riskovat zdraví a vyrazit do supermarketu a resapirátory sehnat jinde. Mimo jiné nás tato akce stála i soustu hodin času ( čekání, telefonáty, 2x vypracování objednávky ). Za to vše této přepravní firmě děkujeme.
Katastrofa! Zlatá ČP! Absolutně žádné informace o zásilce, na Vánoce toho objednávám víc a vůbec se nikde nedozvím, o jakou zásilku se jedná, jelikož jsem tuto společnost v objednávce nikde jako dopravce nezvolila. V trackování zásilky vidím jen, že si ráno dopravce převezme zásilku a večer jí vrátí na Depo a další den to samé. Info o změně data doručení žádné! ? jsem zvědavá, jestli zásilku vůbec doručí
Nedodrzeny termin rovozu, zadne info o presun terminu na dalsi den, hruza hnus! Platila jsem dopredu a nemam balik ani penize. Prvni a posledni objednavka! Cely den doma cekam a nic, zadna sms ani hovor o presunu datumu!!! Zlata pošta nebo ppl!!!!!!!!!!!!!!!NEDOPORUČUJI!!! UZ NIKDY VIC!!! ?????????????????
Objednali jsme si nákup na Košík.cz pro který tato firma dělá dopravu. Jsme v karanténě, není jiná možnost. Zboží nedošlo první den, ani nedošlo druhý den a bylo nám oznámeno, že přijede, až po víkendu – v pondělí. Bydlíme na samotě u lesa, nemáme možnost si jídlo nechat jiným způsobem dovézt. Toto je realita tak neprofesionální, laxní a nepříjemné firmy a jejich zaměstnanců. Velice tuto firmu nedoporučuji! Absolutní nezájem o zákazníka!