WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.

WEDO

Logo – WEDO

Představení dopravce

WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz

Web WEDO.cz

Přehled služeb

Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.

Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.

Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Kontakt
  • Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropská přepravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8.5
3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.9
Klady
  • možnost změny doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • spojení dvou zaběhlých dopravců
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

1 389 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 2
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    40

    Doručení ve svátek 17.11. Zákaznická linka není pracovní hodiny nejde se dovolat.

    Zápory: Doručení mimo uvedený čas Notifikace v sms a emailem v den doručení Nemožnost si zvolit jiný termín doručení
    Přínosný(15) Nepomohl(4)You have already voted this
    • 0.25
      Rychlost doručení
      0
      Jednání se zákazníkem
      10

      Intime měl špatnou reputaci a po přejmenování na Wedo se nic nezměnilo.
      V úterý měl dorazit balík, teď je čtvrtek a balík se pořád valí někde na depu… Zlatá Česká Pošta…

      Klady: Žádné
      Zápory: Rychlost doručení
      Přínosný(6) Nepomohl(1)You have already voted this
  2. Moje první zkušenost a nejspíše poslední. Nechávala jsem si od jedné paní poslat lustr, který odeslala v pondělí. Ve čtvrtek večer mi přišel e-mail, že následující den mi kurýr zboží dodá mezi 14-17h. Následující den jsem mu volala ohledně času doručení, bohužel mi však nedokázal nijak odpovědět, jestli vůbec přijede. Balík nedorazil. V pondělí jsem volala na zákaznickou podporu, kde mi paní sdělila, že dostanu novou zprávu a balík mi snad v pondělí již přijede.. Balík konečně po týdnu dorazil i pan kurýr se zdál lehce příjemnější. No z mého lustru však zbyla hromádka střepů, nevím, zdali se s ním hrál basketbal, ale toto jsem opravdu ještě nezažila…

    • …prý cílem je být jedničky na trhu ?
      Spįš by mělo být cílem dostat co nejvíce lidí na psychiatrii pro prášky na uklidnění.
      To by jim šlo mnohem lépe.
      Mě by tedy bohatě stačilo,dostat konečně svůj balík.
      Celé dny jsem doma,televize vypnutá

      Abych náhodou nepreslechla zvonek.
      Včera jsem doma nebyla k zastižení (celý den doma) dnes nejsem k zastižení (celý den doma) to mi kurýr ráno slíbil velmi neochotně, když jsem mu volala,že balík doveze.Volam i odpoledne ,že neví že muj balík asi nemá.,že nepřijede ,ať zavolam na Depo,tam zase,že balík v deset nabral kurýr k doručení.
      Já nemohu celý den sedět doma a čekat a navíc nanic.
      Dokonce klidne raději počkám pár dní navíc,když budu ,ale vedet,že v uvedy cas balik opravdu dorazí a bude klid.JAKO ZLATA ČESKA POŠTA
      A moc dobře to o sobě vědí a využivaji toho ke svému dobru a snaží se opravdu dorucuji,kdy mají….. No nedoruceny balik a papír ve schrance,že jsem k nezastiženi a mam uložené na poště jsem nezazila snad dva roky.Pokud.to.jde.a půjde vždy volim poštu, protože na WE/DO nemam nervy… to je snad ješte horší než PPL a to je.co. říct.

    • Když čtu recenze chce se mi brečet .. Já mám naštěsti kladnou zkušenost.. jak napsaly tak dovezly.. řidič sice bez roušky s cigarem v puse ale to je maličkost. Zboži bylo v pořadku ale vim že přiště radši jiného přepravce . Po druhé už mit štěsti nemusím .

  3. Zboží, které jsem si objednala, nedovezl na moji adresu, ale uložil na Uloženku, kterou jsem při objednání nezadala.
    Platila jsem si doručení domů.
    Řidič nebere telefon ani neodpovídá na SMS.
    Rozhodně nedoporučuji!!

    • Nejhorší doručovací servis v Praze!!! Užívala jsem servis poprvé a to bude poslední!!! Nedoporučuji nikomu!!!
      Všechny ostatní kurýrovy služby pomáhají s doručováním až do bytu. Tento servis je moc hrubý a napomáhají. Kurýrka neměla roušku na sobě!!! A ja sem byla s miminkem!!! Ona jen nechala krabici na podlaze a odešla!!!

    • suhlasim, mne sa vcera stalo to iste, akurat ze mi ktosi volal (zrovna som nemohla dvihnut), ale ked som potom volala spat resp. volala priamo soferovi, tak nedvihal, u baraku nikto nebol ani neprisiel, cely den som sa opakovane snazila soferovi dovolat, bud nebral alebo ma zrusil (co ale chapem, ak akurat dakomu predaval zasielku), ale ani nezavola spat, ked vidi, ze sa mu nejake cislo ozyva opakovane???
      Vecer som volala na ich hotlinku, pani sice mila, ale ze vraj to sofer ulozil na ulozenku. Ked som sa jej spytala, ci mi to opakovane dorucia, lebo sa z domu nedostanem (aj zato som si to dala sakra dorucit domov asi), tak zahlasila „noooo, mozem vam to dat znova na dorucenie, ale bude to trvat 3 pracovne dni“.
      Prosim, nech mi niekto vysvetli, jak je mozne, ze to potrva 3 prac. dni??? Naplanovanymi rozvozmi to byt nemoze, pokial ponukaju eshopom dorucenie do dalsieho dna.
      A poslat nejakeho sofera, aby sa cestou po svojej trase zastavil v ulozenke a vyzdvihol balik, a tento potom doviezol zasa na depo (ten isty den) a odtial najneskor nasledujuci den balik poslat ku mne (t.zn. NAJNESKOR 2. pracovny den by bol zasa u mna) nie je problem. Isty cas som pracovala v obore, sice nie dlho, ale na to, aby to clovek pochopil, netreba dlhe roky…

      Teraz som zvedava, ci to o tie tri pracovne dni pride. Nastastie to nie je nic take, co by mi trebalo surne, inak by som jej vcera povedala par peknych a milych slov…

      • Katastrofa, hrůza a děs, už nikdy víc s tohle firmou nechci mít nic společného. Tragedie. A nechápu, jak tohle může v dnešní době existovat. Zabalte to. Vaše služby nikam nevedou.

  4. 0.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    20

    Nejstrašnější kurýrný služba v Čechách. Místo do druhého dne cca za týden, další balík za 6000,-Kč po týdnu hledání údajně ztracen, po dalších pár dnech záhadně nalezen a doručen. Další týden balík za 8000,-Kč, po týdnu stále nemáme,ráno řeknou, že dorazí, v jednu hodinu už nedorazí, nebyl naložen. Dorazí ve středu, v úterý je přece svátek. Katastrofa. Nechápu, jak něco takového může na trhu fungovat. Museli jsme si na odesílající společnosti vyprosit jiného kurýra, jinak by nám utekli všichni zákazníci.

    Klady: žádné
    Zápory: veliká nespolehlivost
    Přínosný(51) Nepomohl(4)You have already voted this
  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dlouhá časová okna pro doručení.
    I přesto nedodržení času. Po 2h zpoždění voláme kurýrovi, jestli máme ještě na něj čekat, je nám sděleno, že dorazí. Po další 0,5h telefon, že nedorazí. I přes informaci, že následující den jsme doma pouze do 14 hodiny, kurýr přijel v 15. Dohodneme se na další den. Další den už nedorazí ani zpráva s časem. Čekáme do 17hodiny, voláme kurýrovi a obdržíme informaci, že on dneska Prahu nejede, že to musí mít někdo jinej. Po třech dnech balíček stále nemáme.

    Klady: Klad bude pokud balíček vůbec dorazí.
    Zápory: Komunikace Nespolehlivost
    Přínosný(74) Nepomohl(9)You have already voted this
  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Naprostá katastrofa! V pondělí obchod předal tomuto „dopravci“ zásilku a je čtvrtek a zásilka nikde. Nebo přesněji řečeno se nachází na špatném depu a ani po 2 dnech se odtamtud nepohnula. Řidiči se není možné dovolat, na dispečinku ochota nulová. Zlatá Česká pošta. A to už je co říct!

    Přínosný(207) Nepomohl(11)You have already voted this
    • dezorientovaní řidiči
      nekompetentní zákaznická podpora
      nejnespolehlivější servis

      Z 8 zásilek 2 doručeny (po 4. pokusu a 3 týdnech od odeslání), 5 vráceno odesílateli, 1 ztracena. Vyhněte se jim obloukem.

    • Reply
      Jana Tylová 9.11.2021 v 6:23

      Nic se nezměnilo ani vroce 2021/11
      3x jsem na výzvu čekala na doručení a nic.Ani omluva.Od předání dopravci uplynul týden.

    • Dobrý den od rána čekám na zásilku plán Doručení 1.4.2021 je 19:38 a zásilka nikde

      • Reply
        David Christov 11.12.2021 v 11:30

        HRŮZA!!! Totální selhání této společnosti, doufám že už nikdy nepotkám.
        Nechápu že ještě funguje.

      • Úplně stejná zkušenost, příšerné jednání. 16.9. se mi řidič nedovolal (moje chyba, byla jsem v práci) poté se mi už nikdo neozval,psala jsem tedy 17.9. mail, jestli je možné se domluvit na jiný termín, o dvě hodiny později mi přišla SMS, že nestíhají a zásilka bude doručena následující prac.den.Na to konto mi v pondělí 20.9. volá ráno paní, velice neochotně, že řidič říkal, že opakovaně nezvedám telefon a není označen zvonek ?‍♀️ volal mi 1x a zvonek máme označeny velice dobře.. Snažila jsem se to paní vysvětlit, nakonec jediné, co z toho vyšlo byl dnešní termín 21.9. a neodpustila poznámku,, počítejte s tím, že Vám bude volat! “ Tak jsem dneska opravdu zvědavá.
        Příšernost, už nikdy více.

    • Koukam ani po trech mesicich se nic nezmenilo. Dnes melo dojit k dodani zasilky, pricemz zasilka skoncila na spatnem depu Kdyz po zakaznickem servidu zadam coby kompenzaci jejich chyby vecerni dodani, nebod nebudu v dorucovacim case na dorucovaci adrese, je mi vyysvetleno, ze si to musim dohodnout s ridicem. Diletanti z InTime si zmenili jmeno, ale kvalita sluzeb zustava vicemene stejna.

      • Týden už mi balíček leží v Liberci v depu!!! Každý den slibují,že zítra ho doručí! Nevím co znamená zítra ale balíček stále nemám!

        NEDOPORUČUJU jejich služby!!!!!!!

      • Reply
        Veronika Pokorná 25.6.2021 v 15:09

        No musim říct ze vážně hrozné
        Několikrát zásilka odložena katastrofální domluva z řidičem tedy spíše vůbec žádná ..když jsem volala tipal mi to a ještě to nechá někde na depu nevíme kde. Tak za co jsou placení Jakmile budu vědět že doprava bude od této firmy okamžitě rusim a objednam raději od jinuď . Na 100% nedoporučuji

        • Hulváti! Nejhorší chování, nevychytané nebo žádné procesy, neakceptovatelné. Pokud nejste doma, zdrbou vás jako zákazníka přes telefon jak to je možné že jste jim nedali vědět ( vy ale můžete být na dovolené, nebo mít jednání..) a že to musí doručit. Nenabídnou opětovné doručení nebo uložení na pick-up pointu. Navyše ani z sms a ani z mailu se to objednat a přesměrovat nedá, i když to mají uvedeno na webu. Klasická díra v procesu. Za to nás ale seřvou že to jste nezažili. Volte jiné, slušné dopravce!

      • Máte naprostou pravdu,nejhorší dopravce co jsem kdy zažila,ZRUŠIT!

      • Hotová katastrofa,včera jsem čekala balík řidič se se mnou odhadoval že nikdo nebyl doma, nakonec jsem se dozvěděla že ho doručoval na úplně jinou adresu a balík mám prý uložený, nevím proč jsem si platila za doručení domů, když si balík musím vyzvednout o 5 km dál. Nejhorší přepravní společnost.

        • Absolutní hrůza. Týden od podání dodnes nedoručeno. Nejhorší ze všech dopravních firem. Všem svým dodavatelům jsem doporučil vyřadit že seznamu.

        • Pokud možno se této společnosti obloukem vyhněte. Doručení zásilky je katastrofa. Již několik dní „doručují“ zásilku, a vždy přijde SMS, že zásilka nebude z kapacitních důvodú doručena…. může být něco horšího než ČP? Ano může. Vítejte ve světě WEDO.

      • Nejhorší doručování služba!
        Nedoporučuji!
        Takové chování kurýra to jsem ještě nikdy nezažila!
        Takoví lidé tam nemají co dělat!
        Když je to nebaví a ještě Vás uráží !!!!

        • Veronika Grambličková 24.6.2021 v 19:35

          Jednání dopravce se zákazníkem naprosto neprofesionální, až vulgární a, arogantní!!! Řešeno se zákaznickou linkou, kde se vám sice omluví, ale při dalším doručování jiné zásilky opět arogantní kurýr, se kterým není možné se domluvit, nezvedá telefon a když už ho zvedne, je arogantní nevstřícný a aniž by se s vámi snažil domluvit, zavěsí telefon. Za mě už nikdy více!!! Budu si sakra dávat pozor, abych se jim vyhnula.

        • Hruuuuza!!! To ze se zmenilo jmeno spolecnosti z intime na Wedo, bohuzel neznamena, ze se kvalita sluzeb zlepsila. Zustala stejna mozna i horsi. Bohuzel jsem si teto zmeny jmena vsimla pozde a dopravu pres Wedo objednala. Dnes mel byt balicek dorucen a misto toho byl udajne prevezen na spatne depo, takze uz asi po 3 probiha prevoz mezi depy, je toto normalni? Ted je 22hodin a od 7 rano o baliku nejsou znamy zadne dalsi udaje. Opravdu zlata ceska posta. Divim se, ze tahle dopravni spolecnost stale jeste funguje… nekoho tak silene nespolehliveho jsem jeste nevidela.

    • Souhlasim. Vcera prisla sms, ze privezou balicek. A … prd. Dnes to same, volala jsem ridicovi na cislo, ktere me prislo v sms a on me sdelil, ze k nam nejede a pro me nic nema. Tecka. Volala jsem operátorce, zjistila, ze prijede jiny mezi 16-17h. A …. prd nic. Druhy telefonat na operatorku. Pry to zjisti a uz se neozvala, bylo 17:55 ,pracuji prece do 18:00h. Ale v 19:00h ridic, ze priveze balik. Vysvetlila jsem kde to je a ze baracek je na kopci, reakce, tak tam nejedu, je to na kopci. Na me sdeleni, ze zde jezdi bezne PPL,GLS a i Ceska posta teda prijel. Tak po x dnech mam balicek doma. Zlata Ceska posta

1 128 129 130

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo