WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.

WEDO

Logo – WEDO

Představení dopravce

WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz

Web WEDO.cz

Přehled služeb

Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.

Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.

Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Kontakt
  • Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropská přepravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8.5
3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.9
Klady
  • možnost změny doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • spojení dvou zaběhlých dopravců
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

1 389 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Danuše Gorniaková 22.6.2024 v 7:54
    1.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    40

    Zásilka z obchodu v Polsku odeslána 13.6.2024 dorazila po mých reklamacích do pobočky 21.6.2024 , SMS k vyzvednutí přišla v 17 01 z odběrného místa,kde zrovna skončila otevírací doba, víkend zavřeno. Služby dopravní firmy mne odradily od dalších nákupu.

    Zápory: Dlouhá doba doručení.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Prisel mi email ze je box plny ze doruci jindy. Volala jsem na zakaznickou linku, at mi to teda daji jinam nez cekat x dnu nez se uvolni box. Dal mi to do kamenne prodejny na dalsi den, pry doruceni 12-15. Sms ze tam mam zasilku prisla o pul 16. V aplikaci neslo presmerovat zasilku nic, musela sem volat na zakaznickou linku. V kamennem obchode meli vsichni problem dostat svou zasilku kvuli systemu. Uz pres tuhle spolecnost objednavat nebudu

  3. Nedoporučuji přepravce Vás kontaktuje k vyzvednutí zásilky na pobočce na pobočku jsem zašel vyzvednou zásilku a zásilku Vám nevydají z důvodu nefunkčního systému máte přijít další den Kubovčík

  4. 4.25
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    90

    Poprvé jsem si nechal od WE-DO doručit balíček na výdejní místo, nešla jim databáze, čili jsem byl odkázán na další den, že to snad půjde. Nakonec na posl. pokud se paní připojila. Tak jsem nic neřešil. Podruhé to zas nešlo a mám opět přijít další den, zase jim nešlo se připojit do aplikace či databáze. Dokud si nevyřeší tu svou nefungující databázi, tak přes ně již nikdy více.

    Klady: Paní, která se snažila, ale nemohla nic dělat
    Zápory: Nefunkční systém zásilek
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  5. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Skvělá komunikace, operátorka úžasná

    Klady: Vše vpořádku, mohu jen doporučit
    Přínosný(0) Nepomohl(2)You have already voted this
  6. Reply
    Hana Ružarovská 12.6.2024 v 15:57
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    WEDO se vyhnout obloukem! Zašlou SMS s 3 hodinovým intervalem doručení, nechají Vás čekat 4 hodiny, kurýr je absolutně nekontaktní – MT hlásí že číslo není dostupné – pak se pracně domůžete kontaktu, aby Vám řekli, že kurýr sváží mnoho zásilek a musel se vrátit na depo, a že se Vám ozve, až zásilky vyloží a sdělí Vám termín doručení!!! Takže z 3 hodinové čekání je 6ti hodinové čekání na doručení, šílené!!!

    Klady: Kdyby šlo dát hodnocení mínusové, dám ho. Nejhorší dopravce, ještě horší než pošta.
    Přínosný(4) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 4.5
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    100

    Byl jsem překvapen s rychlým doručenim

    Klady: rychlost a ochota
    Zápory: nemám
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  8. 3
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    50

    Chybí systém.

    Klady: Velice nepřehledné párování zásilek. Velmi nepřehledný system číslování zásilek, není přehled co která zásilka obsahuje.
    Zápory: Přehlednost!!!!!!!
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Tragická služba tohle .. mají tam pěkný chaos .. v mailu napsáno, odhadovaný den doručení 5.6.24 .. ale už 4.6.24 mi přišla SMS, že mi hudbou doručovat balík, mezi 12-15h .. tam samozřejmě čekání, nikam nejdu kvůli tomu .. a nikdo nic, nikdo se neuměl ozvat .. tak si říkám, že to tedy doručí dnes, 5.6 .. ale dnes ani SMS nepřišla .. a v aplikaci mi ho mají dnes doručit .. ale je tam psáno, že je převážen na výdejní místo .. přitom včera v aplikaci bylo, že ho vezou ke mě .. tak wtf, to jsou asi bez mozku ti lidi .. velmi nespokojen.. nechápu, proč různí prodejci nemají na výběr více přepravních možnosti a mají jen jednu, přitom tu nejhorší ..

    Klady: Kladného tu nic nenajdete ..
    Zápory: Komunikace, rychlost, aplikace WeDo o ničem ..
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. V neděli balíček řádně označen byl podán na podací pobočce. Ve středu ráno tam pořád ležel. Urgovala jsem telefonicky přepravu u společnosti WeDo, podacímu místu to bylo totálně jedno, že tam balíček k odeslání leží už třetí den. Balíček teda ve středu vyzvednut, v 11:04 změněn status Zásilka je na cestě a k velkému překvapení ve 14:11 téhož dne balíček doručen na stejné místo, odkud byl odeslán, s odesláním kódu pro vyzvednutí. Co se stalo na výdejním místě je pouze moje domněnka, viditelně někde selhal lidský faktor. WeDo trvdí, že doručuje do druhého dne, chápu, že se může něco stát, ale doručení za pět dnů je neakceptované.

1 4 5 6 7 8 130

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo