WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.

WEDO

Logo – WEDO

Představení dopravce

WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz

Web WEDO.cz

Přehled služeb

Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.

Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.

Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Kontakt
  • Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropská přepravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8.5
3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.9
Klady
  • možnost změny doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • spojení dvou zaběhlých dopravců
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

1 389 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. celý den ,čekám na zásilku,pak volám paní,že si odskočím na 15 minut, paní řekla ,že zavolá a nakonec mi přjde sms na vyzvednutí zásilky v obchodě.Proč si platím doručení do ruky?

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Otřesná zkušenost. Můj balík bloudí, protože ho neumějí doručit do AlzaBoxu, i když jsem si tuto službu objednala, zaplatila a oni mi ji potvrdili. AlzaBox je prý plný. Absolutně diletantský přístup. Když jsem si tedy vybrala nejbližší výdejnu, aby mi balík dali tam, tak mi ho tam taky nedají, protože je na provozovnu moc těžký (13 kg). Navrhují doručení domů. Nechápou, že kdybych chtěla balík domů, tak to udělám už na začátku nákupu. Není zbytí, tak jim dám adresu bydliště s tím, že odpoledne nebudu doma. Je jim to jedno. Nedokáží garantovat doručení dopoledne… Balík tedy zřejmě poputuje zpět, protože WeDo neumí doručovat. Opravdu horší než pošta! S nimi už nikdy více!!!

    Klady: žádné klady jsem bohužel nenašla
    Zápory: viz komentář
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    WE|DO už spíše NE, nejen že kontakt který obdržíte nikdo nezvedá, termín dodání nedodrží a když už se rozhodnou ze balík doručí, hodí ho do schránky a ani se neráčí třeba zazvonit aby si člověk mohl balík převzít. Absolutně nepřijatelné.

    Klady: Já žádné
    Zápory: Komunikace a následné předání balíku
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Už 3 den slibují že balík “dneska” doručí. První den psali že odpoledne dorazí, kurýr nezavolal, ani nezazvonil a označil zásilku, že byl příjemce nepřítomen. Druhý den měl přijet po obědě, tak jsem šel ze školy dříve abych mohl počkat na kurýra, kurýr zase ani nezavolal, ani nezazvonil, a v aplikace se mi zobrazilo, že kurýr přesunul dodání o 6 dnů na později. Když jsem volal na podporu tak mi sdělili, že dnes zásilku dodají (nenapsali ani přesný čas) tím pádem jsem dopoledne nemohl jít do školy, celý den a kurýr nikde… nejhorší je že tato zásilka byla naléhavá a sdělili jsme to i na infolince… kurýrovi se nedá dovolat, nedoporučuji, Volte radši schopnou konkurenci.

  5. Reply
    Darina Koubská 23.5.2024 v 11:00
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Absolutně příšerný přístup.
    V minulosti jsem měla se společností kladné zkušenosti, a tak jsem se nebála, když při objednání na Alza.cz a Mall.cz nebyla možnost výběru společnosti a zboží mi dodá právě WE/DO. To jsem se ale spletla, a nynější zkušenost mi potvrzuje jen to, že se společnosti odteď budu vyhýbat obloukem.

    Včera ráno mi přišla zpráva s rozmezím času, kdy kurýr balík přiveze. Žádná zpráva, nic. Jen poté dorazil mail a sms, že balík byl doručen na výdejní místo a čeká na vyzvednutí. Jsem celé dny doma a kurýr nemá absolutně problém s tím mě zastihnout. Absolutně jsem to nechápala, ale budiž, vyzvednuto.

    Dnes objednávka od Mall.cz a čekala jsem, že třeba rozváží jiný, ohleduplnější kurýr a stejný nesmysl neuděla – omyl, balík opět v okolním městě bez varování. Dnes se jak se do města dostat a tak by mě opravdu zajímalo, kde ten balík jako skončí.

    Opravdu se nevyplácí s touto společností nic objednávat.

    Klady: Rychlost “dodání”
    Zápory: Komunikace se zákazníkem = 0
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 0.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    20

    Musím bohužel NEDOPORUČIT. Opakovaně doručují zásilku na jiná místa. Nyní čekám na nápravu již 6 dní a stále se nic neděje. Pouze mi je slibováno, že byl požadavek zadán. Na balíček jsem pospíchala a bohužel by asi bylo jednodušší jej objednat znovu a nechat si doručit jinou společností než čekat, až WEDO napraví svojí chybu.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Tohoto dopravce nedoporučuji.

  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Kurýr mi nedorucil zásilku bez info ji uložil 20 km od mého bydliště po urggenci mi bylo přislíbeno že kurýr bude potrestán a zásilku mi do 3 pracovních dní dovezou po týdnu žádná odezva není to poprvé když něco chcete dělat tak to dělejte pořádně

    Klady: Žádné
    Zápory: Balík mi nebyl doručen ani po urggenci přepravce zásilku uložil bez oznámení 20 km od bydliště po urggenci mi bylo přislíbeno že zásilku dovezou do tří dnů na mou adresu po týdnu nic zásilku poslali spět na e-shop kde jsem ji objednal vaše služby určitě už nevyužijí nebylo to poprvé co se váš kurýr takto zachoval
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Reply
    Hana Hájková 17.5.2024 v 12:14

    Nejhorší doručovací služba. Nejhorší dopravce. Paní doručovatelka nepříjemná, vulgární. Během našeho tel. rozhovoru celou dobu na mě jen řvala a nadávala. V životě jsem toto nezažila. Odmítala balík předat mojí babičce na vozíku do bytu, když si sama nemůže dojít dolů ze schodů. KATASTROFA!

  10. OTŘES …. po včerejší sms že zásilka je na odběrném místě, jsem dnes po příchodu tam dostal jinou, že byla přesměrována jinam, tam ovšem taky není, TAKŽE KDE JE!?!? no masakr… už jsem jim poslal na zákaznické podpoře stížnost, tak jsem zvědav co bude…

1 5 6 7 8 9 130

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo