Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Je neskutečné, že si člověk objedná zboží v hradeckém eshopu s dodáním na výdejní místo Zásilkovny v tom samém městě ( cca. 1 km od sídla obchodu ) a zboží není k dispozici ani na konci druhého dne po předání zásilky obchodníkem Zásilkovně.
Nejhorší dopravce, co jsem objednala. Dodání mezi 15-17hod, celé odpoledne sedím doma a čekám. Nikdo nepřijel a ve 22:00hod se na webu dozvím, že nebylo 2x úspěšně doručeno a je uloženo na Zásilkovně?? To je vrchol. Zlatá pošta
Hnus už nikdy více
dva měsíce čekám na refundaci balíčku z aliexesu který zásilkovna přes opakované výzvy a hrozby (již podaným) tr.o odmítla doručit na uvedenou adresu, nevrátila jej ani odesílateli !!! POZOR JSOU TO ZLODĚJI !!!!!!!!!!!!!
Vždy jsem byla se zásilkovnou velmi spokojená, protože narozdíl od ostatních dopravců mi přišel balíček vždy v super stavu a nijak nepoškozen. Ovšem už dva týdny čekám na balíček, který se nejspíš někde ztratil. Proto tuto službu nedoporučuji a příště raději zvolím PPL nebo ČP, kteří sice mnohdy doručí balíček lehce poškozen, ale alespoň ho doručí.
Dobrý den,
v objednávkách zboží v e-shopech vždy volím Zásilkovnu vzhledem k příznivé ceně za službu a rychlé dodání.
Nicméně, tentokrát jsem chtěl vyřešit problém s balíčkem se Zásilkovnou v místě bydliště.
Na webu Zásilkovny jsem marně hledal telefonní číslo místní Zásilkovny. Pouze telefonní číslo v centrály, kde jsem poslouchal 10 minut automat a pak jsem položil.
Opravdu velmi smutna komunikace. Byla mi dorucena zasilka na pobocku, kde maji otevreno pouze od 9 do 16.00 hodin. Kdyz jsem pozadala o premisteni balicku na pobocku jinou o par metru vedle, bylo mi receno, ze za to musim zaplatit dalsich cca 150Kc. Na pobocku, kam mi byl balicek do zasilkovny dorucen se neda dovolat…. Pani na hot lince mi odmitla poskytnou tel.kontakt, ktery ta pobocka ma a zveda – na 2kontakty na webovem portalu, pro tu danou pobocku, na ktere jsem zkousela volat 50x nikdo nezveda a nevyrizuje tel. Popravde, absolutne nehorazny a neprofesionalni a nenapomocny pristup, ze strany zasilkovny. Nevyjdou vam v nicem vstric a jeste vam vas zivot zkomplikuji.
Jeste v zivote jsem se nesetkala s takovymto pristupem a nikdy jsem nepsala kriticke hodnoceni na nikoho. Ale v tomto zalostnem pristupu to zel jinak ani nelze!!!!
Dobrý den. Tuto firmu ABSOLUTNĚ nedoporučuji, a tímto i oznamuji, že věc předáváme přez právníky České Obchodní Inspekci. Objednali jsme si jako firma v zahraničí náhradní díl na elektroniku, museli jej předem zaplatit a po zkušenostech s doručovánim České pošty která vždy vše doručí bez jediného problému (ano dříve to stálo za p…. ale poslední dobou se 100% zlepšily) jsme byli překvapení proč nám bude zásilku doručovat Zásilkovna, nic ovšem zlého netuše jsme čekali, že ná zavolají jako Pošta a předají zásilku. Jak hrubý omyl!!! Když jsme po týdnu od oznámení, že budou následující dny doručovat koukli na sledování zásilky bylo tam, že byla vrácena odesílateli. Nechápajíce co se děje jsme kontaktovali zákaznickou linku, kde nám bylo sděleno, že nemohli opakovaně (druhý pokus) zásilku doručit a proto jí vrátili odesílateli. Na náš dotaz proč když je na adrese řádně označená schránka, nevhodili do ní avízo o nemožnosti doručení s nabídkou kde lze učinit osobní odběr, nehledě na to, že s námi komunikovali mailem o tom, že se zásilka bude doručovat a na každé zásilce ze zahraničí je uvedeno i telefonní číslo, nám bylo sděleno, že číslo na zásilce nebylo (může se stát i když nevěŕime) a že se máme obrátit na reklamace. Na reklamacích nám jemně naznačili, že se jich to netýká, a ať reklamujeme u odesilatele. Jenže odesílateli mezitím potvrdili, že zásilka byla doručena, takže ten nám nevěří že jí nemáme, takže snad až jim zpět dorazí… Ale tohle si přece nemůže doručovatelská firma dovolit se takhle chovat, aniž by zákazníka informovali o nemožnosti doručení i když bylo jak, tak odesílateli potvrdit že bylo doručeno, ale zásilku přitom vrátit!!! Už jen za tohle chování vše budeme řešit přes právníky a ČOI….
S touto službou jsem absolutně nespokojená.
Balíček šel od soukromé osoby a byl předem zaplacen. Když došel na místo nemohl my být dán do ruky a na výdejním místě mi řekli, že mě Zásilkovna bude kontaktovat – tak se nestalo.
1) Musela jsem já kontaktovat je.
2) na jejich zákaznické lince nevěděli co je s balíkem, až když jsem jim řekla že mi ho nemohou vydat, že balík šel na přezkoumání mi paní na lince řekla no vlastně jo …. už to vidím bude to trvat týden až 14 dní a že mi bude volat výdejní místo až balík dorazí
3) radši jsem se zkontaktovala s osobou, která balík posílala a napsala jsem reklamaci do zásilkovny.
Opět přišel email jak s danou osobu, která balík odesílala budou kontaktovat a opět se nic nestalo – osobu nekontaktovali jen lhali po emailech. Odesilatel sám po spojení poslal veškeré info co měl + fotografii co obsahoval balík. Opět bez výsledku.
4) balík byl otevřen už předtím než jak říkali že šel na identifikaci a byl zaslán 3 osobě, která na balíku nebyla napsaná a ta 3 osoba naštěstí znala odesilatele a volala mu a tato osoba znovu musela zaslat mě malík ale už ne přes Zásilkovnu.
Zásilkovna jako služba lže, říká že něco řeší ale neřeší.
Dále zaslala balík 3osobě, která se také nemusela ozvat a balík nemusela vrátit.
Musely být vynaloženy další náklady na přepravu.
Výsledek Zásilkovny odpověď paní na dispečinku je super že jste to vyřešily sami. Tudíž absolutní výsměch.
Dopravce dal balíček na jiné výdejní místo, bohužel v pátek a díky tomu mám smůlu i kdyz to potřebuji. Snad to tam najdu v pondělí pokud to někam zase nepřesune. Trochu bojovka. Na mou mailovou zprávu nereaguje. Telefonický kontakt je pouze s automatem. Do poslední chvíle nevíte kam to příjde. „Zladá Česká pošta :-)“ Toto byla má první a taky poslední zkušenost!