Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Jsou to ulhani parchanti, zásilka podána v úterý dopoledne v 8 hodin a je pátek a zásilka je v depu, hova,….. a, kdo nahradí škody způsobené pozdním dodáním?
Čekám na zásilku, pro kterou jsem schopný dojet za 15 minut na podací místo, a kterou bych potřeboval na víkend. Bohužel mi mou zásilku nikdo nevyda a musí projít kolečkem přes DEPO :) A to jí mám zaplacenou….takže je už moje! Cena je levná, ale úroveň české pošty.
Zásilkovna spolupracuje s Polským distributorem Meest.pl, který roznáší balíky po evrope z čínských internetových tržišť,
balík se nedá odeslat na doručovací adresu ( tam, kam měl doopravdy dojít ) i v případě, že by jsem si připlatil. Balíky jsou přelepeny distributorem s adresou zásilkovny, poté víceméně uvězněny na zásilkovně a jsou zaslány do týdne po nevyzvednutí zpět do číny. ( balík se dá prodloužit, aby zůstal na zásilkovně, ale k čemu je to dobré, když se tam kvůli otevírací době stejně jentak nedostanu )
Jelikož je doručovací doba přes 60 dnů, je to těžké si plánování odhadnout, když je otevírací doba od 8 do 12 na mé pobočce. a pouze v pracovní dny.
Určitě nejsem první a ani poslední, bylo by dobré aby se konečně našlo řešení. tento rok je to katastrofa s balíky z číny. prodejce o tom neinformuje, distributor o tom informuje, až když je pozdě a zásilkovna to po doručení neřeší, protože to vypadá, jako kdyby si odběratel vyžádal zaslání balíku na zásilkovnu, což vůbec není pravda, to rozhodla pouze třetí strana mezi kupcem a prodejcem. a kupec se to dozví až, když balík příjde k hranicím české republiky.
Před více než 2 měsíci, jsem dostal informační email, že převzali zásilku a během pár dní mi bude doručena. Když ale ani po týdnu nedorazila na výdejní místo, napsal jsem email. Bylo mi sděleno že zásilka se ztratila na depu. Kontaktovala mě paní a po telefonu jsem jí podal veškeré co nejpřesnější informace o balíčku (informace jsem si zjistil sám od odesílatele), chtěla také, abych kontaktoval odesílatele, aby také podal reklamaci, aby to měli z obou stran. Řekla mi, že zásilku budou hledat a do měsíce to bude vyřízeno. Po měsíci jsem se tedy opět ozval, jak to se zásilkou vypadá. Po dvou dnech mě emailem odsekli, že se zásilka nedá dohledat a stále jí hledají. Nyní po dvou měsících jsem se připomněl znovu. A přišla mi drzá odpověď, že čekají, až jim odesílatel dá informace o balíčku, aby ho mohli dohledat. Přitom informace mají už 2 měsíce a stále se jen vymlouvají. Myslím si že 2 měsíce je sakra dlouhá doba na to, aby balík našli. A pokud nenašli, zřejmě asi ani nenajdou a měli by vrátit peníze, což se jim evidentně nechce. Takže za mě už nikdy víc!!!!
Poslal jsem zásilku z Olomouce do Hradce. Napřed týden ležela bezdůvodně na depu v Brně, pak byla v Plzni, Praze, Ostravě a nakonec mi bylo oznámeno že se zásilka ztratila. Že bude uhrazena. Vrátíl jsem dotyčnému peníze. Za 14 dní se mi zasilka vrátila špinavá, poničená. Na dotaz co to má znamenat mi bylo sděleno, že se našla a že mi tedy nic nahrazovat nebudou. Vše mi bylo sděleno arogantně a drze… Je to spolek obyčejných šmejdů….
Balík s doručením 1-2 dny trčí 3 dny v Brně v depu, nakonec je doručeny na špatnou pobočku, kde není možné ho výzvednout. Když kontaktují zasilkovnu s otázkou kde je balíček je mi odpovězeno ,, JE NA CESTĚ“. Už nikdy více Zasilkovnou.
Zásilkovna – Květinářství
Bratří Čapků 2778, 43801 Žatec
Velmi arogantní a neochotná prodavačka
Už nikdy více
Hrozná společnost, ztratili balík a žádný kompenzace, ne používejte !!!
Objednani zbozi ve ctvrtek a v pondeli ho porad nemam diky Zasilkovne, pres PPL uz by tu bylo. Bez informace o tom, ze to bude takto trvat. Velke zklamani, ze jsem nezatrhla PPL, mela bych tu vse uz v patek.
Nejlevnější poštovné dobre vydejni místo proto jsem tuto službu využila po 10dnech pořad balík někde leží a vlastně nevím kdy přijde blba a poslední zkusenost