Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 081 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Jsou to ulhani parchanti, zásilka podána v úterý dopoledne v 8 hodin a je pátek a zásilka je v depu, hova,….. a, kdo nahradí škody způsobené pozdním dodáním?

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Čekám na zásilku, pro kterou jsem schopný dojet za 15 minut na podací místo, a kterou bych potřeboval na víkend. Bohužel mi mou zásilku nikdo nevyda a musí projít kolečkem přes DEPO :) A to jí mám zaplacenou….takže je už moje! Cena je levná, ale úroveň české pošty.

    Klady: Hmmm, po dnešku už asi nic.
    Zápory: - zpomalene dodání, moje zásilka prostě leží v 20 km ode mě, a nikdo mi jí nedá, - úroveň české pošty, - jednání je takové, že jedeš podle jejích pravidel, telefonistka jede odpovědí podle našprtaných vět.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Zásilkovna spolupracuje s Polským distributorem Meest.pl, který roznáší balíky po evrope z čínských internetových tržišť,
    balík se nedá odeslat na doručovací adresu ( tam, kam měl doopravdy dojít ) i v případě, že by jsem si připlatil. Balíky jsou přelepeny distributorem s adresou zásilkovny, poté víceméně uvězněny na zásilkovně a jsou zaslány do týdne po nevyzvednutí zpět do číny. ( balík se dá prodloužit, aby zůstal na zásilkovně, ale k čemu je to dobré, když se tam kvůli otevírací době stejně jentak nedostanu )
    Jelikož je doručovací doba přes 60 dnů, je to těžké si plánování odhadnout, když je otevírací doba od 8 do 12 na mé pobočce. a pouze v pracovní dny.

    Určitě nejsem první a ani poslední, bylo by dobré aby se konečně našlo řešení. tento rok je to katastrofa s balíky z číny. prodejce o tom neinformuje, distributor o tom informuje, až když je pozdě a zásilkovna to po doručení neřeší, protože to vypadá, jako kdyby si odběratel vyžádal zaslání balíku na zásilkovnu, což vůbec není pravda, to rozhodla pouze třetí strana mezi kupcem a prodejcem. a kupec se to dozví až, když balík příjde k hranicím české republiky.

    Klady: Zásilkovna je dobré místo pro vyzvednutí zásilky. Pokud jejich služby chci využít, což jsem prozatím nikdy neměl v plánu.
    Zápory: Namísto aby zde byla možnost si připlatit za zaslání na doručovací adresu, co je na balíku, si raději dá Zásilkovna tu práci balík zaslat zpět do číny. a nevyhovět zákazníkovi i za cenu platby.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 1.25
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    0

    Před více než 2 měsíci, jsem dostal informační email, že převzali zásilku a během pár dní mi bude doručena. Když ale ani po týdnu nedorazila na výdejní místo, napsal jsem email. Bylo mi sděleno že zásilka se ztratila na depu. Kontaktovala mě paní a po telefonu jsem jí podal veškeré co nejpřesnější informace o balíčku (informace jsem si zjistil sám od odesílatele), chtěla také, abych kontaktoval odesílatele, aby také podal reklamaci, aby to měli z obou stran. Řekla mi, že zásilku budou hledat a do měsíce to bude vyřízeno. Po měsíci jsem se tedy opět ozval, jak to se zásilkou vypadá. Po dvou dnech mě emailem odsekli, že se zásilka nedá dohledat a stále jí hledají. Nyní po dvou měsících jsem se připomněl znovu. A přišla mi drzá odpověď, že čekají, až jim odesílatel dá informace o balíčku, aby ho mohli dohledat. Přitom informace mají už 2 měsíce a stále se jen vymlouvají. Myslím si že 2 měsíce je sakra dlouhá doba na to, aby balík našli. A pokud nenašli, zřejmě asi ani nenajdou a měli by vrátit peníze, což se jim evidentně nechce. Takže za mě už nikdy víc!!!!

    Zápory: Naprosto katastrofální přístup k reklamacím. Na emaily odpovídají až třetí den, nezájem a samé výmluvy.
    Přínosný(4) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Poslal jsem zásilku z Olomouce do Hradce. Napřed týden ležela bezdůvodně na depu v Brně, pak byla v Plzni, Praze, Ostravě a nakonec mi bylo oznámeno že se zásilka ztratila. Že bude uhrazena. Vrátíl jsem dotyčnému peníze. Za 14 dní se mi zasilka vrátila špinavá, poničená. Na dotaz co to má znamenat mi bylo sděleno, že se našla a že mi tedy nic nahrazovat nebudou. Vše mi bylo sděleno arogantně a drze… Je to spolek obyčejných šmejdů….

  6. Reply
    Veronika Martinková 3.7.2020 v 13:30
    1.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    40

    Balík s doručením 1-2 dny trčí 3 dny v Brně v depu, nakonec je doručeny na špatnou pobočku, kde není možné ho výzvednout. Když kontaktují zasilkovnu s otázkou kde je balíček je mi odpovězeno ,, JE NA CESTĚ“. Už nikdy více Zasilkovnou.

    Klady: Cena
    Zápory: Špatně doručena zásilka, dlouhá doba dodání ( rozhodně ne 1-2 dny), špatná komunikace
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 4.5
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    90

    Zásilkovna – Květinářství
    Bratří Čapků 2778, 43801 Žatec
    Velmi arogantní a neochotná prodavačka
    Už nikdy více

    Klady: rychlost dodání
    Zápory: Zásilkovna - Květinářství Bratří Čapků 2778, 43801 Žatec Velmi arogantní a neochotná prodavačka
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Hrozná společnost, ztratili balík a žádný kompenzace, ne používejte !!!

    Klady: Hrozná společnost, ztratili balík a žádný kompenzace, ne používejte !!!
    Zápory: Hrozná společnost, ztratili balík a žádný kompenzace, ne používejte !!! !debili
    Přínosný(4) Nepomohl(1)You have already voted this
  9. 0.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    20

    Objednani zbozi ve ctvrtek a v pondeli ho porad nemam diky Zasilkovne, pres PPL uz by tu bylo. Bez informace o tom, ze to bude takto trvat. Velke zklamani, ze jsem nezatrhla PPL, mela bych tu vse uz v patek.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nejlevnější poštovné dobre vydejni místo proto jsem tuto službu využila po 10dnech pořad balík někde leží a vlastně nevím kdy přijde blba a poslední zkusenost

    Klady: Množství vydejnich míst
    Zápory: Čekám 10dni na balík zatím je údajně v Plzni depo už skoro týden nechápu proč poslední cesta ze zasilkovnou
    Přínosný(4) Nepomohl(0)You have already voted this
1 176 177 178 179 180 193

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo