Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Po třech týdnech urgencí, 7mi telefonátech, ve kterých jsem se pokaždé dozvěděl něco jiného, třech ubezpečeních, že moje zásilka byla předána dopravci a bude příští den doručena jsem obdržel tento email:
Dobrý den,
kontaktuji Vás ve věci Vaší zásilky Z xxxxx xxxxx.
Bohužel u této zásilky není momentálně možné určit přesnou lokalizaci. Odesílatele Vaší zásilky jsem již o této situaci uvědomila o požádala ho o podání reklamace u naší společnosti.
V případě, že chcete zboží zaslat znovu obraťte se prosím přímo na odesílatele Vaší zásilky.
Velice se omlouváme za způsobené komplikace a s tím spojené potíže.
S pozdravem
—
Karolína Jandová
Balík na cestě od 27.4 2020, do depa dorazil 28.4.2020, od té doby je balík nezvěstný. Několikrát voláno na infolinku, kde nás všemožní střídající se operátoři ujišťovali, že balík je na svozovem depu, jen má nějak víc identifikačních čísel či co. Slibovali, že zavolají zpátky, až zjistí více, nezavolali, v rozmezi nekolika dnu volano znovu, opet jiny operator, ktery o zasilce nevedel nic, popr. rekl, ze to resil nekdo jiny, ale dat mi ho nemuze, vedouciho taky nemaji zadneho nebo rekli stale stejne informace – depo a vice identifikacnich cisel. Po nasem nekolikatem hovoru zavolala nějaká paní, pro nás se jevila jako spása a tvrdila, že balík je opravdu na depu a slíbila, že do tří dnů dorazí na výdejní místo, nedorazil. Podána reklamace se všema náležitostma. Odpověděli za týden, že balík je nedohledán, musim vyplnit dalsi cestne prohlaseni a uvest cenu pojisteni. Balík měl hodnotu 2500 plus zasilkovne, bohuzel nepripojisten, nase chyba a sypem si popel na hlavu. Ono nejde ani tak o ten balik, ale komunikace se zakaznikem naprosto nehorazna. Ale omlouvat se teda umi v zasilkovne vsichni, pisemne i slovne, to se musi nechat. Myslim, ze nouzovy stav ukazal co je zasilkovna zac a vyuzivat ji uz dal nehodlam.
Bohuzel musim konstatovat, ze rychlost doruceni je tou nejslabsi strankou Zasilkovny. Moje tri zkusenosti stacily k tomu, abych to uz nezkousel. Po prvnim vyuziti sluzby, kdy zasilka objednana v pondeli prisla az ve ctvrtek, jsem dal dopravci dalsi sanci v domneni, ze poprve to bylo mimoradne zpozdeni, ktere se bezne nedeje. Bohuzel druha a treti zkusenost byla obdobna. Podruhe jsem dokonce volal na jejich linku treti den po prevzeti zasilky od eshopu, zda mi jeste ten den dojde. Byl jsem ujisten, ze ano, zasilka je pry na ceste k vydejnimu mistu a mam ocekavat sms s vyzvou k vyzvednuti, to se vsak nestalo a balicek prisel az nasledujici den. Jen pro uplnost moje nynejsi posledni zkusenost: zbozi bylo objednano v sobotu, eshop predal balicek dopravci jeste tentyz den, pak zasilka vysela az do utery na depu v Praze, v noci na stredu byla prevezena na svozove depo, kde je stale (streda odpoledne), balicek jeste nemam. Pres vsechny nedostatky, Ceske poste, nelze uprit rychlost. Priste priplatim a vyuziju CP nebo kuryra. Je mi to lito!
hodlal jsem se zaregistrovat u zásilkovny jako fyz. osoba. Ouvej — pokud není Zás. schopna vytvořit jednoduchý blbuvzdorný formulář na registraci vyvoláváto to ve mně domněnku že miliardy lidí na zemi jsou tu pro zásilkovnu a ne naopak.!! Záznická podpora ??? přiložil údajně přihlaš. formulaá s dotazem co kde napsat… po 5 de odpověď č. objednávky… “ to je označení číselné ozačení objednávky“ omládl jsem o 30 let.. v podobném duchu byly i další objednávky.. Ostatní hodnocení neprovádím. Jak ale čtu zdejší komentáře nedělám si iluze,,
Nic tak strašného jsem nikdy nezažil, Zásilkovna už nikdy více (viz „zápory“). Budu žádat o vrácení peněz prodávajícího, ať si to se Zásilkovnou vyřeší sám, já na to nemá ani čas, ani náladu.
Špatné informování zákazníka,nemohu si změnit jiný termín, nekorektní jednání. Pokud hned nevezmete telefon, kurýr zvoní na všechny v domě. První a poslední zkušenost, nedoporočuji, jsou lepší dopravci.
Balíček objednávám ze stránek robino.cz před 2 týdny a dodnes jsem svůj balíček nedostal. Do vašeho zákaznického servisu jsem poslal 5 e-mailů, nikdo se neobtěžoval odpovědět. Zavolal jsem třikrát a dáme vám vědět, že moje adresa je správná, a přesto jste balíček poslali zpět robino .cz. Nejhorší zákaznický servis, s jakým jsem se kdy setkal v České republice.
naprosto nepochopitelné jednání – chci poslat zásilku Z Prahy do Bratislavy, nejdřív chci znát cenu na emaily neodpovídají, poslal jsem 3, volání na infolinku vždy spadne když chci přepojit na operátora, navštívil jsem podací místo, tam mi paní nadšeně říká, že si musím nainstalovat aplikaci, že to stačí. Nechci instalovat aplikaci kvůli jedné zásilce, ale paní pak dodává, že bych stejně musel mít účet na PayPal, že zaplatit to v hotovosti nemůžu, je ochotná, volá i do Zásilkovny, nabízí, že mi hovor předá, tam nechtějí a cenu jsem se stejně nedozvěděl. Možná dobré pro eshopy, ale jejich služba MEZI NÁMI JE NAPROSTO NEFUNKČNÍ.
Absolutní nespolechlivost. Balík jsem si nechala poslat přímo na adresu. V den doručení dopravce volá, že za 15 minut přijede. Doma jsem nebyla, ale říkala jsem mu že balík někdo převezme. Bohužel dopravce do večera nedorazil. Druhý den mi přišla další zpráva, že mi baík dnes budou doručovat. Balík stále nedorazil. Když jsem zavolala na infolinku, bylo mi řečeno, že u mojí zásilky se vyskytly komplikace, a že si balík budu moci vyzvednout v nejbližší zásilkovně(výdejně). Bohužel zatím nedorazila ani sms, kde že si vlastně balík mohu vyzvednout. Kdybych si chtěla vyzvednou zásilku na výdejně, tak o to požádám, já jsem chtěla přímé doručení, takže jak říkám, absolutní nespolehlivost a už nikdy.
Zdravím. Aliexpress asi letos začal využívat jiného evropského přepravce https://t.meest-group.com/mymeest/int/ , který využívá českou zásilkovnu. Zásilkovna ignoruje osobní adresy klientů a odesílá balíky na své výdejní body, aniž by o tom klient ALiexpressu věděl, nebo si tuto službu objednal. Na balících, které jsem doslova vypátrala bylo pouze mé jméno a výdejní bod, který svévolně určil meest (bez tel. čísla a mojí osobní adresy). Na mé reklamace Zásilkovna odpověděla, že si toto konkrétní doručování, resp. konkrétně tyto výdejní body objednal klient (tzn. meest, potažmo ALiexpress) a že jinam doručovat nebude a nemůže. Takže reklamace zásilkovna nechce uznat. Takže moje balíky se vrací zpět do Číny, aniž bych věděla o tom, že přišly do výdejního bodu a adresu této výdejny. Když jsem reklamovala na výše uvedeném odkazu několik zásilek (meest), tak existence zásilek v jejich systému byla obratem po reklamaci smazána, takže pak již ani zásilka v systému neexistuje (neposílají žádnou zpětnou vazbu, např., že jste zadali nějaký požadavek.) Aliexpress se tváří, že za špatné doručení může prodejce nebo klient, který si zásilku nepřevzal (Aliexpress také ignoruje fakt, že klientem nebylo objednáno na výdejní bod, ani že o tom klient něvěděl). Ali má v systému automatickou informaci (od firmy meest), že zásilka byla doručena (byla doručena na výdejní bod), takže to považuje za doručené. Aliexpress se tváří, že mě jako nechápe a posílá mě pro zásilky, které již byly dávno odeslány zpět do Číny. Ali se tváří, že přece bylo doručeno. Nikdo nechce nést zodpovědnost za špatné doručování. Fakt nemám zapotřebí se rozčilovat a běhat po městě každý týden po různých výdejních bodech zásilkovny a hledat, jestli mi tam něco přišlo z Číny. Psala jsem prodejcům, aby reklamovali u managementu přepravu, nicméně na to nelze spoléhat, muselo by to být zřejmě hromada stížností. Aliexpress rozhodce se mě vlastně vždy jen snažil formálně zbavit. Předtím doručování fungovalo vcelku dobře. Teď je to naprosto nespolehlivé a jen přicházím o peníze. Přišla jsem tak letos o dost peněz. Zvažuji, už na Aliexpress asi nebudu nakupovat. Zásilkovnu jsem informovala o tomto problému, s tím, aby situaci se svým obchodním partnerem vyřešili – nehodlají s tím nic dělat. Také se pouze snaží člověka formálně zbavit.Tak to jsou mé letošní zkušenosti. Hezké dny přeji.
Aliexpress změnil svou politiku k kupujícím. Stačí, že je v systému nějaké tracking ID a nedoručenou zásilku považuje za doručenou. Spor o peníze prohrajete a zboží nemáte.