Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
V žádném případě nedoporučuji. Zaplatila jsem víc než na poště, protože kod pro odeslání balíčku mi na mobil nepřišel, komunikace žádná.
Po té době co Zásilkovnu využívám na všechny přepravy přišla naprosto tragická zkušenost. Balík se od 27. 4. válí na depu v Liberci (Kladenská 287/4), které údajně dle slov tamních zaměstnanců neexistuje a údajně se už vloni přestěhovalo jinam (snad do Hanychova = tam také nenalezeno). Přesto v trasování tuto adresu Zásilkovna odvodně uvádí dál. Takže balík se zbožím za 20 tisíc dodnes bez jakéhokoliv vysvětlení nedoručený. Naopak různými jedinci z info linky denně lživě tvrzeno že je „vidět na rozvozu“ – čtvrtek, pondělí, úuterý a i dneska. Ani jedno nebyla pravda. Na reklamační e-mail dodnes neodpovězeno. Termín dodání nesdělený, vedoucí operátorem zapírán, adresa depa nesdělena, falešné depo přešlé mlčením, a navíc si dovolili do sledování zásilky doplnit po první reklamaci že byla doručena 30. 4.! Klamání zákazníka, podvod. Patrně touží po žalobě nebo o reportáži od pana Berky? Takže balík ze Slovneska byl v Liberci za tři dny a od té doby je nezvěstný. Jen lži a vytáčky. Absolutně po tého skutečnosti NEdoporučuji!
Objednal jsem v jeden den ze dvou e-shopů balíčky. Pobočka byla v obou případech svévolně změněna na jinou, která je několik kilometrů daleko, byť v okolí pár set metrů jsou jiné zásilkovny. Na zákaznické lince byla poprvé velmi milá, ochotná a chápavá paní, která bez problémů změnila výdejní místo na bližší tomu původnímu. U druhého balíčku na zákaznické lince byla nepříjemná semetrika, která mě odbyla, že to není možné a naprosto nebyla s to pochopit, natož vysvětlit, že to ten den ráno ještě šlo. Deklarace typu „Zavolejte nám, vše probereme, poradíme“ nebo „vše děláme pro Vaši spokojenost“ na stránkách Zásilkovny jsou tedy pouhým prázdným marketingem.
Zásilka mi měla dorazit do pěti pracovních dnů, což se nestalo a já musela odjet mimo Prahu. Když jsem zavolala na linku a slušně požádala o změnu adresy, pracovník mi řekl, že to není možné a zásilka mi bude docházet na původní adresu. Řekla jsem, že se tam minimálně měsíc nedostanu a jestli to znamená, že mi tedy zásilku nedoručí. Odpověď byla strohé ,,ano“ bez jakékoliv snahy mi pomoci problém vyřešit. Dva dny po sobě mi volal kurýr, že je se zásilku u mě před domem i když zásilkovna byla informována, že tam nebudu. Naštěstí obchod od kterého zásilkovna přebírala balíček byl ochotný a vyžádal si zásilku zpět a poslal ji znovu na novou adresu.
Velmi neprofesionální a neochotné jednání.
Při objednávání zboží z internetu upřednostňuju doručení NA POŠTU, nemam čas čučet doma, než mi to nějaký DPD, PPL apod. dovezou a vyzvednu si to na poště když se to hodí mně. Při poslední objednávce obchod nenabízel doručení na poštu, tak jsem musel využít službu Zásilkovna. Zboží přišlo v pořádku, ale chtěli zaplatit kartou. Já vim, že je to dneska moderní, ale já jsem zvyklej a vyhovuje mi placení normálně = penězma (a zásadně na dobírku, NIKDY neplatim zboží předem) a sere mi, když se mě timhle způsobem snaží omezovat, to se mi na poště nikdy nestalo. Tak jsem poprosil kamaráda s kartou a dal jsem mu peníze.
Strašný už 8 dni a balík nikde,podle trasování jezdí z Brna do Hradce a zase zpět do nějakého depa,nebo je připraven na doručení na adresu a to už je takhle 3 dny..Nikdy více tuto firmu.Hlavne ze zaplatit to chtěly honem rychle předem jinak storno objednávky..Zloději
Tak dneska to přišlo teda ale stejně 8 dni je moc
bohužel není po prvé kdy společnost uložila zásilku v zásilkovně v obci Líšnice.Bydlím cca 20 km a musím složitě dojíždět což trvá cca 2 hodiny a několikrát přestupovat,Zásilkovnu mám kousek od domova v Jílovém u Prahy nebo v Masečíně, nechápu proč neukládá v místě bydliště kde to mám pár kilometrů ,tento zpusob je neomluvitelný,na firmu se nedovoláte žádný seriozní kontakt na emaily neodpovídá tudíš nelze si sjednat změnu v uložení
Dodání tvrá dvakrát tak dlouho jak u ČP, Člověk si alespoň řekne, že je to levnější. Vezmou mu do přepravy balík po zaplacení poštovného, pak zavolají, že to je větší a musí to doručit domů, do telefonu lžou o tom, že je to za stejnou cenu a následně chtějí doplatek dvakrát tak velký, TOTO BY SE U ČP NIKDY NEMOHLO STÁT !!!
Objednal jsem si zboží expresním kurýrem, který mi měl tentýž den zásilku přivézt. Namísto toho čekám již 6 dní na to, abych se pak dozvěděl, že zásilku poslali zpět do eshopu. Na zákaznické podpoře také nic nevyřešili. Velmi nedoporučuji.
Naprosto otřesná doručovací společnost!! Mou zásilku mají přes týden a nic se s ní neděje. Společnost se mnou nekomunikuje. Psala jsem jim e-mail, že by mě zajímal stav mé zásilky. Bohužel jsem se po 4 dnech čekání ještě nedočkala žádné odpovědi. Hlavně, že chtějí 70 kč za doručení. I Česká Pošta má mnohem rychlejší dodání!! Naprosto tuto společnost NEDOPORUČUJI !!