Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Velmi špatná zkušenost s touto firmou. Týden čekám na přeposlání balíku z OC Chodov na metro Opatov. Každý den jsem na lince a vždy mě ujišťuji, jak následující den bude zásilka na daném místě. Na dotaz, jestli si mohu zásilku vyzvednout na Depu, kde od 14.4. leží, mi nejsou schopni vyhovět. Zásilka jde od 8.4. a stále ji nemám. Bylo naposledy co jejich služby využívám. Příště odesílatele poprosím a dodání přes jinou firmu, klidně i za příplatek. Nikdy více :)
Mam bohuzel stejnou zkusenost, cekam a ptam se v jakem stavu je balik.
Od 20.4. balik na ceste, na emaily neodpovidaji, zakaznicka linka je parodie na linku pro zakazniky, zrejme zamestnavaji cizince, protoze delaji ze me nerozumi.
Mrzi me, ze takove firmy porad existuji a jsou schopny existovat a parazitovat na lidech. Mam obavu, ze ani balik ani penize uz nikdy neuvidim. V mem pripade me to mrzi o to vic, ze to je zdravotni pomucka, kterou potrebuju kazdy den.
K čemu je to dobre? Odesílatel pošle balíček který si vezme zásilkovna 2 dny ho drží pak pošlou stejně přes ppl nebo jinou spolecnost . A na balíček čekám týden. To už i pošta je možná rychlejší. Další pračka špinavých penez
Neuznaná reklamace!
Varuji všechny, kteří nerozbalují balík přímo v zásilkovně, rozbalujte. Balík nepoškozen, dobře zabalen a neuznali mi reklamaci jen proto, že jsem rozbalila balík venku a až poté zjistila, že je zásilka rozbitá a šla zpět reklamovat. Měla jsem smůlu, odešla jsem. Čili jsem si to, i dle slov operátorky, udělala sama. :-)
Já přišla je o „pár“ korun, tady jde spíše o princip. Léta využívám zásilkovnu a nikdy jsem nikoho neviděla rozbalovat balík na místě.
Takhle se vydělává. :-)
To ze cekam na balik tyden.. budiz.. ale to ze mam objednany balik na dobirku, za kterou si uctujete penize a pak nelze platit v hotovosti, ale pouze kartou… to uz je vrchol… zadne takove info ze strany zasilkovny pred objednanim nikde nebylo… takze dekuji.. ale uz nikdy… to uz si radej budu chodit na postu nebo se nahanet s pplkem
Zlatá Česká pošta!! Se službou Zásilkovna mám osobně ještě horší zkušenosti, než s tolik proklínanou Českou poštou. Rádoby „služba“ #zasilkovna mi například, urgentně očekávanou zásilku, bezostyšně doručila na úplně jiné místo, zcela bez nějakého předchozího varování, a při požadavku na řešení, mi bylo drze řečeno, ať si tam prostě dojedu, že nějakých 20km přece není žádná vzdálenost (jasně, a benzín mám asi zadarmo…), anebo ať si u zásilky, kterou potřebuji NÁSLEDUJÍCÍ DEN ODPOLEDNE, počkám 5 dní, než se zásilka vrátí odesílateli, a nechám si ji poslat znova (zřejmě v naději, že ji snad už dodají kam mají) !!! A v dalším případě, opět u pro mně dost akutní zásilky, kdy mi mělo dorazit zaplacené vybavení pro práci na mé zakázce nachystané na nadcházející víkend, mi nejprve v úterý v potvrzujícím mailu přišlo, že zásilka bude dodána na výdejní místo projistotu někde přes půl republiky daleko!! Okamžitě jsem tedy kontaktoval infolinku, kde mi bylo operátorkou sděleno že to tedy dává do pořádku, zásilku přesměřovává na mnou původně zvolené výdejní místo, a že se mohu spolehnout že tam bude do 2dnů k vyzvednutí. Když se po uplynutí té doby stále nic nedělo, volal jsem jim v pátek v poledne znova, aby mi laskavě sdělili, proč můj majetek už několik dní leží na jejich rozvozovém depu- abych se dověděl, že uvedené výdejní místo je údajně mimo provoz (není,chodím denně kolem!) – podotýkám, že v úterý jsem byl ujišťován že je vše v pořádku- no to dop*dele nemají v Zásilkovně telefony nebo maily, aby mě o tom třeba aspoň včas informovali? Nebo jim je tam jedno že by mě nechali čekat libovolně dlouhou dobu, zadržujíc můj majetek?! A jako „řešení“ mi nabídli (vynechám úplné nesmysly, které operátorka plácala do vzduchu zcela mimo mísu) dodání V PŘÍŠTÍM TÝDNU na JINÉ výdejní místo!! Takže fungování Zásilkovna ze zkušeností vnímám jako službu, kdy si zaplatíte za to, abyste si mohli svou zásilku AŽ POTÉ CO JI POTŘEBUJETE, nahánět někde bůhvíkde sám, projíždět tím své palivo, ztrácet tím svůj čas a nervy. Vlastně takový masochismus, za který si navíc zaplatíte.
Od 1.4. čekám na doručení balíku,dnes je 16.4. a balík stále nemám.Na nikoho se nemohu dovolat ani napsat email,protože všude jsou automaty a ty nepočítají s hledáním balíku.Psala jsem na tři jejich emaily a nic.Už nikdy nebudu zásilkovnu využívat a nedoporučuji nikomu!Chápu,že se může balík ztratit,ale ten nezájem při hledání …
Zasilkovna katastrofa od 1.4 cekam na 3 baliky jeden otevřen 2 ztracen a e poslan az po vyhrozovani že pujdu dat trestní oznameni
Žádný
Poškozují spolupracující firmy svými nereakcemi a prodlevami v přepravě. Zboží se mi z jedné části Prahy do druhé části Prahy přepravuje 3 dny?? Na jejich klientskou linku se sice dovoláte ale odkazuje Vás to pouze na automat, takže se nedozvíte nic bližšího než na webu – sledování zásilky. Na maily neodpovídají. Celkově nespokojenost a nedoporučuji.
Vyvarovat se, radši si připlaťte za jinou dodací službu.