Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 081 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Velmi špatná zkušenost s touto firmou. Týden čekám na přeposlání balíku z OC Chodov na metro Opatov. Každý den jsem na lince a vždy mě ujišťuji, jak následující den bude zásilka na daném místě. Na dotaz, jestli si mohu zásilku vyzvednout na Depu, kde od 14.4. leží, mi nejsou schopni vyhovět. Zásilka jde od 8.4. a stále ji nemám. Bylo naposledy co jejich služby využívám. Příště odesílatele poprosím a dodání přes jinou firmu, klidně i za příplatek. Nikdy více :)

    • Reply
      Znepokojeny zakaznik 28.4.2020 v 14:51

      Mam bohuzel stejnou zkusenost, cekam a ptam se v jakem stavu je balik.
      Od 20.4. balik na ceste, na emaily neodpovidaji, zakaznicka linka je parodie na linku pro zakazniky, zrejme zamestnavaji cizince, protoze delaji ze me nerozumi.
      Mrzi me, ze takove firmy porad existuji a jsou schopny existovat a parazitovat na lidech. Mam obavu, ze ani balik ani penize uz nikdy neuvidim. V mem pripade me to mrzi o to vic, ze to je zdravotni pomucka, kterou potrebuju kazdy den.

  2. K čemu je to dobre? Odesílatel pošle balíček který si vezme zásilkovna 2 dny ho drží pak pošlou stejně přes ppl nebo jinou spolecnost . A na balíček čekám týden. To už i pošta je možná rychlejší. Další pračka špinavých penez

  3. 1.5
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    10

    Neuznaná reklamace!

    Varuji všechny, kteří nerozbalují balík přímo v zásilkovně, rozbalujte. Balík nepoškozen, dobře zabalen a neuznali mi reklamaci jen proto, že jsem rozbalila balík venku a až poté zjistila, že je zásilka rozbitá a šla zpět reklamovat. Měla jsem smůlu, odešla jsem. Čili jsem si to, i dle slov operátorky, udělala sama. :-)

    Já přišla je o „pár“ korun, tady jde spíše o princip. Léta využívám zásilkovnu a nikdy jsem nikoho neviděla rozbalovat balík na místě.

    Takhle se vydělává. :-)

    Klady: O něco lepší než pošta.
    Zápory: Pomalá komunikace
    Přínosný(2) Nepomohl(1)You have already voted this
  4. To ze cekam na balik tyden.. budiz.. ale to ze mam objednany balik na dobirku, za kterou si uctujete penize a pak nelze platit v hotovosti, ale pouze kartou… to uz je vrchol… zadne takove info ze strany zasilkovny pred objednanim nikde nebylo… takze dekuji.. ale uz nikdy… to uz si radej budu chodit na postu nebo se nahanet s pplkem

  5. 0.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    20

    Zlatá Česká pošta!! Se službou Zásilkovna mám osobně ještě horší zkušenosti, než s tolik proklínanou Českou poštou. Rádoby „služba“ #zasilkovna mi například, urgentně očekávanou zásilku, bezostyšně doručila na úplně jiné místo, zcela bez nějakého předchozího varování, a při požadavku na řešení, mi bylo drze řečeno, ať si tam prostě dojedu, že nějakých 20km přece není žádná vzdálenost (jasně, a benzín mám asi zadarmo…), anebo ať si u zásilky, kterou potřebuji NÁSLEDUJÍCÍ DEN ODPOLEDNE, počkám 5 dní, než se zásilka vrátí odesílateli, a nechám si ji poslat znova (zřejmě v naději, že ji snad už dodají kam mají) !!! A v dalším případě, opět u pro mně dost akutní zásilky, kdy mi mělo dorazit zaplacené vybavení pro práci na mé zakázce nachystané na nadcházející víkend, mi nejprve v úterý v potvrzujícím mailu přišlo, že zásilka bude dodána na výdejní místo projistotu někde přes půl republiky daleko!! Okamžitě jsem tedy kontaktoval infolinku, kde mi bylo operátorkou sděleno že to tedy dává do pořádku, zásilku přesměřovává na mnou původně zvolené výdejní místo, a že se mohu spolehnout že tam bude do 2dnů k vyzvednutí. Když se po uplynutí té doby stále nic nedělo, volal jsem jim v pátek v poledne znova, aby mi laskavě sdělili, proč můj majetek už několik dní leží na jejich rozvozovém depu- abych se dověděl, že uvedené výdejní místo je údajně mimo provoz (není,chodím denně kolem!) – podotýkám, že v úterý jsem byl ujišťován že je vše v pořádku- no to dop*dele nemají v Zásilkovně telefony nebo maily, aby mě o tom třeba aspoň včas informovali? Nebo jim je tam jedno že by mě nechali čekat libovolně dlouhou dobu, zadržujíc můj majetek?! A jako „řešení“ mi nabídli (vynechám úplné nesmysly, které operátorka plácala do vzduchu zcela mimo mísu) dodání V PŘÍŠTÍM TÝDNU na JINÉ výdejní místo!! Takže fungování Zásilkovna ze zkušeností vnímám jako službu, kdy si zaplatíte za to, abyste si mohli svou zásilku AŽ POTÉ CO JI POTŘEBUJETE, nahánět někde bůhvíkde sám, projíždět tím své palivo, ztrácet tím svůj čas a nervy. Vlastně takový masochismus, za který si navíc zaplatíte.

    Klady: Nezažil jsem.
    Zápory: Zaplatíte za službu, kdy jako loterii si pak můžete svůj balíček nahánět po celém okrese, a náklady na to vynaložené jdou na váš vrub.
    Přínosný(6) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Od 1.4. čekám na doručení balíku,dnes je 16.4. a balík stále nemám.Na nikoho se nemohu dovolat ani napsat email,protože všude jsou automaty a ty nepočítají s hledáním balíku.Psala jsem na tři jejich emaily a nic.Už nikdy nebudu zásilkovnu využívat a nedoporučuji nikomu!Chápu,že se může balík ztratit,ale ten nezájem při hledání …

  7. 1
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    40

    Zasilkovna katastrofa od 1.4 cekam na 3 baliky jeden otevřen 2 ztracen a e poslan az po vyhrozovani že pujdu dat trestní oznameni

    Klady: Žádné
    Zápory: Všechno
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Žádný

    Klady: Na první pohled vypadá dynamicka společnost
    Zápory: Po ČR v depo zaměstnává jen 3-4 lidi ( mistři) Pracuje tam samé migranti za kterých neplatí daně Řidiče jen OSVČ ta kterých také neplatí daně Pošta zaměstnává aspoň nějak a mate aspoň základní výhody , proto poštovné nemůže být levnější než 99 Kč Zasilkovna má poštovné 35 Kč a uvědomte si že nemůžeme podporovat takovou společnost , která omr..., zaměstnance , stát . Kdyby platili tak poštovné bude 119 Kč nejmíň . Jak vůbec můžeme podporovat takovou firmu pak jsme sami proti sobě . A hlavně kam kouká FÚ, Cizinecka , úřad ochranu zaměstnanců , BOZP
    Přínosný(8) Nepomohl(3)You have already voted this
  9. Poškozují spolupracující firmy svými nereakcemi a prodlevami v přepravě. Zboží se mi z jedné části Prahy do druhé části Prahy přepravuje 3 dny?? Na jejich klientskou linku se sice dovoláte ale odkazuje Vás to pouze na automat, takže se nedozvíte nic bližšího než na webu – sledování zásilky. Na maily neodpovídají. Celkově nespokojenost a nedoporučuji.

  10. Vyvarovat se, radši si připlaťte za jinou dodací službu.

1 180 181 182 183 184 193

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo