Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Zásilkovna vždy super, jak odběr, tak i podání balíčku.
Od 13.3.2020 , kdy zaplacený balík v nemalé hodnotě zásilkovna převzala, visí dodnes 1.4.2020 někde v meziprostoru..?
Píši recenzi na zásilkovou v Mikulovicích u Jeseníka.Jedná se o čerpací stanici.Pán kašle na otevírací dobu,nedá vědět o změně,nebere tel. že prý cizí čísla nezvedá a zákazníkům se vysmívá.Je to arogantní řepák!Tak takto ne!
Nikdy víc……
Balíček ztracený, jen se vymlouvají…..
Zásilkovna má mou zásilku skoro týden, v pátek měla být doručena na výdejní místo, které mezi tím zrušila . Zásilka je opět na depu a já nemám tušení kam ji nakonec doručení a hlavně KDY! Komunikace s infolinkou taky na nic.”
Zdravím, každý chce napsat slušnou kritiku. Já si řekl že napíšu něco po čem se lidi u téhle společnosti zastaví a zamysli se jak se dá vydělat na koronaviru. Takže balikovna doručuje zásilky i v téhle době kdy nás straší bacily, což je musíme pochválit, ale myslíte si že to dělají s dobrym úmyslem??? Teď jen si představte kolik balíku denně balikovna doručuje(opravdu hodně) . Vemte si balík si objednáte na dobírku, který budete chtít zaplatit hotově na výdejním místě. Samozřejmě vás to bude stát víc na poplatku. Teď si Vemte že balík doručí na výdejní místo a pošlou vám SMS s tím že lze zaplatit jen kartou, ale ten poplatek v tom nechají což činí cca 19 Kč záleží na různých okolnostech a cena se může lišit v řádech korun. Teď se zamyslete kolik lidí jim dá svoje peníze aby svůj balíček dostali i přes to že dorucovatel porušil smluvní podmínky a ještě vás okrade. No vítejte v realitě kde se vydělává na koronaviru :) Kdo má koule šup s tím do novin tohle je realita toho jak funguje společnost zisilkovna. Cz nemluvě o tom že informovat finanční úřad je zcela na místě. Nebudu se ani vyjadřovat k jejich vydiracim praktikám. Postup následný informujte eshop že zasilkovna zmarila doručení balíku, na balikovnu napište ať si s balíkem vytrou víte co že se nenecháte okrádát a víc s nemá není třeba komunikovat. Bude dost lidí co teď na tenhle problém narazí a je jednoduché s nemá zatočit a pro ty co na tu jejich hru s placením přes kartu přistoupili doporučuji po nich chtít poplatky z5 nemají na vaše peníze nárok..
Z důvodu dovolené na mnou vybrané místě zásilkovny mají dovolenou. A již 3 den čekám na svou zásilku, která se nachází ani nevím kde! Přicházejí mi jen opakující se emaily od zaměstnanců, vyčkejte na sms s kodém a výdejním místem. Nepokojenost obrovská. Ještě k tomu za této situace, když v balíčku je šicí stroj a nemám jak šít roušky. Tuto firmu již nikdy víc nevyužiju.
Vím,že současná situace kladným hodnocením příliš nepřispívá.Lze tomu i rozumět.
Velkou chybou však je skutečnost,že dochází ke značným disproporcím v otázce INFORMOVANOSTI zákazníků ze strany centra a jednotlivých poboček – zásilkovnami ve městech a obcích.Například z centrály jsem obdržel informaci,že mé zboží je na jisté pobočce připraveno k vyzvednutí po zaplacení v hotovosti i MOŽNOU PLATBOU KARTOU. Když jsem se na výzvu do zásilkovny v Bělehradské ulici v Pardubicích dostavil,zásilka mně vydána nebyla,nebot´ oni vyžadují placení POUZE KARTOU…. ? ! Tato informační nejednotnost rozhodně kredibilitě a dobrému jménu Zásilkovně jako takové, určitě do budoucna příliš nepomůže.Hezký den.
rozhodne lepši jak ČP odny mam věčne vsechny baliky nacpane ve schrance aje jedno esi sou placene nebo ne
Vše bez problémů skvělá volba mezi dopravci !