Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 081 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Jaromír Sproseč 15.3.2020 v 9:46
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Určitě nemohu paní Kijonkové upřít skvělý nápad, ovšem to je jediná věc. Se Zásilkovnou spolupracuji formou výdejního místa a nutno říci, že za poslední rok jediné potíže různého charakteru jsou právě s tímto partnerem. Ať už jde o balíky které nejdou načíst do systému či o navýšení balíků během vánoc pro které mnoho prodejen nemělo kapacitu a stejně na jejich prosby nikdo nereflektoval. Neschopnost operátorů či neschopnost komunikace po emailu až po neschopnost komunikace mezi kompetentními odděleními a zaměstnanci. Jediné čeho paní Kijonková dosáhla je vytvoření vše pohlcujícího chaosu o čemž svědčí i některá opatření jež přímo zavedla a pod něž se podepsala. Ergo, kromě dobrého PR a trochu schopných lidí kolem sebe je ona sama spíše zmatenou tvářičkou na obálkách časopisů.

    Přínosný(5) Nepomohl(1)You have already voted this
  2. 1.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    50

    Doba doručení je tragická a neodpovídá dnešní době. Bohužel ani není vidět, kde se balík zrovna nachází a nebo to jen nefunguje. Balík byl 5 dnů na stejném místě.

    Klady: Call centrum na dobré úrovni
    Zápory: doba doručení, odpovědi na emaily
    Přínosný(1) Nepomohl(2)You have already voted this
  3. Reply
    Petr Dolének 7.3.2020 v 9:42
    4.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    80

    Cokoliv jsem kdy objednával, nikdy jsem neměl problém.

    Klady: Já mám se zásilkovnou zatím jen samé pozitivní zkušenosti. Všechny zásilky dodané včas a bez problémů. Zákaznická linka - ochota a příjemnost, vše vyřešeno bez problémů.
    Zápory: Nic
    Přínosný(1) Nepomohl(1)You have already voted this
  4. Doba doručení naprosto neodpovídá Zásilkovnou uváděné době. Systém pro sledování zásilek není synchronizován s mobilní aplikací. Na e-maily společnost reaguje pomalu. Tuto službu lze využívat pouze v případě, že máte rádi loterii a nezajímá vás, kdy zásilka bude doručena nebo jestli vůbec.

  5. Dodání zásilky z jednoho konce Prahy na druhý na víc než dva dny mi přijde trochu mimo.

    Když už jsem zavolal a zeptal se na stav, tak mi prozradily, že zásilka byla doručena na VM ale zároveň opětvoně vrácena na depo bez jakékoli informce…

  6. 1.75
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    0

    Zásilku odeslali na jiné místo, aniž by mi dali šanci si zvolit místo. Teda volali, celkem 1x, měl jsem jednání a nevzal telefon, po hodině jsem volal zpět, ale pozdě, už došlo k přesměrování. Ochota to řešit moc nebyla. Ochota předat feedback také ne.

    Sami se rozhodli, že poslat do obchodu, kde maji 8-16.00 oproti 8-21.00 je nejlepší volba.

    Navíc, zásilka byla poškozená, takže super zážitek. Jel jsem pro to v čase, který mi nevyhovuje, na místo, které mi nevyhovuje, abych dostal rozbitou zásilku.

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Reply
    Olga Šalková 15.2.2020 v 12:06
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Šílené, využila jsem zasilkovnu v Jindřichově Hradci, Nežárecká,Prevedent,narazila jsem na arogantní a nepříjemnou paní na výdejně, dlouho jsem čekala, dokonce po mě ječela, už nikdy více, raději si priplatnim za jinou variantu.Zasilkovnam dávám palec dolů

    Zápory: Strašný zážitek, takové jednání jsem ještě nezažila.
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 4
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    80

    Já přijala už snad desítky balíků od zasilkovny a již několikrát i poslala.
    Dodání levné a vždy krátké a nic netnicend. Nechápu ty komentáře a nadávky. V životě se nic nerozbilo a neztratilo. Vždy je to jen o tom to řádně zabalit!! Naproti tomu u pošty už v životě nikdy. Dvakrát tak drahé a zničí vše.
    Posílání balíků je úžasné jednoduché, o polovině levnější než pošta. Vše jen vypnuté doma na telefonu zaplatíte těch pár korun a jen zanesete na pobočku. .
    Co sem tu četla tak ve většině případů není chyba zasilkovny ale toho kdo to posílá. Špatně zabalené nebo větší balík nez je zaplacen. Znám cechy a je mi jasné že někdo určitě chce využít nekontrolovanou u podání balíků a pošle víc jak 5 kg za cenu 5kg a pak si stěžuje.
    Za mě je zasilkovna jednička a ppstu už nikdy v životě

    Klady: Levné oproti nehorázně drahé poště, poslání i dodání.Pohodlné poslání balíků bez front a stresu
    Zápory: Zatím žádný
    Přínosný(1) Nepomohl(5)You have already voted this
  9. Nedoporučiji.

  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    POJIŠTĚNÝ balíček ztratili, vymazali ze systému a nekomunikují. Pěkný vykukové, jediný kontakt je na call centrum, kde vám žádný další nedají a pouze slibují, přes měsíc se bohužel nic neděje. Emailové adresy to samé. Už přes ně nikdy nic posílat nebudeme.

    Klady: už žádný
    Zápory: Není pobočka, chybí kontakty, call centrum nepomůže, emaily neřeší
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
1 182 183 184 185 186 193

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo