Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Určitě nemohu paní Kijonkové upřít skvělý nápad, ovšem to je jediná věc. Se Zásilkovnou spolupracuji formou výdejního místa a nutno říci, že za poslední rok jediné potíže různého charakteru jsou právě s tímto partnerem. Ať už jde o balíky které nejdou načíst do systému či o navýšení balíků během vánoc pro které mnoho prodejen nemělo kapacitu a stejně na jejich prosby nikdo nereflektoval. Neschopnost operátorů či neschopnost komunikace po emailu až po neschopnost komunikace mezi kompetentními odděleními a zaměstnanci. Jediné čeho paní Kijonková dosáhla je vytvoření vše pohlcujícího chaosu o čemž svědčí i některá opatření jež přímo zavedla a pod něž se podepsala. Ergo, kromě dobrého PR a trochu schopných lidí kolem sebe je ona sama spíše zmatenou tvářičkou na obálkách časopisů.
Doba doručení je tragická a neodpovídá dnešní době. Bohužel ani není vidět, kde se balík zrovna nachází a nebo to jen nefunguje. Balík byl 5 dnů na stejném místě.
Cokoliv jsem kdy objednával, nikdy jsem neměl problém.
Doba doručení naprosto neodpovídá Zásilkovnou uváděné době. Systém pro sledování zásilek není synchronizován s mobilní aplikací. Na e-maily společnost reaguje pomalu. Tuto službu lze využívat pouze v případě, že máte rádi loterii a nezajímá vás, kdy zásilka bude doručena nebo jestli vůbec.
Dodání zásilky z jednoho konce Prahy na druhý na víc než dva dny mi přijde trochu mimo.
Když už jsem zavolal a zeptal se na stav, tak mi prozradily, že zásilka byla doručena na VM ale zároveň opětvoně vrácena na depo bez jakékoli informce…
Zásilku odeslali na jiné místo, aniž by mi dali šanci si zvolit místo. Teda volali, celkem 1x, měl jsem jednání a nevzal telefon, po hodině jsem volal zpět, ale pozdě, už došlo k přesměrování. Ochota to řešit moc nebyla. Ochota předat feedback také ne.
Sami se rozhodli, že poslat do obchodu, kde maji 8-16.00 oproti 8-21.00 je nejlepší volba.
Navíc, zásilka byla poškozená, takže super zážitek. Jel jsem pro to v čase, který mi nevyhovuje, na místo, které mi nevyhovuje, abych dostal rozbitou zásilku.
Šílené, využila jsem zasilkovnu v Jindřichově Hradci, Nežárecká,Prevedent,narazila jsem na arogantní a nepříjemnou paní na výdejně, dlouho jsem čekala, dokonce po mě ječela, už nikdy více, raději si priplatnim za jinou variantu.Zasilkovnam dávám palec dolů
Já přijala už snad desítky balíků od zasilkovny a již několikrát i poslala.
Dodání levné a vždy krátké a nic netnicend. Nechápu ty komentáře a nadávky. V životě se nic nerozbilo a neztratilo. Vždy je to jen o tom to řádně zabalit!! Naproti tomu u pošty už v životě nikdy. Dvakrát tak drahé a zničí vše.
Posílání balíků je úžasné jednoduché, o polovině levnější než pošta. Vše jen vypnuté doma na telefonu zaplatíte těch pár korun a jen zanesete na pobočku. .
Co sem tu četla tak ve většině případů není chyba zasilkovny ale toho kdo to posílá. Špatně zabalené nebo větší balík nez je zaplacen. Znám cechy a je mi jasné že někdo určitě chce využít nekontrolovanou u podání balíků a pošle víc jak 5 kg za cenu 5kg a pak si stěžuje.
Za mě je zasilkovna jednička a ppstu už nikdy v životě
Nedoporučiji.
POJIŠTĚNÝ balíček ztratili, vymazali ze systému a nekomunikují. Pěkný vykukové, jediný kontakt je na call centrum, kde vám žádný další nedají a pouze slibují, přes měsíc se bohužel nic neděje. Emailové adresy to samé. Už přes ně nikdy nic posílat nebudeme.