Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Tragedie, tragedie a jeste jednou tragedie!! 21.12.2019 jsem si objednal balik. 23.12.2019 ho Zasilkovna dostala, aby ho predala na vydejni misto. Chapu, Vanoce, takze jsem ani nepocital s tim, ze bude do vanoc, to je ok, ale ocekaval jsem, ze bude do konce roku. To jsem ale netusil, ze cela Zasilkovna bude jeste po svatcich mimo provoz. Navic kdyz jsem sel okolo zvoleneho vydejniho mista, na dverich byla cedule, ze od 23.12. – 6.1.2020 maji zavreno. Nechapu, proc tohle nebylo 21.12. uvedeno na strankach Zasilkovny kam jsem si nechal zaslat balik? Nebo to ty provozovny nemusi Zasilkovne sdelovat?? Nerozumim, ale asi jsou radi za kazdeho, kdo je ochoten balik vydat… Tak jsem se 30.12. na Zasilkovnu dovolal s tim, ze bych rad balik vyzvedl nekde jinde. Pani ochotna a nabidla mne, ze kousek od meho bydliste je vydejni misto a ze to tam hned posle a ze si to 31.12. vyzvednu. Ano, dnes je 3.1.2020 a balik nikde. Dostal se na nabidnute misto, pani z vydejniho mista ho ani neprijala do systemu, takze se vlastne ani poradne nevi kde je a vzala si volno do 7.1.2020. Takze jsem si fakt pomohl s presmerovanim. Pokud budu moc, priste se Zasilkovne vyhnu obloukem, protoze tohle je vrchol.
Zaverem bych chtel rict, ze nechapu lidi, co nadavaji na ceskou postu. Vite kdy maji otevreno a k baliku se snadno dostanete.
Mnohokrát služby využito. Dobrá komunikace, rychlá dodávka, bezproblémové výdejny. Až letos a to teda stálo ( vlastně ještě stojí) za to. Nejprve mi nepřišlo echo k výdeji jednoho balíku, až když jsem se začala po něm pídit, řekla mi paní ze Zásilkovna.cz, že ho už poslali zase zpět k dodavateli. A podruhé: 20.12.- fyzický příjem balíku Zásilkovnou.cz. 21.1. Až v 19,01hod přišla SMS, že zásilky jsou připraveny k výdeji, ovšem ve výdejně zásilek v jiné obci-Švermově. A tam ten samý den zavřeli už v 11 hod s tím, že balíky je možné vyzvednout až za 13 dní !! A to v době vánoc, kdy tato služba je snad nejvíce smysluplná!! Když už jsem se s tím smířila, chtěla jsem si balík vyzvednout hned ráno za těch 13.dní, tedy 3.1. Den předem jsem volala Zásilkovnu.cz, aby balík už nikam nepřeposílali, že si do Švermova radši zajedu hned ráno. Jenomže mi bylo řečeno, že už to nejde, že balík už je znovu přeposlaný do naší obce-Libušín. No, dobrá, tak si to ohlídám a zavolám do zásilkovny v Libušíně radši během dopoledne, kdyby náhodou zase nedošlo echo k vyzvednutí zásilky. Jenže, balík nikde. Po vyzvednutí balíku řidičem ve Švermově prý znovu musí doputovat někam, odkud ho znovu pošlou k nám do Libušína. Takže, díky čísi lidské chybě, zadržuje zásilkovna mé vánoční dárky už 14 dní a balíky stále ještě nemám. (psáno 3.1.2020 ve 12:41h)
Hrozne 10 dni čekání na balik z prahy do ostravy
10zavóano ze to davaji dpd ze zitra to mam
11 den dpd stale nic nedostalo
Mozna to nekdy prijde
Výmluvy typu na vasi zasilkovna bylo zavřeno p*** bylo zavřeno vybíral jsem podle toho i kdyby bylo ?proc to za 11 dni neodjelo z prahy ??
Velmi nespolehlivé, 1 zásilka zůstala týden na odběrném místě, našli ji až po reklamaci,druhá trvá10 dní a je stále někde v depu, navíc bez upozorněni změnili misto doručení, telefonicky se nic nevyřeší, jen slíbí, ze se na to podivají
Jsem opravdu naštvaná. Balíček jsem si objednala přes eshop 13. 12. 2019. 17.12. jsem obdržela mail, že je na cestě. 23. 12. balíček stále nepřišel, přestože výdejní místo bylo otevřeno celý den. Když jsem zavolala na číslo zasilkovny, slečna mi řekla, že můj balíček je od 17.12. v Depu v mém městě, a že mi nemůže slíbit, že dorazí do vánoc. Jak je možné, že 6 dní je balík ve městě a zasilkovna jej není schopna dodat do vydejniho místa? Nehledě na to, že na svých stránkách uvádí, že pokud eshop (podnikatel) dodá zásilkovně balík do 18.12., může se spolehnout, že zákazník jej obdrží do Vánoc. Chápu vycerpanost systému v období Vánoc, ale stačila by SMS či mail s omluvou, že nestíhají a ne, že se budou všude chvastat tím, jaké rekordy v počtu zaslaných objednávek za den překonávají.
Byla jsem se Zasilkovnou spokojená, ale tento přístup mi opravdu vadí.
Dobrý den, s tímto přepravcem už nikdy!!!
Zboží je od 18. prosince zaplacené dopředu, 19. prosince přišla od přepravce sms, že přijal zboží do přepravy a bude doručen na vybranou zásilkovnu. Je den před Vánoci, obchod, který měl zboží vydat, má nyní zavřeno. Stav zboží už je 4 dny: na cestě.
Obchod, ze kterého objednávám už léta, vždy zboží do přepravy dodal včas, pouze zásilkovna letos evidentně nestíhá a já ani raději nechci vědět, kde zboží vlastně je.
Takže děkuji, že zboží třeba dodáte v pátek 27. prosince, ale je to úplně k ničemu.
Doporučuji
Balík poslán ve středu ráno, a v pátek žádná změna, pořád na tom samém místě ani se to nehlo. Fakt super. Díky moc. Po svátcích si to můžete strčit už víte kam.
Dnešní zkušenost.. Zásilkovna převzala balíček, který překračoval přepravní a výdejní možnosti. Balíček je momentálně v nějakém depu neznámo kde… Prostě ztracen…. Obrovské zklamání, Zásilkovnu už nikdy..
13.1.2019 jsem objednal zásilku.
Dnes 20.1. jsem se dobýval odpovědi u dopravce Zásilkovna.cz, kdy mi balík dovezou. Ti mi do 30 minut odepsali, že balík byl poškozen a je zaslán zpět k odesílateli.
Myslím si, že kdybych se nedobýval, tak na ten balík čekám do Silvestra.
Žádné podání informací