Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Že Vám aspoň zvednou telefon po 10 minutách čekání a relativně slušně pošlou do … Vaší zásilku dohledají, že je stále na Depu v lepším případě a nelze vyzvednou osobně, i když nejsou schopni doručit a nebo.. minulá zásilka zcela ztracena N E D O P O R U Č U J I !!!!!!
Zasilkovna je průměrná. Ale jak to u nich chodí a reklamací se ztraceným balíčkem, to je solidní oříšek. Za chvíli to bude měsíc a já stále čtu ať vydrží, že se tomu pilně věnují. Takže mám po penězích a balíčku!!! Přes zásilkovnu už nikdy více!!!
Nespokojená
Balicek odeslan pak ztracen v depu v Hradci Králové, nakonec odeslan zpet na podací místo a 70kc v kanale. Hruza se s nima na cem koli domluvit. Klientská linka k nicemu, v tomto případě zlatá Česka pošta
Dobrý den, nezlobte se na mne ale píšete že dodání je ve většině případů 1-2 dny ale já měl tedy smůlu protože mě šel balík (cca 100 km) 7 kalendářních dnů. Obyčejný balíček, nic velkého, nic těžkého.
Naprosto nedoporučuji!!!! Objednavala jsem balík pro přítele k narozeninám, ovšem balík jsem si nemohla vyzvednout z důvodu technických problému na prodejně. Napsali, ze se tim zabývají, na e-mail mi napsali, ze to budou řešit a nic…dodnes balík nemám ani se mi už nikdo neozval. Takže přes zasilkovnu už nikdy !!!
Zásilkovna je velmi dobrá ,ale měla by své partnery lépe vybírat.
Přesně tak. Jsou mimo realitu a jen se vytahují svými grafy v záhlaví, jací jsou „super“. Pravdou je opak!!!!!!!!!!!!!!!!!
Neznalé pracovnice na mailu i po telefonu a neochota jednat se zákazníkem. Zlatá Úloženka a super jednání, bohužel mnohdy finančně náročné u DPD. Proč ale kvůli 159 Kč utrácet za platbu pro DPD. Tak jsem bohužel zvolil Zásilkovnu.
Strašná služba. Zboží v 11 hodin dle dispečerů převzal kurýr a do 18:00 to není schopný doručit na místo. Dispečeři celý den tvrdí že to stihne, spojit se s kurýrem a informaci ověřit je nemožné. 21. století a budu do pondělí čekat na zboží, které jste převzali ve čtvrtek.
Poprvé a naposledy jsem využil možnost doručení zboží zdarma přes Zásilkovnu!!!!!!! Po 4 dnech balíček stále nikde!!! Žádná komunikace ohledně možnosti kontaktu na dopravce, pouze informace, že je jim to líto a zboží je stále na cestě!!!!! 4 dny dodání zboží přes jeden region???? Kde žijeme Zásilkovno!!! Nikdy nepíši recenze, ale tohle už mě vytočilo k nepříčetnosti!!!! Zlatá česká, drahá, ale 100% solidní ČESKÁ POšTA!!!!!!!!!!!!!
Zasilkovně velmi fandím, dobrá služba za dobrý peníz. Doladěné detaily a velmi zjednodušená nabídka. Těším se, až půjde přes zásilkovnu poslat balík i třeba do US nebo Kanady, kam posílám.
Výrazně zaostává za konkurencí v ohledu na rychlost doručení