Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
První objednání přes zásilkovnu a také poslední ! -zásilka ztracena,i přes urgenci zásilku nikdo nehledal, abych si jí asi hledala sama.Přislíbeno pracovníkem call centra, že se mi ozvou, ale zpětná reakce žádná .Za mě nikdy více !!!!
Maximální spokojenost, první zkušenost
S tou rychlostí doručení je to hodně špatně. Říkají do 1-2 dnů, není to pravda.
7.8. přišlo info, že je má zásilka doručována na výdejní místo. 8.8. telefonát, co se děje se zásilkou. Prý je nutné ji kvůli váze přesměrovat na jinou výdejnu. V pořádku… 12.8. stále žádné info o zásilce. Další telefonát a opět ujištění, že je na cestě a ještě dnes ji budu mít.. Jaké to překvapení.. nemám nic a výdejna, na kterou to bylo přesměrováno, za chvíli zavírá. Zítra mě čeká další telefonát. Skvělá služba. Nebudu opakovat.
Zásilka podaná 19.2., 20.2. převzetí dopravcem. Dnes je 26.2. a zásilka je stále pod slovem “na cestě”. Nevim žádné detaily, kde se zásilka zdržela. Call centrum k ničemu. Psala jsem mail, tak uvidím. Velmi špatný zákaznický servis.
Před nějakým časem jsem objednával zboží které bylo vždy podáno první den odpoledne a běžně už druhý den ráno bylo na mé, poměrně vzdálené, pobočce. Nyní, po cca dvou letech, bylo zboží podáno první den již po obědě, je třetí den odpoledne a zásilka je stále „na cestě“ – pobočku mi za chvíli zavřou. Zásilkovnu kvůli tomuto nekontaktuji (tímto volím v hodnocení 1,5 hvězdičky – dal bych 2,5 ale to by mě museli alespoň sami kontaktovat pro další informace – nevím proč bych to měl dělat já), protože jsem si za něco zaplatil a nehodlám se dále doprošovat na kolenou věcí na které mám automaticky nárok. Rozhodně nejsem placen za to abych zásilkovnu popoháněl – za to bych naopak měl být placen od ní. Beru to jako selhání zásilkovny a dostatečný důvod se k ní nikdy nevrátit – druhou šanci nedává nikdo mě a já zásilkovně též druhou šanci nedám. U ČP jsem zažil všechno možné, ale tak dlouhou dobu dodání nikdy (a to mám ČP ještě asi o 50 metrů blíže než pobočku Z. – nevím co mě to napadlo zkusit zásilkovnu – patrně krátkodobý syndrom matky Terezy). Nejhorší je že bych si za rychlejší dodání i zaplatil ale asi to není možné (a pokud to možné je tak o tom nevím a určitě nebudu studovat druhou vysokou školu jenom proto abych tohle zjistil). Zásilkovna má velmi typický průběh jakékoliv české firmy: 1. začínáme a máme málo peněz = snažíme se, kmitáme, jsme zaměřeni na zákazníka a jeho spokojenost…2. už to umíme a máme dost peněz = snaha upadá, jsme ležérní, jsme zaměřeni na sebe a svoji spokojenost. Do budoucna to vidím na ČP. Tak to prostě je když se člověk občas snaží zkusit něco nového.
Zásilkovnu už nikdy! Zlatá Česká pošta fakt! Dva dny tam máte že máte zásilku ,,na cestě“ přitom leží v depu. Přes Českou poštu to mám druhý den doma…
Maximální spokojenost. Rychlé dodání, přes aplikaci je vidět, kde se zásilka nachází, lze posunout dobu uložení.
Katastrofální zkušenost. Avízo, že zásilka ze zahraničí bude doručena na jakési výdejní místo na jisté ulici (jméno ulice souhlasí), ale v úplně jiném městě, než je adresa příjemce. A to ve dvou různých případech. Kontakt linky pro zákazníky – ztráta času, klasické generické call centrum, kde nic nevědí, nic nejde, žádný kontakt nemají, se společností nemají nic společného, jsou jen call centrum. Chybu napravit nemůžou, prý adresu učil „odesílatel“. Ten ale o ničem nevěděl, tak email na jediný email zásilkovny (info@…). Trvalo, než se ozvala jakási dáma, že můžu buď zaplatit dalších 100+ Kč, aby změnili dodací adresu nebo to pošlou zpátky. Prý místo doručení (v jiném městě) určila „mezinárodní logistická společnost“. Jde přitom o nějakou polskou firmičku se zákl. kapitálem necelých 60.000 Kč, se kterou se zásilkovna nějak spřáhla. Doručení na správné místo bez zaplacení dalších 115 Kč odmítli, prý mohou „zajistit vrácení zásilky zpět odesílateli, abyste měl možnost zažádat o novou expedici na správné výdejní místo“. Arogance, nezájem o zákazníka, výsměch.
Zásilka podaná ve čtvrtek odpoledne, vyzvednuta přepravcem v pátek dopoledne, v úterýodpoledne o zásilce ani na zákaznickém servisu nic nevědí a nejsou schopni sdělit, kde se zásilka nachází a zda není zcizena. Příjemce ve sledování má uvedeno, že je v přepravě, odesílatel, že dosud je v depu v dané lokalitě. Při evidenci přes výpočetní techniku nelze obratem zjistit, zda se zásilka v depu nachází či nikoliv a na tuto odpověď z depa musí čekat jejich vlastní reklamační odd. 24 hodin. Pokud chce tato společnost konkurovat České poště, tak jak to velkoryse proklamuje, tak by si měla prvně ujasnit, zda je toho schopna. Tento příklad dokládá, že zatím vůbec NE! A už vůbec nelze věřit, že zásilky dodáváme zpravidla do následujícího pracovního dne!
Pro mě jako majitele e-shopu je Zásilkovna dobrý způsob jak posílat zásilky zákazníkům.
V poslední době mě však znepokojuje jedna událost s tím že náš e-shop vyřizuje objednávky do 24 hodin.
Podací místo Zásilkovny zaregistruje objednávku 22.7.2019 a dnes 26.7.2019 je objednávka pořád na cestě.
Z mého pohledu je to neseriózní jednání.
Přeji pěkný den