Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.4Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 253 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Mě zase řidič externího přepravce (DPD/Geis) řekl dolslova: “ já do té zkurv*** lokality (moje adresa-pozn. autora) nepojedu, protože nebudu stát v koloně jak pič* 20 minut tam a to samé zpátky“ práskl s telefonem a pak byl nedostupný. Zásilka se po nějaké době vrátila na eshop, kde už věděli co se stalo. S eshopem jsme se dohodli, že to pošlou znovu a dají upozornění, aby to neposílali přes tu samou přepravní společnost. Zásilkovna při druhém poslání i přes tohle upozornění (jak ze strany eshopu, tak i moje) poslala opět přes tuhle společnost. Opět mi to měl doručit ten sám řidič… telefon nebral (nedostupný) a zákaznické lince DPD/Geis mi řekli, že jsem nebyl doma (asi nevím kde bydlím). Zlatá Česká Pošta, ta aspoň hodí lístek do schránky ať si zajdu na poštu a zásilku mám, tady absolutně nic akorát sprcha arogantních vulgarit od řidiče DPD/Geis.

    Klady: žádné
    Zápory: viz kometář
    Přínosný(4) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Absolutně nerespektují požadavky zákazníka a to jak ze strany eshopu, tak i ze strany adresáta. Po velmi negativních zkušenostech s externím přepravcem (DPD/Geis) byli jak eshopem, tak i adresátem upozorněni na to, aby zásilku neposílali přes tuto přepravní společnost (protože mi DPD/Geis odmítli doručit zásilku. Při další objednávce snad záměrně a naschvál další zásilku opět poslali přes tuhle společnost. Zásilka samozřejmě nikde. Od této firmy skutečně už nic dobrého nečekám. Jen by mě zajímalo jestli si to někdo vůbec přečte, nebo se ta recenze „záhadně vypaří“ ani tomu bych se nedivil…

    Klady: Bohužel žádné
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dva balíky, podané v pondělí 24.8., dnes je středa 2.9. a ani po devíti dnech ani jeden z balíků ještě nebyl doručen na výdejní místo. Každý den volám na zásilkovnu a vždy dostanu stejnou odpověď: „Ano, já to tady vidím, balíky budou dnes doručeny“

    Klady: Nízká cena, ale....
    Zápory: .... doručovací doba neuvěřitelně dlouhá.
    Přínosný(6) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Očekávám balík o Zásilkovny, volám na operátora. Operátor neví kde je řidič, nemá na něj telefonní číslo. Neví vůbec nic. Toto je opravdu daleko horší než česká pošta, u které se aspoň dovolám řidiči a jsem chopna ho někde dojet! By mě zajímalo jak mi míní kompenzovat to, že jsem si zaplatila doručení a oni mi to strčí na výdejní místo. Už nikdy víc a radši si od příslušného webu nic neobjednám.

    Přínosný(4) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 1.5
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    10

    Bylo mi zasláno špatné heslo k vyzvednutí, doba k vyzvednutí do konce víkendu, s tím že nešla ani prodloužit!!! Zákaznická podpora funkční jen přes týden. Tak jsem napsala mail na který mi v pondělí nikdo neodepsal, a až po telefonátu mi bylo řečeno že balíček už poslali zpátky a že si to mám vyřídit já s odesílatelem.
    Takže jejich chyba a já to mám teď zařizovat…neochota a nekomunikativnost. Žádná snaha o nápravu!!! Ani omluva…nic!!!

    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Zdravím, chtěl bych Vás varovat před klamavou reklamou přepravní služby Zásilkovna.

    Ta uvádí, že základní balík je pojištěn do sumy 20 000 kč v ceně zásilky. Zvolil jsem je tedy pro přepravu hodinek na dobírku za 2000 kč. Výsledná cena balíku byla 84kč.

    Balík ztratili, a ještě jsem je musel nahánět já a adresát, co se děje s pohybem našeho balíku.
    Informovali mě, že reklamace běží 30 dní a pokud ho nenajdou, tak mě odškodní dle VOP.

    VOP říká, že v případě ztráty balíku Vám uhradí odškodnění 300kč. Protože abyste měli nárok na jiné plnění, musíte si totiž balík připojistit za 0,50kč za každou udanou 100kč až do výše 5000kč.

    Nějak mi tedy uniká ta luxusní nabídka, že pojištění do částky 20 000 v ceně služby.

  7. Reply
    Ecaterina Gutu 30.8.2020 v 15:04

    Nejhorší skusenost…
    Zaplatila jsem za doručení balíku aby přivezli ten balík přímo domu.
    Přišla mě sms ze “dneska budeme dorucovat mezi 16-18 hod.”
    Dobře…. nikdo nepřijel ani nevolal.
    Musim hlídat kde je můj balík…. podle trekingu vypadá ze dvakrát skusil kurýr ten balík dorucovat (velké překvapeni pro nás).
    Přes den přišel mě e-mail ze balík je uložen v nejbližší vydejni místě….. ahahhaa… nenašli oni nic lepšího než uložit ten balík úplně na druhém konce města!!!
    Žádná možnost kontaktovat s nějakým operátorem…

  8. Reply
    Martina Nováková 29.8.2020 v 11:51
    2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Posílám přes zásilkovnu dost často a v poslední době sem dost zklamaná když posílám křehké věci.. Už nevím jak víc je balit.. Dávat to do bublinkové fólie, molitanu, X kusů novin.. A stejně mi lidé posílají fotky zničených věcí.. Tak ať mi někdo vysvětlí co za dementy tam pracuje, to tam po těch balikach skáčou nebo co s tím sakra delaj vážně nechápu.. Zajímalo by mě jestli má člověk právo na nějake odškodnění, přeci to těm lidem nebudu platit já.. Vážně katastrofa

    Zápory: Zaměstnanci se k věcem chovají jako hovada
    Přínosný(4) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 1.5
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    10

    V pondělí ráno (dle trackingu) přijat Zásilkovnou balíček objednaný v neděli. Ve středu ráno aktualizace trackingu, že se balíček nachází na depu vzdáleném 20 km od mého bydliště (krajské město). Ve čtvrtek ráno aktualizace, že je balíček na cestě na adresu doručení. Ve čtvrtek odpoledne volám do firmy (partner Zásilkovny), zda tam balíček už je. Paní mi oznamuje, že od středy má nahlášeno u Zásilkovny, že balíčky z technických důvodů dočasně nepřijímá. Volám tedy na Zásilkovnu, kde se ptám na řešení. Můj balíček je v trackingu uváděn, že je na cestě mezi krajským městem a 20 km vzdáleným depem. Podpora mi sděluje, že je v depu a že bude zavážen až v pondělí. Na dotaz, zda si ho můžu jet vyzvednout osobně, je mi odpovězeno striktně „Ne, to nemůžete“. Na dotaz, zda by šlo přihodit zítra (pátek) můj balíček k závozu do krajského města a uložit na jinou pobočku Zásilkovny, je mi striktně oznámeno „Ne, to by nešlo. Musíte si počkat do pondělí“. Na můj dotaz, zda existuje i jiné řešení, mě podpora Zásilkovny odkazuje na eshop prodejce, ať si to prý zkusí vyřešit se Zásilkovnou sám (sic).

    I katastrofální Česká pošta mi dnes doručila včera objednaný balíček. A i trochu pankáčský DPD mi vždy ochotně nabídne vyzvednutí zásilky přímo na depu (abych nemusel čekat do druhého dne) nebo v real-time přesměruje zásilku na novou adresu (to samé i Česká pošta). První a poslední zkušenost se Zásilkovnou. Chápu, že když jsou všechny podmínky a okolnosti příznivé, funguje i ta nejhorší služba. Ale jakmile se vyskytnou problémy, ukazuje se doopravdy, jak je která služba ochotná vycházet zákazníkovi vstříc. Respektive, jak je „customer-friendly“. Přitom, jak může být náročné zavolat nebo poslat mail do depa s tím, aby zásilku XYZ ráno přihodili do auta a zavezli na ZYX partnerskou pobočku (v našem městě jich je kolem dvacítky).

    Klady: Nejlevnější na trhu
    Zápory: Zákaznická podpora jako před rokem 1989
    Přínosný(5) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Vzhledem k recenzím výše vidím, že není třeba se více rozepisovat. ABSOLUTNĚ NEDOPORUČUJI!!!
    Už chápu, proč na svých stránkách nemají recenze zákazníků. Evidentně je vůbec nezajímají a nepotřebují být konkurenceschopní.

1 190 191 192 193 194 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo