Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 081 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 4.5
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    90

    Rád bych se vyvaroval naštvaných a nekonkrétních výlevů (proč jsou vůbec publikovány???)
    Podle mých zkušeností se tato služba skládá nejméně ze 4 částí: Eshop-Zásilkovna-VM(výdejna)-Klient
    K úspěchu a spokojenosti vede pečlivost při čtení podmínek v Eshopu:
    zda lze platit kartou na VM (Eshop musí akceptovat jinak to Zásilkovna nemůže zprostředkovat i když terminál má);
    dobře si vybrat VM podle otv. hodin, vybavení terminálem a místa nám dobře dostupného;
    vybereme-li si Eshop v „horní dolní“, který vozí zásilky do města jednou týdně, těžko to můžeme očekávat zítra;
    podle toho se lze zařídit a v případě, že něco zahapruje, určit kde to vzniklo.

    Klady: velký výběr výdejních míst nejnižší cena na trhu bez čekání lze zvolit snad u každého druhého Eshopu
    Zápory: systém dovoluje klientovi zvolit si debilní kombinaci Eshopu - výdejního místa - platby
    Přínosný(19) Nepomohl(75)You have already voted this
    • Zdravím Jirku.
      Nejlevnější není. Levnější je Balíkovna ČP, navíc balík 50x50x50, hmotnost do 15 kg. Peníze z dobírky druhý den na účtě. Já mám převzatou dobírku u Zásilkovny a peníz ani za 8 dní od platby není na účtu. Pokud to ČP nepodělá tak je to zatím bezkonkurenční služba…

    • Ano? A jak by se v
      Vám líbilo, objednat si opakovaně z ověřeného eshopu, žádat platbu kartou při převzetí, vybrat si ověřené výdejní místo a pak PO TŘECH DNECH DOSTAT OZNAMENÍ, ŽE VAŠI ZASILKU PŘESMĚROVALI ÚPLNĚ JINAM, KDE JE VÝRAZNĚ OMEZENÁ PRAC.DOBA A PLATBA KARTOU NENÍ MOŽNÁ???

    • Opět se budu opakovat. Pracovnice neznalé ani X a Z-BOXů a jejich funkce. Také neochota přesměrovat zásilku, když je vaš zásilkovna „zahlcena“ balíky. V mém případě Balkakar jsou spíše lenoši, než Zásilkovna. Předvádějí si svá auta Subaru a na Zásilkovnu kašlou. Tak proč je Zásilkovna jejích partnerem? PŘESMĚROVÁNÍ DLE PRACOVNIC 10 KS RESPIRÁTORŮ NENÍ MOŽNÉ I KDYŽ JEŠTĚ NEBYLY VYEXPEDOVÁNY z eshopu!!! Svévolně Vám nařídí!!!!!!!!!!!, kam si pro respirátory pojedete přes celé krajské město. Oznámení předem i pak po mém kontaktu negativní!

    • dobře si vybrat VM podle otv. hodin – překvapivě ne vždy to takto funguje. Objednala jsem si zásilku na výdejní místo s otevírací dobou 9-19.00 hodin, po-pá. Teď mi dorazila sms, že zásilka je k dispozici na daném výdejním místě, v otevírací době 10-14 hodin.Stát se může kde co, ale když jsem volala na zásilkovnu, že prý vůbec není možné změnit ani výdejní místo, max za poplatek poslat domů? I přesto, že jsem přitom objednávala místo s úplně jinou otevírací dobou? To je vcelku moc. Jediné, co mi bylo doporučeno, domluvit se s nějakým kamarádem či kamarádkou, když nemám já možnost si vyzvednout zásilku v době 10-14, místo v době objednávky prezentovaný 9-19. Chápu, že se může stát cokoliv, ale v takovém případě by přece měla být aspoň možnost změny výdejního místa, když se z ničeho nic změnila otevírací doba. Prý tato možnost prostě není.

    • Reply
      Honza z Domažlic 19.11.2020 v 14:44

      16.11. přijali zásilku do svého depa v Praze.
      17.11 beru, že je svátek tak prostě dělat nebudou ale je 19.11 a zásilka je stále na cestě….

      Když budu hodnej a budu počítat, že se kurýr po cestě z Prahy do Domažlic občerství u přilehlého fastfoodu, dojde si na toaletu a dá si během cesty pár cigaretek stále mi nejde do hlavy, co kurva dělá na cestě dobrý dva dny… Asi dostal chuť na čínskou kuchyni a tak to bere přes Hong Kong.

      • Nyní u mne podobná zkušenost. Zásilku jsem potřebovala opravdu obratem. Objednávala jsem v pátek dopoledne s okamžitou platbou převodem u e-shopu speciální dietní konzervy pro akutně nemocného psa. Proto jsem zvolila doručení do Z-BOXu, kde jsem neočekávala problém s doručením a vyzvednutím v sobotu nebo nejpozději v neděli. E-shop předal zásilku k přepravě ještě v pátek ve dvě hodiny odpoledne. Přišel e-mail, že zásilka „bude zítra doručena do Z-BOXu“. Od pátku 18:42 ale leží v depu v Brně a to je neděle večer. Jsem zklamaná a pes o hladu.

        • Naprosto stejná zkušenost. Ale asi mám bližší výběr, PPL do výdejny doručuje fakt do druhého dne (npř. pneumatiky) bez keců a vychloubání, že boxy 24/7 přiznávají, že o víkendech prostě odpočívají…

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Výdejné místa k ničemu, protože zásilku moji ztratili, pojistné nevrátili, a teď já sama mám hledat, kdo a kde si ukradnul můj balík

    Klady: Velké množství výdejných míst
    Zápory: Jednání s klientem, rychlost dodání a komunikace
    Přínosný(69) Nepomohl(32)You have already voted this
    • Zásilkovna je dobrá, fungující služba,pokud s ní nebudete řešit reklamaci.Pokud si převezmete zásilku s poškozeným obsahem,byť velmi dobře zamaskovánou, že ji nemáte šanci při převzetí zjistit,Vaše smůla.Chrání se stanovy.Co je politováníhodné, neodpovídají na e-maily, nekomunikují. V telefonním kontaktu jsou velmi milí,ale odbydou vás.Dobře si zásilku prověřte.Já přišla o vánoční dárek..a ne levný ?

  3. No comment. Ruku v ruce s Českou poštou jsem si užil jednu a poslední zkušenost.

    • To same rikam Ja .Nikdy vic .Prvni balik dosel pozde a jeste ho nemohla dotycna osoba najit v tom bordelu v aute a druhy cekame od 13 hod dneska a ani sms,ze na nas kaslou .Hlavne ze to mame az domu a buh vi kde si to nekdy vyzvednu

      • U nás zásilka domů taky nedošla. Řidič české pošty (prý jejich partnerský doručovatel) se s doručením vůbec neobtěžoval a zásilku rovnou zanechal na výdejním místě.

        • František 30.1.2022 v 16:41

          Nedávno nová karta, už s tou předchozí byl problém odeslat platbu a problém přetrvává i s novou. Banku kontaktoval určitě nebudu, protože je problém na straně Zásilkovny. Nelepší je, když slíbíte, že dnes odešlete a platbu se podaří zadat o půlnoci.

      • Zdravím, velmi mě zklamala zpětná vazba že zasilkovny. Moje reklamace neprošel mi balík, protože údajně neměl 5kg,na váze,která byla zkalibrovaná měl 5kg. Dodnes nemám žádnou zprávu o možnosti vyřešení reklamace. Prostě moje chyba a peníze vrátit?! Neexistuje. Tak bacha na váhy balíků. A druhá byla, řešila jsem peníze z dobírky, které dodnes nemám. Lidi z Infolinky mi vždy řekli, že mám napsat na email, ale že už na něj nepřišla žádná odpověď, to přece nevadí. Měla jsem zásilkovnu ráda, ale přijde mi, že už je to velká firma a tuhle stránku nemají dořešenou. Od té doby jsem použila zásilkovnu jen na přebírání, ale ne na odeslání. Je fajn rychlost, ale není to všechno.

    • 0.25
      Rychlost doručení
      0
      Jednání se zákazníkem
      10

      Nehorší zasilkovna co jsem se setkal ?????? přes vás už ani vzduch

      Klady: Žádné
      Zápory: Tak stimto jsem se v životě nesetkal ani po 4 mne nebyl schopný vydat zásilku uvažuji o trestním oznámení nejhorší doručovatel se kterým jsem se dosud ve 35letech setkal ????
      Přínosný(31) Nepomohl(7)You have already voted this
      • Des bes, ztrati balicek, ktery byl pripojisteny a nikdo mi nekoze rict, kdy to laskave doresi.

      • Zasilkovnu už nikdy. V době kdy banky převádí peníze max do druhého dne, dostat ze zasilkovny doberecne masakr. Když jsem zavolal, tak mi slečna tvrdí, že chyba je v me bance. Celý hovor jsem si nahrál a pustil zaměstnanci své banky. Okamžitě kontaktoval své nadřízené a budou požadovat vysvětlení. Takže ne do 10 dnů jak tvrdí. Rovnou říkám že je to zlodějina a mají hulvatske chování.

    • Dnes je paty den, kdy zasilkovna nechce vydat balik.objednala jsem neco do z-box, zaplatila jsem, a on se neotevrel. Volala jsem vsude, urgovala. Nulova podora. Nic se neděje.

      • Dobrý den,
        stejná zkušenost,reklamujte mailem v e-shopu, zkuste to,shop mi pomohl.Poslal mi zboží znovu a sám reklamoval u zásilkovny.
        Už nikdy více BOX, jen problémy.

        • Katastrofa… Ráno příjde SMS, že mezi 11-13hod. prijde balík, ve 14:00 hod. Na sledování zásilek je napsáno, že jsem nebyla zastižena doma… A do finále Vám v 17:00 hod. Zavolá kurýr, že věže zásilku… SNS prý posílá robot a buď zásilka bude doručena v ten den nebo si mám proto sjet na zásilkovnu…. Ať jdou do p*****! Nikde žádné číslo na kurýra, nic…

      • Stalo se mi to stejne… Urgovala 2x, 3 dny trvalo doručení do nejbližší zásilkovny (musela jsem na svoje náklady cestovat do 5 km vzdálené zásilkovny), ze stávajícího Zboxu nešlo vyzvednout, bylo mi pouze řečeno, že to není technicky možné. Žádná omluva, náprava… Bohužel nikdo se zřejmě neobtěžoval řešit technickou závadu na Zboxu a dnes se mi stalo to stejne… Na email žádná reakce, takže zase mužů zkoušet půlhodinový hovor, než se mi podaří spojit s operátorem. Nevěřila jsem, že to někdy řeknu, ale zlatá Česká pošta.

        • Tak to je ta lepší varianta. Mně se schránka otevřela a uvnitř nic nebylo. Pro zásilkovnu doručeno a nazdar… A já mám p**.

      • Tak já zas balík zaplatila, otevřela box a balík nikde. Bylo mi řečeno, že musí balík vyhledat ale jelikož je po otevření boxu ukazan jako vyzvednuty, tak s tím bude nejspíš peknej problém.Stalo se mi to poprvé a jsem sklamana, nejspíš si nějaký dopravce balíček privlastnil.

        • Nikdy více. Dají na výběr výdejní místo a přesměrují si to stejně tam, kde se jim to hodí, aniž by se zeptali zda to dotyčnému vyhovuje.
          Měli by v takovém případě vrátit poštovné nebo doručit na adresu bez příplatků. Neskutečný chaos, zlatá Česká pošta.

        • Teď se to stalo i mě, jak ste dopadla? Otevřela jsem box a tam nic, dovolala jsem se složitě na infolinku, tak uvidím… snad ho najdou.

        • ahoj, já nestihla balík vyzvednout a trezor se zavřel, a vyřízeno, dovolat se tam nemůžu-robot, na maily nikdo neodpovídá a co ted?

        • Veronima 8.7.2021 v 11:05

          Dobrý den , mohu se zeptat, jak jste dopadla ? Me se stalo to samé

    • Přesně tak. Myslí si a píší o sobě, že jsou po celém světě a přitom jsou s nimi jen potíže. Můj současný problém, že si zásilku přesměrují bez Vašeho vědomí kam oni chtějí. V mém případě na opačnou část krajského města. NEHODLAJÍ S VÁMI DISKUTOVAT A ŠMITEC!!!

      • Reply
        Katka Stejskalová 7.10.2021 v 15:15

        Mám stejný problém. Zásilka přesměrování, ale ne na nejbližší místo. Máme zásilkovny další 4 km, ale oni mi ji, bez měho souhlasu, nechali v zásilkovně 8 km do té původní. Jsem opravdu naštvaná. Nebudu už této služby využívat.

      • Souhlasím s vámi.Me se stálo že mi presmerovali balíček do nejbližší výdejny která byla jen 8km dále že je to jiný okres i jiný kraj a doprava žádná to je nezajímá asi jsi myslej že je to všude jako v Praze postavit Rse k silnici a za 5min jede autobus. A ptal jsem se jestli se může situace opakovat a prý to není vyloučené .tak toRaději připlatim pošta je v pohodě

      • Dnes stejná zkušenost. Bohužel.

      • Neskutečná naštvanost. Kurír nedoruči zásilku, slíbí že přijede, po té ani mi nezvedá telefon, a zásilka nikde jen po dlouhé době SMS vyzvedněte na výdejně, díky zásilkovně, dodavatel ne prodá zboží. Za mě nedoporučuji!!!? Ani se nedovoláte v zásilkovně aby kurýr měl postih

      • naprostý souhlas dělají si co chtějí a není na ně metr

        • Kristina 17.9.2021 v 8:30

          Strašný, už 14 dní čekám až se mi zasilka vrátí nevyzvednutá z boxu. Volám jim pořád, oni mi slibují, že to žádají na depo. Ale nic se neděje a pořád se zásilka nehýbe. Už nevím co mám dělat, snad ten box vypáčit, nebo co?! Na lince nějací brigádníci s tím fakt nehnou!! K ničemu služba, fakt!!

      • Dobrý den,
        já s níma mám opětně problém ? už nejsou co bývaly.Marně hledám kontakt přímo na majitelku.Kdybyste někdo věděl.Na info mně pořád jenom písemně uklidňují jak řeší mojí zásilku a já už týden na ní čekám a přitom dle sledování visí od prvopočátku na depu.

        • Už 15 dní čekám na zásilku a ani oni samy nevědí kde zásilka je. je to naposled co jsem využil jejich služby.

        • Máte 100%ní pravdu, Zajeli se a už na to kašlou, Nedovolá se k nim a přeprava dnes už trvá délší dobu než u České pošty. Chtělo by to konkurenci,

      • Zdravím,mám stejnou zkušenost je to nejhorší služba jakou znám

        • Katastrofa, zboží dodáno rozbité a na západní frontě klid

      • Reply
        Miroslav Vognar 11.2.2021 v 14:02

        Miroslav
        i já mám podobnou zkušenost a to na Praze 6. V e-shopu jsem zadal VM ( výdejní místo) Praha 6, Petřiny, Křenova 21 a bez možnosti vyjádření mně bylo oznámeno, že z kapacitních a provozních důvodů mi změnily VM do Veleslavína na Evropskou 859. Protestoval jsem mailem, byl jsem se zeptat na Křenova 21 a celý týden toto VM fungovalo bez omezení. Nepohnulo to s nimi. Tak i v době koronaviru mne tímto nutí použít MHD, i když původní VM je pro mne v dosahu 2 minut pěšky. Jednou převzaly transport na dané místo, tak to mají udělat.. Mohly odložit transport až nebudou mít provozní problémy, rád nějaký ten den či dva počkám. Ale může to také vypadat, že přihrávají kšefty někomu známému na tom druhém VM.

        • Martina Hofmanová 12.5.2021 v 18:56

          Dlouho používám službu Zásilkovnu a jsem s tím spokojená. Pak najednou bum☹️
          Fakt mám s tím problém zásilku mám od 6. 5 na této DEPU a potřebovala bych poslat do PCL Štětí… Teď řeším problém a paní od zásilkovny se snaží řešit problém (proč tam je v DEPU).. Proč zrovna u Prahy a Štětí je Ústecký kraj (proč nedavate Depo v Teplici) To mě fakt hlava nebere… ?‍♀️

        • 20.den čekám a stále nic nelze se snikým spojit nejhorší dopravce.

        • Dobry den,presne tohle se stalo dnes me…bez jakehokoliv dotazu mi urcili jine vydejni misto vedle ve vesnici…proc ja mam nekam cestovat,kdyz jsem si doruceni zaplatil,nehlede na to,ze bych spravne v teto dobe nemel prekracovat hranici obce!Ani po telefonatu,kdyz jsem i rekl,ze si pockam mi nebylo vyhoveno!!!!Zasilkovna uz ne dekuji….a to je asi moje prvni negativni recenze v zivote

    • nekonkrétní, uražené, jako recenze nulová informační hodnota pro ostatní uživatele

      • Asi jste si nepřečetl mou recenzi a zkušenost se Zásilkovnou a její funkčností i samolibostí, či neschopností kontaktních pracovnic. ZdeněkK

1 191 192 193

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo