Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Hrozné doručování čekám už druhý den na zásilku koho to zajímá že mají potíže doručováním.Kdyz nejsou schopní doručit tak to mají odmítnout zásilku 🙎🙍
Šílená společnost a nechápu, jak mohou fungovat! Okamžitě nezvednete telefon, voláte zpět po dvou minutách a máte smůlu! Hodí vám zásilku Okamžitě do vydejny! Na servisu vám řeknou, že řidič nemůže brát zpětné hovory?!
Zásilku měli přivézt dnes 9:41-11:11, když jsem zavolal na infolinku, mrtvý člověk mě oznámil že zásilka dorazí 14:23-15:53, proto jsem kolem 16:-30 opět volal na infolinku a bylo mě opět mrtvolou řečeno že dorazí 16:28-17:58, což mě následně operátorka popřela, že měla být doručená dopoledne.
Za mě byla zasilkovna dobrá, když jí vedla zakladatelka, jak to prodala, jde to z kopce.
Moje záslika měla dorazit do Z-boxu. Z-box je prý plný. Přesměrovali do obchodu se psím krmivem s otevírací dobou 9-12, 15-16. Pro mě nepoužitelné. Pochopil bych přesměrování do jiného Z-boxu, ale takhle nevím, jak balík vyzvednu. Podal jsem stížnost. Prý je za ně všechno v pořádku v souladu s obchodními podmínkami.
Již nikdy neobjednávat zásilkovnu na adresu. Kurýr volal o 2 hodiny dříve než měl (nepočítal jsem s tím a nezvedl to) a zásilku dal o 4 hodiny později do zásilkovny v jiné části Prahy. Za přemrštěnou cenu doručení bohužel teď musím mimo pracovní dobu (dojíždím do Prahy na 12 hodinové směny) jež do prahy, protože o přestávce nestihnu přejet. Děkuji pěkně již nikdy více. Kurýr se neobtěžoval ani přečíst, kam má doručovat, protože to bylo do obchodu otevřeného 9-21. Ani nejel do dané části a vy… se na to.
Mám špatnou zkušenost. Objednal jsem si zboží v Irsku a až do Prahy cesta probíhala rychle a transparentně. Pak přebrala zásiklu Zásilkovna, která ji doručila do Z-boxu. Protože nemám chytrý telefon, prosil jsem mailem o přesměrování do kamené prodejny. Protože se nic nedělo, poslal jsem další mail se stejnou žádostí. V odpovědi mi bylo slíbeno (asistentka Nikol), že bude zásilka přesměrována. Po týdnu čekání jsem volal na centrálu a tam mi bylo sděleno, že Zásilkovna vrátila balíček do Irska. To jsou tedy služby. Už nikdy více Zásilkovna.
13.8.2024
Zásilka je na cestě … na expediční depo
14.8.2024
Zásilka byla přijata na expedičním depu
14.8.2024 Zásilka je na cestě … na expediční depo
Od té doby co je Zásilkovna v „nových“ rukou, je z ní šit!!!
Zásilka, která měla být Zásilkovnou doručena dne 31. 7. do Z-BOXu , byla bez mého souhlasu dodána do jiné obce, která je dopravně od nás nedostupná. Do té obce vzdálené 10 km od nás nic přímého nejezdí a jezdit přes okresní město 40 km s tím, že půl dne strávím na cestě čekáním na přestupech mezi spoji, to časově nezvládám. Nikdo ze Zásilkovny mi ani nezavolal, neposlal zprávu a nezeptal se, zda to tam bez mého dovolení může dodat. Tam to prostě vyzvednout v žádném případě nemohu. Například do nejbližší obce od nás je to jen dva kilometry, autobus tam i zpět jezdí každou hodinu, tak nechápu, proč to Zásilkovna nedodá například tam, kde je výdejní místo Zásilkovny a také i Z-BOX v té samé obci. Nebo i do okresního města, kde má Zásilkovna mnoho výdejních míst, a jezdí tam od nás i zpět autobus každou hodinu. Nechápu, proč to Zásilkovna dodává zrovna do místa, kam nemám šanci se dostat… Pěšky je to nemožné, je to od nás po silnici 8 km, jsem důchodce, špatně chodím, a osm kilometrů pěšky nezvládnu. Auto ani motocykl nemám, nemám ani jízdní kolo a stejně bych ty kopce na kole nevyšlapal, a nikdo to tam za mne vyzvednout nemůže…. Zásilkovně jsem již včera napsal, ale odpověděl mi jen nějaký robot, že jsou zaneprázdněni a nemají čas se věcí zabývat… Telefony Zásilkovna nebere, je tam jen automat, který nic nevyřídí. Napříště Zásilkovnu ignoruji, už si nic nenechám posílat přes tu špatnou službu, která ignoruje možnosti klientů. Psal jsem i odesilateli zásilky, ten kontaktoval centrálu Zásilkovny, ale Zásilkovna dodnes neodpověděla ani odesílateli zásilky.
Mám špatnou zkušenost ne že řidič vůbec nevolal tak mi zásilku někam přesměroval a ani smsku neposlal s kodem
Objednala jsem si doručení zásilky do boxu zasilkovny a místo doručení na požadovaný box mi prislo avizo že mi bude doručeno do kamenné vydejny. Po dotazu proč, mi bylo sděleno že z kapacitních důvodu nemohou doručit jak jsem požadovala. Pro mě nejbližší vydejni místo je 20 km, což znamená další náklad na převzetí a čas. Nejsem spokojena s touto službou, nechápu proč nedodokážou doručit nasledny den , což jsem požadovala, nevadilo by mi prodloužení doručení, ale vadí mi doručení na pro mne vzdálené místo.