Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Nutnost instalovat aplikaci mě zatěžuje.
Služba „Doručení na adresu“ je v podstatě podvod, protože NIKDY k doručení na adresu nedojde. V jednom případě se zásilka ztratila, protože řidič údajně předal balík neexistující „manželce“. V dalším případě údajně dvakrát volal, dle systému Zásilkovny hovory 6 a 7 vteřin dlouhé 12 vteřin po sobě, reálně jsem neměl ani hovor na telefonu ani zmeškané volání, celý den jsem na adrese, zvonek funguje. Přesto řidič nedoručil zásilku. Bohužel, některé e-shopy schovávájí tuto „službu“ za „doručení na adresu“ bez uvedení, že se jedná o Zásilkovnu, a pak zásilku nedostanete. Navíc ji řidič neuloží na nejbližší místo Zásilkovny, ale kamkoli, v jednom případě dokonce v jiné čtvrti Prahy. Perličkou je, že operátoři Zásilkovny tvrdí, že na řidiče nemají kontakt, takže nelze zásilku dohledat či reklamovat. Otřesná „služba“, která ve výsledku vyjde na několikanásobek ceny služeb jiných operátorů, protože si musíte zásilku nechat dovézt, pokud se tedy vůbec najde.
Hrůza – jejich aplikace nefunguje takže stojíte u výdejního boxu 4 dni po sobě a 30 minut pokaždé a nic se neděje jen to cvaklo kolcentrum je parta která má naučené odpovědi na vedení Vás nespojí neříkejte že vedení je jen jedna dáma u telefonu každá přepravní společnost má vedení na které je možné spojení lžou že pošlou technika na opravu a žádný tam nebil prostě lžou Strohá odpověď mate možnost reklamace.
ještě před rokem se jim j1x podařilo doručit D+1, jak inzerují, a bylo to m ilé překvapení-z Brna do vesnice u Písku……..za to chválím…..
letos hrůza, minule balíček podán v sobotu, aby v pondělí odešel, nestalo se-na cestu vyrazil až v úterý…pak následovat svátek ve středu a balík dorazil až v pátek…..
budu se muset poohlédnout jinde, blíží se to službám české pošty….
Zkušenosti se Zásilkovnou – už 2x se nám stalo, že balík putoval více než týden. Na infolince jsme se vždy dozvěděli, že 98% zásilek do dvou dnů… a pořád dokola, prima robot. Dobře, stane se, ale vyzvednutí ze Z-boxu pouze přes aplikaci se zapnutými daty, polohou a bluetooth mě naštval natolik, že se této službě příště velkým obloukem vyhnu.
Horší už je snad jen česká pošta. Pátý den čekám na zásilku, výmluvy na plný box, informace o možnosti změny dodacího místa žádné, takže komunikace velmi špatná.
Příště rozhodně zvolím jiného dopravce.
Doručili jinou zásilku, neumí to opravit, útočí na to, že dle smluvních podmínek mi nezpůsobili škodu a podepisují se v komunikaci drze jako Apolena
K A T A S T R O F A ! Zasilkovnu nedoporučuji! Ztratili nám balíček a nejsou schopni ho najít! Kurýr ho vyzvedl na podacím místě a od té doby je nezvěstný! (že by tam kradli? :)) ) Prý nedorazil ani na depo, ale ve sledování byl na depo přijat! Mají v tom bordel! Opravdu nerozumím, že se tohle v dnešní době může stát! Doufám, že se balíček najde! Už to jsou dva týdny a stále nic. Přes ZÁSILKOVNU už opravdu nikdy! Podotýkám, že se nejednalo o levný balíček!
Býval jsem se Zásilkovnou spokojen. Nyní mne však překvapili byrokracií a necitelným postojem k zákazníkovi: Florbalovou hokejku 96 cm dlouhou koupenou ve Sportissimu přijali 23.4. k přepravě na depu v Olomouci. Dovezli ji na depo Hůry (něco přes 1 km od mého bydliště, místa doručení). Tam údajně zjistili, že o několik málo cm přesahuje limit. tozměrů. Místo, aby mi zatelefonovali (kontakt měli), vezli balíček přes půl republiky do Ostravy!!! Z telefonátu vyplynulo, že byrokracie je u Zásilkobny na vyšším stupni než logika a vstřícnost k zákazníkovi.
Dlouho trvá než pošlou peníze na účet. Hodně dlouho…