Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
zasilkovna doručeni do max 3 dnu super o proti PPL katastrofa pomale dlouha čekaci doba nez vam to přivezou
Hrůza – jejich aplikace nefunguje takže stojíte u výdejního boxu 30 minut a nic se neděje už nikdo víc
Přijde SMS, volá řidič, že jede, já připravené peníze a během 5 minut balík dodán na 2 km vzdálenou pobočku. Vůbec ke mně nejel ,musel stát před vzdálenou pobočkou. Jinak by totiž musel letět!!! Pobočka navíc otevřená až v pondělí.Jste nejhorší firma!!!!
od 10.4. 2024 je zásilka na expedičním depu Praha-Štěrboholy, K Hrušovu 292/4. 11. 4. 2024 na můj dotaz, kdy bude zásilka dodána mně bylo odpovězeno, že v Z-boxu nebylo místo a zásilka se vrátila na výše uvedené depo v pátek 12.4. 2024, mně bylo opět sděleno, že zásilka je na depu, že se pokusí odeslání urychlit a dnes tj. 15.4.2024 jsem dostal odpověď, že zásilka byla dána do Z-boxu již 11.4.2024, ale kurýr ji tam dal špatně a zásilka je v Z-boxu zaseknutá, že musí přijet technik, kterých máte málo, ale do pátku 19.4. 2024 bych si ji mohl snad vyzvednout. Zvláštní asi jsem naletěl klamavé reklamě, že většinou dodáte do druhého pracovního dne.
Myslím, že seriózní firma by v těchto případech poslala technika ihned a ne za 10 dnů a pokud je zásilka ještě na depu, tak by odeslala zásilku ihned.
hrůza a děs vydali zásilku sousedovi bez ověření hesla jednání pod psa jiřž nikdy
Neschopnost
Zásilku, kterou jsem potřebovala do Velikonoc nestihnou doručit, neboť dva dny plýtvali časem, když se kurýr jezdil koukat, zda je v mnou zvoleném Z boxu místo a až po těchto dvou dnech mě kontaktovali, že zásilku uloží do kamenné výdejny. Protože je ale zítra a v pondělí státní svátek, tak tam moje zásilka bude uložena až v úterý, kdy ji vlastně už nebudu potřebovat. Projevy lítosti na zákaznické lince považuji za pouhý výsměch. No, bohužel toto je moje poslední zkušenost se Zásilkovnou, už nikdy víc….
Zboží objednáno od firmy TEMU na adresu a i přesto mi bude doručeno do z-boxu i když s tím nesouhlasím.
Obrovské díky firmě Zásilkovna za vstřícnost při řešení problému s dodáním zásilek. Mají ode mne všech 5 hvězdiček.
Nepodoručuji. Rozbité zboží v balíku. Reklamace samozřejmě neuznana.
NEDOPORUJUČI!!!
Balík byl přesměrován na jiné místo, z důvodu poškození zásilky a kontroly. Po vícero telefonátech z toho byla kontrola obsahu zásilky, kontrola kompletnosti zásilky, přebalování zásilky, zabalování do jiné nebo přelepení zásilky.
V propracované aplikaci Vás ale o ničem neinformují, zásilka pozdržená, v den vyzvednutí není na výdejným místě.
Informace co se děje v kontrolním depu nemáte! Protože zaměstnanci na infolince nevědí co se děje se zásilkou přesně a taky není osoba, se kterou tento problém můžete osobně řešit. K řešení problému s člověkem se dostanete až po několika minutách rozhovoru s robotem.
Vyžadují si právo do zásilky v případě poškození nahlédnout, anebo ji vybalit a přebalit.
Zásilky by se neměli nikdy poškodit, ale může se to stát :) takže long story short- tuto službu bych určitě nedoporučovala při zasílání jakýchkoliv dokumentů, drahých věcí, nebo jednoduše čehokoliv, kde byste se chtěli spolehnout na 100%, že balíček neotevřou.
Protože se prostě může stát, že Vám balíček zničí, pak zkompletují a přebalí. A pak se zpožděním pošlou na výdejní místo, bez omluvy.