Foodora je platforma specializující se na rozvoz jídla a dalšího zboží. Na e-shopu foodora.cz najdete výběr restaurací ve vašem okolí, které nabízí dovoz jídla na vámi zadanou adresu, nebo službu Dáme Market, kde nakoupíte potraviny a spotřební zboží online, z obchodů Dáme Market či partnerských prodejců. Na Foodora.cz najdete kromě služeb dovozu i blog s tematickými články.
Představení společnosti
Rozvážkový portál Dáme jídlo funguje od roku 2012, a za dobu svého působení si získal desetitisíce zákazníků. Roku 2014 se firma stala součástí skupiny Delivery Hero. V roce 2020 Dáme jídlo spolupracovalo s téměř 5 500 partnery ve 170 městech a obcích v ČR, a pokrývalo tak 60 % české populace.
Na počátku roku 2023 oznámila mateřská společnost Delivery Hero změnu názvu. Dáme jídlo se v současné době mění na Foodoru. Z ikonické červené barvy Dáme jídlo převléká kabát na růžovou. Zákazníci, kteří na Foodora již nakoupili, ve svých recenzích upozorňují na dlouhou dobu doručení objednávky.
Přehled sortimentu
Pro nákup u Foodora se nejprve musíte zaregistrovat. Po zadání adresy se vám zpřístupní nabídka restaurací a obchodů, ve kterých nakoupíte a svou objednávku si necháte doručit kurýrem. U jednotlivých restaurací se vám zobrazí předpokládaný čas doručení, hodnocení restaurace a její vzdálenost od zadané adresy.
Po výběru restaurace si už jen vyberete, na co máte chuť, vložíte produkty do košíku, zaplatíte, a vaši objednávku vám kurýr doručí v předem sjednaném čase. Stejně tak nakoupíte potraviny a další zboží v Dáme Market obchodech nebo u partnerských prodejců.
Při nákupu využijete i slevové kódy, které jsou k dispozici na Foodora.cz nebo v mobilní aplikaci. Rozvážky Dáme jídlo a Dáme Market zatím ale fungují hlavně ve větších městech, při zadání adresy mimo dosah obchodních partnerů vám služba žádné restaurace ani obchody nenabídne.
Služby a ostatní
Mobilní aplikace Foodora je zdarma k dispozici v obchodech Google Play a App store. Kromě objednávání jídla a zboží a přístupu ke slevovým kódům si v aplikaci i pohlídáte i svou objednávku, kterou můžete sledovat, a budete tak vždy přesně vědět, kdy k vám dorazí. Foodora také nově zavádí věrnostní program Foodora PRO, který zákazníkům nabídne doručení objednávky zdarma, slevu 15 % při osobním vyzvednutí objednávky a další slevové akce.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód.
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Doručení na adresu
Platební možnosti
- Platební karta
- Hotově
Rozvoz jídla
- Praha
- Brno
- Plzeň
- Liberec
- Ostrava
- Olomouc
- Pardubice
- Hradec Králové
- Ústí nad Labem
- České Budějovice
Kariéra
- Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Email: obchod@foodora.cz
- Blog
- Seznam partnerů
- Sídlo společnosti: Delivery Hero Czech Republic s.r.o., Smrčkova 2485/4, 180 00, Praha 8 – Libeň
- Facebook: foodora Česko
- Instagram: foodora.cz
- YouTube: foodora Česko
- Twitter: foodora Česko
Už nikdy víc! Hrůza, po ztracené hodině života sem sedl do auta a jel pro jídlo sám, sleva totální podvod zjistil sem že oproti objednání na místě byla celková přirážka foodory 134 Kč. :O Vyzkoušel jsem poprvé kvůli slevovemu kuponu. (325kc).
Dokončit objednávku je snad nemožné.
Vůbec dojít na pole kuponů šílené, když sem se konečně dostal k dokončení objednávky, ještě před platbou to chtělo zase ověření přes SMS, když se si zobrazil SMS pro kód, stránka se refresla a musel sem vše zadávat znovu, objednávku, údaje z karty adresu doručení, znovu. Kód samozřejmě neplatil, tak že musel prijit další a opět to samé. Po třetí, s využitím druhého telefonu to šlo. Jenomže při platbě opět aplikace spadla, objednávka se napsal jako hotová, ale realizována nebyla.
Kód samozřejmě nešlo znovu uplatnit.
Na celou slevu sem se vykašlal, sedl sem do auta a jel si jídlo objednat sám. Na místě sem zjistil, že ušetřím 49 za dopravu, 24 kc za servisní poplatek a 90 kc přirážku, protože každá položka byla o 30 Kč přes foodoru dražší. Nechápu, že to někdo využívá.
Velice nesolidni společnost. Za jeden kebab s plechovku coly si uctovali 1712 Kč. Když se ohradit vůči ceně, objednávku zrušili a restaurací rychle zavřou. Jediná komunikace z jejich strany je automaticky e mail.
Velmi nesolidní společnost, rozhodně nedoporučuju. Objednané jídlo vůbec nedoručí a peníze nevrátí.
Objednala jsme si po dlouhé době přes foodoru oběd. Chybou webu byla objednávka s vyzvednutím na provozovně. Nevšimla jsem si toho. Tel. na provozovnu neexistuje. Foodora nechce nic řešit. Na chatu jsou arogantní.
Přišla jsem o jídlo a o peníze. Foodoru už nikdy více
Cekam moste uz hodinu na jidlo a prijde mi zprava ze mi jidlo neprivezou ze toho maji moc. Anglicky. No hnus.
Vse. Cekam v moste uz hodinu na jidlo a prijde mi zprava ze mi jidlo neprivezou ze toho maji moc. Anglicky. No hnus.
Foodora hruza cekam v moste na dovoz jidla hodinu a ted mi poslali ze mi jidlo nedovezou ze maji moc prace. A jeste anglicky. Hnus
S kurýry (Liberec a okolí) jsem obecně velmi spokojený. Ve většině případů dochvilní, vždy se chovají velmi ochotně, mile a profesionálně, tady opravdu není co vytknout. Nejsem ale už tak spokojený se službou jako takovou. Jednak se mi moc nelíbí dělení, kdy se mi jedna restaurace objeví třeba i pod čtyřmi různými odkazy (jednou jako pizza, podruhé jako burgery atd.), přičemž nakonec vše najdu pod jednotným odkazem s kompletní nabídkou. Aplikace se tak stává značně nepřehlednou.
Dále se mi stalo, že při použití mobilní aplikace mi spadlo přihlášení na PC, nakonec jsem si musel zakládat nový účet, který ale nebylo možné aktivovat kvůli identickému telefonnímu číslu. Vše jsem nakonec musel řešit přes podporu, která mi původní účet zrušila a ztratil jsem tak kompletní historii a musel vše nastavovat znovu.
Poslední věc, platím si účet PRO, doprava zdarma je fajn, ale proč mám platit ještě servisní poplatek, který je už 29,- Kč? Služby jsou stále dražší, ale nepřijde mi, že by se to nějak odráželo na jejich kvalitě. Pokud to tak půjde dál, začnu dávat přednost konkurenci.
Pro mně bylo vše v naprostém pořádku polévka výborná a žebírka rovněž
Dnes úplně nejhorší zkušenost, objednavka stanovena 15:15-15:30- dorazila bez jakekoli omluvy 15:57?!!!! Nikdo mě nijak neinformoval a chat nedostupny! Takhle se chováte k zákazníkům, to vážně?!!!! Očekám kompenzaci a NE nejaky pochybny kupon ktery lze pouzit pri platbe predem – k smichu! Po takove zkusenosti NIKDY platba predem!!!!