Foodora je platforma specializující se na rozvoz jídla a dalšího zboží. Na e-shopu foodora.cz najdete výběr restaurací ve vašem okolí, které nabízí dovoz jídla na vámi zadanou adresu, nebo službu Dáme Market, kde nakoupíte potraviny a spotřební zboží online, z obchodů Dáme Market či partnerských prodejců. Na Foodora.cz najdete kromě služeb dovozu i blog s tematickými články.
Představení společnosti
Rozvážkový portál Dáme jídlo funguje od roku 2012, a za dobu svého působení si získal desetitisíce zákazníků. Roku 2014 se firma stala součástí skupiny Delivery Hero. V roce 2020 Dáme jídlo spolupracovalo s téměř 5 500 partnery ve 170 městech a obcích v ČR, a pokrývalo tak 60 % české populace.
Na počátku roku 2023 oznámila mateřská společnost Delivery Hero změnu názvu. Dáme jídlo se v současné době mění na Foodoru. Z ikonické červené barvy Dáme jídlo převléká kabát na růžovou. Zákazníci, kteří na Foodora již nakoupili, ve svých recenzích upozorňují na dlouhou dobu doručení objednávky.
Přehled sortimentu
Pro nákup u Foodora se nejprve musíte zaregistrovat. Po zadání adresy se vám zpřístupní nabídka restaurací a obchodů, ve kterých nakoupíte a svou objednávku si necháte doručit kurýrem. U jednotlivých restaurací se vám zobrazí předpokládaný čas doručení, hodnocení restaurace a její vzdálenost od zadané adresy.
Po výběru restaurace si už jen vyberete, na co máte chuť, vložíte produkty do košíku, zaplatíte, a vaši objednávku vám kurýr doručí v předem sjednaném čase. Stejně tak nakoupíte potraviny a další zboží v Dáme Market obchodech nebo u partnerských prodejců.
Při nákupu využijete i slevové kódy, které jsou k dispozici na Foodora.cz nebo v mobilní aplikaci. Rozvážky Dáme jídlo a Dáme Market zatím ale fungují hlavně ve větších městech, při zadání adresy mimo dosah obchodních partnerů vám služba žádné restaurace ani obchody nenabídne.
Služby a ostatní
Mobilní aplikace Foodora je zdarma k dispozici v obchodech Google Play a App store. Kromě objednávání jídla a zboží a přístupu ke slevovým kódům si v aplikaci i pohlídáte i svou objednávku, kterou můžete sledovat, a budete tak vždy přesně vědět, kdy k vám dorazí. Foodora také nově zavádí věrnostní program Foodora PRO, který zákazníkům nabídne doručení objednávky zdarma, slevu 15 % při osobním vyzvednutí objednávky a další slevové akce.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód.
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Doručení na adresu
Platební možnosti
- Platební karta
- Hotově
Rozvoz jídla
- Praha
- Brno
- Plzeň
- Liberec
- Ostrava
- Olomouc
- Pardubice
- Hradec Králové
- Ústí nad Labem
- České Budějovice
Kariéra
- Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Email: obchod@foodora.cz
- Blog
- Seznam partnerů
- Sídlo společnosti: Delivery Hero Czech Republic s.r.o., Smrčkova 2485/4, 180 00, Praha 8 – Libeň
- Facebook: foodora Česko
- Instagram: foodora.cz
- YouTube: foodora Česko
- Twitter: foodora Česko
S kurýry (Liberec a okolí) jsem obecně velmi spokojený. Ve většině případů dochvilní, vždy se chovají velmi ochotně, mile a profesionálně, tady opravdu není co vytknout. Nejsem ale už tak spokojený se službou jako takovou. Jednak se mi moc nelíbí dělení, kdy se mi jedna restaurace objeví třeba i pod čtyřmi různými odkazy (jednou jako pizza, podruhé jako burgery atd.), přičemž nakonec vše najdu pod jednotným odkazem s kompletní nabídkou. Aplikace se tak stává značně nepřehlednou.
Dále se mi stalo, že při použití mobilní aplikace mi spadlo přihlášení na PC, nakonec jsem si musel zakládat nový účet, který ale nebylo možné aktivovat kvůli identickému telefonnímu číslu. Vše jsem nakonec musel řešit přes podporu, která mi původní účet zrušila a ztratil jsem tak kompletní historii a musel vše nastavovat znovu.
Poslední věc, platím si účet PRO, doprava zdarma je fajn, ale proč mám platit ještě servisní poplatek, který je už 29,- Kč? Služby jsou stále dražší, ale nepřijde mi, že by se to nějak odráželo na jejich kvalitě. Pokud to tak půjde dál, začnu dávat přednost konkurenci.
Pro mně bylo vše v naprostém pořádku polévka výborná a žebírka rovněž
Dnes úplně nejhorší zkušenost, objednavka stanovena 15:15-15:30- dorazila bez jakekoli omluvy 15:57?!!!! Nikdo mě nijak neinformoval a chat nedostupny! Takhle se chováte k zákazníkům, to vážně?!!!! Očekám kompenzaci a NE nejaky pochybny kupon ktery lze pouzit pri platbe predem – k smichu! Po takove zkusenosti NIKDY platba predem!!!!
Foodora nedoporučuji, objednávka co nedorazí, kurýr co tvrdí že je před domem a není a lhostejný přístup naprosto všech i na zákaznické lince .. po hodině a půl skončíte bez jídla… Budiž jim k dobru, že vám alespoň vrátí peníze – pokud se necháte odbýt.
dne 18.5.24 objednány 3 jídla, jedno chybělo, což jsem dle rady kurýra napsala na chat Centrum pomoci. Nikdo se neozval. Chyba byla, platit objednávku předem.
Taková ignorace zákazníka se hned tak nevidí.
Hodlám to řešit s pomocí ČOI. Foodora už nkdy více
Jídlo nedorazilo včas a bylo studené. Bohužel již několikátá zkušenost, již nikdy více.
Vážení čtenáři z 99% jsem byl vždy s touto službou spokojený a nebyl problém, ale výjimka potvrzuje pravidlo a to natolik, že i to 1% mi stačilo k okamžitému ukončení pravidelných objednávek z foodora.cz. Již po druhé se mi stalo, že mi kurýr (z východu) nedoručil objednávku v pracovní době, kdy sem bohužel neslyšel telefon. Po zpětném zavolání UA kurýrovi mi sdělil, že objednávku má zakázáno znovu doručit a ať se obrátím na pomoc z foodora.cz. Paní na chatu mi sdělila, že mi peníze nevrátí z důvodu zbytečných nákladů, jak kurýra, tak restaurace. Restauraci sem kontaktoval, zda-li jim jídlo dovezli zpět a to se za celý den nestalo, tudíž mě zajímá, kdo si na můj účet pochutnal… Pochopil bych, že si necháte peníze za cestu, ale že si necháte i jídlo na cizí účet určitě ne! Opětovné doručení jídla vůbec neproběhlo ani SMS ani emailem. Prostě jste zloději!!!! DOUFÁM, ŽE VAM CHUTNALO, PROTOŽE JSTE ODEMĚ JIDLO I PENÍZE VIDĚLI NAPOSLEDY!!!!!HNUS!!!!
Párkrát jsem objednal a pokaždé nějaké zklamání… Objednávám si někdy i jídlo právě kvůli času… Ale čekat na jídlo pr s dvě hodiny když slibujou 20 minut? A je to celkem dost běžné u této společnosti.. jednou mi to dokonce přivezl frajer, kterej na mě řval z auta ať si pro to přijdu že rozhodně nebude vylejzat a „hodil to po mně z okýnka“ a ještě jsem dostal vynadano…(Ale to že frajer jezdil na mapce celé dvě hodiny po celé Praze, ano dokonce i okolo mně kde to mohl několikrát vyložit, a dlouhé zastávky všude možně.. asi další dealer kšeft..) A o predplacene službě pro ani nemluvím, já vul to zkusil ve víře, že to bude snad o něco lepší, bohužel, ani náhodou.. sice tam je dopravda zdarma, ale musíte objednat nad celkem velkou částku aby se to propsalo, slevy tam taky jsou, ale pak když to otevřete, zjistíte že jen na něco.. ve finále jsem měl úplně stejné objednávky zadané i ubwolta a Bolta a u obou mně to vyšlo o hodně lépe než ta PRO objednávka u foodory… Jako sorry, ale tahle společnost je spíš asi vtip a Vás spíš vytočí při čekání na objednávku… Ale už Vás nakousne při vytváření objednávky…
Neskutecne jednani po hodine a pul jidlo nikde,neni mozne dohledat nejaky telefon,nesoriozni podnik
Nesolidní společnost. Objednal jsem si jídlo za 800 Kč, po hodině čekání mi přišel e-mail, že objednávka byla doručena. Nic mi doručeno nebylo, nikdo mi nevolal a nikdo nezvonil na zvonek. Reklamoval jsem a dostal jsem odpověď, že kurýr údajně čekal 10 minut u mě před domem a jelikož se nemohl dovolat, odjel a tím pádem mám smůlu. A když čekal 10 minu před domem, nemohl zazvonit na zvonek??? Ne, prý nemohl, prý to nemají v podmínkách. O peníze jsem přišel, nic nedostal. Zvolte raději Wolt nebo Bolt food.