Foodora je platforma specializující se na rozvoz jídla a dalšího zboží. Na e-shopu foodora.cz najdete výběr restaurací ve vašem okolí, které nabízí dovoz jídla na vámi zadanou adresu, nebo službu Dáme Market, kde nakoupíte potraviny a spotřební zboží online, z obchodů Dáme Market či partnerských prodejců. Na Foodora.cz najdete kromě služeb dovozu i blog s tematickými články.
Představení společnosti
Rozvážkový portál Dáme jídlo funguje od roku 2012, a za dobu svého působení si získal desetitisíce zákazníků. Roku 2014 se firma stala součástí skupiny Delivery Hero. V roce 2020 Dáme jídlo spolupracovalo s téměř 5 500 partnery ve 170 městech a obcích v ČR, a pokrývalo tak 60 % české populace.
Na počátku roku 2023 oznámila mateřská společnost Delivery Hero změnu názvu. Dáme jídlo se v současné době mění na Foodoru. Z ikonické červené barvy Dáme jídlo převléká kabát na růžovou. Zákazníci, kteří na Foodora již nakoupili, ve svých recenzích upozorňují na dlouhou dobu doručení objednávky.
Přehled sortimentu
Pro nákup u Foodora se nejprve musíte zaregistrovat. Po zadání adresy se vám zpřístupní nabídka restaurací a obchodů, ve kterých nakoupíte a svou objednávku si necháte doručit kurýrem. U jednotlivých restaurací se vám zobrazí předpokládaný čas doručení, hodnocení restaurace a její vzdálenost od zadané adresy.
Po výběru restaurace si už jen vyberete, na co máte chuť, vložíte produkty do košíku, zaplatíte, a vaši objednávku vám kurýr doručí v předem sjednaném čase. Stejně tak nakoupíte potraviny a další zboží v Dáme Market obchodech nebo u partnerských prodejců.
Při nákupu využijete i slevové kódy, které jsou k dispozici na Foodora.cz nebo v mobilní aplikaci. Rozvážky Dáme jídlo a Dáme Market zatím ale fungují hlavně ve větších městech, při zadání adresy mimo dosah obchodních partnerů vám služba žádné restaurace ani obchody nenabídne.
Služby a ostatní
Mobilní aplikace Foodora je zdarma k dispozici v obchodech Google Play a App store. Kromě objednávání jídla a zboží a přístupu ke slevovým kódům si v aplikaci i pohlídáte i svou objednávku, kterou můžete sledovat, a budete tak vždy přesně vědět, kdy k vám dorazí. Foodora také nově zavádí věrnostní program Foodora PRO, který zákazníkům nabídne doručení objednávky zdarma, slevu 15 % při osobním vyzvednutí objednávky a další slevové akce.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód.
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Doručení na adresu
Platební možnosti
- Platební karta
- Hotově
Rozvoz jídla
- Praha
- Brno
- Plzeň
- Liberec
- Ostrava
- Olomouc
- Pardubice
- Hradec Králové
- Ústí nad Labem
- České Budějovice
Kariéra
- Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Email: obchod@foodora.cz
- Blog
- Seznam partnerů
- Sídlo společnosti: Delivery Hero Czech Republic s.r.o., Smrčkova 2485/4, 180 00, Praha 8 – Libeň
- Facebook: foodora Česko
- Instagram: foodora.cz
- YouTube: foodora Česko
- Twitter: foodora Česko
Hrůza.
Přivezou cokoliv odkudkoliv… sice za dve hodiny nebo az nasledujici den…kvalitu restauraci neřeší… restaraci kde jsou svaby stále nabízejí
dne 10.2.2024 v 16:35 jsem udělala přes aplikaci objednávku (#m3em-zowt) z restaurace MJ Holiday v Brně na pečená žebra 1kg. Výsledná cena 433 Kč. Čas doručení odhadován na 90 min. Kolem 18. hodiny už jsem si říkala, že by objednávka měla dorazit. 18:04 jsem obdržela notifikaci v aplikaci, že objednávka byla doručena, ať udělím hodnocení. Čekala jsem, že kurýr je již dole. Ale žádný telefonát (číslo mám stále stejné, pravidelně přes Foodoru objednávám). Následně jsem začala hledat potvrzení a všimla si emailu 17:15, že jsem nebyla zastižena, tudíž je má objednávka stornována.
Nebudu popírat, že mě tato informace naštvala, nicméně jsem si říkala, že hold večeře nebude, ale napsala jsem v rámci Pomoci v aplikaci dotaz (18:40), jak je to tedy s jídlem, zvláště když objednávka byla uhrazena předem. Dostala jsem v 21:56 odpověď, že jsem nebyla zastižena a že kurýrovi vznikly náklady spojené s přípravou a doručením, tudíž platba vrácena nebude.
Když to shrnu, objednala jsem a zaplatila za jídlo, nikdo mi nevolal (i v případě jiného příchozího hovoru mi vyskočí nový hovor, resp. sms se zmeškaným hovorem), musela jsem řešit náhradní večeři pro rodinu a k tomu řešit problém se službou, jež jsem nezavinila.
Při nejmenším tedy očekávám alespoň kompenzaci, protože objednávka nebyla levná a místo večeře jsem přišla o peníze a získala opravdu zkažený večer.
Dobrý večer, objednáno ve 20:20, aplikace Vám tvrdí, že až sezenou kurýra, zašlou objednávku do restaurace. Ve 21:00 Vám napíšou, že restaurace zavřela. Na chatu to svedli na restauraci. Neskutečný.
Tel kontakt nemají, protože nechtějí tyto problémy řešit.
Už po několikáté ten samý problém. Čekal jsem na jídlo přes 3 hodiny, nedoručili pití a objednávku ještě pomotali. Nikdo semnou nekomunikoval, takže nešla ani zrušit objednávka. Měl jsem opravdu hlad, objednal jsem jídlo přes Wolt, došlo do 40 minut. Když je problém, hned semnou někdo komunikuje. Foodora už nikdy víc. Doufám, že tato firma odejde z trhu a dá prostor novým a lepším.
Nestihla jsem zvednout telefon a odjel, ani nezazvonil. Prisla jsem o 1000 kc.jen tak. Protoze ridic je linej. To jsou pekne stupidni podminky teda.
Jsem hrubě nespokojena s komunikací nebo spíše nekomunikací v této firmě. Bylo mi vylito jídlo, a než jsem zjstila skutečný stav věci, než bylo jídlo donesené, tedy že je zničena ještě jedna položka jídla..absolutně NENI možnost nějaké zpětné komunikace!!! Byla mi tedy zaslána nedostatečná kompenzace!! Skutečně nechápu, proč není možný chat, kde se dá komunikovat..nebo telf.číslo.
Zaplatil jsem objednávku, která nebyla vůbec uskutečněná a strhli peníze.Kontakt na Foodora neexistuje. Jenom ojebávají lidí.
Kupóny za doporučení 200Kc co jsem poslal dvoum lidem a vesele nakupují mi nedorazil ani jeden…. Po kontaktování podpory žádné řešení… U prvního mi třikrát měl během dne prý přijít. Nechápu co to je…
Tak jasně že dáte 10/10 když zaplatí….
Vždycky jednou za půl roku mě napadne taková sebemrskačská věc a to je objednat si jídlo na nyní již foodora. Po 5h a 2 zrušených objednávkách mi nebyli schopni nic přivést. Takže asi tak…