Foodora

Foodora je platforma specializující se na rozvoz jídla a dalšího zboží. Na e-shopu foodora.cz najdete výběr restaurací ve vašem okolí, které nabízí dovoz jídla na vámi zadanou adresu, nebo službu Dáme Market, kde nakoupíte potraviny a spotřební zboží online, z obchodů Dáme Market či partnerských prodejců. Na Foodora.cz najdete kromě služeb dovozu i blog s tematickými články.

Foodora

Představení společnosti

Rozvážkový portál Dáme jídlo funguje od roku 2012, a za dobu svého působení si získal desetitisíce zákazníků. Roku 2014 se firma stala součástí skupiny Delivery Hero. V roce 2020 Dáme jídlo spolupracovalo s téměř 5 500 partnery ve 170 městech a obcích v ČR, a pokrývalo tak 60 % české populace.

Na počátku roku 2023 oznámila mateřská společnost Delivery Hero změnu názvu. Dáme jídlo se v současné době mění na Foodoru. Z ikonické červené barvy Dáme jídlo převléká kabát na růžovou. Zákazníci, kteří na Foodora již nakoupili, ve svých recenzích upozorňují na dlouhou dobu doručení objednávky.

Přejít na web

Přehled sortimentu

Pro nákup u Foodora se nejprve musíte zaregistrovat. Po zadání adresy se vám zpřístupní nabídka restaurací a obchodů, ve kterých nakoupíte a svou objednávku si necháte doručit kurýrem. U jednotlivých restaurací se vám zobrazí předpokládaný čas doručení, hodnocení restaurace a její vzdálenost od zadané adresy.

Po výběru restaurace si už jen vyberete, na co máte chuť, vložíte produkty do košíku, zaplatíte, a vaši objednávku vám kurýr doručí v předem sjednaném čase. Stejně tak nakoupíte potraviny a další zboží v Dáme Market obchodech nebo u partnerských prodejců.

Při nákupu využijete i slevové kódy, které jsou k dispozici na Foodora.cz nebo v mobilní aplikaci. Rozvážky Dáme jídlo a Dáme Market zatím ale fungují hlavně ve větších městech, při zadání adresy mimo dosah obchodních partnerů vám služba žádné restaurace ani obchody nenabídne.

Služby a ostatní

Mobilní aplikace Foodora je zdarma k dispozici v obchodech Google Play a App store. Kromě objednávání jídla a zboží a přístupu ke slevovým kódům si v aplikaci i pohlídáte i svou objednávku, kterou můžete sledovat, a budete tak vždy přesně vědět, kdy k vám dorazí. Foodora také nově zavádí věrnostní program Foodora PRO, který zákazníkům nabídne doručení objednávky zdarma, slevu 15 % při osobním vyzvednutí objednávky a další slevové akce.

Slevový kód

  • Aktuálně nenabízí slevový kód.

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

  • Osobní odběr
  • Doručení na adresu

Platební možnosti

  • Platební karta
  • Hotově

Rozvoz jídla

  • Praha
  • Brno
  • Plzeň
  • Liberec
  • Ostrava
  • Olomouc
  • Pardubice
  • Hradec Králové
  • Ústí nad Labem
  • České Budějovice

Kariéra

  • Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde

Kontakt

Hodnocení

10 Celkové hodnocení
Rozvoz jídla

10Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
10
Jednání se zákazníkem
10
Kvalita sortimentu
10
4.4Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
5.1
Jednání se zákazníkem
3.6
Kvalita sortimentu
4.5
Klady
  • rychlost doručení
  • široký sortiment
  • přehledný web
  • příznivé ceny
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře
1.3/5 (120 hodnocení)

Eliška Vachková

Eliška Vachková

Psaní je můj způsob sebevyjádření, který mi zároveň dodává určitou formu bezpečí. Když zrovna nepíšu články (což se moc nestává), učím soukromě angličtinu nebo cvičím. Obecně miluju organizaci, a tak je můj život jeden velký nepořádek, který se snažím mít pod kontrolou. Abych si zachovala rovnováhu, chodím na procházky, medituji, věnuji se józe nebo čtu knihy. Stres je mé druhé jméno, ale produktivita to první.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

83 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.3
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    0

    Dobrý večer, objednávka jídla na fooddora.cz jen do 21:30 = neprofesionální přístup takové velké společnosti.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.15
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Naprosto příšerný zákaznický servis. Čekám na 1 pizzu přes dvě hodiny, jako kompenzaci dostanu 80Kč? Výsměch, nikdy víc!

    Klady: Existují kvalitnější konkurence této služby
    Zápory: Naprosto příšerný zákaznický servis. Čekám na 1 pizzu přes dvě hodiny, jako kompenzaci dostanu 80Kč? Výsměch, nikdy víc!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. neprivezou vsechno jidlo a nutí me si znovu objednat kupony

  4. Reply
    Martin Kolovratník 2.12.2023 v 21:49
    1.15
    Přehlednost obchodu
    60
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    0

    Vážení.
    Silně NEDOPORUČUJI tuto společnost. Narozdíl od konkurence nenabízí žádnou možnost komunikace s podporou. Provedl jsem objednávku více než hodinu zpátky. Čas doručení měl být do 40 min. Aplikace mi nyní hlásí 85 min do doručení. To je dohromady přes 2 hodiny!!! Za jeden burger. Naprostá nespokojenost a hlad k tomu. Nikdy znovu. Po přijetí objednávky aplikaci i účet mažu a kupuji pouze přes Bolt/Wolt.

    Klady: Přehledná aplikace
    Zápory: Žádná možnost komunikace Nespolehlivost - nedodržování času doručení
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Objednala jsem jídlo a přes aplikaci mi bylo sděleno, že restaurace přijala mou objednávku, jídlo připravuje a za 30- 45 min,. mi ho doručí. Za 25 min. upřesnili, že kurýr už jede pro jídlo a do 15-30 min. ho mám doma. Za hodinu od objednávky napsali, že restaurace přijala mou objednávku a začala na ní pracovat… Závěrem jsme jídlo obdrželi po dvou hodinách od objednání. V průběhu toho, není možné v aplikaci zahájit chat s jakoukoliv podporou, řešit svůj problém, tak jak to bylo možné, dokud tato společnost existovala jako Dáme jídlo a servis po všech stránkách fungoval. Dáme jídlo jsem využívala léta, často a k velké spokojenosti. Bydlím stále na stejné adrese, stále objednávám jídla ze stejných restaurací v lokaci do 15min. autem a opakovaně, tedy prakticky pokaždé, se mi s Foodorou stal podobný scénář, jídlo buď dorazilo za více než hodinu, bez možnosti komunikovat se společností, bez odezvy. Jednou mi volali sami, že to, co jsem si objednala, restaurace nemá… Šílené, příšerné, s Foodorou jednoznačně končím. Nikdy více!!! P.S., jediného koho můžete v celém procesu čekání na svou objednávku, kterou Vám firma sama přeobjednává, posílá vám špatné časy doručení apod. kontaktovat, je kurýr, na kterého vám při dopravě sdělí mobilní telefon, že ho můžete při tom, když k vám jede kontaktovat, ale toho volat nebudete, protože ten je v celé této záležitosti ten poslední, kdo by za to mohl. Opravdu největší hrůza, tragédie a obrovský debakl společnosti, která dříve perfektně fungovala.

    Klady: Nejsou
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Tak jsem si po dvou měsících zkusila zase objednat z foodory a ještě větší katastrofa než minule. Objednala jsem si v 19:30 a původní doba doručení byla 25-30 minut. Pak se doba začala menit každých 5 minut na jinou. Jednou 50-60, za chvili 35-40 a stále dokola. Po nejmíň hodině jsem se snažila spojit s podporou a absolutně žádná odpověď. Psala jsem o zrušení objednávky, opět žádná reakce. Čekám už přes hodinu a půl, nikdo neodpověděl a čas doručení se zase změnil na 40-50 minut. Minule jsme čekali hodinu a třičtvrtě misto prvotně avizovanych 30. Po tomhle odinstalovavam aplikaci a už si nikdy neobjednam.

  7. Dobrý večer objednal jsem si pro rodinu pizzu 3+1 tzv 3 pizzi plus jedna pizza navíc. Na konec přišla pouze jedna pizza za 350 Kč nechápu naco tam jsou pokladní který zvedají telefon a hrají si na to co jsou ja zaplatil 350 Kč za pizzu ze sýrem a salamem to se mi nelíbí tohle chování i když jsem volal ze si priplatim aby lidi nebyly hladový bohužel nejdeto díky za pochopení Ferko nejhorší společnost nebo jak to nazvat pizza 😡😡😡😡😡

    • Reply
      Jiří Jaroš 29.11.2023 v 20:03

      Rychlost doručení je snad sranda.Objednávám často přea foodora u turbopizzy a každou druhou objednávku čekám nad limit.proto je bohužel už nebudu přebírat.

  8. 2.3
    Přehlednost obchodu
    40
    Jednání se zákazníkem
    20
    Kvalita sortimentu
    80

    Z dneška: objednáno v 19:19, stále psáno „objednávka přijata“, restaurace začala zpracovávat objednávku až ve 20:51. Předpokládaný čas doručení přeskakoval stále od 35-45 minut po 20-25 minut a zpět. Naprostá blbost takto odhadovat čas doručení objednávky, když na ní ve finále čeká zákazník přes hodinu a půl. Neslibuje, co nemůžete splnit…

    Klady: nezaznamenal jsem je
    Zápory: po 20. hodině se nelze s nikým z podpory spojit naprostý chaos v aplikaci co se týče času
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    ŠÍLENÉ. Namísto 50 minut čekám 2,5 hodiny, pak mi aplikace napíše, že objednávka byla doručena, ale kurýr nikde. A to bohužel nebylo poprvé. Nikdy víc.

    Klady: NIC
    Zápory: Doba doručení Komunikace Nastavená očekávání Řešení problémů
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Cekal jsem na jidlo hodinu a půl kdy avizovany čas byl 30minut a pak mi jen prisla zpráva ue mi vrátí penize a objednávku zrušili

1 2 3 4 5 6 8

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo