Foodora

Foodora je platforma specializující se na rozvoz jídla a dalšího zboží. Na e-shopu foodora.cz najdete výběr restaurací ve vašem okolí, které nabízí dovoz jídla na vámi zadanou adresu, nebo službu Dáme Market, kde nakoupíte potraviny a spotřební zboží online, z obchodů Dáme Market či partnerských prodejců. Na Foodora.cz najdete kromě služeb dovozu i blog s tematickými články.

Foodora

Představení společnosti

Rozvážkový portál Dáme jídlo funguje od roku 2012, a za dobu svého působení si získal desetitisíce zákazníků. Roku 2014 se firma stala součástí skupiny Delivery Hero. V roce 2020 Dáme jídlo spolupracovalo s téměř 5 500 partnery ve 170 městech a obcích v ČR, a pokrývalo tak 60 % české populace.

Na počátku roku 2023 oznámila mateřská společnost Delivery Hero změnu názvu. Dáme jídlo se v současné době mění na Foodoru. Z ikonické červené barvy Dáme jídlo převléká kabát na růžovou. Zákazníci, kteří na Foodora již nakoupili, ve svých recenzích upozorňují na dlouhou dobu doručení objednávky.

Přejít na web

Přehled sortimentu

Pro nákup u Foodora se nejprve musíte zaregistrovat. Po zadání adresy se vám zpřístupní nabídka restaurací a obchodů, ve kterých nakoupíte a svou objednávku si necháte doručit kurýrem. U jednotlivých restaurací se vám zobrazí předpokládaný čas doručení, hodnocení restaurace a její vzdálenost od zadané adresy.

Po výběru restaurace si už jen vyberete, na co máte chuť, vložíte produkty do košíku, zaplatíte, a vaši objednávku vám kurýr doručí v předem sjednaném čase. Stejně tak nakoupíte potraviny a další zboží v Dáme Market obchodech nebo u partnerských prodejců.

Při nákupu využijete i slevové kódy, které jsou k dispozici na Foodora.cz nebo v mobilní aplikaci. Rozvážky Dáme jídlo a Dáme Market zatím ale fungují hlavně ve větších městech, při zadání adresy mimo dosah obchodních partnerů vám služba žádné restaurace ani obchody nenabídne.

Služby a ostatní

Mobilní aplikace Foodora je zdarma k dispozici v obchodech Google Play a App store. Kromě objednávání jídla a zboží a přístupu ke slevovým kódům si v aplikaci i pohlídáte i svou objednávku, kterou můžete sledovat, a budete tak vždy přesně vědět, kdy k vám dorazí. Foodora také nově zavádí věrnostní program Foodora PRO, který zákazníkům nabídne doručení objednávky zdarma, slevu 15 % při osobním vyzvednutí objednávky a další slevové akce.

Slevový kód

  • Aktuálně nenabízí slevový kód.

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

  • Osobní odběr
  • Doručení na adresu

Platební možnosti

  • Platební karta
  • Hotově

Rozvoz jídla

  • Praha
  • Brno
  • Plzeň
  • Liberec
  • Ostrava
  • Olomouc
  • Pardubice
  • Hradec Králové
  • Ústí nad Labem
  • České Budějovice

Kariéra

  • Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde

Kontakt

Hodnocení

10 Celkové hodnocení
Rozvoz jídla

10Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
10
Jednání se zákazníkem
10
Kvalita sortimentu
10
4.4Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
5.1
Jednání se zákazníkem
3.6
Kvalita sortimentu
4.5
Klady
  • rychlost doručení
  • široký sortiment
  • přehledný web
  • příznivé ceny
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře
1.3/5 (120 hodnocení)

Eliška Vachková

Eliška Vachková

Psaní je můj způsob sebevyjádření, který mi zároveň dodává určitou formu bezpečí. Když zrovna nepíšu články (což se moc nestává), učím soukromě angličtinu nebo cvičím. Obecně miluju organizaci, a tak je můj život jeden velký nepořádek, který se snažím mít pod kontrolou. Abych si zachovala rovnováhu, chodím na procházky, medituji, věnuji se józe nebo čtu knihy. Stres je mé druhé jméno, ale produktivita to první.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

83 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Strašné ve všech stránkách jak doručení u kterého vám klidně část nepřivezli, tak i přístup vedení firmy. Když jsem si stěžoval nikdo mě ani nekontaktoval. A když už jse mi povedlo jse s někým spojit bylo mi nabídnuta spolupráce. Řekl jsem si jak jinak věci změnit než vlastní iniciativou proč ne. Bohužel ani tady jsem se nesetkal s pozitivním přístupem
    . Poprvé se nikdo nedostavil,že prý slečna není u firemního počítače takže to neví i když schůzka byla potvrzená. Dobře může jse stát, takže domluva telefonická dopadla novým termínem. Druhý den hned ráno mi volal někdo další a už bylo vše zas jinak. A to už mě rozhořčilo tak jsem slečně napsal že jse mi to opravdu tento přístup nelíbí. Na to jsem byl informován že ona je boss foodory a byl sen poslán tam kam i královna chodí sama. Schrnuto podtrhnuto pokud si slečna myslí že, je normální mást a klamat jak zákazníky tak budoucí zaměstnance nemyslím si, že by společnost foodory měl vůbec někdo používat. Dnes je takových společností mnoho a když jse chce člověk nechat okrást nebo jsi chce nechat lhát. Lidi běžte na Žižkov bude jednoduší rychlejší a budou to mít i líp spravovaný i přístup bude lepší. Takže FOODORA NEBRAT. Nemluvě o česky nemluvících kurýrech. Lidi myslete.

  2. 0.8
    Přehlednost obchodu
    50
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Objednávky přes zprostředkovatele – zklamání.

    Klady: Jediné co je kladem je že naleznete společnosti které rozváží jídlo ve vašem okolí - nicméně nedoporučuji využít foodoru jako zprostředkovatele ale raději přímo objednávat od koncového dodavatele.
    Zápory: Teď už jen zápory. Dříve jsme přehlížel nefunkční slevové kódy. Ale po poslední objednávce která nebyl doručena tak to byla poslední tečka. Zákaznické centrum je prakticky k ničemu, jelikož se orientují pouze na svoje zisky nikoliv za kvalitu objednávek a aplikace samotné. - Nulové zaměření na zákazníka - Nefunkční slevové kódy v aplikaci - Aplikace při nedoručení objednávky vám ukáže "Doručeno" místo jakéhokoliv jiného důvodu který by byl validní a objednávku už nikdy nedohledáte a ani nemáte šanci nárokovat refundaci.
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 1.5
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    40
    Kvalita sortimentu
    50

    Už váš IT někdy viděl jak funguje vyhledávání? Zřejmě ne, prosím vysvětlete mu to někdo.
    Vím co chci, ale u vás je naprosto nemožné cokoli najít, takže nezbývá než to zkusit jinde.

    Přínosný(3) Nepomohl(1)You have already voted this
  4. 2.65
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    40
    Kvalita sortimentu
    20

    Chybička se vloudit může, ale….
    Objednali jsme 2 jídla v KFC.
    Doba doručení 65 minut.
    Nedovařená, tvrdá rýže = nutno vyhodit.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 1.15
    Přehlednost obchodu
    40
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    20

    Minulý týždeň som si objednala jedlo, pri ktorom sa zmenil čas doručenia 3 alebo 4x. Dnes som si objednala jedlo pred hodinou, každopádne žiadne nové informácie o doručení objednávky mi neprišli. Objednávku nemôžem ani zrušiť, pretože chat sa neustále načítava s informáciou, že momentálne nemajú čas a sú zaneprázdnení. Som zvedavá, kedy moja objednávka vôbec dorazí. Toto bola moja posledná objednávka cez Foodoru v Brne, nikdy viac.

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Jedná velká katastrofa, objednám jídlo, na které čekám již hodinu! Čas doručení ještě chvilku a další půl hodina? Moje poslední objednávka!

  7. 2.3
    Přehlednost obchodu
    50
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    80

    Počítají si nesmyslné poplatky navíc oproti konkurenčním firmám. Když jsem si zaplatil „výhodné“ členství cca 600 Kč za rok tak jsem zjistil že jsem vlastně nic neušetřil. Zrušil jsem členství a končím s nimi.

    Klady: Žádné
    Zápory: Tolik místa tady není
    Přínosný(1) Nepomohl(1)You have already voted this
  8. Reply
    Martin Vaněček 17.9.2023 v 20:04
    0.15
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    0

    Katastrofa !!! V 17,29 udělaná objednávka MC Donalds Chlumecká 20 h ještě nedodáno . Přitom objednávka leží připravena v MC Donalds a váše pracovnice Radka semnou ukončila chat . Tragédie jednání !!!! Hlavně ze máte zaplaceno a zákazník vám je …… . V tuto chvíli už objednávku nepřevezmu a žádám o vrácení hotovosti na Účet .

    Zápory: Tragedie
    Přínosný(1) Nepomohl(1)You have already voted this
  9. Öbjednám jídlo-nejbližší doručení následující den.Proč? Restaurace je otevřená ale u vás objednat nejde..tak si takovou apku nechte.Zdar

  10. 3
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    90

    Ve vedení Foodory jsou někteří mladí Ukrajinci, kteří se u nás vyhýbají branné povinnosti ve svojí zemi a podle toho taky tahle společnost vypadá. A plno výborných kurýrů jste poslali jezdit k Woltu.

    Klady: Žádné
    Zápory: Samé.
    Přínosný(1) Nepomohl(1)You have already voted this
1 3 4 5 6 7 8

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo