Foodora je platforma specializující se na rozvoz jídla a dalšího zboží. Na e-shopu foodora.cz najdete výběr restaurací ve vašem okolí, které nabízí dovoz jídla na vámi zadanou adresu, nebo službu Dáme Market, kde nakoupíte potraviny a spotřební zboží online, z obchodů Dáme Market či partnerských prodejců. Na Foodora.cz najdete kromě služeb dovozu i blog s tematickými články.
Představení společnosti
Rozvážkový portál Dáme jídlo funguje od roku 2012, a za dobu svého působení si získal desetitisíce zákazníků. Roku 2014 se firma stala součástí skupiny Delivery Hero. V roce 2020 Dáme jídlo spolupracovalo s téměř 5 500 partnery ve 170 městech a obcích v ČR, a pokrývalo tak 60 % české populace.
Na počátku roku 2023 oznámila mateřská společnost Delivery Hero změnu názvu. Dáme jídlo se v současné době mění na Foodoru. Z ikonické červené barvy Dáme jídlo převléká kabát na růžovou. Zákazníci, kteří na Foodora již nakoupili, ve svých recenzích upozorňují na dlouhou dobu doručení objednávky.
Přehled sortimentu
Pro nákup u Foodora se nejprve musíte zaregistrovat. Po zadání adresy se vám zpřístupní nabídka restaurací a obchodů, ve kterých nakoupíte a svou objednávku si necháte doručit kurýrem. U jednotlivých restaurací se vám zobrazí předpokládaný čas doručení, hodnocení restaurace a její vzdálenost od zadané adresy.
Po výběru restaurace si už jen vyberete, na co máte chuť, vložíte produkty do košíku, zaplatíte, a vaši objednávku vám kurýr doručí v předem sjednaném čase. Stejně tak nakoupíte potraviny a další zboží v Dáme Market obchodech nebo u partnerských prodejců.
Při nákupu využijete i slevové kódy, které jsou k dispozici na Foodora.cz nebo v mobilní aplikaci. Rozvážky Dáme jídlo a Dáme Market zatím ale fungují hlavně ve větších městech, při zadání adresy mimo dosah obchodních partnerů vám služba žádné restaurace ani obchody nenabídne.
Služby a ostatní
Mobilní aplikace Foodora je zdarma k dispozici v obchodech Google Play a App store. Kromě objednávání jídla a zboží a přístupu ke slevovým kódům si v aplikaci i pohlídáte i svou objednávku, kterou můžete sledovat, a budete tak vždy přesně vědět, kdy k vám dorazí. Foodora také nově zavádí věrnostní program Foodora PRO, který zákazníkům nabídne doručení objednávky zdarma, slevu 15 % při osobním vyzvednutí objednávky a další slevové akce.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód.
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Doručení na adresu
Platební možnosti
- Platební karta
- Hotově
Rozvoz jídla
- Praha
- Brno
- Plzeň
- Liberec
- Ostrava
- Olomouc
- Pardubice
- Hradec Králové
- Ústí nad Labem
- České Budějovice
Kariéra
- Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Email: obchod@foodora.cz
- Blog
- Seznam partnerů
- Sídlo společnosti: Delivery Hero Czech Republic s.r.o., Smrčkova 2485/4, 180 00, Praha 8 – Libeň
- Facebook: foodora Česko
- Instagram: foodora.cz
- YouTube: foodora Česko
- Twitter: foodora Česko
Strašné ve všech stránkách jak doručení u kterého vám klidně část nepřivezli, tak i přístup vedení firmy. Když jsem si stěžoval nikdo mě ani nekontaktoval. A když už jse mi povedlo jse s někým spojit bylo mi nabídnuta spolupráce. Řekl jsem si jak jinak věci změnit než vlastní iniciativou proč ne. Bohužel ani tady jsem se nesetkal s pozitivním přístupem
. Poprvé se nikdo nedostavil,že prý slečna není u firemního počítače takže to neví i když schůzka byla potvrzená. Dobře může jse stát, takže domluva telefonická dopadla novým termínem. Druhý den hned ráno mi volal někdo další a už bylo vše zas jinak. A to už mě rozhořčilo tak jsem slečně napsal že jse mi to opravdu tento přístup nelíbí. Na to jsem byl informován že ona je boss foodory a byl sen poslán tam kam i královna chodí sama. Schrnuto podtrhnuto pokud si slečna myslí že, je normální mást a klamat jak zákazníky tak budoucí zaměstnance nemyslím si, že by společnost foodory měl vůbec někdo používat. Dnes je takových společností mnoho a když jse chce člověk nechat okrást nebo jsi chce nechat lhát. Lidi běžte na Žižkov bude jednoduší rychlejší a budou to mít i líp spravovaný i přístup bude lepší. Takže FOODORA NEBRAT. Nemluvě o česky nemluvících kurýrech. Lidi myslete.
Objednávky přes zprostředkovatele – zklamání.
Už váš IT někdy viděl jak funguje vyhledávání? Zřejmě ne, prosím vysvětlete mu to někdo.
Vím co chci, ale u vás je naprosto nemožné cokoli najít, takže nezbývá než to zkusit jinde.
Chybička se vloudit může, ale….
Objednali jsme 2 jídla v KFC.
Doba doručení 65 minut.
Nedovařená, tvrdá rýže = nutno vyhodit.
Minulý týždeň som si objednala jedlo, pri ktorom sa zmenil čas doručenia 3 alebo 4x. Dnes som si objednala jedlo pred hodinou, každopádne žiadne nové informácie o doručení objednávky mi neprišli. Objednávku nemôžem ani zrušiť, pretože chat sa neustále načítava s informáciou, že momentálne nemajú čas a sú zaneprázdnení. Som zvedavá, kedy moja objednávka vôbec dorazí. Toto bola moja posledná objednávka cez Foodoru v Brne, nikdy viac.
Jedná velká katastrofa, objednám jídlo, na které čekám již hodinu! Čas doručení ještě chvilku a další půl hodina? Moje poslední objednávka!
Počítají si nesmyslné poplatky navíc oproti konkurenčním firmám. Když jsem si zaplatil „výhodné“ členství cca 600 Kč za rok tak jsem zjistil že jsem vlastně nic neušetřil. Zrušil jsem členství a končím s nimi.
Katastrofa !!! V 17,29 udělaná objednávka MC Donalds Chlumecká 20 h ještě nedodáno . Přitom objednávka leží připravena v MC Donalds a váše pracovnice Radka semnou ukončila chat . Tragédie jednání !!!! Hlavně ze máte zaplaceno a zákazník vám je …… . V tuto chvíli už objednávku nepřevezmu a žádám o vrácení hotovosti na Účet .
Öbjednám jídlo-nejbližší doručení následující den.Proč? Restaurace je otevřená ale u vás objednat nejde..tak si takovou apku nechte.Zdar
Ve vedení Foodory jsou někteří mladí Ukrajinci, kteří se u nás vyhýbají branné povinnosti ve svojí zemi a podle toho taky tahle společnost vypadá. A plno výborných kurýrů jste poslali jezdit k Woltu.