Nářadí značky Parkside, které se dá koupit v prodejnách Lidl a Kaufland nebo na e-shopu Lidlu, je u nás i ve světě nesmírně oblíbené. I když nabízí vysokou kvalitu, někdy se může stát, že je potřeba ho reklamovat. V našem článku jsme pro vás shrnuli základní informace o tom, jak pří reklamaci nářadí Parkside postupovat.
Reklamace Parkside online
Reklamace nářadí Parkside se dá vyřídit velmi snadno přes internet, a to na webových stránkách e-shopu Lidl. Musíte si tak otevřít web lidl.cz a ve spodní části stránky kliknout na odkaz Vrácení zboží a reklamace.
Následně kliknete na Napsat teď a přejdete na kontaktní formulář. V něm zvolíte druh vašeho požadavku a předmět a do zprávy popíšete v čem spočívá vada vašeho produktu. Můžete případně přiložit i jeho fotografii, která může vyřízení vaší reklamace urychlit.
Do formuláře je pak ještě potřeba vyplnit číslo vaší objednávky a případně i zákaznické číslo. Oba dva údaje najdete v e-mailu, který vám od Lidlu při objednání zboží přišel, případně ve faktuře.
Na závěr ještě musíte uvést vaše kontaktní údaje. Konkrétně je potřeba vyplnit mailovou adresu, oslovení, křestní jméno a příjmení, doplnit můžete (ale nemusíte) i vaše telefonní číslo. Pak už jen kliknete na modré tlačítko Odeslat a počkáte na vyřízení požadavku.
Reklamace Parkside po telefonu
Pokud máte jakékoli dotazy ohledně reklamace nářadí značky Parkside, můžete se na ni obrátit i po telefonu. K dispozici je vám zákaznická linka na čísle 800 023 611, která je v provozu ve všední dny v čase od 8:00 do 18:00 hod.
Na tomto čísle vám zodpoví nejen dotazy ohledně reklamace produktů Parkside, ale i jakékoli jiné otázky, které se této značky týkají – tedy např. ohledně záruční doby, možnosti vrácení, náhradních dílů a příslušenství nebo konkrétních výrobků.
Často kladené dotazy
Jaká je maximální doba vyřízení reklamace nářadí Parkside?
Ze zákona má Lidl maximální lhůtu 30 dní ode dne, kdy byla reklamace uplatněna.
Je potřeba mít pro uplatnění reklamace účtenku?
Při reklamaci byste měli být schopni prokázat, že jste si zboží u daného obchodníka koupili. Pokud nemáte žádné doklady o nákupu, lze nákup prokázat např. i výpisem z účtu.
Musí se při online reklamaci posílat fotka produktu?
Do kontaktního formuláře můžete nahrát i fotografii reklamovaného zboží, čímž se může váš požadavek urychlit. Nutné to ale není, stačí jen slovní popis závady.
Shrnutí
Reklamovat nářadí Parkside není nic složitého, vše vyřídíte pohodlně online přes internetové stránky Lidlu. Ten by ji měl vyřídit nejpozději do 30 dní. V případě jakýchkoli dotazů můžete využít i jejich zákaznickou telefonickou linku.
Podobné články, co by vás mohly zajímat
Jak se vám líbí tento článek? Pomohl vám?