Recenze Alza

Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?

Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.

Největší obchod s počítači a elektronikou

Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.

Alzák

Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobísušičky prádlachladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříněIP kamery).

Přejít do e-shopu

Nákup nikdy nebyl jednodušší

Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.

Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.

Slevový kupon

  • PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
  • Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

Platební možnosti

  • Platební karta/Hotově
  • Bankovní převod
  • Dobírka
  • PayPal
  • MojePlatba
  • Na splátky
  • Alza Kredit
  • Bitcoin

Prodejny

Alza prodejny v Praze

  • Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
  • Budějovická 13, 140 00 Praha 4
  • Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
  • Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
  • Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
  • Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
  • Do Čertous 1, 193 00 Praha 9

Alza prodejny v dalších městech

  • Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
  • Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
  • Palachova 1404, 460 90 Liberec
  • Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
  • Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
  • Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
  • Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
  • Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
  • Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
  • náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
  • Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
  • Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
  • Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice

Více informací naleznete zde

Kariéra

  • Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde

Kontakt

  • Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
  • Email: obchod@alza.cz
  • Alza NEO
  • Nejčastější dotazy
  • Reklamace/Vrácení zboží
  • Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
  • Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
  • Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
  • Facebook: Alza.cz
  • Instagram: alza_czsk
  • YouTube: AlzaTech

Hodnocení

Zdroje: www.heureka.cz, www.zbozi.cz, www.mapy.cz

10 Celkové hodnocení
Jednička na českém trhu

10Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
10
Jednání se zákazníkem
10
Kvalita sortimentu
10
3.7Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
5.4
Jednání se zákazníkem
2.1
Kvalita sortimentu
3.7
Klady
  • výdejní místa
  • spolehlivost
  • rychlá doprava
  • Přehledný web
  • velké množství zboží skladem
  • zboží můžete vrátit do 14 dní
  • komunikace se zákazníkem na vysoké úrovni
Zápory
  • některé produkty mají vyšší cenu
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Lukáš Halíř

Lukáš Halíř

Mým největším koníčkem jsou knihy a literatura. Nejlépe se odreaguji pobytem v přírodě a při psaní fantasy povídek, které zatím píšu pouze do šuplíku. Kromě četby a psaní se věnuji i cyklistice nebo plavání. Na dovolenou cestuji nejraději do destinací s chladnějším podnebím, a pokud vás láká návštěva Skandinávie či Islandu, mohu vám ji jen doporučit.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

337 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 2.8
    Přehlednost obchodu
    70
    Jednání se zákazníkem
    30
    Kvalita sortimentu
    70

    Alzu mám různé zkušenosti, jak dobrou tak špatnou. Mám v pronájmu se službou Alza NEO mobilní telefon již 5 let, a je to naprosto bez problémů. Nedávno jsem řešila pojistnou událost, jelikož mi spadl telefon na zem, a vše bylo vyřízeno do pár dní. Pochopitelně jsem musela zaplatit spoluúčast 1162 Kč. Ale cena telefonu (používala jsem ho cca rok a půl) byla 24 000 Kč. Takže za mě dobrý. Hned jsem si mohla vybrat jiný.

    Ta horší zkušenost byla, když jsem objednala sušičku, hadicovou sponu, rozdvojku na hadici + výsuvnou polici (mezikus mezi pračku a sušičku). Vše s dovozem na adresu + výnos do bytu a instalace za 899,- Kč.
    Že pánové nepřijeli termínu, který mi Alza napsala je na houby. Vynesli vše nahoru, rozbalili a ukázali mi sušičku (v předsíni). Pak jsem jim ukázala, kde mám pračku, na kterou mají sušičku umístit a napojit ji na odpad. A jejich reakce byla, že mi to nemůžou napojit ani nainstalovat na pračku, protože nemám ten mezikus. Když jsem řekla, že ho měli přivézt taky, Tak mi bylo řečeno, že to bylo rozděleno do dvou zásilek a oni měli přivézt pouze toto. Z tohoto důvodu nainstalujou nic. Nechali mi sušičku stát uprostřed předsíně rozbalenou a odjeli.
    Výsuvný díl mi přivezl jiný kurýr zhruba 20 min. poté.
    Ihned jsem kontaktovala Alzu, aby mi poslali někoho na instalaci znovu, že jsem službu zaplatila, ale bylo mi řečeno že je jasně napsáno že musím mít připravené všechny komponenty potřebné k instalaci, což jsem prý neměla. Takže propadly veškeré peníze za montáž. Jelikož mám ochrnutou jednu ruku, tak jsem nemohla předsíní ani projít, nedokázala jsem sušičku posunout ani o kousek. Takže tato zkušenost je hrozná

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Nejhorší eshop .Již nikdy více. Posláno jiné zboží než bylo v objednávce. Zákaznická linka děs-běs a kontaktní formulář na h…. nikdo se neozve. Možná zrušit umělou inteligenci a roboty a zaměstnat více lidí . Snad by fungovala Alza lépe. Někdy pokrok je na škodu. Navíc co převažuje kvantita nad kvalitou už to není ta Alza co byla.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Klamavá reklama v televizi o rychlosti dodání zboží. U Alzy už si nekoupím ani „tužku“. Zboží jsem uhradil 16.12 s tím, že má být dodáno do 20.12 do 10:00 hod a pak každé dvě hodiny posunutí na 12:00 a 14:00 a nakonec že až na druhý den ve 14:00. Byl jsem nucen po 5 dnech objednávku zrušit. Na Internetu jsem znovu našel alza box, který je volný a Alza garantovala dodání do 12:00 hod. A situace se opakuje znovu. Takže místo bezstarostného nákupu sedím druhý den u PC a sleduji jak je to na Alze všem jedno – máme přece dost zákazníků a protože to nestíháme, tak nám nějaký ten nespokojený nijak nevadí. Hlavně že se kšefty hýbou. Nakupuji přes internet celkm často, ovšem s něčím podobným jsem se nesetkal. Do půlnoci objednáš, ale ráno to v Alza boxu bude až možná v „okurkové sezóně“. Teď je jen důležité nechat si zaplatit zákazníkem a ten už je pak „jistý“ a přitom by to mohl někdo objednat u někoho jiného (tak se vyzraje na konkurenci). Je mi z toho obchodu skutečně teď před svátky zle.

  4. Objednáno 15.12.24 do 20.12.24 nedodáno. Na zákaznické lince pouze automat, na maily neodpovídají. Jelikož jedná se o vánoční dárek pro dítě tak situace je docela nepříjemná.
    Vypadá to že z důvodu neserióznosti ALZY jako dodavatele musím narychlo snažit se koupit dárek na poslední chvíli někde jinde.
    Nevěřte sloganu „Dnes objednáš zítra v alzaboxu máš“. Nemáš a ještě navíc nevíš zda do vánoc budeš mít. Ostuda.

  5. 2.65
    Přehlednost obchodu
    60
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    100

    Už 2x za sebou nedodrželi den dodání objednávky do Alza boxu

    Klady: -
    Zápory: Už 2x za sebou nedodrželi den dodání objednávky do Alza boxu
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Večer objednáte, ráno to tam máte. Není to pravda, přišlo to do boxu za 48 hodin a ještě v neděli. SMS večer v 19,30 a v boxu to bylo do neděle večer do 19,30. O víkendu jsme byli mimo domov a vrátili jsme se v neděli večer, takže nebyla možnost to vyzvednout. Přesto si alza odečetla dopravné 50 Kč. Dle mého názoru absolutně neseriózní, příště už oslovím konkurenci.

  7. V úterý jsme objednali vysavač s tím, že nám přijde v pátek. v pátek ráno jsme koukli do weido s tím, že balíček byl 6.30h naložen a bude doručen. Hodinu doručení společnost neuvádí, tak jsme celý pátek čekali a čekali a čekali. V 18h se objevilo opět na Weido,že balíček nebude doručen, že máme čekat v pondělí.
    Tak nevím ,jestli si myslí Alza,nebo Weido , že lidi nemají co na práci, nebo že je to baví být celé dny doma na telefonu …. Mně tady rozhodně ne !!
    Kdyby někdo řekl, že nejsou schopni zakázku doručit, tak není problém si pro ni zajet přímo do Alzy.
    Ale komunikace nulová, ani sms, ani nic. Tak budeme čekat další dva dny a pak uvidíme.
    Nechápu, proč Alza nevyužívá služeb mnohem spolehlivějších přepravců jako PPL atd..S Weido se nám to stalo již mnohokrát .
    Bohužel u Alzy není na výběr, tak snad se někdo zamyslí. Bohužel její možná perfektní služby kazí Alzou nasmlouvaný přepravce

  8. Nevím co se to děje s Alzou, ale jejich služby jsou neomluvitelné!! Na zboží jsme měli čekat do druhého dne kvůli povodním, bohužel uběhlo 5 dní než jsme obdrželi zprávu že zboží je připraveno k vyzvednutí! Dávám palec dolů!! A pro ALZU by to mělo být k zamyšlení, nejsou pouze jen oni!!!

    • Alza s klamavou reklamou.
      Prej do půlnoci objednáš zítra ráno máš.
      V pátek objednali a dodnes nedostali a to je středa.
      Každý den to posouvají a jako kompenzaci doprava zdarma.No výsměch!!!
      Dovolat se nedá!
      A to ještě pořádně nezačal čas vánoční.Dárky na Vanoce nejspíš obdržíte na Velikonoce.

  9. 2.65
    Přehlednost obchodu
    70
    Jednání se zákazníkem
    30
    Kvalita sortimentu
    60

    Nedávno jsem si zadal objednávku, která byla rozdělena na 2 zásilky. V e-shopu byla možnost nechat doručit ve stejný den, tak jsem se domníval, že to dorazí současně ve stejné krabici.
    Zboží dorazilo nadvakrát s odstupem asi 10 hodin. To jsem netušil, tak jsem vyzvedl ( v alza boxu ) první balíček ( což byla 1 položka ), který byl zabalený v krabici a pak, když dorazil druhý jsem ho šel také vyzvednout ale zde, kde bylo objednáno více položek nebylo nijak zabaleno. Položky byly volně poházené po alzaboxu. Psal jsem na Messenger ( mají 3 primární možnosti komunikace – Messenger, Whatsup a telefon ) zda-li je toto normální, ale 9 dní ( to jsem psal poprvé ) jsem nedostal žádnou reakci. Rozhodl jsem se napsat přes Whatsup, kde se tedy ozvali a říkali, že jim Messenger nefunguje nebo že je mám zablokované a proto se mi nemohli ozvat ( Messenger jsem si nainstaloval kvůli této komunikaci a rozhodně jsem je zablokované neměl ). Každopádně z paní na chatu jsem se dozvěděl, že je prý normální, když některé zásilky dorazí nezabalené v krabici nebo takových těch jejich papírových obálkách. Chci také zmínit, že součástí balení byly tekuté výrobky a PC komponent, takže se mohla tekutina potencialně klidně dostat na komponent při převozu.
    Má někdo také zkušenosti, že jim položky jen tak nahází volně do alza boxu, aniž by byly řádně zabalené?

    Klady: Okamžitá platba
    Zápory: Špatná komunikace Nezabalené produkty
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Reply
    Vlastimil Prokop 3.5.2024 v 10:08

    Po doručení MacBooku v ceně cca 70 000 Kč bylo zjištěno, že notebook byl vložen do krabice obráceně, to že byl už rozbalen dokládaly dále špinavé otisky prstů na povrchu notebooku a natržený obal. Recenze, napsaná na stránkách ALZY byla zamítnuta (??!),bez vysvětlení.
    Možnost napsání další recenze byla zablokována. Informujeme tedy na této platformě.
    V minulosti jsme považovali Alzu za seriózního dodavatele, nyní se tedy i nám bohužel potvrdil již obecně známý fakt, že se s Alzou děje něco velice nepříznivého.

    • 0.5
      Přehlednost obchodu
      30
      Jednání se zákazníkem
      0
      Kvalita sortimentu
      0

      Nakupují v Alze dlouhodobě a byla jsem vždy spokojená ale teď jsem nucena napsat špatné hodnocení. Zboží jsem objednala 15.12.24 a do dnešního dne (20.12.24) nedorazilo. Každý den napíšou že dodají další den. Jedná se o dárek pro dítě a vypadá na to že musím narychlo koupit něco jiného. Na zákaznické lince je pouze automat a na maily nikdo nereaguje. OSTUDA.

      Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 2 3 33

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo