Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?
Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.
Největší obchod s počítači a elektronikou
Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.
Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobí, sušičky prádla, chladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříně, IP kamery).
Nákup nikdy nebyl jednodušší
Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.
Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.
Slevový kupon
- PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
- Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Zásilkovna
- Česká pošta
- Messenger
- Liftago
- DPD
- PPL
- Geis point
- alzaHomebox
- alzaExpres
- Alzabox
Platební možnosti
- Platební karta/Hotově
- Bankovní převod
- Dobírka
- PayPal
- MojePlatba
- Na splátky
- Alza Kredit
- Bitcoin
Prodejny
Alza prodejny v Praze
- Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
- Budějovická 13, 140 00 Praha 4
- Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
- Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
- Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
- Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
- Do Čertous 1, 193 00 Praha 9
Alza prodejny v dalších městech
- Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
- Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
- Palachova 1404, 460 90 Liberec
- Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
- Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
- Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
- Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
- Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
- Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
- náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
- Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
- Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
- Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice
Více informací naleznete zde
Kariéra
- Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
- Email: obchod@alza.cz
- Alza NEO
- Nejčastější dotazy
- Reklamace/Vrácení zboží
- Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
- Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
- Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
- Facebook: Alza.cz
- Instagram: alza_czsk
- YouTube: AlzaTech
Nehorazne zklamani!!!!!Hlavne ze mate reklamy vsude..Jak si muzete dovolit,ze zbozi vubec nedojde,vraceni penez take ne?Obracim se proto na PCR…Tak takto teda ne vazeni…
13.10. jsem objednala a zaplatila zboží, které dodnes (16.12.) nemám. Jen výmluvy a stálé odkládání termínu. Alza podle mě není spolehlivý obchod. Příště objednám jinde.
Už podruhé v tomto týdnu, nejsou schopni doručit objednávku. První objednávka 3211101934 – celý den mi píšou, že bude doručena se zpožděním, pak SMS že přijde druhý den a o hodinu později mi přišla sms, že zboží je stornováno, protože jsem si ho údajně nevyzvedla?! Na zákaznické lince ani vedení neví, kdo ze zaměstnanců objednávku stornoval a nejsou schopni vysvětlení. Včera pokus č.2 o objednání stejného zboží, objednávka 449875016. Doručení mělo být dnes do 19:55 a teď opět zpráva, že se objednávka zpozdí, takže už 5tý den čekám na zboží, které už jsem dávno potřebovala mít. Tohle bylo naposled co jsem od nich nakoupila. Sama mám eshop, ale abych se takhle chovala k zákazníkovi, to je nehorázné. Dvořáková
Alza je normálně docela dobrý obchod, sice drahý ale mají spostu věcí, takže se dá pohodlně nakoupit vše na jednom místě. Pokud není žádný problém tak jsou bezva, když je problém tak hrůza.
Popíšu poslední zkušenost: Objednal jsem monitor (16 990Kč) a prodlužovačku (199 Kč) (a dopravu 99 Kč)
26.10. objednáno, monitor má dorazit do 4 pracovních dnů, v detailu objednávky je napsáno „Očekáváme 15. 10. 2021“
3.11. monitor nikde, odpověďna termín doručení: přesný termín dodání od dodavatele nemáme potvrzený, ale odhadem by měl produkt dorazit do dvou týdnů (Gabriela)
4.11. změna dostupnosti: „Očekáváme 15. 11. 2021“
9.11. produkt je bohužel dlouhodobě nedostupný, a proto byl stornován, kontaktujeme Vás.
Nikdo mě nekontaktoval
16.11. další dotaz, tentokrát odpověď: předpokládaný termín naskladnění eviduji 16.11.2021 (Petr)
17.11. nic se nestalo, takže další dotaz, odpověď: monitor není dostupný, ale předám dotaz na nákupčího zda bude dodatečně objednán (Jessica), nabídnuta alternativa
17.11. odpovídám že alternativa nevyhovuje (nabízí VA panel místo IPS), odpověď: objednaný monitor už nebude dostupný, nabízí stejnou alternativu jako v předchozím mailu (Tereza)
17.11. nabízím alternativu já, s tím ať doplatí rozdíl v ceně. Odpověď: chcete v objednávce vyměnit monitor? (Patrik) Odpovídám že když zaplatí rozdíl tak ano, jinak ne.
17.11. monitor v objednávce označili jako „Zrušeno“ objednávka se rozdělila na dvě části, kde část s monitorem evidujete jako Vyřízeno
17.11. přišel mi email že mi posílají prodlužovačku i když jsem jim napsal že o samotnou prodlužovačku zájem nemám (na co mi asi bude bez toho monitoru?)
18.11. má dorazit balík s prodlužovačkou (to že o samotnou prodlužovačku nemám zájem ignorovali), balík jsem odmítnul převzít
19.11. další dotaz co s mojí objednávkou bude
20.11. odpověď: nabízí alternativu a 1000 Kč slevu (já bych musel doplatit asi 10 000Kč) (Patrik 2)
22.11. odpovídám že 1000 Kč sleva mě fakt nezaujala, ať zruší objednávku a vrátí peníze
22.11. odpověd alzy: objednaný monitor není v prodeji, můžeme nabídnout alternativu (stejnou jako 17.11. o které už jsme se bavili) (Denisa)
Po měsíci tedy nemám žádný monitor a ani peníze! Psal jsem si ale s se 7 různými lidmi (každá odpověd jiný člověk), kteří zřejmě netušili co psali ti před nimi. Prosbu jestli by si mě mohli přestat přehazovat a najít někoho kdo to se mnou vyřeší ignorovali.
Jsem zvědavý jak příběh bude pokračovat. Já na alze už velké věci nakupovat nebudu, akorát drobnosti u kterých mi je jedno jestli dorazí nebo ne.
– Neuveritelne, vyhybejte se obloukem nakupu na tomto eshopu s dorucenim domu. Zbozi za 12000 CZK, cena dopravy domu 99 CZK. Objednano 14.listopadu v noci, melo dorazit 16. listopadu. Stale nikde.
– doprava aktualne 4x zmenena/zrusena/nekomunikovana/nedodrzena
– customer support pro vas neudela nic, respektive vam da velkoryse kupon na dopravu 99 CZK kterou zpackali. LOL to je vysmech.Temer zbytecne tam volat nebo psat, nic pro vas neudelaji. Doporucuji vyhnout se a usetrit si nervy.
obsluha vždycky milá a ochotná ,aspon v Děčině
Alza je společnost, která tak rychle vyrostla, že si absolutně neváží zákazníků.
Její arogantní přístup je do nebe volající.
Lákají zákazníky na svou službu Alza Neo, v domnění jak je vše jednoduché a snadné, se najdou lidé, kteří chtějí tuto službu využít.
Již při pohledu na spoustu negativních recenzí je lepší se tomu všemu obloukem vyhnout.
Pokud se chcete dostat do programu, vynutí si podmínkami minimální částku nákupu 5000 Kč za nejméně 2 objednávky.
Po tomto splnění musíte počkat ns uplynutí 14 denní lhůty pro možné vrácení zboží. Tedy pak už máte smůlu, a ve výsledku vám opakovaně zamítnou službu využít, aniž by udali jediný důvod.
Ponižování a arogantní přístup si užijete i při případném schválení a následném vrácení produktu.
Nic nejde hladce a pouze po vás budou požadovat další peníze.
Nikdy s Alzou nespolupracujte. Nervy a škoda peněz.!
Katastrofální podpora na lince, katastrofální informovanost, katastrofální služby, atp. Po 10. měsících žádné info o objednávce, nikdy více, nedoporučuji.
Absolutně špatný obchod. NEDOPORUČUJI
otřesné jednání se zákazníkem