Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?

Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.

Největší obchod s počítači a elektronikou

Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.

Alzák

Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobísušičky prádlachladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříněIP kamery).

Přejít do e-shopu

Nákup nikdy nebyl jednodušší

Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.

Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.

Slevový kupon

  • PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
  • Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

Platební možnosti

  • Platební karta/Hotově
  • Bankovní převod
  • Dobírka
  • PayPal
  • MojePlatba
  • Na splátky
  • Alza Kredit
  • Bitcoin

Prodejny

Alza prodejny v Praze

  • Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
  • Budějovická 13, 140 00 Praha 4
  • Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
  • Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
  • Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
  • Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
  • Do Čertous 1, 193 00 Praha 9

Alza prodejny v dalších městech

  • Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
  • Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
  • Palachova 1404, 460 90 Liberec
  • Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
  • Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
  • Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
  • Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
  • Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
  • Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
  • náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
  • Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
  • Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
  • Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice

Více informací naleznete zde

Kariéra

  • Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde

Kontakt

  • Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
  • Email: obchod@alza.cz
  • Alza NEO
  • Nejčastější dotazy
  • Reklamace/Vrácení zboží
  • Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
  • Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
  • Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
  • Facebook: Alza.cz
  • Instagram: alza_czsk
  • YouTube: AlzaTech

Hodnocení

10 Celkové hodnocení
Jednička na českém trhu

10Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
10
Jednání se zákazníkem
10
Kvalita sortimentu
10
3.8Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
5.5
Jednání se zákazníkem
2.2
Kvalita sortimentu
3.7
Klady
  • výdejní místa
  • rychlá doprava
  • velké množství zboží skladem
  • zboží můžete vrátit do 14 dní
  • komunikace se zákazníkem na vysoké úrovni
Zápory
  • některé produkty mají vyšší cenu
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Lukáš Halíř

Lukáš Halíř

Mým největším koníčkem jsou knihy a literatura. Nejlépe se odreaguji pobytem v přírodě a při psaní fantasy povídek, které zatím píšu pouze do šuplíku. Kromě četby a psaní se věnuji i cyklistice nebo plavání. Na dovolenou cestuji nejraději do destinací s chladnějším podnebím, a pokud vás láká návštěva Skandinávie či Islandu, mohu vám ji jen doporučit.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

328 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Rostislav Ferster 21.5.2021 v 11:13
    3.5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    100

    Bohužel nemají konkurenci.

    Klady: Velký sortiment zboží.
    Zápory: Dodaní zboží od 08:00 do 22:00. Celý den musí člověk čekat doma. Po telefonátu a stížnosti Alza nechtěla specifikovat hodinu doručení. Častka skoro 40.000 Kč. Je vidět, že nemají zájem, protože nemají pořádnou konkurenci.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. V neděli jsem si objednala a zaplatila zboží s tím, že jsem využila nabídky na dopravu zdarma, kterou jsem zvolila dle nabídky na pondělí mezi 10:00 a 18:00 hod.
    V pondělí po 17. hodině si telefonicky na zákaznické lince ověřuji, zda bude objednané a zaplacené zboží doručeno. Odpovědí je mi, že údajně zboží není zaplaceno. Kontroluji v bance, platba z karty stržena. Platbu tedy pro urychlení procesu stornuji a provádím znovu, protože komunikace se slečnou naučenou recitovat pouze předepsané věty je vysilující. Upozorňuji slečnu na to, že v následující všední dny jsem doma až v pozdních večerních hodinách. Odpovědí je mi příslib, že před doručením mě budou kontaktovat a domluví se na době dodání zboží.
    V úterý mě nikdo nekontaktuje, aby se na čemkoliv dohodl a ve 13:04 mi cinkne sms, že u mě budou ve 13:55. Opravdu milé, ale já jsem v práci. Takže opět volám na zákaznickou linku a opět odvyprávím celou story s tím, že ve 13:55 si zboží nemohu převzít. Odpověď – bude vás přednostně kontaktovat někdo z oddělení, které má na starosti dopravu. A proto se ozval ve 14:00 řidič, že si mám vyjít převzít zásilku. Velké překvapení, že jsem si dovolila nebýt doma. Stále čekám na telefon z příslušného oddělení. V 15:42 volá slečna z Alzy a já se těším, že se budeme domlouvat na době dopravy. Slečna se mě ale chce ptát na spokojenost s dodávkou. Takže opět odvyprávím celou story. Odpovím na dotazy, že během dne by mohla zásilku převzít leda moje kočka a opět končíme hovor s tím, že slečna slibuje, že se mi někdo z příslušného oddělení ozve. A v 16:07 mi v mailboxu přistane tento překrásný mail:
    „Bohužel u Liftaga nejde změnit termín doručení ani čas. V případě, že Vás kurýr na adrese nezastihne, bude zboží vráceno zpátky na pobočku.
    V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
    Přeji Vám pěkný zbytek dne.
    Michal Janák – Alza.cz
    Specialista zákaznického servisu“

    Pravděpodobně zazvonil zvonec a tím to pro tento „skvělý“ obchod skončilo a já si můžu někde pátrat po své objednávce nebo po svých penězích.

  3. 0.15
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Začátkem ledna jsem si zaplatil na Alze Plenkové kalhotky DADA, čtyři měsíce mi psali po mé urgenci, že zboží zjišťují a bude naskladněno za 3 týdny (to mi psali asi 5x), platbu si cíleně nechali a zboží jen slibovali. Nakonec po poslední urgenci mi bez mého souhlasu vrátili platbu na účet, čili nechali si mé finanční prostředky přes 4 měsíce a vše bylo v pořádku.
    Alzu nedoporučuji, není s nimi dobrá komunikace. Zboží se tvářilo v lednu, že je naskladněno a pak pouze slibovali a termín cíleně oddalovali.

    Klady: žádné
    Zápory: prodlužování termínů dodání, neochota
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 1.65
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    nejhorsi jednani v životě se zakaznikem pri reklamaci

    Klady: nejhorsi reklamace v životě
    Zápory: uz nikdy nejhorsi reklamace v životě
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 3.15
    Přehlednost obchodu
    90
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    90

    Musím s politováním konstatovat,že je to za poslední dva roky jeden z nejhorších internetových obchodů,co jsem kdy zažil. Reklamaci sortimentu vyřizuji jednak zdlouhavě a když už konečně na věc reklamaci uznají,pošlou vám zboží nové,ale v dobropise vám naúčtují opět plnou cenu včetně dopravce.Takže,přestože vám na klientském,neboli zakaznickém centru sdělí,že byste žádné peníze již platit neměly,s plnou paradou,vám přijde nová fa na celkovou částku. Po opakovaných telefonických urgencich,kdy upozorníte na tento vzniklý problém,vám z nepochopitelných důvodů opět zašlou zboží na plnou částku. Nevím jak tento obchodní systém muže fungovat,když leva ruka neví,co dělá pravá. Takovýmto jednáním,když fundovani pracovníci opakovaně způsobují chyby na které je soustavně člověk upozorňuje,by neměli na takových pracovištích co dělat. Zboží které k jednotlivým klientům dorazí opožděně,kolikrát už ztrácí na významu samotného obchodu. K.B.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Přítel mi koupil na e-shopu k narozeninám pánvičku (lívanečník) a toustovač 4v1. Produkty jsou super.

    Klady: spokojenost široký sortiment kvalita zboží osobní vyzvednutí
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 1.5
    Přehlednost obchodu
    40
    Jednání se zákazníkem
    20
    Kvalita sortimentu
    30

    takřka nemožné zboží reklamovat

    Klady: možnost vyzvednout téměř kdekoliv
    Zápory: platíte za vyzvednutí na jejich vlastní pobočce
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 2
    Přehlednost obchodu
    70
    Jednání se zákazníkem
    50
    Kvalita sortimentu
    0

    Objednání zboží a jeho dostupnost

    Klady: Sortimentu mají dost.
    Zápory: S dostupností sortimentu už to pokulhává myslím, že pokud nemají zboží dostupné němé li by ho vůbec nabízet. Tento obchod mě velmi zklamal.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 1.65
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Perfektní práce! ?? Objednávka s nepravdivými informacemi, na call centru 3 hovory s i lidmi a všichni 3 lhali. Jen lžete, lžete , lžete a lžete… To že kradete, k tomu se dostanu později… Objednám si pračku a sušičku v setu (do 4 dnů na objednávku u vás na skladě) podle inzerátu… Po 6ti pracovních dnech v sobotu podle call centra bude pračka příští týden. V pondělí jsem si pro jistotu chtěl tuto informaci ověřit, protože nějaké zkušenosti s tímto podvodným obchodem už mám. Tak volám a hele, objednávka je v pořádku, posíláme Vám sušičku a mezikus. (kde je pračka?) Vůbec se nezmínili, dokud jsem se nezeptal, tak pan zmínil, že nebude, že je problém s naskladněním a pračka nebude, ale že sušičku už posílají… Normálně uvažující člověk asi chápe že když kupují set a mezikus, tak potřebuji dát spotřebiče na sebe… Objednávku jsem samozřejmě stornoval a můžu být rád, že si vše vždy kontroluji, ptám se a rozhovory si nahrávám. Dokonce jsem o pár hodin později volal znovu, abych zjistil jestli je objednávka opravdu stornována. V pořádku, snažili jste se mě okrást, ne přímo, ale snažili jste se, neúspěšně, ale jdeme dál, tím to nekončí.

    Za prodlouženou záruku jste si ode mne nechali zaplatit 2023kc za pračku a 2023kc za sušičku. A teď se vás zeptám proč? Na stránkách hoover si při zadání výrobního čísla můžete prodloužit záruku zcela ZDARMA, dokonce můžete požádat o dárek v podobě vysavače za 5000kc, samozřejmě pokid už ho nemáte a neprodáváte na Alze, že? Takže jste mě prostě chtěli jen tak okrást o 4046kc a to minimálně!

    Vaše jednání je hnus a tímto nekončím! Těšte se, okrádat se nenechám.

    S pozdravem Váš bývalý stálý zákazník.

    Klady: Nic
    Zápory: Lžou, kradou, vysmivaji se, nekomunikuji, hnus.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 1
    Přehlednost obchodu
    60
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    AlzaxBox nedoporučuji.
    ‚Nový‘ router sice dodali… ačkoliv nebyl nový, měl už nastavena hesla/sítě, takže jej někdo používal a vrátil. Navíc ale do AlzaBoxu nedali účtenku ani fakturu a nemám tak možnost reklamace.

    Hezky se zbavili použitého zboží za cenu nového a znemožnili jakékoliv reklamace / další vrácení.

    Zápory: AlbaBox dodávka bez faktury Použité zboží prezentované jako nové
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 11 12 13 14 15 32

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo