Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?

Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.

Největší obchod s počítači a elektronikou

Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.

Alzák

Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobísušičky prádlachladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříněIP kamery).

Přejít do e-shopu

Nákup nikdy nebyl jednodušší

Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.

Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.

Slevový kupon

  • PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
  • Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

Platební možnosti

  • Platební karta/Hotově
  • Bankovní převod
  • Dobírka
  • PayPal
  • MojePlatba
  • Na splátky
  • Alza Kredit
  • Bitcoin

Prodejny

Alza prodejny v Praze

  • Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
  • Budějovická 13, 140 00 Praha 4
  • Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
  • Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
  • Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
  • Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
  • Do Čertous 1, 193 00 Praha 9

Alza prodejny v dalších městech

  • Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
  • Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
  • Palachova 1404, 460 90 Liberec
  • Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
  • Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
  • Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
  • Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
  • Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
  • Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
  • náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
  • Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
  • Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
  • Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice

Více informací naleznete zde

Kariéra

  • Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde

Kontakt

  • Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
  • Email: obchod@alza.cz
  • Alza NEO
  • Nejčastější dotazy
  • Reklamace/Vrácení zboží
  • Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
  • Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
  • Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
  • Facebook: Alza.cz
  • Instagram: alza_czsk
  • YouTube: AlzaTech

Hodnocení

10 Celkové hodnocení
Jednička na českém trhu

10Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
10
Jednání se zákazníkem
10
Kvalita sortimentu
10
3.8Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
5.5
Jednání se zákazníkem
2.2
Kvalita sortimentu
3.7
Klady
  • výdejní místa
  • rychlá doprava
  • velké množství zboží skladem
  • zboží můžete vrátit do 14 dní
  • komunikace se zákazníkem na vysoké úrovni
Zápory
  • některé produkty mají vyšší cenu
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Lukáš Halíř

Lukáš Halíř

Mým největším koníčkem jsou knihy a literatura. Nejlépe se odreaguji pobytem v přírodě a při psaní fantasy povídek, které zatím píšu pouze do šuplíku. Kromě četby a psaní se věnuji i cyklistice nebo plavání. Na dovolenou cestuji nejraději do destinací s chladnějším podnebím, a pokud vás láká návštěva Skandinávie či Islandu, mohu vám ji jen doporučit.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

328 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Hana Šimunkova 30.3.2021 v 15:41
    0.8
    Přehlednost obchodu
    50
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Dobrý den, dříve jsem ráda nakupovala na Alze a měla jsem k nim velkou důvěru, kterou jsem v Covid době ztratila. Objednala jsem si zaoblené respiratory. Poslali mě Nano roušky o které vůbec nestojím. Prý bych jim měla poslat oskenovany obrázek, co jsem objednávala. To jsem učinila. Ovšem vytvořený problém chtějí nechat na mě a abych dále investovala do pštovného a nechtěné roušky abych jim zaslala. Já jim mou důvěru dala, objednala jsem si zboží a zaplatila i s poštovním. Proč nyní oni nedůvěřují zákazníkovi, když očividně udělali chybu oni. Jiná firma svou chybu uzná a pošle správnou objednávku, buďto vám ten omyl nechají a nebo ho můžete dát přepravci za správnou zásilku. To jsem si myslela, že jsou to větší kabrňáci., ale radši si nechají udělat ostudu. Je jasné, že roušky jsou teď nejspíš neprodejné a tak se je snaží udat podvodem, jako že omyl. Zákazník chce přeci to, co je na obrázku….

    Klady: Jen zápory
    Zápory: Velké zklamání. Už nikdy Alza
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Na Alze jsem už nechtěl nikdy nakupovat, ale dostal jsem poukaz na zboží v hodnotě 3000Kč, takže mám opět zaděláno na další kontakt s tímto nepříjemným obchodem. Nedodržel termín dodání a ani se neobtěžoval s posunutím termínu v objednávce. Zareagoval až na dotaz mailem, a to tak, že mi stroze sdělil, že očekávaný termín naskaldnění je o 9 dní posunutý.

  3. Reply
    naděžda schejbalová 23.3.2021 v 9:12

    Objednala jsem si organizer do dílny.Přišel skřížený a 5 boxů rozbitých.Okamžitě jsem Alzu informovala( plech jsem si vyrovnala), nejprve jsme se dohadovali o způsobu přepravy-chybné a různé informace od obchodních zástupců),Poslední info, ať poškozené šuplíky pošlu. Poslala jsem a v zápětí informace, že box celý dobropisují a peníze obdržím po zaslání celého boxu. Další možnost je uhradit nový celý a oni mi pak peníze vrátí. Stále doufám, že je to jen špatný vtip…

  4. 3.8
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    50
    Kvalita sortimentu
    80

    V poslední době velké problémy s doručením. Nevím, jestli díky pandémii mají osekané možnosti doručení, nebo s nimi nikdo nechce spolupracovat. Ostatní doručovací společnosti jedou dál, nicméně 3x po sobě na doručení do alzaboxu chodí celý týden zprávy, že se zboží nedaří doručit a doručí následující den. Řekněte někomu, že něco uděláte zítra pět dní po sobě bez udání důvodu, který by mě opravdu zajímal a to pravidelně, pří 3 objednávkách ze čtyř, do jejich vlastních boxů, co si pak o vás bude myslet. Co se týče komunikace, odpovědi v diskuzi na produkt bývají někdy zavádějící, či ne úplně přesné, nebo bez informační hodnoty, jako by tam zrovna odpovídající brigádník vyhořel, ale samotný přehled v obchodě a vyhledávání nemá konkurenci. Pokud něco reklamujete, skrze email se svámi nikdo nebaví a většinou vás zamítnou. Až, když to řešíte veřejně na facebooku, kde to všichni vidí, se něco děje, takže, podpora na emailu a telefonu 1 z 5. Podpora na facebooku 5 z 5, že opravdu něco domluvíte a vašemu případu se někdo snažně věnuje, čímž bych rád poděkoval lidem v alze na této platformě, i když mé zboží alza poslala k výdejí na pobočku přes celou republiku od pobočky, kde jsem reklamaci podal a tak mi reklamaci radši uznali a vrátili peníze. Kvalita sortimentu… no, nemají tam věci, které jsou třeba na konkurenční dvojce na trhu, za to ta dvojka má všechno, co alza.

    Klady: Vyhledávání produktů Přehled stránek
    Zápory: Často chybné informace o produktu, sic v polovině chybných případů to má blbě, nebo tam nemá vůbec nic sám výrobce a Alza za to nemůže. Ale u toho zbytku to má prostě blbě. Osekané možnosti doručení. Ze zbylých možností je alza box, na ktery každý den odkládají doručení na příští den. Po týdnu to zruším, tak nevím, jestli by zboží někdy doručili.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Reply
    Nenakupuj Na Alze 19.3.2021 v 8:34

    Došlo použité zboží za plnou cenu. Fakt diky!

    Koupila jsem činky lifefit a došly naťuklé, špinavé a odřené. Nikde se nepsalo, že se jedná o použité zboží, možná dopravce po cestě cvičil -_-

    NAPROSTÁ NESPOKOJENOST.

    Jo a psali jste, že je doprava zdarma, ale protože jste zasílali zboží z různých míst, tak jste rozdělili zásilku a museli jsme zaplatit dopravdu 2x. TOTO MĚL UHRADIT PRODÁVAJÍCÍ A NEBO NEPSAT, ŽE JE DOPRAVA ZDARMA, Nebyla naše vina, že uvedete, že zboží je (ale bohužel jinde) a pak si vyptate 2 platby za dopravu.

    Už nikdy tam nenakoupím, a to z mnoha dalších důvodů.

  6. 1
    Přehlednost obchodu
    60
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Ruší předobjednávky a poté podmiňují obnovení úhradou předem.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Reply
    Naďa La Mantia Magulová 18.3.2021 v 11:50

    Bezostyšně lžou o termínech doručení. Záměrné klamání zákazníka. Nikdy více!

  8. Přes alzu už v životě nic objednávat nebudu!!

  9. Nikdy jsem proti nim nic neměl. Když jsem něco chtěl koupit, prostě jsem přišel vybral a šel. Ale musím se podělit o zkušenost naší známé, která nemá prostředky na odvoz větších spotřebičů a ani polovičku, která by ji se zapojením pomohla. Proto se rozhodla zaplatit službu dovoz a zapojení spotřebičů. ?To, že za spotřebiče (lednička, pračka, televize, rychlovarná konvice, atd.)nezaplatila malý peníz, nedostalo se bohužel ani kvalitního servisu natož jednání. Dva mladí, namistrovaní, jakože technici a dopravci si i na vlastní pochybení neodpustili uštěpačné a velmi nevhodné poznámky na úkor zákaznice. ????Jediné plus co ten den měli, že jsem s manželkou z bytu oné zákaznice odešel dřív než přijeli tihle rádoby profíci. Shrnutí. Frajeři neměli komponenty k zapojení spotřebičů, usazení pračky žádné. Co jim nechybělo byla tedy ta suverenita někoho urážet. Fakt ne teda.

  10. Alza tvrdí, že je nejspolehlivější internetový obchod v ČR. Tohle je ta největší lež, kterou jsem za poslední roky slyšela!!!!!! Nedokáže vyřídit reklamaci ani o den méně než do 30 dnů. Moje zboží po třetím použití muselo být zasláno na reklamaci. Po vyřízení reklamace bylo přeposláno na bližší pobočku a to trvalo další týden (místo slibovaných 2-3 dnů). Při vyzvednutí mě nechají čekat přes půl hodiny a pak pro jistotu sdělí, že zboží nemůžou najít a že ho zřejmě poslali zpět mimo okres. Prý mám přijít znovu v neděli a MOŽNÁ to tam budou mít. Na moji adresu to odmítají poslat a myslí si, že já mám čas každý den jezdit na výlet zkusit vyzvednout zboží, které mají již déle než 30 dní. Přes Alzu nikdy víc! Nakoupila jsem zde jednou a zákaznický servis včetně jejich pravidel naprostá hrůza!!!!!!! Jediné co umí jsou lži a okrádání lidí!!!!

1 12 13 14 15 16 32

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo