Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?
Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.
Největší obchod s počítači a elektronikou
Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.
Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobí, sušičky prádla, chladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříně, IP kamery).
Nákup nikdy nebyl jednodušší
Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.
Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.
Slevový kupon
- PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
- Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Zásilkovna
- Česká pošta
- Messenger
- Liftago
- DPD
- PPL
- Geis point
- alzaHomebox
- alzaExpres
- Alzabox
Platební možnosti
- Platební karta/Hotově
- Bankovní převod
- Dobírka
- PayPal
- MojePlatba
- Na splátky
- Alza Kredit
- Bitcoin
Prodejny
Alza prodejny v Praze
- Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
- Budějovická 13, 140 00 Praha 4
- Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
- Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
- Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
- Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
- Do Čertous 1, 193 00 Praha 9
Alza prodejny v dalších městech
- Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
- Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
- Palachova 1404, 460 90 Liberec
- Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
- Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
- Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
- Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
- Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
- Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
- náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
- Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
- Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
- Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice
Více informací naleznete zde
Kariéra
- Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
- Email: obchod@alza.cz
- Alza NEO
- Nejčastější dotazy
- Reklamace/Vrácení zboží
- Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
- Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
- Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
- Facebook: Alza.cz
- Instagram: alza_czsk
- YouTube: AlzaTech
Hodnocení
Zdroje: www.heureka.cz, www.zbozi.cz, www.mapy.cz
nejhorsi jednani v životě se zakaznikem pri reklamaci
Musím s politováním konstatovat,že je to za poslední dva roky jeden z nejhorších internetových obchodů,co jsem kdy zažil. Reklamaci sortimentu vyřizuji jednak zdlouhavě a když už konečně na věc reklamaci uznají,pošlou vám zboží nové,ale v dobropise vám naúčtují opět plnou cenu včetně dopravce.Takže,přestože vám na klientském,neboli zakaznickém centru sdělí,že byste žádné peníze již platit neměly,s plnou paradou,vám přijde nová fa na celkovou částku. Po opakovaných telefonických urgencich,kdy upozorníte na tento vzniklý problém,vám z nepochopitelných důvodů opět zašlou zboží na plnou částku. Nevím jak tento obchodní systém muže fungovat,když leva ruka neví,co dělá pravá. Takovýmto jednáním,když fundovani pracovníci opakovaně způsobují chyby na které je soustavně člověk upozorňuje,by neměli na takových pracovištích co dělat. Zboží které k jednotlivým klientům dorazí opožděně,kolikrát už ztrácí na významu samotného obchodu. K.B.
Přítel mi koupil na e-shopu k narozeninám pánvičku (lívanečník) a toustovač 4v1. Produkty jsou super.
takřka nemožné zboží reklamovat
Objednání zboží a jeho dostupnost
Perfektní práce! ?? Objednávka s nepravdivými informacemi, na call centru 3 hovory s i lidmi a všichni 3 lhali. Jen lžete, lžete , lžete a lžete… To že kradete, k tomu se dostanu později… Objednám si pračku a sušičku v setu (do 4 dnů na objednávku u vás na skladě) podle inzerátu… Po 6ti pracovních dnech v sobotu podle call centra bude pračka příští týden. V pondělí jsem si pro jistotu chtěl tuto informaci ověřit, protože nějaké zkušenosti s tímto podvodným obchodem už mám. Tak volám a hele, objednávka je v pořádku, posíláme Vám sušičku a mezikus. (kde je pračka?) Vůbec se nezmínili, dokud jsem se nezeptal, tak pan zmínil, že nebude, že je problém s naskladněním a pračka nebude, ale že sušičku už posílají… Normálně uvažující člověk asi chápe že když kupují set a mezikus, tak potřebuji dát spotřebiče na sebe… Objednávku jsem samozřejmě stornoval a můžu být rád, že si vše vždy kontroluji, ptám se a rozhovory si nahrávám. Dokonce jsem o pár hodin později volal znovu, abych zjistil jestli je objednávka opravdu stornována. V pořádku, snažili jste se mě okrást, ne přímo, ale snažili jste se, neúspěšně, ale jdeme dál, tím to nekončí.
Za prodlouženou záruku jste si ode mne nechali zaplatit 2023kc za pračku a 2023kc za sušičku. A teď se vás zeptám proč? Na stránkách hoover si při zadání výrobního čísla můžete prodloužit záruku zcela ZDARMA, dokonce můžete požádat o dárek v podobě vysavače za 5000kc, samozřejmě pokid už ho nemáte a neprodáváte na Alze, že? Takže jste mě prostě chtěli jen tak okrást o 4046kc a to minimálně!
Vaše jednání je hnus a tímto nekončím! Těšte se, okrádat se nenechám.
S pozdravem Váš bývalý stálý zákazník.
AlzaxBox nedoporučuji.
‚Nový‘ router sice dodali… ačkoliv nebyl nový, měl už nastavena hesla/sítě, takže jej někdo používal a vrátil. Navíc ale do AlzaBoxu nedali účtenku ani fakturu a nemám tak možnost reklamace.
Hezky se zbavili použitého zboží za cenu nového a znemožnili jakékoliv reklamace / další vrácení.
Dobrý den, dříve jsem ráda nakupovala na Alze a měla jsem k nim velkou důvěru, kterou jsem v Covid době ztratila. Objednala jsem si zaoblené respiratory. Poslali mě Nano roušky o které vůbec nestojím. Prý bych jim měla poslat oskenovany obrázek, co jsem objednávala. To jsem učinila. Ovšem vytvořený problém chtějí nechat na mě a abych dále investovala do pštovného a nechtěné roušky abych jim zaslala. Já jim mou důvěru dala, objednala jsem si zboží a zaplatila i s poštovním. Proč nyní oni nedůvěřují zákazníkovi, když očividně udělali chybu oni. Jiná firma svou chybu uzná a pošle správnou objednávku, buďto vám ten omyl nechají a nebo ho můžete dát přepravci za správnou zásilku. To jsem si myslela, že jsou to větší kabrňáci., ale radši si nechají udělat ostudu. Je jasné, že roušky jsou teď nejspíš neprodejné a tak se je snaží udat podvodem, jako že omyl. Zákazník chce přeci to, co je na obrázku….
Na Alze jsem už nechtěl nikdy nakupovat, ale dostal jsem poukaz na zboží v hodnotě 3000Kč, takže mám opět zaděláno na další kontakt s tímto nepříjemným obchodem. Nedodržel termín dodání a ani se neobtěžoval s posunutím termínu v objednávce. Zareagoval až na dotaz mailem, a to tak, že mi stroze sdělil, že očekávaný termín naskaldnění je o 9 dní posunutý.
Objednala jsem si organizer do dílny.Přišel skřížený a 5 boxů rozbitých.Okamžitě jsem Alzu informovala( plech jsem si vyrovnala), nejprve jsme se dohadovali o způsobu přepravy-chybné a různé informace od obchodních zástupců),Poslední info, ať poškozené šuplíky pošlu. Poslala jsem a v zápětí informace, že box celý dobropisují a peníze obdržím po zaslání celého boxu. Další možnost je uhradit nový celý a oni mi pak peníze vrátí. Stále doufám, že je to jen špatný vtip…