Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?

Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.

Největší obchod s počítači a elektronikou

Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.

Alzák

Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobísušičky prádlachladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříněIP kamery).

Přejít do e-shopu

Nákup nikdy nebyl jednodušší

Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.

Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.

Slevový kupon

  • PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
  • Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

Platební možnosti

  • Platební karta/Hotově
  • Bankovní převod
  • Dobírka
  • PayPal
  • MojePlatba
  • Na splátky
  • Alza Kredit
  • Bitcoin

Prodejny

Alza prodejny v Praze

  • Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
  • Budějovická 13, 140 00 Praha 4
  • Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
  • Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
  • Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
  • Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
  • Do Čertous 1, 193 00 Praha 9

Alza prodejny v dalších městech

  • Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
  • Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
  • Palachova 1404, 460 90 Liberec
  • Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
  • Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
  • Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
  • Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
  • Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
  • Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
  • náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
  • Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
  • Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
  • Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice

Více informací naleznete zde

Kariéra

  • Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde

Kontakt

  • Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
  • Email: obchod@alza.cz
  • Alza NEO
  • Nejčastější dotazy
  • Reklamace/Vrácení zboží
  • Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
  • Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
  • Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
  • Facebook: Alza.cz
  • Instagram: alza_czsk
  • YouTube: AlzaTech

Hodnocení

10 Celkové hodnocení
Jednička na českém trhu

10Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
10
Jednání se zákazníkem
10
Kvalita sortimentu
10
3.8Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
5.5
Jednání se zákazníkem
2.2
Kvalita sortimentu
3.7
Klady
  • výdejní místa
  • rychlá doprava
  • velké množství zboží skladem
  • zboží můžete vrátit do 14 dní
  • komunikace se zákazníkem na vysoké úrovni
Zápory
  • některé produkty mají vyšší cenu
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Lukáš Halíř

Lukáš Halíř

Mým největším koníčkem jsou knihy a literatura. Nejlépe se odreaguji pobytem v přírodě a při psaní fantasy povídek, které zatím píšu pouze do šuplíku. Kromě četby a psaní se věnuji i cyklistice nebo plavání. Na dovolenou cestuji nejraději do destinací s chladnějším podnebím, a pokud vás láká návštěva Skandinávie či Islandu, mohu vám ji jen doporučit.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

328 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Michal Melichárek 12.3.2021 v 10:02
    1.8
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    20

    Dodací lhůty

    Klady: výběr
    Zápory: dodací lhůty jsou otřesné, další zásilka opožděna. Je to náročně zabalit 2 věci a poslat. Když toto nejsou schopni zvládnout do 3 dnů, tak ať se na to radši vykašlou .Na Alze už opravdu nic objednávat nebudu.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Je mi to líto, ale už nikdy, bohužel… A to byl první nákup něčeho „většího“.
    14. února jsme objednali z nabídky Alzy myčku nádobí, u které byla poznámka „na cestě“ s tím, že jsme ji ale museli zaplatit předem, jinak objednat nešla. Objednávka byla potvrzena s očekávaným datem doručení 25. února.
    26. února se status u objednávky změnil na „Kontaktujeme vás…“ Ve stejný den jsem telefonovala s operátorem obchodu, který mi po „zjištění v systému“ sdělil, že myčka je na cestě do mého města a že ji můžu očekávat nejpozději 8. března.
    9. března jsem znovu telefonovala, tentokrát s operátorkou, která mi sdělila, že ale obchod už přece tu objednávku stornoval, (dávno…???) protože zboží už neprodává (????)
    9. března jsem tu samou myčku objednala u jiného internetového obchodu, 10. března jsem ji měla doma.
    10. března jsem měla od Alzy peníze zpět na účtu.
    Co nechápu je, že nabízíte zboží, které nemáte a že je dokonce požadujete zaplatit dopředu. Co nechápu je, že mi jeden člověk řekne, že vidí moji objednávku ve stavu „zboží na cestě“ a další, o týden později, ve stavu „zrušená“.
    Jednou věci si ale jistá jsem, nebudu u vás nakupovat.

  3. Nejhorší obchod vůbec! Na alze už nikdy nic nekupuju! Koupil jsem 07.11.2019 si Bluetooth reproduktor JBL XTREME černý. První reklamace 30.01.2020 zavada – Při poslechu začne chrčet jeden reprák… Hlavně při vyšších basech vyřízeno opravou.Druhá reklamace 30.05.2020 zavada – Dioda nabíjení po nabytí do plné kapacity nezhasne, ani po šesti hodinách nabíjení vyřízeno opravou. Třetí reklamace 29.12.2020 v reproduktoru při vyšších basech chrčí, nejde zesílit hlasitost, stále je tichý. Při napojení přes bluetooth se začne zasekávat zvuk. Při připojeníé přes USB to stejné, seká se zvuk vyřízeno opravou. Čtvrtá reklamace 20.02.2021 při větších basech, jen při nabíjení začne reprák drmčet reklamace zamítnutá. Reklamaci neuznaj nechtěj vracet peníze!!! Alza obchod nedoporučuji!!!

  4. Ne doporučuji alzu, koupila jsem pro dítě počítač, měsíc fungoval, potom přestal, plus ke všemu jsme mu dokoupily záruku, chtěla jsem ať mě vrátí peníze, nikdo mě je nevrátil, oni ho reklamovali, vzala jsem ho domů a počítač ne funguje, teď nakonec ani nevím co mám dělat, kam se mám obrátit, za všechno jsem zaplatila 28000,a teď mně nikdo nechce pomoct, kde je vůbec nějaká spravedlivost.

  5. 1.8
    Přehlednost obchodu
    40
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    60

    Nedodrzuju ani jasne viditeľné veci v reklame. Keď si dám pod produkt že garantujem najnižšiu cenu pri určitých podmienkach a ja ich dodržím tak tú najnižšiu cenu aj chcem. A nie že mi príde potom mail že oni mi lepšiu cenu nevedia dať…

    Klady: Výber tovaru
    Zápory: Často mešká dodanie. Ceny sú vyššie a zľavy sú vymyslené pretože pôvodne ceny sú nadhodnotene
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Reply
    Jitka Koláčková 25.2.2021 v 14:59
    0.65
    Přehlednost obchodu
    40
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Naprostá katastrofa jednání obchodu, kdy mi nebylo doručeno zboží a přes několik urgenci není nikdo schopny se ani ozvat nazpět, situaci řeším 1,5 měsíce a pořad jen výmluvy! Toto jsem ještě nikde nezažila, takže tento obchod rozhodne nikomu nedoporučuji

    Klady: žádné
    Zápory: jednání se zákazníkem, nedodani zboží ani vracení platby
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 1.65
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    V případě reklamace jsme se setkali opravu se šíleným přístupem. Dorazila poškozená myčka na nádobí, kdy jsme se po několika domluvených termínech ke svozu konečně dočkali upřesnění termínu svozu v určitém čase a datu. Bohužel nikdo nedorazil a co víc? Ani se neobtěžoval nikdo volat. Myčka je snesená 4 patra dolů za první uzamykatelné dveře, dle požadavku. A co teď? Museli jsme si vyřídit volno v práci a čekat na svoz a domluvit chlapy ke snesení. Ted‘ vše zpět? Když zavoláte na Alzu, povědi Vám…..domluvíme jiný termín, to jako fakt? Ano, toto je Alza!

    Klady: Dokud zákazník nemusí řešit reklamaci, je vše v pořádku.
    Zápory: V případě reklamace jsme se s horším přístupem nesetkali!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Koupila jsem si DAB rádio Philips TAR5505, bohužel dopředu, jako dárek, proto jsem nestihla zboží vrátit do 14-ti dnů, dle reklamačního řádu. Protože rádio místo úžasného čistého zvuku nelibě drnčí a chrastí, zvolila jsem běžný způsob reklamace. Servisní technik si asi sedí na uších, tak mi bylo sděleno, že rádio je v pořádku. Telefonovala jsem na zákaznickou linku Alzy.cz a ptala se na další možný postup reklamace. Bylo mi řečeno, že jim rádio mohu vracet donekonečna a stejně ho zpět nepřijmou a peníze mi nevrátí. Tak tolik k mimozemšťanům na Alze. Mnoho lidskosti od této firmy nečekejte a raději nakupte jinde!

  9. Spěchal jsem na autobaterii abych mohl odjet na víkend a tak jsem zvolil doručení do 4 hodin po Praze. Po 5-ti hodinách jsem volal do Alzy a pán na customer care mi řekl, že mám smůlu a že snad bude příští týden. A když se mi to nelíbilo, tak mě poslal někam. Jejich chování k zákazníkům je neuvěřitelné. Příště radši nějaký menší eshop, co se třeba ještě snaží.

  10. Koupili jsme u Alzy novou ledničku a sporák. Za každý kus si Alza vzala 599,- (za dovoz starého a za instalaci). Toto se u nás splnilo jen polovičně. Po dlouhém dohadování s Alzou, nám byly peníze vráceny, ale když nám spotřebiče přivezli, tak mi byl jejich dopravní společností odnesen aku šroubovák. Když jsem tuto věc hlásil Alze, jejich odpověď zněla ,,Pokud Vám bylo cokoliv odcizeno při doručování zboží, je třeba se ohledně tohoto obrátit přímo na přepravní společnost.
    Případně, pokud máte dostatečné důkazy, že došlo k odcizení Vašeho majetku, doporučujeme se obrátit přímo na Policii ČR.“
    Alza si najímá nějakou společnost na rozvážku zboží a já tudíž jako jejich zákazník se obracím na Alzu, protože mě přepravní společnost nezajímá.
    Po této zkušenosti si na Alze už nekoupím ani to, co by se za nehet vešlo. Protože jak je vidět, tak je zákazník nezajímá a nepříjemností se zbavují tak, aby je nemuseli řešit.

1 13 14 15 16 17 32

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo