Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?

Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.

Největší obchod s počítači a elektronikou

Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.

Alzák

Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobísušičky prádlachladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříněIP kamery).

Přejít do e-shopu

Nákup nikdy nebyl jednodušší

Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.

Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.

Slevový kupon

  • PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
  • Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

Platební možnosti

  • Platební karta/Hotově
  • Bankovní převod
  • Dobírka
  • PayPal
  • MojePlatba
  • Na splátky
  • Alza Kredit
  • Bitcoin

Prodejny

Alza prodejny v Praze

  • Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
  • Budějovická 13, 140 00 Praha 4
  • Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
  • Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
  • Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
  • Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
  • Do Čertous 1, 193 00 Praha 9

Alza prodejny v dalších městech

  • Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
  • Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
  • Palachova 1404, 460 90 Liberec
  • Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
  • Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
  • Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
  • Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
  • Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
  • Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
  • náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
  • Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
  • Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
  • Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice

Více informací naleznete zde

Kariéra

  • Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde

Kontakt

  • Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
  • Email: obchod@alza.cz
  • Alza NEO
  • Nejčastější dotazy
  • Reklamace/Vrácení zboží
  • Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
  • Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
  • Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
  • Facebook: Alza.cz
  • Instagram: alza_czsk
  • YouTube: AlzaTech

Hodnocení

10 Celkové hodnocení
Jednička na českém trhu

10Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
10
Jednání se zákazníkem
10
Kvalita sortimentu
10
3.8Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
5.5
Jednání se zákazníkem
2.2
Kvalita sortimentu
3.7
Klady
  • výdejní místa
  • rychlá doprava
  • velké množství zboží skladem
  • zboží můžete vrátit do 14 dní
  • komunikace se zákazníkem na vysoké úrovni
Zápory
  • některé produkty mají vyšší cenu
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Lukáš Halíř

Lukáš Halíř

Mým největším koníčkem jsou knihy a literatura. Nejlépe se odreaguji pobytem v přírodě a při psaní fantasy povídek, které zatím píšu pouze do šuplíku. Kromě četby a psaní se věnuji i cyklistice nebo plavání. Na dovolenou cestuji nejraději do destinací s chladnějším podnebím, a pokud vás láká návštěva Skandinávie či Islandu, mohu vám ji jen doporučit.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

328 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. V Alza boxu byla pouze polovina objednávky, Po mnoha mailech a telefonátech žádná odezva
    Už nikdy!!!

  2. 1.3
    Přehlednost obchodu
    30
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    50

    Doručení strašné, posílají taxíkem Liftago. Pokud nezvednete telefon, když jede kolem, máte po zásilce. Nikdo u Vás nezazvoní. Jednání s Alzou nemožné, nikomu se nedovoláte, nikdo na nic nereaguje. Pokud neproběhne vše OK, pak máte problém, který je u takového molocha jako je Alza naprosto neřešitelný

    Klady: velký výběr sortimentu
    Zápory: nekvalitní doprava, otřesné jednání se zákazníkem
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. lháři, nejdříve nejsou schopni dodat zboží v garantovaném termínu a potom neprodlené vrácení peněz trvá přes měsíc.

  4. Vánoční dárek jsem objednala s měsíčním předstihem, abych měla jistotu včasné dodávky, zboží přišlo v neporušené krabici, bohužel jsem neprohlédla zboží, z důvodu, že bych vše hezky zpátky do krabice nesrovnala a jen jsem krabici zabalila. Obdarovaná však z dárku radost neměla, protože v krabici byl rozbitý přístroj. Když jsem hned 27.12. šla přístroj reklamovat, jen se mi vysmáli, že jdu pozdě. Takže co je lepší, nemít pod stromkem žádný dárek,protože jej objednáte týden před Vánoci a on nedorazí, nebo tam mít rozbitý, který objednáte s měsíčním předstihem?

  5. Reply
    Jana Zelíková 11.1.2021 v 11:46

    Dobrý den,
    s Alzou jsme byli vždy spokojení, možná i proto, že jsme zatím neřešili žádnou reklamaci. Bohužel teď k tomu došlo a tím se změnil i můj názor na tento obchod. Komunikace s reklamačním oddělením je žalostná. Slečna z reklamací se nám snaží podsunout informaci, že odstupujeme od smlouvy a na to už nemáme nárok( jednalo se o dárek, který se bohužel předával až po 14 dnech od převzetí zásilky), i když jsme od začátku chtěli zboží reklamovat!!!! Tristní byl její styl psaní . Nebylo možné zjistit jaké je národnosti, nebo jestli chyběla ve škole, do spisovné češtiny to ale mělo daleko.Teď doufám, že se to vyřeší k naší spokojenosti a já změním názor na Alzu.

  6. Reply
    Jana Zelíková 11.1.2021 v 11:25
    2
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Dobrý den,
    s Alzou jsme byli vždy spokojeni, asi proto, že jsme zatím nikdy neřešili reklamaci. Bohužel nyní k tomu došlo a s tím i ke změně názoru na tento obchod. Do reklamací se jim evidentně nechce, nejhorší jejejich komunikace, slečna z reklamačního oddělení se nám snažila podsunout myšlenku, že se snažíme odstoupit od kupní smlouvy i když jsme v průvodním dopise psali, že se jedná o reklamaci( bohužel se jednalo o dárek a předával se až po 14 dnech od převzetí zásilky).Tristní byla její komunikace, z které nebylo možné určit její národnost, do spisovné češtiny to však mělo daleko. Já teď doufám , že se nám to podaří nějak vyřešit a svůj názor na Alzu opět změním.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 2.15
    Přehlednost obchodu
    60
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    60

    Dřív jsem s e-shopem neměla problém, i když ceny byly vždy vyšší než u konkurence, výhodou bylo 95% zboží k okamžitému vyzvednutí.
    Tyto Vánoce jsem ale koupila meteo stanici jako dárek (3 týdny před Vánoci, abych se vyhnula frontám). Jelikož se jednalo o dárek, krabici jsem nerozbalovala. Jaké to ale bylo překvapení, když se z krabice pod stromečkem rozbalila meto stanice s prasklým displayem…
    Reklamace nebyla uznaná, mechanické poškození a že si můžu výrobek přijít vyzvednout. Chápu, že se jedná slovo proti slovu, ale i tak jsem žádala o přezkoumání reklamace. Nechtěla jsem peníze, jen vyměnit za nový kus nebo kredity na nákup jiné meteo stanice. Odeslala jsem jim slušnou a zdvořilou zprávu a odkazovala jsme na moji historii nákupů bez žádné pochybovačné reklamace. Nepomohlo, opět stručná odpověď o zamítnutí.
    Tentokrát jsem jim už jen nechala hodnocení, že mne velice zklamali a ať si výrobek nechají a zkusí ho nějakému naivovi opět prodat. Třeba se jim to zase povede.
    Sbohem Alzo, ani benefity v práci mě k dalšímu nákupu nepřesvědčí.

    Klady: Většina zboží hned k vyzvednutí. Fajn aplikace pro vyzvednutí.
    Zápory: problematické doručení, neochotný zákaznický servis
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Reply
    Jana Ludvíková 5.1.2021 v 9:59
    0.15
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    0

    Objednala jsem si z Alzy sluchátka a hru na PS4. Vše bylo dostupné. Další den byla hra nedostupná a měla jsem si vybrat, jak chci vrátit peníze. Nikde jsem nenašla nic, kde bych si tuto možnost zvolila. Několikrát jsem volala na infolinku, nikdy mě nespojili s operátorem. Dokonce mi chodily SMS, že mi zavolají. Nic. Doufala jsem, že mi přijdou aspoň ty sluchátka. To jsem se pěkně spletla, když jsem obdržela email, že mi nic nepošlou, že jsem neodeslala platbu, kterou tam měli už víc jak týden na účtě. V životě už v tomhle obchodě nic nekoupím, protože jednání se zákazníkem je absolutní katastrofa!!

    Zápory: příšerná komunikace se zákazníky
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 1.3
    Přehlednost obchodu
    40
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    30

    Komunikace se zákazníkem, nedodržují termíny doručení a ani se nesnaží kontaktovat zákazníka a domluvit se s ním na jiném termínu, místo toho čekáte 4 na telefonu a 4 krát nejsou schopni Vám nic říci, i přesto, ze si zaplatíte drahou přepravu.

    Klady: Nic
    Zápory: Doprava, komunikace se zákazníkem, nereaguji na email, dovolat se je téměř nemožné, když už ano, nedokáži vám nic říci nebo řeknou informace, které nejsou pravdive
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Reply
    Zelník Milan 2.1.2021 v 10:39
    1.15
    Přehlednost obchodu
    30
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    40

    Dobrý den,
    Po dlouhé době objednávka na Alze a prostě hrůza, doba dodání 4 dny, placená doprava u velké TV, poplatek za úhradu kartou u kultura v dnešní době, nedodržení termínu dodání o více než jeden den a směšná kompenzace ceny dopravy za nedodržení termínu doručení 99kc sleva ale ne z dopravy ale až z dalšího nákupu, to je absolutní výsměch zákazníkům.
    Prostě mám skoro monopol tak si mohu dělat co chci a ty zákazníku ty si trhni.

    Klady: Už nic, jednání hrůza, doba doručení i česká pošta je lepší a vstřícnější a poplatek za platbu kartou u řidiče
    Zápory: Placený dovoz, nedodržení termínu doručení (placená služba)o víc jak jeden den platba kartou za úplatu no prostě hrůza
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 15 16 17 18 19 32

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo