Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?
Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.
Největší obchod s počítači a elektronikou
Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.
Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobí, sušičky prádla, chladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříně, IP kamery).
Nákup nikdy nebyl jednodušší
Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.
Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.
Slevový kupon
- PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
- Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Zásilkovna
- Česká pošta
- Messenger
- Liftago
- DPD
- PPL
- Geis point
- alzaHomebox
- alzaExpres
- Alzabox
Platební možnosti
- Platební karta/Hotově
- Bankovní převod
- Dobírka
- PayPal
- MojePlatba
- Na splátky
- Alza Kredit
- Bitcoin
Prodejny
Alza prodejny v Praze
- Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
- Budějovická 13, 140 00 Praha 4
- Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
- Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
- Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
- Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
- Do Čertous 1, 193 00 Praha 9
Alza prodejny v dalších městech
- Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
- Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
- Palachova 1404, 460 90 Liberec
- Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
- Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
- Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
- Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
- Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
- Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
- náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
- Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
- Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
- Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice
Více informací naleznete zde
Kariéra
- Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
- Email: obchod@alza.cz
- Alza NEO
- Nejčastější dotazy
- Reklamace/Vrácení zboží
- Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
- Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
- Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
- Facebook: Alza.cz
- Instagram: alza_czsk
- YouTube: AlzaTech
Hodnocení
Zdroje: www.heureka.cz, www.zbozi.cz, www.mapy.cz
Místo tlačítka okamžitě vyzvednout je ,,Dárek který si nestíháte převzít VYTISŇETE SI DÁRKOVOU KARTU, to jako abych si vystál frontu? Nebo abych neotravoval? Dělá si Alza srandu?!?!?!?!?!
10.12.objednano, 12.12.mel byt balik v doporucovanem alzaboxu…dodnes nic. Volam a pisi po nekolikate a nikdo nic nevi.
Vytaci me jak je jim to jedno, jak se nelze dostat k informaci o baliku a clovek musi jen cekat.
Letos nejhorsi zkusenost s objednavanim zbozi. Alza uz nikdy v zivote! I Ceska posta dodala vse v ohlasenem terminu, ppl tez jen zk……alza absolutne neresi nic. Kdybych to zbozi nemela zaplacene, davno bych se na tyhle ,,sluzby zakaznikovi” vy….
Zboží Obj 29.11. 2020 dnes 21.12. Zboží zatím nedorazilo ; pouze posouvají termín dodání . Pokud chcete telefonicky řešit ozve se automat . Operátora se nedovoláte ,ale dojde sms , že se vám ozvou . To se ovšem nestane . Takže se nedá domluvit proč zboží / dárek na Vánoce / nedorazí . V Alze už nikdy Obj nebudu .nejsou spolehliví .
doručují jednu objednávku týden a stále nejsou schopni říct, kde vlastně objednávka vězí. Každý pracovník na lince vám řekne naprosto odlišné informace
Komunikace je úplně o ničem, pokaždé řeknou, že dají vědět a pokud se sami znova neinformujete, nic nového se o objednávce nedozvíte. Nakonec objednávka stejně nepřišla. Neinformovat se, tak ani nevím, že už na objednávku čekat nemusím.
Objednala jsem zboží u jedné menší firmy. Doručovat měla f. DPD. Přišla mi sms, že kurýr zboží převzal, po 11 dnech jsem zjistila, že zboží bylo vráceno odesílateli jako nedoručené. Objednala jsem tedy totéž zboží na Alza.cz, a až z potvrzovacího E.mailu zjistila, že doručovat bude rovněž DPD. Teprve poté jsem si tady přečetla recenze, ty mi také příliš radosti neudělaly. ALE – druhý den po objednání zboží přišla sms od kurýra, že zboží převzal k doručení, předpokládaný termín doručení za dva dny, tedy dnes. Dnes ráno sms s upřesněným časem doručení – čekala jsem pouhých 10 minut. Kurýr příjemný a ochotný, zboží dorazilo v naprostém pořádku.
Došlo hned k několika podvodům ze strany obchodu, řešení v nedohlednu. Již jsem kontaktoval ČOI.
Alza se při vyřizování objednávek řídí motem zeleného mimozemšťana. BÝT CO NEJOTRAVNĚJŠÍ, JAK JEN DOKÁŽE. :)
Za rok 2020 jsem uskutečnil na alze 2 objednávky (respektive neuskutečnil). První objednávka proběhla na jaře – kdy není nadbytek objednávek (takže žádné výmluvy na Vánoce). Předem zaplacená objednávka nedošla, i přesto že mi opakovaně psali, že to přijde max okolo 3 dnů od objednání. Žádná informace o tom, že by zboží nebylo na skladě. Po 14ti dnech, přičemž mi opakovaně neodpovídali na dotazy, zrušili objednávku bez jakékoliv infromace (nebyla první ani poslední tohoto typu). Jenže jsem se nepoučil z vlastní chyby a naivně si opět něco objednal na Alze. Opět vše skladem, bez problému, doručení mělo být maximálně za 4 dny. Jenže za 4 dny napsali omluvný email, že se zboží opozdí. Další termín byl zas za pár dní. Potom už nenapsali ani email a vy už můžete sledovat jen na svým účtu Alzy, jak se vám datum předpokládaného zboží pořád odsouvá dál a dál, a už ani nedoufáte, že vám zboží přijde. Vtipné je, že na horní části svých stránek se chvástají svou rychlostí dodání, bohužel už nenapsali, že pokud vůbec objednávka má přijít, tak musíte připočítat dalších 20 dní.
Na závěr doufám, že se sám poučím a už nikdy na Alze nic neobjednám. Pakliže by k tomu došlo, bude snad Alza schopna doručit objednané zboží. Troufám si však říci, že to vypadá jako něco nereálného.
Přeji hezký den.
Dne 27.10. Jsem provedla objednávku za necelých 13 tisíc. Hned mi přišel email, že jeden produkt není skladem a že mi bude vystaven dobropis. Řekla jsem si ok. Potom co zboží přišlo o něco později než mělo se spoustou emailů kolem o aktuálním stavu, jsem byla ráda že vůbec dorazilo. Do doby než jsem rozbalila krabice. Jeden produkt poškozený a úplně znehodnocený, další měly poškozené obaly. Což v případě vánočních dárku není žádoucí. Reklamované zboží jsem měla odevzdat na pobočce. Tím pádem jsem projela dvě cesty tam a zpět. Kompenzace doposud (14. prosince) ŽÁDNÁ. Na emaily Alza neodepisuje. Operátoři slibují a nic se neděje. Nemluvě o slíbeném dobropise, který mi měl být vystaven už 27.10. A to už mi přišel email, že do 5 dní mi budou peníze refundovány na účet. Email přišel 24.11. A světe div se, žádné peníze nepřišly.
Zkušenost č. 2
Přítel objednal produkt 3x přišel jeden kus za cenu tří. Na email nikdo neodpověděl.
Zkušenost č.3
Objednal Tefal hrnec za cca 1000 kč a byl mu vydán na prodejně soundbar v hodnotě 40 tisíc. V soundbaru si toho asi moc neuvaříme, produkt šel vrátit.
Zboží jsem objednala před týdnem. Po omluvě o spoždění zásilky mi v sobotu ráno došla sms, že mi bude dopravce doručovat balík na adresu, kterou jsem uvedla do práce. Bohužel soboty nepracuji, ani nesleduji tak mobil jako ve všední dny, tudiž se mi řidič nedovolal. Když jsem asi za hodinu volala zpět, mobil měl nedostupný a o uložení zásilky nebo náhradním termínu doručení nikde žádné zprávy. Ani na Alza linku se nelze dovolat, řidič má neustále telefon nedostupný. Navíc mi zásilku doručuje přepravní společnost Liftago, která na jejich stránkách ani neni uvedená, tudiž nemůžu zjistit, kde se zásilka nachází.