Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?

Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.

Největší obchod s počítači a elektronikou

Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.

Alzák

Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobísušičky prádlachladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříněIP kamery).

Přejít do e-shopu

Nákup nikdy nebyl jednodušší

Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.

Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.

Slevový kupon

  • PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
  • Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

Platební možnosti

  • Platební karta/Hotově
  • Bankovní převod
  • Dobírka
  • PayPal
  • MojePlatba
  • Na splátky
  • Alza Kredit
  • Bitcoin

Prodejny

Alza prodejny v Praze

  • Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
  • Budějovická 13, 140 00 Praha 4
  • Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
  • Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
  • Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
  • Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
  • Do Čertous 1, 193 00 Praha 9

Alza prodejny v dalších městech

  • Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
  • Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
  • Palachova 1404, 460 90 Liberec
  • Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
  • Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
  • Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
  • Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
  • Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
  • Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
  • náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
  • Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
  • Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
  • Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice

Více informací naleznete zde

Kariéra

  • Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde

Kontakt

  • Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
  • Email: obchod@alza.cz
  • Alza NEO
  • Nejčastější dotazy
  • Reklamace/Vrácení zboží
  • Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
  • Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
  • Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
  • Facebook: Alza.cz
  • Instagram: alza_czsk
  • YouTube: AlzaTech

Hodnocení

10 Celkové hodnocení
Jednička na českém trhu

10Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
10
Jednání se zákazníkem
10
Kvalita sortimentu
10
3.8Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
5.5
Jednání se zákazníkem
2.2
Kvalita sortimentu
3.7
Klady
  • výdejní místa
  • rychlá doprava
  • velké množství zboží skladem
  • zboží můžete vrátit do 14 dní
  • komunikace se zákazníkem na vysoké úrovni
Zápory
  • některé produkty mají vyšší cenu
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Lukáš Halíř

Lukáš Halíř

Mým největším koníčkem jsou knihy a literatura. Nejlépe se odreaguji pobytem v přírodě a při psaní fantasy povídek, které zatím píšu pouze do šuplíku. Kromě četby a psaní se věnuji i cyklistice nebo plavání. Na dovolenou cestuji nejraději do destinací s chladnějším podnebím, a pokud vás láká návštěva Skandinávie či Islandu, mohu vám ji jen doporučit.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

328 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 1.15
    Přehlednost obchodu
    50
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Alza se při vyřizování objednávek řídí motem zeleného mimozemšťana. BÝT CO NEJOTRAVNĚJŠÍ, JAK JEN DOKÁŽE. :)

    Za rok 2020 jsem uskutečnil na alze 2 objednávky (respektive neuskutečnil). První objednávka proběhla na jaře – kdy není nadbytek objednávek (takže žádné výmluvy na Vánoce). Předem zaplacená objednávka nedošla, i přesto že mi opakovaně psali, že to přijde max okolo 3 dnů od objednání. Žádná informace o tom, že by zboží nebylo na skladě. Po 14ti dnech, přičemž mi opakovaně neodpovídali na dotazy, zrušili objednávku bez jakékoliv infromace (nebyla první ani poslední tohoto typu). Jenže jsem se nepoučil z vlastní chyby a naivně si opět něco objednal na Alze. Opět vše skladem, bez problému, doručení mělo být maximálně za 4 dny. Jenže za 4 dny napsali omluvný email, že se zboží opozdí. Další termín byl zas za pár dní. Potom už nenapsali ani email a vy už můžete sledovat jen na svým účtu Alzy, jak se vám datum předpokládaného zboží pořád odsouvá dál a dál, a už ani nedoufáte, že vám zboží přijde. Vtipné je, že na horní části svých stránek se chvástají svou rychlostí dodání, bohužel už nenapsali, že pokud vůbec objednávka má přijít, tak musíte připočítat dalších 20 dní.
    Na závěr doufám, že se sám poučím a už nikdy na Alze nic neobjednám. Pakliže by k tomu došlo, bude snad Alza schopna doručit objednané zboží. Troufám si však říci, že to vypadá jako něco nereálného.

    Přeji hezký den.

    Zápory: Kvalitu sortimentu, nemůžu ohodnotit, teméř nic z mého objednaného zboží nedošlo.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Dne 27.10. Jsem provedla objednávku za necelých 13 tisíc. Hned mi přišel email, že jeden produkt není skladem a že mi bude vystaven dobropis. Řekla jsem si ok. Potom co zboží přišlo o něco později než mělo se spoustou emailů kolem o aktuálním stavu, jsem byla ráda že vůbec dorazilo. Do doby než jsem rozbalila krabice. Jeden produkt poškozený a úplně znehodnocený, další měly poškozené obaly. Což v případě vánočních dárku není žádoucí. Reklamované zboží jsem měla odevzdat na pobočce. Tím pádem jsem projela dvě cesty tam a zpět. Kompenzace doposud (14. prosince) ŽÁDNÁ. Na emaily Alza neodepisuje. Operátoři slibují a nic se neděje. Nemluvě o slíbeném dobropise, který mi měl být vystaven už 27.10. A to už mi přišel email, že do 5 dní mi budou peníze refundovány na účet. Email přišel 24.11. A světe div se, žádné peníze nepřišly.

    Zkušenost č. 2
    Přítel objednal produkt 3x přišel jeden kus za cenu tří. Na email nikdo neodpověděl.

    Zkušenost č.3
    Objednal Tefal hrnec za cca 1000 kč a byl mu vydán na prodejně soundbar v hodnotě 40 tisíc. V soundbaru si toho asi moc neuvaříme, produkt šel vrátit.

  3. 1.3
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Zboží jsem objednala před týdnem. Po omluvě o spoždění zásilky mi v sobotu ráno došla sms, že mi bude dopravce doručovat balík na adresu, kterou jsem uvedla do práce. Bohužel soboty nepracuji, ani nesleduji tak mobil jako ve všední dny, tudiž se mi řidič nedovolal. Když jsem asi za hodinu volala zpět, mobil měl nedostupný a o uložení zásilky nebo náhradním termínu doručení nikde žádné zprávy. Ani na Alza linku se nelze dovolat, řidič má neustále telefon nedostupný. Navíc mi zásilku doručuje přepravní společnost Liftago, která na jejich stránkách ani neni uvedená, tudiž nemůžu zjistit, kde se zásilka nachází.

    Klady: Velký výběr zboží, zajímavý sortiment. O kvalitě nemůžu hovořit, zaplacené zboží mi zatím nebylo doručeno...
    Zápory: Nelze se dovolat na linku Alza, takže řešení problému je nemožné...
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 1.65
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    100

    Vyzvednutí balíčku na pobočce v Kolíně je hrůza a děs…když už žádám číslo objednávky zaplacené tak mi nevyjede ze stroje pořadové číslo. Když už se konečně domůžete pozornosti od personálu tak je to vyloženě otravuje…údajně o mé objednávce vědí a ze mam dávat pozor jestli svou objednávku poznám? Prosím? To si ze mě děláte srandu ne? To ze není personal schopný dodat rulicku papíru na tisk pořadí, tak dělají ze zákazníků Kašpary…..na toto místo už nikdy víc…

    Klady: Zbozi
    Zápory: Strašné pobočka a jednání personálu
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Na Alze nakupuji dlouho a kromě potravin víceméně všechno. Bohužel poslední nákup a jednání prodejce považuji za klamavé a podvodné. V 22.11. jsem objednala a zaplatila 2 elektronické rozměrnější spotřebiče. Objednala jsem ALZA Expres dopravu. Zboží bylo deklarované na skladě a dovoz 0-3 dny. 10x mi nahlásili termín doručení, ubezpečovali mne, písemně i po telefonu, že zboží mají a je připraveno k expedice.Vždy si někdo vzal volno a čekal doma. (v čase 8-17 hodin). Vždy jen během dne zpráva: Chybou nakládky zboží nedoručíme. Po několika telefonech a písemných zprávách jsem napsala stížnost. Velmi se omlouvali a ubezpečovali, že zajistí naložení a zboží teď dorazí. Opět zrušeno. Při osobním jednání v Holešovicích manžel zjistil, že 1 zboží vůbec nemají. Druhé ano, ale pokud ho chceme , MUSÍME ZAPLATIT ZNOVU. Zrušit původní objednávku a čekat nejméně 10 dní na vrácení peněz. Kvůli vrácení peněz se máme za 10 dní znovu osobně dostavit do Holešovic. Platila jsem kartou, tak nevidím problém ve vrácení peněz. A nechápu proč ještě musím 2x osobně do prodejny. Největší a nelepší internetový prodejce . Ani náhodou. Nabízí zboží, nechá si zaplatit a přitom zboží nemá. Byly to vánoční dárky. Nemám dárky, nemám peníze na zakoupení nových někde jinde. NEDORUČUJI.

  6. 0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Neschopnost dodat zbozi dle planu. Neustale predavani na dalsi a pak dalsi termin. Rano zaruceno ze tohle je posledni prehozeni terminu. Za hodinu zruseni a prehozeni na dalsi termin. NEDOPORUCUJI

    Zápory: Komunikace, dodani, ...
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. S Alzou jsem dnešním dnem skončila. V Alze nakupuji věci na firmu i pro soukromé účely. Tentokrát jsem koupila chytré hodinky a bohužel jsem zapomněla nechat v účtu uvedené IČO. Hodinky přišly, rozbalila, zjistila jsem, že jsem chtěla větší, otevřela na Alze vrácení s tím, že sjem psala, že bych je chtěla vyměnit za jiné. Po týdnu bez odpovědi. Objednala jsem tedy jiné a původní odvezla do Alzy vrátit, hned druhý den přišel dobropis, kde si Alza zaúčtovala 10% z ceny pořízeného zboží. Prý to je běžný postup u zákazníků, kteří nakupují na IČO. Takže pozor – pokud si koupíte například počítač za 100tis. a nebude se Vám líbit, tak Vás jedno kouknutí bude stát 10.000,- Opravdu super praktika hodná mimozemšťa. Sice koupíte za maloobchodní cenu, ale chovají se jako byste byl firma.

  8. Objednal jsem pračku i s dovozem k mamce a instalací..přivezli pračku vynesli do koupelny, zapojili a odešli. Mamka začala prát, pračka mlátila a skákala po celé koupelně. „Montéři totiž nevyšroubovali dva ze tří aretačních šroubů a při zapojení přívodu vody překřížili hadici, takže je zlomená v půlce a je na vyhození. na infolince se k tomu staví laksně, žádné konstruktivní jednání..Už zde nenakoupím..

  9. Reply
    Petr Pololanik 7.12.2020 v 22:53

    Uz nikdy si u nich nic neobjednam! Cekam na zasilku uz dvanacty den!

  10. Alzabox již nikdy více – od 25.11.2020 nejsou schopni doručit zásilku – dnes je 4.12.2020. Nyní, ve 22.11 hodin, když jsem si dala sledování zásilky, tak bylo uvedeno, že je na Alzaboxu v mísě určení, ale žádná SMS, žádný email. Takže příště si nechám zboží poslat na zásilkovnu
    , kde bych měla zásilku již minimálně 10 dní doručenou. Takže díky, již nikdy více. Bohužel mám na cestě ještě jednu zásilku, tak doufám, že ji do nového roku obdržím. Budu si držet palce ;-)

1 17 18 19 20 21 32

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo