Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?

Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.

Největší obchod s počítači a elektronikou

Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.

Alzák

Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobísušičky prádlachladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříněIP kamery).

Přejít do e-shopu

Nákup nikdy nebyl jednodušší

Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.

Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.

Slevový kupon

  • PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
  • Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

Platební možnosti

  • Platební karta/Hotově
  • Bankovní převod
  • Dobírka
  • PayPal
  • MojePlatba
  • Na splátky
  • Alza Kredit
  • Bitcoin

Prodejny

Alza prodejny v Praze

  • Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
  • Budějovická 13, 140 00 Praha 4
  • Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
  • Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
  • Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
  • Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
  • Do Čertous 1, 193 00 Praha 9

Alza prodejny v dalších městech

  • Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
  • Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
  • Palachova 1404, 460 90 Liberec
  • Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
  • Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
  • Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
  • Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
  • Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
  • Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
  • náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
  • Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
  • Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
  • Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice

Více informací naleznete zde

Kariéra

  • Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde

Kontakt

  • Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
  • Email: obchod@alza.cz
  • Alza NEO
  • Nejčastější dotazy
  • Reklamace/Vrácení zboží
  • Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
  • Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
  • Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
  • Facebook: Alza.cz
  • Instagram: alza_czsk
  • YouTube: AlzaTech

Hodnocení

10 Celkové hodnocení
Jednička na českém trhu

10Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
10
Jednání se zákazníkem
10
Kvalita sortimentu
10
3.8Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
5.5
Jednání se zákazníkem
2.2
Kvalita sortimentu
3.7
Klady
  • výdejní místa
  • rychlá doprava
  • velké množství zboží skladem
  • zboží můžete vrátit do 14 dní
  • komunikace se zákazníkem na vysoké úrovni
Zápory
  • některé produkty mají vyšší cenu
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Lukáš Halíř

Lukáš Halíř

Mým největším koníčkem jsou knihy a literatura. Nejlépe se odreaguji pobytem v přírodě a při psaní fantasy povídek, které zatím píšu pouze do šuplíku. Kromě četby a psaní se věnuji i cyklistice nebo plavání. Na dovolenou cestuji nejraději do destinací s chladnějším podnebím, a pokud vás láká návštěva Skandinávie či Islandu, mohu vám ji jen doporučit.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

328 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 3
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    50
    Kvalita sortimentu
    50

    Ceny jsou většinou vyšší než jinde, služby s přidanou hodnotou (Třetinka) většinou nefungují,

    Klady: Hezký eshop, parametry produktů
    Zápory: Všechno ostatní: vysoké ceny, extrémně neosobní přístup k zákazníkům atp.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.3
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    špatné jednání se zákazníkem, výsměch v podobě 14 denního čekání na vrácení peněz, 2x měněné zboží, které ani tak nefunguje, žádný návrh na odškodnění za to, že jsem vadným výrobkem způsobila škodu. Výsměch operátorů, když to chcete řešit. Nedoporučuju

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Alza nikdy více objednala jsem invalidnímu a neslyšícímu bratrovi telefon Aligátor přišel mu použity a nefunkční telefon bez žádného dokladu Alza nekomunikuje bohužel jsem si přečetla pozdě recenze že okradaji. Alze se lidi vyhněte ušetříte si nervy a peníze

  4. Alza zloději lidi nekupujte nic, pošlou vám nefunkční zmetky nedovolate se nikde nekomunikuji

  5. Obloukem se vyhněte zelenému Alzákovi…umí jen lákat v reklamě…a upřímně, co si budeme nalhávat… ani to mu zrovna nejde…

  6. Prodloužená záruka u Alzy je hrůza. Mají na reklamaci 90 dní. Reklamovali jsme vysavač je to skoro dva měsíce a po této době, na vysavač nesáhli, a proč? Protože na to mají 90 dní, to je jejich odpověď. Jednání hrozný, takže nedoporučuji dávat prodlouženou záruku.

  7. 2.3
    Přehlednost obchodu
    70
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    70

    V době koronaviru jsem si na Alze objednal bezkontaktní teploměr (z důvodu mého onemocnění), tuším Maxxo IRT02, za částku 1499,-Kč, dle recenzí dobrý a vzhledem k tomu, že jsem objenával u největšího prodejce elektra, tak jsem si myslel, že cena bude dobrá. Omyl, když jsem koukl na srovnávači cen, tak jsem málem upad. Teploměr měly v jiných a to i malých obchodech o moc levnější (samozřejmě ten stejný). Sehnal jsem za 1048,-Kč s dopravou zdarma, ano opravdu jej poslali zdarma. Kdežto u Alzy byla prý jimi interpretována nejvýhodnější doprava cosi už nevim, dejme tomu za cca 100,-Kč, takže by mě vyšel na cca 1.600,-Kč, což je o 550,-Kč dražší. Je smutný že největší obchod dělá ze zákazníků pitomce (a to ještě v takle těžké době, kdy hodně z nás má málo peněz), radši se vždycky koukněte jinam třeba přes Heure…, než jim dáte co chcou.

    Klady: široký sortiment
    Zápory: umí člověka natáhnout
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Reply
    Náhodný kolemjdouci 13.10.2020 v 13:37

    Reklamace: tvrdí, že zboží odeslali do autorizovaného servisu, ale v autorizovaném servisu o něm vůbec neví. Když jsem je s jejich lží konfrontoval, zakázali servisu mi poskytovat jakékoliv informace. Zřejmě kvůli tomu, že jsem při reklamaci, která už byla druhá v pořádí, zažádal o výměnu zboží. Jenže jsem si nezaplatil okamžitou výměnu zboží. Reklamaci zdržují, zboží do servisu neodeslali a čekají až uplyne 30 dní. Tím mě chtějí do budoucna donutit k tomu, abych si koupil jejich okamžitou výměnu.

  9. Reply
    Zuzana Břenková 11.10.2020 v 18:08
    0.15
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Koupila jsem si notebook ze sekce „vrácené, bez poškození“. Přišel poškozen- dvě velké promáčkliny a škrábance na čelní straně. Psala jsem do Alzy ihned, že to nebylo u výrobku uvedeno a že žádám slevu. Nebylo mi vyhověno, pouze odeslali rutinní odpověď, že mohu do 14 dnů od smlouvy odstoupit. Od Alzy bych si vícekrát nic neobjednala

    Klady: Žádné
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 3.15
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    90

    Jsu spokojená se zbožím i s dodáním a pod. Jediné co vytknu je zakaznicky servis. Chtela jsem vyridit reklamaci na jedné s kamenních prodejen. Potkala jsem je s fakt neprijemním personálem. Neochotní, protivní. Chápu že je to celé o lidech, ale takhle by se nemelo se zákazníky jednat. Pro príšte prosím svoje zamestatnce edukujte jak by se zhruba melo postupovat ve slušné konverzaci, díky.

    Klady: kvalita sortimentu v poradku
    Zápory: Zákaznicky servis je s prominutím totálne na nic, personál na prodejne neochotný a protivný. (záleží na lidech ovšem) Moje zkušenost teda byla negativní a už bychom nechtela s nejmenovaným personálem víc jednat. Treba je to na jiných prodejnách lepší, ale na tuhle zkušenost fakt nezapomenu. Pro príšte edukujte svoje zamestnance nejaké basics jak by se melo jednat se zákazníky. Dekuju.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 19 20 21 22 23 32

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo