Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?

Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.

Největší obchod s počítači a elektronikou

Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.

Alzák

Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobísušičky prádlachladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříněIP kamery).

Přejít do e-shopu

Nákup nikdy nebyl jednodušší

Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.

Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.

Slevový kupon

  • PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
  • Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

Platební možnosti

  • Platební karta/Hotově
  • Bankovní převod
  • Dobírka
  • PayPal
  • MojePlatba
  • Na splátky
  • Alza Kredit
  • Bitcoin

Prodejny

Alza prodejny v Praze

  • Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
  • Budějovická 13, 140 00 Praha 4
  • Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
  • Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
  • Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
  • Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
  • Do Čertous 1, 193 00 Praha 9

Alza prodejny v dalších městech

  • Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
  • Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
  • Palachova 1404, 460 90 Liberec
  • Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
  • Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
  • Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
  • Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
  • Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
  • Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
  • náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
  • Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
  • Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
  • Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice

Více informací naleznete zde

Kariéra

  • Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde

Kontakt

  • Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
  • Email: obchod@alza.cz
  • Alza NEO
  • Nejčastější dotazy
  • Reklamace/Vrácení zboží
  • Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
  • Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
  • Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
  • Facebook: Alza.cz
  • Instagram: alza_czsk
  • YouTube: AlzaTech

Hodnocení

10 Celkové hodnocení
Jednička na českém trhu

10Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
10
Jednání se zákazníkem
10
Kvalita sortimentu
10
3.8Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
5.5
Jednání se zákazníkem
2.2
Kvalita sortimentu
3.7
Klady
  • výdejní místa
  • rychlá doprava
  • velké množství zboží skladem
  • zboží můžete vrátit do 14 dní
  • komunikace se zákazníkem na vysoké úrovni
Zápory
  • některé produkty mají vyšší cenu
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Lukáš Halíř

Lukáš Halíř

Mým největším koníčkem jsou knihy a literatura. Nejlépe se odreaguji pobytem v přírodě a při psaní fantasy povídek, které zatím píšu pouze do šuplíku. Kromě četby a psaní se věnuji i cyklistice nebo plavání. Na dovolenou cestuji nejraději do destinací s chladnějším podnebím, a pokud vás láká návštěva Skandinávie či Islandu, mohu vám ji jen doporučit.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

328 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Nejhorsi system na svete nejdriv zaplatit potom dostat zbozi. Zaplatil jsem za objednavku na vydeji jsem si vsimnul, ze to byl jiny vyrobek nez jsem potreboval. Na to mi bylo receno, ze zbozi uz je zaplacene a musim si ho vzit. Nerozbalemw hmed jsem odnes na reklamaci a po tydnu njsem obdrzel dobropis o 2000 mensi castku.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 2.15
    Přehlednost obchodu
    70
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    60

    Je to již podruhé, co mám problém s doručováním zboží. I přesto, že si zboží-konkrétně myčku, objednám na přesně stanovený den, se nakonec dozvím, že zboží nedorazí!
    Nehledě na to, že Vám napíšou doručení mezi 8-17 hod…
    A to jsme navíc sámi museli kontaktovat řidiče! Člověk si musí vzít volno z práce na celý den, aby zjistil, že si to volno musí vzít i další den, kdo mu ten čas zaplatí???
    Minule byl úplně stejný problém s lednicí a to i s výnosem. Hrůza

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 1
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    40

    Pro peníze udělají všechno. Ale jak mají opravit telefon v záruce tak cesta do servisu trvá 14 dní a zpět je 2 dny. Nehledě vás nutí opravit díl který neuplatňujete. A,když nezaplatíte tak vám neopraví telefon a napíšou storno opravy telefonu. Nehledě když zaplatíte tak vám nezaručí že výrobek je opravitelný a tak vám vrátí cenu telefonů, ale cena navíc za opravu kterou jste zaplatil předem vám nevrátí. Tak že nemáte telefon ani peníze za opravu navíc je za telefon který jste si u nich koupil. Ze zákazníku dělají idioty. Prodavač je čuměl a mlel to co má za úkol dělat. Vůbec neměl snahu nic řešit. Já už bych po zkušenostech si nekoupil ani tkaničku do bot. Jak jednou hodíte penízky do toho zeleného zm*da, tak už je nikdy neuvidíte .Nehledě lžou ohledně cen .A ten zasraný Black Friday který běží cely rok je jeden velký podvod na lidi.PS. věřte že jsou lepší obchody není jich mnoho a jsou výrobky levnější a nedělají problémy z reklamaci nebo se aspoň snaží.

    Klady: široká nabídka
    Zápory: Alza reklamace katastrofa
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 1.65
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Kontrolujte si faktury, někdy chybí sériové číslo a máte pak drahý krám, který vám nikde v záruce neopraví. Pomoci se nedočkáte. Souhlasím s předchozími komentáři „katastrofální chování k zákazníkovi“

    Klady: Kontrolujte si faktury, někdy chybí sériové číslo a máte pak drahý krám, který vám nikde v záruce neopraví. Pomoci se nedočkáte. Souhlasím s předchozími komentáři "katastrofální chování k zákazníkovi"
    Zápory: Kontrolujte si faktury, někdy chybí sériové číslo a máte pak drahý krám, který vám nikde v záruce neopraví. Pomoci se nedočkáte. Souhlasím s předchozími komentáři "katastrofální chování k zákazníkovi"
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 1.65
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Naštvany zákazník

    Klady: Velký sortiment čehokoliv
    Zápory: Ze zakazniku dělaji idioty. Počitač po roce provozu mě poruchu. Po 3 tydnech nam jejich servisni středisko sdělilo že odešla základova deska , pocitač je neopravitelny neboť oprava je dražši než hodnota počitače,a můžeme za to my, protože je tam pry zatečena tekutina. Tak jsme si sami zajistili opravu u opravdu autorizovaneho servisu Lenovo a pocitač byl doma opraveny za 6 dnu i včetně opravy.. už bych na Alze nekoupila ani toaletni papir.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 1.15
    Přehlednost obchodu
    50
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    20

    – Neschopnost personálu. Jak na pobočce, tak ti kašpárci, co kopírují emaily s „Je nám líto“.

    – Neuznávají reklamace.

    – Jak jednou hodíte penízky do toho zelenýho zm*da, tak už je nikdy neuvidíte. To spíše dostanete něco z černé díry.

    Pokud už zde nakoupíte, tak se dejte na nějakou víru. A hned se začněte modlit, aby zboží přežilo záruční dobu. Protože když to klekne, tak přijdete nejen o peníze a zboží, ale navíc o peníze za palivo, čas, nervy…..
    U toho zelenýho ha*zla se prostě záruky ze zásady neuznávají. Tok peněz je u Alzy pouze jednosměrný. A to pouze k nim. Rozporoval jsem neuznání záruky. Pořád jen mejly o prověřování, omlouvání, keci a ho*na. Snaha žádná.
    Samozřejmě to byl poslední nákup a ještě bude veselo jak se u vás objevím na pobočce. To bude školení!!!
    Nazdar.

    Klady: Nejsou
    Zápory: - Neschopnost personálu. Jak na pobočce, tak ti kašpárci, co kopírují emaily s "Je nám líto". - Neuznávají reklamace. - Jak jednou hodíte penízky do toho zelenýho zm*da, tak už je nikdy neuvidíte. To spíše dostanete něco z černé díry. Pokud už zde nakoupíte, tak se dejte na nějakou víru. A hned se začněte modlit, aby zboží přežilo záruční dobu. Protože když to klekne, tak přijdete nejen o peníze a zboží, ale navíc o peníze za palivo, čas, nervy..... U toho zelenýho ha*zla se prostě záruky ze zásady neuznávají. Tok peněz je u Alzy pouze jednosměrný. A to pouze k nim. Rozporoval jsem neuznání záruky. Pořád jen mejly o prověřování, omlouvání, keci a ho*na. Snaha žádná. Samozřejmě to byl poslední nákup a ještě bude veselo jak se u vás objevím na pobočce. To bude školení!!! Nazdar.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 2.15
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    50

    Aktuálně čekám na dodání zboží (do 4 dnů) už víc jak 2 týdny. Na urgování nereagují. Dovolat se samozřejmě nedá. Automat je jednou možností… Předchozí objednávka – rozbalena a poškozena. Na Alza jsem do nynějška udělal objednávky cca za čtvrt milionu minimálně a chovají se ke mně jak k póvlu.

    Klady: Katastrofální chování k zákazníkovi
    Zápory: Katastrofální chování k zákazníkovi
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Reply
    Richard Stano 31.8.2020 v 12:18

    Nejhorší obchod kde jsem kdy nakupoval,poslali mi televizi kde po rozbalení nepoškozeného obalu byla televize s popraskaným displejem a je obrovský problém toto vyreklamovat.Napřed chtěli vyfotit poškozenou tv,potom chtěli abych jim ji dovezl do prodejny(tv jsem si nechal dovézt domů a zaplatil i dopravu-nemám jak odvézt)pak chtěli určit termín nejdříve však až za tři prac.dny anyní chtějí vyfotit krabici,přesto že jsem jim několikrát říkal že je nepoškozená.Toto všechno řeší pokaždé jiný člověk takže nemá ani tušení co všechno jsem jim už říkal.Alza NIKDY VÍCE. Richard Stano

  9. 0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Kdyby si chtěl někdo počíst, posílám výtah z článku, který připravuji a ve kterém je popis událostí, tak jak šli po sobě.

    23.07.2020
    – Je 18:00 a já objednávám zboží v internetovém obchodě ALZA.
    Mobilní telefon iPhone Xs 64GB vesmírně šedá – rozbaleno.
    – Ověřuji si co se skrývá pod pojmem „rozbaleno“ v popisu stojí: Nové zboží s plnou zárukou, jež bylo otevřeno, nebo má náhradní obal, případně bylo vráceno jinými zákazníky. Ok, s tím nemám problém.

    23.07.2020
    – V 00:30 přišla zpráva, že zboží dorazilo do Alzaboxu. Jsem nadšený, zboží doručeno za 6 hodin.
    – iPhone jsem vyzvedl, vybalil, zapnul, nahrál E-sim (99,-Kč) a nalepil ochranné sklo (150,-Kč)
    – Při prvním testování ale nadšení vyprchalo. Zjistil jsem že nefunguje reproduktor a telefonu který byl celou noc na nabíječce chvíli po poledni došla baterie…
    – Volám na linku Alzy, kde operátorovi vysvětluji situaci a ten slibuje, že se mi obratem někdo ozve.
    – Čekám, nikdo nevolá

    27.07.2020
    – Zašel jsem do autorizovaného servisu Apple v Jihlavě, kde vysvětluji technikovi situaci a prosím o diagnostiku telefonu.
    – Technik provede diagnostiku a sdělí mi že reproduktor je vadný, baterie je v posledním tažení a nereaguje na diagnostiku což ukazuje na neoriginální baterii. Pro potvrzení by ale musel otevřít telefon a
    otevřením telefonu bych přišel o záruku u Alzy, což je jediná záruka, kterou momentálně mám, neboť zařízení bylo aktivováno v dubnu 2019 a záruka Apple trvá rok.

    – Technik doporučuje řešit situaci přímo s Alzou.

    Píši tedy první e-mail:
    Dobrý den, volal jsem k Vám na zákaznickou linku, kde mi technik slíbil že se ozvete, ale marně čekám. Rozhodl jsem se tedy ještě napsat.
    Koupily jsme u Vás nový, „pouze vybalený“ I phone XS se zárukou. Dorazil k nám před víkendem.
    Po spuštění jsme zjistili, že telefon má nefunkční hlavní reproduktor a baterie vydrží sotva půl dne.
    Zašly jsme tedy s vedoucím do autorizovaného servisu Apple, který sídlí nedaleko naší firmy a kde nám bylo sděleno, že jsme se patrně stali obětí nějakého podvodu,
    protože zařízení které nám přišlo, bylo aktivováno již v dubnu 2019 a používáno a že má s největší pravděpodobností měněnou baterii za neoriginální.
    Čili se jedná o použité a neodborně opravované zařízení.
    Prosím o Vaše vyjádření.
    S pozdravem Dvořák

    – komunikuji se zaměstnancem Iwantu o postupu reklamace. Je mi oznámeno, že f. Alza je oficiální Apple reseller a proto je situace ohledně mého nákupu zajímá.

    Přichází odpověď od Alzy:
    Zboží doneste na jakoukoliv z našich poboček nebo pošlete poštou na adresu:
    Alza.cz – reklamace
    VGP Park, hala H2
    Do Čertous 2658/1
    193 00 Praha 9 – Horní Počernice

    Píši druhý e-mail:
    Rád bych prvně mluvil s někým odpovědným, tak jak mi bylo slíbeno. Čekáme na Vaše vyjádření.
    Před vrácením zboží také na konzultaci ohledně E-sim, jenž je nahrána a aktivována v zařízení.
    (jedná se o služební telefon/pohotovostní linku, na kterou denně volají zákazníci).
    S pozdravem Dvořák

    Přichází odpověď od Alzy:
    Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu.
    Dle informací kolegů z kompetentního oddělení, nebyl produkt v servisu.
    V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
    Přeji Vám pěkný zbytek dne.

    – WTF?

    Píši třetí email:
    Dobrý den, děkuji za zprávu.
    Vaše oficiální vyjádření ke zboží z objednávky č.: *** tedy je, že nám v autorizovaném servisu Apple lhali?
    Trváte tedy na tom, že zboží je nové, pouze vybalené
    a tvrzení technika Apple ohledně neoriginální baterie u které není možné zjistit aktuální stav, protože nereaguje na diagnostiku a má neodpovídající kapacitu se nezakládá na pravdě?
    Před návštěvou Vaší pobočky bych také rád konzultoval standardní postup reklamace zařízení s e-sim,
    jenž je nahrána a aktivována.
    (Jedná se o firemní telefon/pohotovostní linku, na kterou denně volají zákazníci).
    Zboží je díky nefunkčnosti reproduktoru a slabé výdrži baterie pro firmu prakticky nepoužitelné,
    proto bych prvně rád vyřešil přesunutí e-sim.

    28.07.2020
    Odpověď od Alzy:
    Dobrý den,
    děkuji za zprávu.
    Máte prosím možnost zaslat dokument od servisního technika? Děkuji.
    V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
    Přeji Vám pěkný zbytek dne.

    Čtvrtý e-mail:
    Dobrý den, Dokument nemám.
    Technik řekl, že v tomto případě nám rozhodně doporučuje obrátit se rovnou na Alzu.
    Včera odpoledne ale ještě volali, jak jsem Vám psal, že jste oficiální Apple reseller
    a jestli můžeme poskytnout info o postupu reklamace.
    Zkusil jsem teď na to číslo zavolat, že požadujete od technika Apple zprávu a technik slíbil,
    že mi jí pošle do e-mailu. Hned jak přijde, přepošlu ji Vám.
    S pozdravem Dvořák

    Alza:
    Dobrý den, děkuji velice za zprávu.
    Prosím napište nám jakmile technik Vám zašle požadovanou zprávu. Děkuji.

    – přichází zpráva z IWantu

    IWANT:
    Popis závady dle zákazníka: Rychle se vybíjející baterie, nefunkční reproduktor.
    Vyjádření technika:
    Na zařízení byly provedeny diagnostické testy potvrzující nefunkční spodní reproduktor a opotřebenou baterii.
    Vzhledem k tomu, že dle záznamů společnosti Apple Inc. se neshoduje datum nákupu s datem aktivace zařízení a pro zařízení již neplatí roční mezinárodní záruka na opravy a servis,
    je oprava možná mimozáruční výměnou následujících dílů:
    – Baterie
    – Reproduktor
    Celková částka opravy včetně DPH a práce činí 4980 Kč.
    Částka za vystavení cenového návrhu: 349 Kč

    – Za dokument o stavu zařízení požadovaný f. Alza jsem musel zaplatit 349 Kč.

    Alza:
    Dobrý den, děkuji Vám za Vaši zprávu.
    Váš požadavek byl předán na příslušné oddělení. Budu Vás kontaktovat,
    jakmile pro Vás zajistím požadované informace. Žádáme Vás ještě o strpení.
    V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů mne neváhejte kontaktovat. S přáním hezkého dne.

    Alza:
    Dobrý den, prosím o zaslání původního dotazu.
    Jelikož zde se nám nedaří dohledat konverzace a podrobnější informace.

    V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
    Přeji Vám pěkný zbytek dne.

    Alza:
    Dobrý den,
    děkuji za Váš email. Omlouvám se za komplikace, prosím zajděte se zbožím na prodejnu
    kde budete moct tento problém vyřešit s kolegou nebo telefon pošlete na adresu

    Alza.cz – Reklamace
    VGP Park, hala H2
    Do Čertous 2658/1
    193 00 Praha 9 – Horní Počernice

    s úvodním dopisem kde uvedte číslo objednávky a závadu
    V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat. Přeji Vám pěkný zbytek dne.

    – e-sim řeším nakonec s operátorem.
    Platím 100kč za aktivaci původní plastové sim.

    Alza:
    Vážený zákazníku,
    Vaše zboží ****** – ROZBALENO Mobilní telefon iPhone Xs 64GB vesmírně šedá jsme přijali k vyřízení pod číslem reklamace *********. O jejím zpracování Vás budeme průběžně informovat e-mailem.

    31.07.2020

    Alza:
    Vážený zákazníku,
    Vyřídili jsme Vaši reklamaci ******.
    Způsob vyřízení: Výměna
    Produkt je připraven k vyzvednutí na VÝDEJI ZBOŽÍ v naší prodejně na adrese Chlumova 1a, Jihlava.

    – Zajel jsem vyzvednout zboží a ptám se technika, co bude s fakturou za servisní protokol z Apple,
    který jsem musel nechat udělat a zaplatit a přiložil ho k reklamovanému zboží…
    Prý o tom nic neví a mám napsat na podporu, píši tedy další e-mail…

    Já:
    Dobrý den, Zboží jsem vyzvedl, rád bych se ale ještě informoval co bude s částkou 349 Kč za servisní zprávu kterou jsme museli na Vaši žádost nechat vystavit a zaplatit f. Apple. Doklad jsme přikládali spolu s revizní zprávou k reklamaci.
    Dávám znovu do přílohy.
    S pozdravem Dvořák

    Alza:
    Dobrý den,
    děkuji za zprávu.
    Mohu poprosit o bližší informace. Z jakého důvodu Vám byla účtovaný poplatek 349,-? Děkuji.
    V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat. Přeji Vám pěkný zbytek dne.

    Já:
    Dobrý den,
    dle vyjádření servisního technika Apple je diagnostika zdarma pouze u zboží, které má platnou Apple záruku.
    Vzhledem k tomu že jsem nemohl v době návštěvy I wantu vědět, že jste my místo nového zboží prodali zboží po záruce, řekl technik, že to necháme být a ať si to vyřeším s Vámi.
    Od Vás ale přišel e-mail, že mám zaslat „dokument od servisního technika“
    Technik mi tedy dokument dal, ale zároveň s fakturou za provedení diagnostiky na zařízení, které je po záruce.
    Váš E-mail s požadavkem na zaslání servisní zprávy, fakturu za servisní zprávu
    a servisní zprávu samotnou jsem Vám dal do přílohy. S pozdravem Dvořák

    Alza:
    Dobrý deň,
    ďakujem Vám veľmi pekne za správu.
    Aktuálne pre Vás preverujem podrobnosti priamo na zodpovednom oddelení. Len čo budem mať k dispozícii bližšie informácie, budem Vás okamžite informovať.
    Predpokladám, že sa tak stane hneď na začiatku budúceho týždňa, pretože kolegovia z tohto oddelenia majú prevádzkovú dobu len v pracovné dni. V prípade, že budete mať akúkoľvek otázku, neváhajte nás kontaktovať na +420 225 340 111, prípadne môžete odpovedať na tento mail. Prajem Vám pekný deň.

    Alza:
    Dobrý den,
    děkuji za Váš email. Prosím o přeposláni kde vás žádáme o zaplacení 349kč,
    nebo kde jste tuto sumu musel zaplatit.
    V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat. Přeji Vám pěkný zbytek dne.

    Já:
    Dobrý den,
    dle vyjádření servisního technika Apple je diagnostika zdarma pouze u zboží, které má platnou Apple záruku.
    Vzhledem k tomu že jsem nemohl v době návštěvy Iwantu vědět, že jste my místo nového zboží prodali zboží po záruce, řekl technik, že to necháme být a ať si to vyřeším s Vámi.
    Od Vás ale přišel e-mail, že mám zaslat „dokument od servisního technika“
    Technik mi tedy dokument dal, ale zároveň s fakturou za provedení diagnostiky na zařízení, které je po záruce.
    Váš E-mail s požadavkem na zaslání servisní zprávy, fakturu za servisní zprávu
    a servisní zprávu samotnou jsem Vám dal do přílohy. S pozdravem Dvořák

    Klady: nic
    Zápory: - Prodávají rok a půl používané a nefunkční zboží po záruce jako vybalené, se zárukou. - Reklamaci není šance vyřešit, pokaždé si píšete s jiným operátorem a ten neví na čem jste se domluvili s tím posledním. - Každá komunikace s obchodem je jako nová zpráva, takže je velice těžké udržovat historii komunikace. - Když si Alza vyžádá servisní protokol od autorizovaného servisu, tak počítejte s tím, že ho platíte vy a peníze už neuvidíte. - Z diagnostiky Iphone koupeného u Alzy jako vrácený ve 14 denní lhůtě nakonec vyšlo že zboží je nejen rok a půl používané, ale dokonce má vyměněnou baterii za neoriginální.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 4.3
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    80
    Kvalita sortimentu
    80

    Velmi mne překvapilo že se na pobočce v Táboře nedá platit hotovostí.V minulé době jsme si fízlování užili dost a dnes se to děje opět mj.i přes banky.Pokud vím hotovost ještě naštěstí nevymizela a proto volím jiného prodejce dokud Alza opět nezačne přistupovat k platbám v hotovosti.Nepotřebuji aby si kdejaký jouda mohl v klidu kontrolovat co jsem kdy kde a v kolik kupoval…

    Klady: rychlé dodání zboží široká nabídka Vrácení zboží a vyřízení reklamace
    Zápory: na jedné z poboček v JČ nelze platiti hotově.Nechápu
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 20 21 22 23 24 32

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo