Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?
Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.
Největší obchod s počítači a elektronikou
Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.
Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobí, sušičky prádla, chladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříně, IP kamery).
Nákup nikdy nebyl jednodušší
Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.
Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.
Slevový kupon
- PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
- Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Zásilkovna
- Česká pošta
- Messenger
- Liftago
- DPD
- PPL
- Geis point
- alzaHomebox
- alzaExpres
- Alzabox
Platební možnosti
- Platební karta/Hotově
- Bankovní převod
- Dobírka
- PayPal
- MojePlatba
- Na splátky
- Alza Kredit
- Bitcoin
Prodejny
Alza prodejny v Praze
- Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
- Budějovická 13, 140 00 Praha 4
- Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
- Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
- Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
- Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
- Do Čertous 1, 193 00 Praha 9
Alza prodejny v dalších městech
- Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
- Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
- Palachova 1404, 460 90 Liberec
- Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
- Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
- Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
- Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
- Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
- Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
- náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
- Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
- Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
- Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice
Více informací naleznete zde
Kariéra
- Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
- Email: obchod@alza.cz
- Alza NEO
- Nejčastější dotazy
- Reklamace/Vrácení zboží
- Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
- Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
- Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
- Facebook: Alza.cz
- Instagram: alza_czsk
- YouTube: AlzaTech
Hodnocení
Zdroje: www.heureka.cz, www.zbozi.cz, www.mapy.cz
Reklamace: tvrdí, že zboží odeslali do autorizovaného servisu, ale v autorizovaném servisu o něm vůbec neví. Když jsem je s jejich lží konfrontoval, zakázali servisu mi poskytovat jakékoliv informace. Zřejmě kvůli tomu, že jsem při reklamaci, která už byla druhá v pořádí, zažádal o výměnu zboží. Jenže jsem si nezaplatil okamžitou výměnu zboží. Reklamaci zdržují, zboží do servisu neodeslali a čekají až uplyne 30 dní. Tím mě chtějí do budoucna donutit k tomu, abych si koupil jejich okamžitou výměnu.
Koupila jsem si notebook ze sekce „vrácené, bez poškození“. Přišel poškozen- dvě velké promáčkliny a škrábance na čelní straně. Psala jsem do Alzy ihned, že to nebylo u výrobku uvedeno a že žádám slevu. Nebylo mi vyhověno, pouze odeslali rutinní odpověď, že mohu do 14 dnů od smlouvy odstoupit. Od Alzy bych si vícekrát nic neobjednala
Jsu spokojená se zbožím i s dodáním a pod. Jediné co vytknu je zakaznicky servis. Chtela jsem vyridit reklamaci na jedné s kamenních prodejen. Potkala jsem je s fakt neprijemním personálem. Neochotní, protivní. Chápu že je to celé o lidech, ale takhle by se nemelo se zákazníky jednat. Pro príšte prosím svoje zamestatnce edukujte jak by se zhruba melo postupovat ve slušné konverzaci, díky.
Nejhorsi system na svete nejdriv zaplatit potom dostat zbozi. Zaplatil jsem za objednavku na vydeji jsem si vsimnul, ze to byl jiny vyrobek nez jsem potreboval. Na to mi bylo receno, ze zbozi uz je zaplacene a musim si ho vzit. Nerozbalemw hmed jsem odnes na reklamaci a po tydnu njsem obdrzel dobropis o 2000 mensi castku.
Je to již podruhé, co mám problém s doručováním zboží. I přesto, že si zboží-konkrétně myčku, objednám na přesně stanovený den, se nakonec dozvím, že zboží nedorazí!
Nehledě na to, že Vám napíšou doručení mezi 8-17 hod…
A to jsme navíc sámi museli kontaktovat řidiče! Člověk si musí vzít volno z práce na celý den, aby zjistil, že si to volno musí vzít i další den, kdo mu ten čas zaplatí???
Minule byl úplně stejný problém s lednicí a to i s výnosem. Hrůza
Pro peníze udělají všechno. Ale jak mají opravit telefon v záruce tak cesta do servisu trvá 14 dní a zpět je 2 dny. Nehledě vás nutí opravit díl který neuplatňujete. A,když nezaplatíte tak vám neopraví telefon a napíšou storno opravy telefonu. Nehledě když zaplatíte tak vám nezaručí že výrobek je opravitelný a tak vám vrátí cenu telefonů, ale cena navíc za opravu kterou jste zaplatil předem vám nevrátí. Tak že nemáte telefon ani peníze za opravu navíc je za telefon který jste si u nich koupil. Ze zákazníku dělají idioty. Prodavač je čuměl a mlel to co má za úkol dělat. Vůbec neměl snahu nic řešit. Já už bych po zkušenostech si nekoupil ani tkaničku do bot. Jak jednou hodíte penízky do toho zeleného zm*da, tak už je nikdy neuvidíte .Nehledě lžou ohledně cen .A ten zasraný Black Friday který běží cely rok je jeden velký podvod na lidi.PS. věřte že jsou lepší obchody není jich mnoho a jsou výrobky levnější a nedělají problémy z reklamaci nebo se aspoň snaží.
Kontrolujte si faktury, někdy chybí sériové číslo a máte pak drahý krám, který vám nikde v záruce neopraví. Pomoci se nedočkáte. Souhlasím s předchozími komentáři „katastrofální chování k zákazníkovi“
Naštvany zákazník
– Neschopnost personálu. Jak na pobočce, tak ti kašpárci, co kopírují emaily s „Je nám líto“.
– Neuznávají reklamace.
– Jak jednou hodíte penízky do toho zelenýho zm*da, tak už je nikdy neuvidíte. To spíše dostanete něco z černé díry.
Pokud už zde nakoupíte, tak se dejte na nějakou víru. A hned se začněte modlit, aby zboží přežilo záruční dobu. Protože když to klekne, tak přijdete nejen o peníze a zboží, ale navíc o peníze za palivo, čas, nervy…..
U toho zelenýho ha*zla se prostě záruky ze zásady neuznávají. Tok peněz je u Alzy pouze jednosměrný. A to pouze k nim. Rozporoval jsem neuznání záruky. Pořád jen mejly o prověřování, omlouvání, keci a ho*na. Snaha žádná.
Samozřejmě to byl poslední nákup a ještě bude veselo jak se u vás objevím na pobočce. To bude školení!!!
Nazdar.
Aktuálně čekám na dodání zboží (do 4 dnů) už víc jak 2 týdny. Na urgování nereagují. Dovolat se samozřejmě nedá. Automat je jednou možností… Předchozí objednávka – rozbalena a poškozena. Na Alza jsem do nynějška udělal objednávky cca za čtvrt milionu minimálně a chovají se ke mně jak k póvlu.