Recenze Alza

Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?

Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.

Největší obchod s počítači a elektronikou

Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.

Alzák

Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobísušičky prádlachladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříněIP kamery).

Přejít do e-shopu

Nákup nikdy nebyl jednodušší

Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.

Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.

Slevový kupon

  • PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
  • Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

Platební možnosti

  • Platební karta/Hotově
  • Bankovní převod
  • Dobírka
  • PayPal
  • MojePlatba
  • Na splátky
  • Alza Kredit
  • Bitcoin

Prodejny

Alza prodejny v Praze

  • Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
  • Budějovická 13, 140 00 Praha 4
  • Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
  • Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
  • Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
  • Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
  • Do Čertous 1, 193 00 Praha 9

Alza prodejny v dalších městech

  • Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
  • Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
  • Palachova 1404, 460 90 Liberec
  • Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
  • Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
  • Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
  • Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
  • Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
  • Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
  • náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
  • Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
  • Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
  • Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice

Více informací naleznete zde

Kariéra

  • Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde

Kontakt

  • Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
  • Email: obchod@alza.cz
  • Alza NEO
  • Nejčastější dotazy
  • Reklamace/Vrácení zboží
  • Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
  • Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
  • Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
  • Facebook: Alza.cz
  • Instagram: alza_czsk
  • YouTube: AlzaTech

Hodnocení

Zdroje: www.heureka.cz, www.zbozi.cz, www.mapy.cz

10 Celkové hodnocení
Jednička na českém trhu

10Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
10
Jednání se zákazníkem
10
Kvalita sortimentu
10
3.7Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
5.5
Jednání se zákazníkem
2.1
Kvalita sortimentu
3.7
Klady
  • výdejní místa
  • spolehlivost
  • rychlá doprava
  • Přehledný web
  • velké množství zboží skladem
  • zboží můžete vrátit do 14 dní
  • komunikace se zákazníkem na vysoké úrovni
Zápory
  • některé produkty mají vyšší cenu
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Lukáš Halíř

Lukáš Halíř

Mým největším koníčkem jsou knihy a literatura. Nejlépe se odreaguji pobytem v přírodě a při psaní fantasy povídek, které zatím píšu pouze do šuplíku. Kromě četby a psaní se věnuji i cyklistice nebo plavání. Na dovolenou cestuji nejraději do destinací s chladnějším podnebím, a pokud vás láká návštěva Skandinávie či Islandu, mohu vám ji jen doporučit.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

332 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Náhodný kolemjdouci 13.10.2020 v 13:37

    Reklamace: tvrdí, že zboží odeslali do autorizovaného servisu, ale v autorizovaném servisu o něm vůbec neví. Když jsem je s jejich lží konfrontoval, zakázali servisu mi poskytovat jakékoliv informace. Zřejmě kvůli tomu, že jsem při reklamaci, která už byla druhá v pořádí, zažádal o výměnu zboží. Jenže jsem si nezaplatil okamžitou výměnu zboží. Reklamaci zdržují, zboží do servisu neodeslali a čekají až uplyne 30 dní. Tím mě chtějí do budoucna donutit k tomu, abych si koupil jejich okamžitou výměnu.

  2. Reply
    Zuzana Břenková 11.10.2020 v 18:08
    0.15
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Koupila jsem si notebook ze sekce „vrácené, bez poškození“. Přišel poškozen- dvě velké promáčkliny a škrábance na čelní straně. Psala jsem do Alzy ihned, že to nebylo u výrobku uvedeno a že žádám slevu. Nebylo mi vyhověno, pouze odeslali rutinní odpověď, že mohu do 14 dnů od smlouvy odstoupit. Od Alzy bych si vícekrát nic neobjednala

    Klady: Žádné
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 3.15
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    90

    Jsu spokojená se zbožím i s dodáním a pod. Jediné co vytknu je zakaznicky servis. Chtela jsem vyridit reklamaci na jedné s kamenních prodejen. Potkala jsem je s fakt neprijemním personálem. Neochotní, protivní. Chápu že je to celé o lidech, ale takhle by se nemelo se zákazníky jednat. Pro príšte prosím svoje zamestatnce edukujte jak by se zhruba melo postupovat ve slušné konverzaci, díky.

    Klady: kvalita sortimentu v poradku
    Zápory: Zákaznicky servis je s prominutím totálne na nic, personál na prodejne neochotný a protivný. (záleží na lidech ovšem) Moje zkušenost teda byla negativní a už bychom nechtela s nejmenovaným personálem víc jednat. Treba je to na jiných prodejnách lepší, ale na tuhle zkušenost fakt nezapomenu. Pro príšte edukujte svoje zamestnance nejaké basics jak by se melo jednat se zákazníky. Dekuju.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Nejhorsi system na svete nejdriv zaplatit potom dostat zbozi. Zaplatil jsem za objednavku na vydeji jsem si vsimnul, ze to byl jiny vyrobek nez jsem potreboval. Na to mi bylo receno, ze zbozi uz je zaplacene a musim si ho vzit. Nerozbalemw hmed jsem odnes na reklamaci a po tydnu njsem obdrzel dobropis o 2000 mensi castku.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 2.15
    Přehlednost obchodu
    70
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    60

    Je to již podruhé, co mám problém s doručováním zboží. I přesto, že si zboží-konkrétně myčku, objednám na přesně stanovený den, se nakonec dozvím, že zboží nedorazí!
    Nehledě na to, že Vám napíšou doručení mezi 8-17 hod…
    A to jsme navíc sámi museli kontaktovat řidiče! Člověk si musí vzít volno z práce na celý den, aby zjistil, že si to volno musí vzít i další den, kdo mu ten čas zaplatí???
    Minule byl úplně stejný problém s lednicí a to i s výnosem. Hrůza

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 1
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    40

    Pro peníze udělají všechno. Ale jak mají opravit telefon v záruce tak cesta do servisu trvá 14 dní a zpět je 2 dny. Nehledě vás nutí opravit díl který neuplatňujete. A,když nezaplatíte tak vám neopraví telefon a napíšou storno opravy telefonu. Nehledě když zaplatíte tak vám nezaručí že výrobek je opravitelný a tak vám vrátí cenu telefonů, ale cena navíc za opravu kterou jste zaplatil předem vám nevrátí. Tak že nemáte telefon ani peníze za opravu navíc je za telefon který jste si u nich koupil. Ze zákazníku dělají idioty. Prodavač je čuměl a mlel to co má za úkol dělat. Vůbec neměl snahu nic řešit. Já už bych po zkušenostech si nekoupil ani tkaničku do bot. Jak jednou hodíte penízky do toho zeleného zm*da, tak už je nikdy neuvidíte .Nehledě lžou ohledně cen .A ten zasraný Black Friday který běží cely rok je jeden velký podvod na lidi.PS. věřte že jsou lepší obchody není jich mnoho a jsou výrobky levnější a nedělají problémy z reklamaci nebo se aspoň snaží.

    Klady: široká nabídka
    Zápory: Alza reklamace katastrofa
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 1.65
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Kontrolujte si faktury, někdy chybí sériové číslo a máte pak drahý krám, který vám nikde v záruce neopraví. Pomoci se nedočkáte. Souhlasím s předchozími komentáři „katastrofální chování k zákazníkovi“

    Klady: Kontrolujte si faktury, někdy chybí sériové číslo a máte pak drahý krám, který vám nikde v záruce neopraví. Pomoci se nedočkáte. Souhlasím s předchozími komentáři "katastrofální chování k zákazníkovi"
    Zápory: Kontrolujte si faktury, někdy chybí sériové číslo a máte pak drahý krám, který vám nikde v záruce neopraví. Pomoci se nedočkáte. Souhlasím s předchozími komentáři "katastrofální chování k zákazníkovi"
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 1.65
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Naštvany zákazník

    Klady: Velký sortiment čehokoliv
    Zápory: Ze zakazniku dělaji idioty. Počitač po roce provozu mě poruchu. Po 3 tydnech nam jejich servisni středisko sdělilo že odešla základova deska , pocitač je neopravitelny neboť oprava je dražši než hodnota počitače,a můžeme za to my, protože je tam pry zatečena tekutina. Tak jsme si sami zajistili opravu u opravdu autorizovaneho servisu Lenovo a pocitač byl doma opraveny za 6 dnu i včetně opravy.. už bych na Alze nekoupila ani toaletni papir.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 1.15
    Přehlednost obchodu
    50
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    20

    – Neschopnost personálu. Jak na pobočce, tak ti kašpárci, co kopírují emaily s „Je nám líto“.

    – Neuznávají reklamace.

    – Jak jednou hodíte penízky do toho zelenýho zm*da, tak už je nikdy neuvidíte. To spíše dostanete něco z černé díry.

    Pokud už zde nakoupíte, tak se dejte na nějakou víru. A hned se začněte modlit, aby zboží přežilo záruční dobu. Protože když to klekne, tak přijdete nejen o peníze a zboží, ale navíc o peníze za palivo, čas, nervy…..
    U toho zelenýho ha*zla se prostě záruky ze zásady neuznávají. Tok peněz je u Alzy pouze jednosměrný. A to pouze k nim. Rozporoval jsem neuznání záruky. Pořád jen mejly o prověřování, omlouvání, keci a ho*na. Snaha žádná.
    Samozřejmě to byl poslední nákup a ještě bude veselo jak se u vás objevím na pobočce. To bude školení!!!
    Nazdar.

    Klady: Nejsou
    Zápory: - Neschopnost personálu. Jak na pobočce, tak ti kašpárci, co kopírují emaily s "Je nám líto". - Neuznávají reklamace. - Jak jednou hodíte penízky do toho zelenýho zm*da, tak už je nikdy neuvidíte. To spíše dostanete něco z černé díry. Pokud už zde nakoupíte, tak se dejte na nějakou víru. A hned se začněte modlit, aby zboží přežilo záruční dobu. Protože když to klekne, tak přijdete nejen o peníze a zboží, ale navíc o peníze za palivo, čas, nervy..... U toho zelenýho ha*zla se prostě záruky ze zásady neuznávají. Tok peněz je u Alzy pouze jednosměrný. A to pouze k nim. Rozporoval jsem neuznání záruky. Pořád jen mejly o prověřování, omlouvání, keci a ho*na. Snaha žádná. Samozřejmě to byl poslední nákup a ještě bude veselo jak se u vás objevím na pobočce. To bude školení!!! Nazdar.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 2.15
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    50

    Aktuálně čekám na dodání zboží (do 4 dnů) už víc jak 2 týdny. Na urgování nereagují. Dovolat se samozřejmě nedá. Automat je jednou možností… Předchozí objednávka – rozbalena a poškozena. Na Alza jsem do nynějška udělal objednávky cca za čtvrt milionu minimálně a chovají se ke mně jak k póvlu.

    Klady: Katastrofální chování k zákazníkovi
    Zápory: Katastrofální chování k zákazníkovi
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
1 20 21 22 23 24 33

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo