Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?

Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.

Největší obchod s počítači a elektronikou

Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.

Alzák

Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobísušičky prádlachladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříněIP kamery).

Přejít do e-shopu

Nákup nikdy nebyl jednodušší

Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.

Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.

Slevový kupon

  • PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
  • Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

Platební možnosti

  • Platební karta/Hotově
  • Bankovní převod
  • Dobírka
  • PayPal
  • MojePlatba
  • Na splátky
  • Alza Kredit
  • Bitcoin

Prodejny

Alza prodejny v Praze

  • Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
  • Budějovická 13, 140 00 Praha 4
  • Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
  • Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
  • Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
  • Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
  • Do Čertous 1, 193 00 Praha 9

Alza prodejny v dalších městech

  • Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
  • Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
  • Palachova 1404, 460 90 Liberec
  • Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
  • Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
  • Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
  • Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
  • Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
  • Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
  • náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
  • Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
  • Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
  • Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice

Více informací naleznete zde

Kariéra

  • Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde

Kontakt

  • Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
  • Email: obchod@alza.cz
  • Alza NEO
  • Nejčastější dotazy
  • Reklamace/Vrácení zboží
  • Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
  • Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
  • Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
  • Facebook: Alza.cz
  • Instagram: alza_czsk
  • YouTube: AlzaTech

Hodnocení

10 Celkové hodnocení
Jednička na českém trhu

10Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
10
Jednání se zákazníkem
10
Kvalita sortimentu
10
3.8Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
5.5
Jednání se zákazníkem
2.2
Kvalita sortimentu
3.7
Klady
  • výdejní místa
  • rychlá doprava
  • velké množství zboží skladem
  • zboží můžete vrátit do 14 dní
  • komunikace se zákazníkem na vysoké úrovni
Zápory
  • některé produkty mají vyšší cenu
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Lukáš Halíř

Lukáš Halíř

Mým největším koníčkem jsou knihy a literatura. Nejlépe se odreaguji pobytem v přírodě a při psaní fantasy povídek, které zatím píšu pouze do šuplíku. Kromě četby a psaní se věnuji i cyklistice nebo plavání. Na dovolenou cestuji nejraději do destinací s chladnějším podnebím, a pokud vás láká návštěva Skandinávie či Islandu, mohu vám ji jen doporučit.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

328 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 1.65
    Přehlednost obchodu
    40
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    60

    Na začátku měsíce jsem dávala do alzy na opravu můj rozbitý telefon na který mám dvou roční záruku. Pán v alze tvrdil, že oprava zabere tři týdny a že by s tím neměli být žádné problémy.
    Po třech týdnech jsem šla do alzy se zeptat, jak to s mojí opravou vypadá. Pán řekl, že bych příští týden mobil měla dostat a že všechno by mělo být už vyřízené.
    Dnes mi přišla sms od alzy, že mám svůj opravený mobil na pobočce s tím, že si ho můžu vyzvednout. Hned ráno jsem tedy vyrazila do alzy s tím, že po víc jak 3 týdnech budu mít zpátky svůj telefon. Pán na odběru mi tvrdil, že sms nejspíš byla zaslána chybně a že se omlouvá a že ze zákona na to mají 45 dní. Odešla jsem tedy zklamaná s tím, že jsem se zbytečně táhla na pobočku, aby mi mohli říct, že budu muset čekat ještě dva týdny.
    Poté jsem se ve smlouvě dočetla, že podle zákona na to mají 30 dnů, tak jsme volala do alzy a pověděla jsem paní můj problém s tím, že si na počítači můj mobil našla a tvrdila, že už jsem si mobil dnes vyzvedla a že je oprava vyřízena. Řekla jsem jí tedy, že mobil nemám a že mi pán z pobočky tvrdí, že to ještě dva týdny bude trvat. Operátorka slíbila, že se spojí s kolegy z reklamačního a že mi během dne pošlou email s informacemi o opravě a dodaní telefonu. Samozřejmě nic během dne nepřišlo, a tak jsem volala znovu. Paní tvrdila, že nejspíš se někdo přepsal v čísle a sms byla zaslána chybně, přitom je to blbost, když číslo produktu odkazovalo na můj telefon. Paní tvrdila, že ze zákona na to mají 90 dnů, ale že mi to alza garantuje do 45 dnů. Takže dneska jsem se opravdu naštvala. A pokud mi každý z alzy tvrdí něco jiného, tak se opravdu bojím, že se ke mě můj opravený telefon nedostane nikdy. Nechápu, že když si připlatím záruku, která má cenu okolo 3 tisíc, tak to alza ani do měsíce neumí vyřešit a ještě mi každý zaměstnanec bude tvrdit něco jiného. S alzou tedy už nikdy víc a opravdu doufám, že se ke mě mobil aspoň do těch slibovaných dvou týdnu dostane.

    Klady: Pokud šlo o objednávku přišla do dvou dnů.
    Zápory: Každý pracovník tvrdí něco jiného. Dlouhé čekání na vyřízení opravy mého telefonu.
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  2. Reply
    Daniel Kollár 24.6.2020 v 19:30
    0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Dňa 17.5.2020 som objednal a 18.5.2020 na základe predfaktúry zaplatil 1720 eur. Doteraz nemám tovar, ktorý mal byť doručený do 4.dní. A od Alzy nemám žiadne informácie kedy mi bude tovar doručený,okrem toho, že mi odpovedajú na emaily a telefonáty naučené klauzulky, že tovar je objednaný a keď budú mať nové informácie tak ma budú informovať. Pýtam sa dokedy mám čakať a dokedy bude Alza užívať moje peniaze? Nikdy viac Alza.

    Klady: Dňa 17.5.2020 som objednal a 18.5.2020 na základe predfaktúry zaplatil 1720 eur. Doteraz nemám tovar, ktorý mal byť doručený do 4.dní. A od Alzy nemám žiadne informácie kedy mi bude tovar doručený,okrem toho, že mi odpovedajú na emaily a telefonáty naučené klauzulky, že tovar je objednaný a keď budú mať nové informácie tak ma budú informovať. Pýtam sa dokedy mám čakať a dokedy bude Alza užívať moje peniaze? Nikdy viac Alza.
    Zápory: Dňa 17.5.2020 som objednal a 18.5.2020 na základe predfaktúry zaplatil 1720 eur. Doteraz nemám tovar, ktorý mal byť doručený do 4.dní. A od Alzy nemám žiadne informácie kedy mi bude tovar doručený,okrem toho, že mi odpovedajú na emaily a telefonáty naučené klauzulky, že tovar je objednaný a keď budú mať nové informácie tak ma budú informovať. Pýtam sa dokedy mám čakať a dokedy bude Alza užívať moje peniaze? Nikdy viac Alza.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 0.65
    Přehlednost obchodu
    20
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Nekompletní zboží,arogantní kurýr a expresní doprava doručena ten den trvající 3 dny

    Klady: Vlastně žádné
    Zápory: Pres telefonické urgence z mé strany, poslední urgence byla ve čtvrtek minulý týden, kdy se mi bylo vzděleno, že se mi někdo nejpozději do pátku ozve.Nestalo se tak, ani me to nepřekvapuje. Zboží, které jsem objednala express, předem jsem ho zaplatila a bylo mi kuryrem předáno nekompletní a poškozené, tak měsíc prověřují,i když na místě vyfoceno, jak kurýr chytá vypadávající části objednávky. Stále nedošlo k vyřízení mé reklamace z 20.5.2020, která má být dle reklamačního řádu vyřízena do 30ti dnů.Alzu už nikdy více!
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  4. 1.5
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    0

    špatně prodejci.

    Zápory: Ze včerejšího nákupu ledničky sem otřesné.Prodejce v Alza Holešovice se vnucoval a o lednici nevěděl vůbec nic. Odešla mi lednice a já mu říkal zapotřebí odvézt starou vůbec mě nepoouchal a žvanil a žvanil. Myslel hlavně na svůj úspěch a značne to dával na jeho!Takoví prodejci mi mohli dělat ve skladě zametací a ne kazit Alze jméno. Nezadl odvoz a zdržel mě o hodinu .Navíc mě teď, od neprofesiálním přístupem odradil. Není to tam první prodejce který má zájem o nejvíc prodejů a ne o zákazníka fakt hnus. Nakupoval sem tam spoustu let
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 4.5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    70

    Píšete blaboly. Ja som utratí tisíce na Alze, keď som kupoval práčku mali ju za cenu podobne ako iné e-shopy a s lacnou dopravou do bytu. Hneď na další deň ráno prišli mladí chalani, ktorí mi ju vyložili do kúpeľne a jeden z nich mi povedal, aby som si ešte v nejakom obchode kúpil tesnenie na stenu lebo by mi to z odtoku vybehlo, sám by som to nevedel. Ja som mal s obchodom vždy dobre skúsenosti, kto nie je hlúpy si vie vždy sám nájsť obchod, ktorý tovar ponuka lacnejšie. Inak v Alze rád nakupujem eko drogeriu, ktorú majú za úžasne ceny a aj značky, ktoré som si kupoval v Taliansku v drogeriách a inde ich neponúkajú.

    Přínosný(0) Nepomohl(2)You have already voted this
  6. Reply
    Miroslav Kočica 2.6.2020 v 16:07

    Vyhýbejte se nákupům na Alza.cz!!!
    Mám už několik negativních zkušeností s nákupy na Alza.cz. Ta poslední je docela perlička mezi ostatníma. Dne 11.4.2020 jsem si objednal zboží a zaplatil ho online. Když jsem 13.4.2020 dostal e-mail, že mi následující pracovní den zboží doručí, byl jsem celkem spokojený. Jaké bylo moje zklamání, když mi následující den zboží doručili, ale bylo poškozené. Pravděpodobně přepravou. Samozřejmě jsem poškozené zboží nepřevzal a řidič mi slíbíl, že se mi druhý den ozvou a domluví se se mnou jak bude věc vyřešena.
    Do dnešního dne (2.6.2020) nemám ani peníze ani zboží!!! Za mě jde o velmi neseriózní přístup. Několikrát jsem volal a slyšel spoustu slibů, že se mi někdo ozve, že už to bude vyřízeno, a nebo důvodů proč to vyřídit nejde.
    Alza se jednoduše neřídí heslem „Náš zákazník, náš pán“. Spíš to vypadá na heslo „Stáhneme vás z kůže“.
    Jak jinak si vysvětlit to, že nejsou schopni splnit objednávku nebo vrátit peníze? Takže si v naprostém klidu obchodují s mými penězi a říkají si „My jsme už dost velcí na to, aby na nás obyčejní lidi nemohli“. A to už nemluvím o tom, že mi způsobili škodu tím, že jsem musel narychlo zařídit objednané zboží jinak.
    Proto všechny varuji. Doporučuji buďto nakupovat jinde a nebo aspoň neplatit dopředu.
    Hezký den všem.

  7. 0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Prodali mi pračku, po rozbalení v bubnu faktura od původního kupujícího s popisem, že pračka od prvního zapnutí vadná, což se potvrdilo. Na odvoz pračky jsem čekala 5 dnů. Na dobropis 14 dnů.
    Ještě si strhli 350 Kč za odvoz vadné pračky. Omluva, vysvětlení, komunikace 0. NEDOPORUČUJI!!!

    Klady: Poučení, že zde nenakupovat.
    Zápory: Do zaplacení produktu máte pocit, že jste zákazník. Jakmile nastane problém, chybí jakýkoliv servis a zpětná vazba.
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 2
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    20
    Kvalita sortimentu
    20

    Koupil jsem ženě k Vánocům telefon. Nalepil ochranné sklo a nasadil kryt. Po třech měsících se objevil v rohu displeje flek a do večera přestal reagovat na dotyk.Nikdy s ním nepraštila. Telefon je bez jediného škrábance.
    Reklamace nebyla uznána. Trval jsem na jasném určení viny. Marně. Ani žádné vyjádření technika. Jen že ho za dva tisíce opraví. Nechci.
    Nenechám si to líbit a pošlu telefon ke znalci. Tady nejde o dva tisíce. Oni spoléhají na to, že sklopíme vocas.
    Ztratili dalšího zákazníka a určitě si mou zkušenost nenechám pro sebe.

    Klady: Přehledný obchod s velkým sortimentem. Rád jsem zde léta nakupoval.
    Zápory: Reklamace
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Objednali jsme kancelářskou židli, která byla psaná jako rozbalená, dlouho trvalo dodání a navíc byla rozlámaná, ne však vinou dopravce, balík byl netknutý. Po zhruba 5 dnech odvezli, peníze vrátili po týdnu bez ceny dopravy, která za cenu nad 5000Kč bývá jinde zdarma. Teď po dalším týdnu čekáme na vrácení částky za dopravu kolem 350Kč! Obchod nedoporučuji!

  10. 0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Alza je ten nejnespolehlivější obchod, který jsem kdy zažila. Zboží, které jsem si objednala a potřebovala doručit co nejdřív, slibovali doručit druhý den od mé objednávky. Jenže následujícího dne jsem obdržela pouze „omluvnou“ sms zprávu, že se kurýr dostaví, až okolo šesté hodiny večerní. Žádný kurýr ovšem nedorazil. Další den se kurýr dostavil, ovšem po dvou vteřinách volání, hovor položil, a když jsem si šla před dům zboží vyzvednout, řekl že objednávka byla již stornována. Tento přístup mi přijde velmi nevhodný a tento obchod skutečně silně nedoporučuji. Zboží jsem dodnes neobdržela, jelikož si skutečně nemohu dovolit čekat dva měsíce, než se uráčí mi zboží přivést. Alza má ale očividně na všechno dost času.
    Pokud je cílem tohoto obchodu ztratit co nejvíce zákazníků, potom jen tak dál… máte k tomu skvěle našlápnuto. Minimálně v mém případě se Vám to povedlo výborně.

    Klady: O žádných nevím
    Zápory: Komunikace se zákazníkem Přístup Čas a způsob dodání zboží
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
1 22 23 24 25 26 32

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo