Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?
Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.
Největší obchod s počítači a elektronikou
Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.
Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobí, sušičky prádla, chladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříně, IP kamery).
Nákup nikdy nebyl jednodušší
Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.
Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.
Slevový kupon
- PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
- Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Zásilkovna
- Česká pošta
- Messenger
- Liftago
- DPD
- PPL
- Geis point
- alzaHomebox
- alzaExpres
- Alzabox
Platební možnosti
- Platební karta/Hotově
- Bankovní převod
- Dobírka
- PayPal
- MojePlatba
- Na splátky
- Alza Kredit
- Bitcoin
Prodejny
Alza prodejny v Praze
- Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
- Budějovická 13, 140 00 Praha 4
- Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
- Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
- Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
- Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
- Do Čertous 1, 193 00 Praha 9
Alza prodejny v dalších městech
- Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
- Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
- Palachova 1404, 460 90 Liberec
- Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
- Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
- Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
- Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
- Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
- Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
- náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
- Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
- Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
- Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice
Více informací naleznete zde
Kariéra
- Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
- Email: obchod@alza.cz
- Alza NEO
- Nejčastější dotazy
- Reklamace/Vrácení zboží
- Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
- Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
- Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
- Facebook: Alza.cz
- Instagram: alza_czsk
- YouTube: AlzaTech
Hodnocení
Zdroje: www.heureka.cz, www.zbozi.cz, www.mapy.cz
Kvalita zboží nic moc, při reklamaci nevstřícnost, nechtějí vracet peníze, protahují reklamaci.
Na reklamacích nespolupracuje obsluha 1 člověk na 6 kas sami si děláte reklamaci proč platíme za služby??? Už tam nikdy nepůjdu si nic koupit abych tohle nemusel absolvovat v Holešovicích už nikdy
Měli byste se zamyslet a změnit služby k zákazníkům!!!
Na začátku měsíce jsem dávala do alzy na opravu můj rozbitý telefon na který mám dvou roční záruku. Pán v alze tvrdil, že oprava zabere tři týdny a že by s tím neměli být žádné problémy.
Po třech týdnech jsem šla do alzy se zeptat, jak to s mojí opravou vypadá. Pán řekl, že bych příští týden mobil měla dostat a že všechno by mělo být už vyřízené.
Dnes mi přišla sms od alzy, že mám svůj opravený mobil na pobočce s tím, že si ho můžu vyzvednout. Hned ráno jsem tedy vyrazila do alzy s tím, že po víc jak 3 týdnech budu mít zpátky svůj telefon. Pán na odběru mi tvrdil, že sms nejspíš byla zaslána chybně a že se omlouvá a že ze zákona na to mají 45 dní. Odešla jsem tedy zklamaná s tím, že jsem se zbytečně táhla na pobočku, aby mi mohli říct, že budu muset čekat ještě dva týdny.
Poté jsem se ve smlouvě dočetla, že podle zákona na to mají 30 dnů, tak jsme volala do alzy a pověděla jsem paní můj problém s tím, že si na počítači můj mobil našla a tvrdila, že už jsem si mobil dnes vyzvedla a že je oprava vyřízena. Řekla jsem jí tedy, že mobil nemám a že mi pán z pobočky tvrdí, že to ještě dva týdny bude trvat. Operátorka slíbila, že se spojí s kolegy z reklamačního a že mi během dne pošlou email s informacemi o opravě a dodaní telefonu. Samozřejmě nic během dne nepřišlo, a tak jsem volala znovu. Paní tvrdila, že nejspíš se někdo přepsal v čísle a sms byla zaslána chybně, přitom je to blbost, když číslo produktu odkazovalo na můj telefon. Paní tvrdila, že ze zákona na to mají 90 dnů, ale že mi to alza garantuje do 45 dnů. Takže dneska jsem se opravdu naštvala. A pokud mi každý z alzy tvrdí něco jiného, tak se opravdu bojím, že se ke mě můj opravený telefon nedostane nikdy. Nechápu, že když si připlatím záruku, která má cenu okolo 3 tisíc, tak to alza ani do měsíce neumí vyřešit a ještě mi každý zaměstnanec bude tvrdit něco jiného. S alzou tedy už nikdy víc a opravdu doufám, že se ke mě mobil aspoň do těch slibovaných dvou týdnu dostane.
Dňa 17.5.2020 som objednal a 18.5.2020 na základe predfaktúry zaplatil 1720 eur. Doteraz nemám tovar, ktorý mal byť doručený do 4.dní. A od Alzy nemám žiadne informácie kedy mi bude tovar doručený,okrem toho, že mi odpovedajú na emaily a telefonáty naučené klauzulky, že tovar je objednaný a keď budú mať nové informácie tak ma budú informovať. Pýtam sa dokedy mám čakať a dokedy bude Alza užívať moje peniaze? Nikdy viac Alza.
Nekompletní zboží,arogantní kurýr a expresní doprava doručena ten den trvající 3 dny
špatně prodejci.
Píšete blaboly. Ja som utratí tisíce na Alze, keď som kupoval práčku mali ju za cenu podobne ako iné e-shopy a s lacnou dopravou do bytu. Hneď na další deň ráno prišli mladí chalani, ktorí mi ju vyložili do kúpeľne a jeden z nich mi povedal, aby som si ešte v nejakom obchode kúpil tesnenie na stenu lebo by mi to z odtoku vybehlo, sám by som to nevedel. Ja som mal s obchodom vždy dobre skúsenosti, kto nie je hlúpy si vie vždy sám nájsť obchod, ktorý tovar ponuka lacnejšie. Inak v Alze rád nakupujem eko drogeriu, ktorú majú za úžasne ceny a aj značky, ktoré som si kupoval v Taliansku v drogeriách a inde ich neponúkajú.
Vyhýbejte se nákupům na Alza.cz!!!
Mám už několik negativních zkušeností s nákupy na Alza.cz. Ta poslední je docela perlička mezi ostatníma. Dne 11.4.2020 jsem si objednal zboží a zaplatil ho online. Když jsem 13.4.2020 dostal e-mail, že mi následující pracovní den zboží doručí, byl jsem celkem spokojený. Jaké bylo moje zklamání, když mi následující den zboží doručili, ale bylo poškozené. Pravděpodobně přepravou. Samozřejmě jsem poškozené zboží nepřevzal a řidič mi slíbíl, že se mi druhý den ozvou a domluví se se mnou jak bude věc vyřešena.
Do dnešního dne (2.6.2020) nemám ani peníze ani zboží!!! Za mě jde o velmi neseriózní přístup. Několikrát jsem volal a slyšel spoustu slibů, že se mi někdo ozve, že už to bude vyřízeno, a nebo důvodů proč to vyřídit nejde.
Alza se jednoduše neřídí heslem „Náš zákazník, náš pán“. Spíš to vypadá na heslo „Stáhneme vás z kůže“.
Jak jinak si vysvětlit to, že nejsou schopni splnit objednávku nebo vrátit peníze? Takže si v naprostém klidu obchodují s mými penězi a říkají si „My jsme už dost velcí na to, aby na nás obyčejní lidi nemohli“. A to už nemluvím o tom, že mi způsobili škodu tím, že jsem musel narychlo zařídit objednané zboží jinak.
Proto všechny varuji. Doporučuji buďto nakupovat jinde a nebo aspoň neplatit dopředu.
Hezký den všem.
Prodali mi pračku, po rozbalení v bubnu faktura od původního kupujícího s popisem, že pračka od prvního zapnutí vadná, což se potvrdilo. Na odvoz pračky jsem čekala 5 dnů. Na dobropis 14 dnů.
Ještě si strhli 350 Kč za odvoz vadné pračky. Omluva, vysvětlení, komunikace 0. NEDOPORUČUJI!!!