Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?

Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.

Největší obchod s počítači a elektronikou

Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.

Alzák

Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobísušičky prádlachladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříněIP kamery).

Přejít do e-shopu

Nákup nikdy nebyl jednodušší

Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.

Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.

Slevový kupon

  • PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
  • Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

Platební možnosti

  • Platební karta/Hotově
  • Bankovní převod
  • Dobírka
  • PayPal
  • MojePlatba
  • Na splátky
  • Alza Kredit
  • Bitcoin

Prodejny

Alza prodejny v Praze

  • Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
  • Budějovická 13, 140 00 Praha 4
  • Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
  • Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
  • Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
  • Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
  • Do Čertous 1, 193 00 Praha 9

Alza prodejny v dalších městech

  • Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
  • Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
  • Palachova 1404, 460 90 Liberec
  • Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
  • Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
  • Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
  • Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
  • Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
  • Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
  • náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
  • Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
  • Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
  • Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice

Více informací naleznete zde

Kariéra

  • Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde

Kontakt

  • Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
  • Email: obchod@alza.cz
  • Alza NEO
  • Nejčastější dotazy
  • Reklamace/Vrácení zboží
  • Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
  • Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
  • Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
  • Facebook: Alza.cz
  • Instagram: alza_czsk
  • YouTube: AlzaTech

Hodnocení

10 Celkové hodnocení
Jednička na českém trhu

10Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
10
Jednání se zákazníkem
10
Kvalita sortimentu
10
3.8Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
5.5
Jednání se zákazníkem
2.2
Kvalita sortimentu
3.7
Klady
  • výdejní místa
  • rychlá doprava
  • velké množství zboží skladem
  • zboží můžete vrátit do 14 dní
  • komunikace se zákazníkem na vysoké úrovni
Zápory
  • některé produkty mají vyšší cenu
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Lukáš Halíř

Lukáš Halíř

Mým největším koníčkem jsou knihy a literatura. Nejlépe se odreaguji pobytem v přírodě a při psaní fantasy povídek, které zatím píšu pouze do šuplíku. Kromě četby a psaní se věnuji i cyklistice nebo plavání. Na dovolenou cestuji nejraději do destinací s chladnějším podnebím, a pokud vás láká návštěva Skandinávie či Islandu, mohu vám ji jen doporučit.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

328 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 1.3
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    80

    Při dodání zásilka obsahovala pouze prázdnou krabičku bez produktu

    Klady: Dobrá komunikace při reklamaci
    Přínosný(0) Nepomohl(2)You have already voted this
    • Dnes se mi stalo to samé jako Vám. Při převzetí na pobočce v Kladně sem si nevšiml otevřeného obalu a chybějícího obsahu. Následoval rozhovor se zákaznickým centrem, focení prázdné krabičky a odeslání obrázků. Potom se prý dozvím co se bude dít. Odpověď po čtyřech hodinách od oznámení nemám. Zaměstnaný zloděj v pobočce, nebo je to celý tým lupičů. Zatím to vypadá, podle toho co tu čtu, že zůstanu bez milosti okraden.

  2. 3.5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    100

    Pokud kupujete, jde vše jako po másle. Pokud reklamujete, na rozdíl od minulosti kdy vše probíhalo také profesionálně, tak v posledním čase reakce katastrofální. S ohledem na to, že se na trhu objevily firmy, které se blíží šířkou sortimentu Alze, tak si Alza tímto přístupem hodně škodí. Už asi dosáhla velikosti, kdy se nedaří udržet firemní kulturu na dřívější vysoké úrovni. Škoda!

    Klady: Přehledný e-shop, široký sortiment, srovnatelné ceny s konkurencí, dostatečné odborné informace o zboží
    Zápory: Naprostá nepružnost při řešení problémů s dodávkou, jen sliby a skutek utek...
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Objednala jsem si zboží, vše bylo skladem a mělo mi to přijít za dva dny. V průběhu těch dvou dnů mi přišly e-maily o předání dopravci a doručování. Jelikož se dalsi dny nic nedělo, podívala jsem se na stav objednávky a byla ZRUŠENA. Když jsem se dovolala na zákaznickou linku, tak jsem zjistila, že objednávku mi zrušila sama Alza, protože neměli jedno zboží z mé objednávky. Tak ji zrušili celou. Ale ze by dal někdo aspoň vedet? Nikdo nic, stále jen chodily e-maily, jak je to předáno dopravci. Tohle už je moje druhá objednávka a ani s jednou bohužel nemám dobre zkušenosti.

  4. 3
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    50
    Kvalita sortimentu
    50

    Mám nemilou zkušenost. Při reklamaci zboží těsně před koncem záruky. Reklamace byla řádně přijata a cca po dvou týdnech přišlo zboží opravené. Po pár dnech se problém opakoval a tak jsem zboží opět odnesl na reklamaci. Opět proběhla oprava. Nutno říci že očividný problém byl v softveru a oprava proběhla výměnou baterie (nemyslím si že jsem takový hlupák, abych okamžitě nepochopil, že problém nezmizí) Vyzvednutí reklamace a odzkoušení trvalo pár minut a zboží putovalo okamžitě zpět na reklamaci. Reakce byla jasná, po dvou týdnech byla reklamace zamítnuta.
    Vzhledem k tomu že zboží je již po záruce, nemáte možnost se již bránit.

    Zápory:
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Reply
    Nespokojený zákazník 14.5.2020 v 16:24

    Objednávat z Alzy něco křehčího nemožné. Objednala jsem hrneček, který zabalili do malé krabičky, vůbec se nesnažili hrneček nějak vypolstrovat aby se nerozbil. Přišel rozbitý totálně napadrť. Vrátili jsme balík zpátky, bylo mi řečeno, že mi vrátí peníze, že musím počkat na vystavení dobropisu a poté zavolat a oznámit, že chci peníze vrátit na účet ke kartě, což jsem také udělala. Po nějaké době když peníze zpět nedorazili, jsem volala znovu. Bylo mi oznámeno, že zatím peníze neposlali i přes můj telefonát a že je tedy pošlou, jsem zvědavá jestli to konečně bude pravda. Nehledě na to, že lidi z info centra mají příšerný signál, jelikož je slyšet každé páté slovo.

  6. 3.65
    Přehlednost obchodu
    60
    Jednání se zákazníkem
    60
    Kvalita sortimentu
    100

    Hodnocení

    Klady: Zboží obj.20.4.2020 konkrétně telefon iPhone - požadavek nalepeni skla, termín doručení se tím pádem prodlužuje o 3-4prac.dny, ale Alze to trvalo 3 týdny. Doručeno 12.5.2020. Tel.byl hrazeny převodem - tudíž 3tydny bez cca 23tis. I bez telefonu. 4x komunikace ze zákaznickým centrem... k ničemu ... pokud budu ještě někdy něco potřebovat určitě se budu rozmýšlet, jestli to bude z Alzy nebo od jiného dodavatele..
    Zápory: Dlouhé čekání na doručení - 3 týdny, hrazeno převodem
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Na objednávku (zahradní houpačka), která měla být vyřízena do 5 dnů (jak bylo napsáno), jsme stále čekali. Po 2 našich upozorňujících telefonátech, jsme se 17.den dozvěděli, že na objednávku musíme čekat nejméně dalších 7 dní, protože objednávku vezou z Číny. Pokud bych věděla,že zboží,které objednávám,je v Číně, nikdy bych si zde nic neobjednala. Proto obchod nedoporučuji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. 1.3
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Objednala jsem si plenky pro prcka právě zde, z důvodu, že měly dorazit durhý den. Když mě nikdo nekontaktoval ani 4tý den, začala jsem se pídit sama. Zásilka byla předána dopravci, ale když jsem tam zavolala, prý nedodali i potřebné podklady (hmotnost balíku, rozměry, číslo). Proto jsem se snažila dovolat do Alzy, ale mohl by mi prosím někdo vysvětlit, jak můžu být v pořadí 18, 15, 11, 21, 17, 19, 11??!! Po 25ti min. jsem raději zavěsila… Psala jsem tedy email, na nějž přišla dopověď, že je vše již v pořádku a zboží frčí ke mě. Dnes, po 14ti dnech nemám doma plenky ani vrácené peníze. Email s tím, že bylo zboží expedováno se mi z emailové schránky sám vypařil?!?! Místo něj žádná odpověď, jen že můj požadavek č…. byl zaregistrován. Jednání Alzy a vůbec komunikace je naprostá katastrofa, stejně jako jejich celý vykutálený obchod. NIKDY VÍCE!!!!!!!! Jo a jestli můžu něco poradit, neplaťte předem.

    Klady: žádné
    Zápory: celý obchod je záporný!!!
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 2
    Přehlednost obchodu
    60
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    50

    Zboží objednané, zaplacené, nekolikrat posunuta doba doručení. U stavubobjednavky neaktuální informace. Po zaslání informace o doručení v danou dobu, kterou si zaplatite, prijde druhy den informace , ze je zpozdeninpri priprave objednavky, i kdyz den pred tim Vas informuji, ze je objednavka na ceste. Nechapu. Pri telefonátech na info linku žádná změna, vůbec neví, kde objednávka je a co se s ní děje. Naprostá katastrofa. A to je několikátý případ. Už znovu nikdy nic u Alzy objednám !!

    Klady: Sortiment zbozi
    Zápory: Doručení Správnost informací Komunikace Přehled ve stavu objednavek
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Zboží dodané silně poškozené. (Obal z venku nepoškozen). A druhá zásilka také dodána v naprosto dezolátním stavu s viditelnými otisky bot. Zřejmě od šetrného zacházení. Při reklamaci na pobočce v Plzní sem zůstal s údivem stát nad arogancí a naprostým nezájmem něco řešit…. poté reklamace po tel. Opět na úrovni…. naprosto neschopná operátorka s nulovou znalostí svého povolání, která se po půl hodině dopravovala k tomu že po ní něco chci…..z Alzy už nikdy nic…..za aroganci, neochotu a drzost .. plný počet bodů!!

1 23 24 25 26 27 32

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo