Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?
Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.
Největší obchod s počítači a elektronikou
Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.
Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobí, sušičky prádla, chladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříně, IP kamery).
Nákup nikdy nebyl jednodušší
Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.
Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.
Slevový kupon
- PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
- Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Zásilkovna
- Česká pošta
- Messenger
- Liftago
- DPD
- PPL
- Geis point
- alzaHomebox
- alzaExpres
- Alzabox
Platební možnosti
- Platební karta/Hotově
- Bankovní převod
- Dobírka
- PayPal
- MojePlatba
- Na splátky
- Alza Kredit
- Bitcoin
Prodejny
Alza prodejny v Praze
- Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
- Budějovická 13, 140 00 Praha 4
- Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
- Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
- Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
- Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
- Do Čertous 1, 193 00 Praha 9
Alza prodejny v dalších městech
- Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
- Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
- Palachova 1404, 460 90 Liberec
- Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
- Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
- Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
- Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
- Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
- Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
- náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
- Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
- Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
- Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice
Více informací naleznete zde
Kariéra
- Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
- Email: obchod@alza.cz
- Alza NEO
- Nejčastější dotazy
- Reklamace/Vrácení zboží
- Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
- Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
- Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
- Facebook: Alza.cz
- Instagram: alza_czsk
- YouTube: AlzaTech
Hodnocení
Zdroje: www.heureka.cz, www.zbozi.cz, www.mapy.cz
Koupil jsem ženě k Vánocům telefon. Nalepil ochranné sklo a nasadil kryt. Po třech měsících se objevil v rohu displeje flek a do večera přestal reagovat na dotyk.Nikdy s ním nepraštila. Telefon je bez jediného škrábance.
Reklamace nebyla uznána. Trval jsem na jasném určení viny. Marně. Ani žádné vyjádření technika. Jen že ho za dva tisíce opraví. Nechci.
Nenechám si to líbit a pošlu telefon ke znalci. Tady nejde o dva tisíce. Oni spoléhají na to, že sklopíme vocas.
Ztratili dalšího zákazníka a určitě si mou zkušenost nenechám pro sebe.
Objednali jsme kancelářskou židli, která byla psaná jako rozbalená, dlouho trvalo dodání a navíc byla rozlámaná, ne však vinou dopravce, balík byl netknutý. Po zhruba 5 dnech odvezli, peníze vrátili po týdnu bez ceny dopravy, která za cenu nad 5000Kč bývá jinde zdarma. Teď po dalším týdnu čekáme na vrácení částky za dopravu kolem 350Kč! Obchod nedoporučuji!
Alza je ten nejnespolehlivější obchod, který jsem kdy zažila. Zboží, které jsem si objednala a potřebovala doručit co nejdřív, slibovali doručit druhý den od mé objednávky. Jenže následujícího dne jsem obdržela pouze „omluvnou“ sms zprávu, že se kurýr dostaví, až okolo šesté hodiny večerní. Žádný kurýr ovšem nedorazil. Další den se kurýr dostavil, ovšem po dvou vteřinách volání, hovor položil, a když jsem si šla před dům zboží vyzvednout, řekl že objednávka byla již stornována. Tento přístup mi přijde velmi nevhodný a tento obchod skutečně silně nedoporučuji. Zboží jsem dodnes neobdržela, jelikož si skutečně nemohu dovolit čekat dva měsíce, než se uráčí mi zboží přivést. Alza má ale očividně na všechno dost času.
Pokud je cílem tohoto obchodu ztratit co nejvíce zákazníků, potom jen tak dál… máte k tomu skvěle našlápnuto. Minimálně v mém případě se Vám to povedlo výborně.
Při dodání zásilka obsahovala pouze prázdnou krabičku bez produktu
Dnes se mi stalo to samé jako Vám. Při převzetí na pobočce v Kladně sem si nevšiml otevřeného obalu a chybějícího obsahu. Následoval rozhovor se zákaznickým centrem, focení prázdné krabičky a odeslání obrázků. Potom se prý dozvím co se bude dít. Odpověď po čtyřech hodinách od oznámení nemám. Zaměstnaný zloděj v pobočce, nebo je to celý tým lupičů. Zatím to vypadá, podle toho co tu čtu, že zůstanu bez milosti okraden.
Pokud kupujete, jde vše jako po másle. Pokud reklamujete, na rozdíl od minulosti kdy vše probíhalo také profesionálně, tak v posledním čase reakce katastrofální. S ohledem na to, že se na trhu objevily firmy, které se blíží šířkou sortimentu Alze, tak si Alza tímto přístupem hodně škodí. Už asi dosáhla velikosti, kdy se nedaří udržet firemní kulturu na dřívější vysoké úrovni. Škoda!
Objednala jsem si zboží, vše bylo skladem a mělo mi to přijít za dva dny. V průběhu těch dvou dnů mi přišly e-maily o předání dopravci a doručování. Jelikož se dalsi dny nic nedělo, podívala jsem se na stav objednávky a byla ZRUŠENA. Když jsem se dovolala na zákaznickou linku, tak jsem zjistila, že objednávku mi zrušila sama Alza, protože neměli jedno zboží z mé objednávky. Tak ji zrušili celou. Ale ze by dal někdo aspoň vedet? Nikdo nic, stále jen chodily e-maily, jak je to předáno dopravci. Tohle už je moje druhá objednávka a ani s jednou bohužel nemám dobre zkušenosti.
Mám nemilou zkušenost. Při reklamaci zboží těsně před koncem záruky. Reklamace byla řádně přijata a cca po dvou týdnech přišlo zboží opravené. Po pár dnech se problém opakoval a tak jsem zboží opět odnesl na reklamaci. Opět proběhla oprava. Nutno říci že očividný problém byl v softveru a oprava proběhla výměnou baterie (nemyslím si že jsem takový hlupák, abych okamžitě nepochopil, že problém nezmizí) Vyzvednutí reklamace a odzkoušení trvalo pár minut a zboží putovalo okamžitě zpět na reklamaci. Reakce byla jasná, po dvou týdnech byla reklamace zamítnuta.
Vzhledem k tomu že zboží je již po záruce, nemáte možnost se již bránit.
Objednávat z Alzy něco křehčího nemožné. Objednala jsem hrneček, který zabalili do malé krabičky, vůbec se nesnažili hrneček nějak vypolstrovat aby se nerozbil. Přišel rozbitý totálně napadrť. Vrátili jsme balík zpátky, bylo mi řečeno, že mi vrátí peníze, že musím počkat na vystavení dobropisu a poté zavolat a oznámit, že chci peníze vrátit na účet ke kartě, což jsem také udělala. Po nějaké době když peníze zpět nedorazili, jsem volala znovu. Bylo mi oznámeno, že zatím peníze neposlali i přes můj telefonát a že je tedy pošlou, jsem zvědavá jestli to konečně bude pravda. Nehledě na to, že lidi z info centra mají příšerný signál, jelikož je slyšet každé páté slovo.
Hodnocení
Na objednávku (zahradní houpačka), která měla být vyřízena do 5 dnů (jak bylo napsáno), jsme stále čekali. Po 2 našich upozorňujících telefonátech, jsme se 17.den dozvěděli, že na objednávku musíme čekat nejméně dalších 7 dní, protože objednávku vezou z Číny. Pokud bych věděla,že zboží,které objednávám,je v Číně, nikdy bych si zde nic neobjednala. Proto obchod nedoporučuji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!