Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?
Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.
Největší obchod s počítači a elektronikou
Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.
Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobí, sušičky prádla, chladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříně, IP kamery).
Nákup nikdy nebyl jednodušší
Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.
Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.
Slevový kupon
- PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
- Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Zásilkovna
- Česká pošta
- Messenger
- Liftago
- DPD
- PPL
- Geis point
- alzaHomebox
- alzaExpres
- Alzabox
Platební možnosti
- Platební karta/Hotově
- Bankovní převod
- Dobírka
- PayPal
- MojePlatba
- Na splátky
- Alza Kredit
- Bitcoin
Prodejny
Alza prodejny v Praze
- Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
- Budějovická 13, 140 00 Praha 4
- Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
- Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
- Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
- Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
- Do Čertous 1, 193 00 Praha 9
Alza prodejny v dalších městech
- Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
- Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
- Palachova 1404, 460 90 Liberec
- Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
- Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
- Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
- Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
- Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
- Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
- náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
- Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
- Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
- Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice
Více informací naleznete zde
Kariéra
- Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
- Email: obchod@alza.cz
- Alza NEO
- Nejčastější dotazy
- Reklamace/Vrácení zboží
- Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
- Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
- Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
- Facebook: Alza.cz
- Instagram: alza_czsk
- YouTube: AlzaTech
stale horsi ahorsi…
Reklamace mobilu s vypalenym displejem zamitnuta. Jeste mi u mobilu poskrabali displej a ukradli mi obal za 999Kc (reklamovan s obalem-vraceno bez obalu). Posledni nakup u nich!!!
Alza vlastní chybou nedodala zboží v čas doručení. Jsem streamer a potřeboval jsem aby to došlo před víkendem, abych to mohl streamovat. Vše bylo ok koupeno v předprodeji, ještě jsem se ujistil, že je možné i víkendové dodání, kdyby se to v pátek náhodou nestihlo. Čekám a nic nejde, otevřu detail objednávky a datum dodání v pondělí. Napsal jsem tedy, že to potřebuji dřív. Došel mi zpátky mail, že to nedošlo kvůli chybě při expedici a že to urgoval a dojde to 16.3 (tedy uplne stejne jak pred tim…v pondělí) To pro mne bylo nepřípustné, už kdyby to došlo v sobotu tak mám ušlý zisk. Zavolal jsem tedy na telefonní linku kde mi paní řekla, že (i přes to co mají na netu) dodání domů nelze o víkendu. Jediná možnost jak to dostat dřív je objednat to na prodejnu, ale příjdu tak o bonus za nakup v předprodeji. To mi slíbila, že to dojde v sobotu v 5 večer. Ok tak jsem tedy počkal, další den vyrazil do koronou zamořeného MHD a jel přes celé město do alzy. Dojedu tam a týpek na mě že to tam ještě není, že pokud chci tak to zurguje a dojde to v neděli. To už jsem nedal a řekl mu at to zruší a objednal si na czc. Alza je největší obchod s elektronikou a tak se chová i ke svým zákazníkům. Jako k onuci.
Bohužel nedoporučuji,zboží objednáno 2x. Jednou bylo v otevřených obalech a část chyběla, podruhé toho chybělo více a byl otevřený jen jeden obal. Kolikrát mám objednat abych dostal nepoužitou věc originál zabalenou?
Po zkušenosti Vřele nedoporučuji
V lednu jsme dal telefon na reklamaci nešlo sluchátko po třech týdnech jsme si vyzvedl telefon a Ejhlle po zasunutí sim karty vůbec nešel signál takže další reklamace a za tři týdny po vyzvednutí jsme objevil místo telefonu foták a už je tomu tři týdny a kdy bych se sám nepřipomenul tak nikdo nic neřeší i když to vyřešili jednoduše viz zpráva od alzy …..
Dobrý den, pane….. ,
děkuji za Vaši zprávu. Prověřila jsem Vaši reklamaci a podařilo se mi zjistit, že byli prověřovány kamerové záznamy z balení a také z výdeje a dle zjištěných informací Vám byl v balíčku s reklamací vydán Váš telefon a fotoaparát, který byl přibalen omylem a tak jste obdžel dvě reklamace.
Fotoapát, který nebyl Váš jste doručil na naši pobočku a tedy telefon se musí nacházet u Vás. Je mi to líto ale Váš rozpor musíme zamítnout.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů mě neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
…………………….. – Alza.cz
Customer experience specialist
5.2.jsem koupil přes internet novou 159cm TV za 20000,- udělal na ni všechny pojistky-rozbití, krádež, Po 48h se na tv objevili proužky, zkoušel jsem ji
reklamovat. bylo mi řečno bud ji vyreklamujete a budete čekat
30dní a mi ji odvezeme na reklamace nebo můžete odstoupit od smlouvy ,ale musíte ji přivést sám!! Jak mám asi sám odvést 159 cm tv bez obalu abych ji nepoškodil a vy jste mi ji pak vzali? Fajn vyřešil jsem!!! pak jsem čekal prý 5 dní , po 3 týdnech a asi 8 urgencích jsem dostal dobropis-Tv se jim totiž někde ztratila -což ale není můj problém, ale oni ho tím mě udělali! po dalším cca týdnu jediné co mám je provolaných spousta peněz, několikrát navštívená pobočka, na lince mi stejně nepomohou, protože mohou jen urgovat a já mám sice dobropis , ale i přes ujištění a omluvy nemám stejně peníze i když jsem to již 2x řešil na pobočce, prý mi to pošlou na účet, ale je to již měsíc a stále nic!!!!!! Jsem rád, že jsem zbytečně utratil 3000Kč za pojistky abych byl v klidu, ale tak prostě ted funguje ALZA- za mě už NIKDY VÍC a v pondělí 9.3.dávám podnět ČOI a zajímalo by mě co mi na to napíše jako vyjádření Alza? Vážený zákazníku mrzí nás , že se stala chyba, přijaly jsme ..bla bla bla, po tolika urgencích a měsíci jste měli dost času vše napravit kdyby jste chtěli !! :(
Otřesný zážitek – odešla lednice – po výběru a vložení do košíku jsem 2 hodiny ,musel něco řešit, po návratu do košíku se cena přepočítala na cenu o 2.000 vyšší!!! Doručení tentýž den – akceptoval jsem, hned po zaplacení mi volali z centra spokojenosti.. Odpoledně SMS, že se vůz porouchal, po telefonátu na centrálu mi sdělili, že se nevešlo do auta a přivezou už následující den.. Copak nechápou, že termín doručení je kolikrát pro objednávku důležitý?? Alza už nikdy více!!
Přišlo mi rozbité zboží z Alza.cz byla jsem mile překvapena s jakou rychlostí a ochotou mi zboží vyreklamovali a to hlavně díky p. Iloně Šafářové byla moc hodná a vstřícná.
Poslední dobou se dramaticky zhoršil servis na kterém byla Alza postavená.
Alza sice je dražší, to jsem vždy bral jako cenu za servis. Ale poslední dobou to už nefunguje.
Reklamaci, kdy se mi ze servisu nevrátila jedna komponenta bez kterého bylo zbozi nefunkční jsem řešil půl roku.
Zboží které jsem si objednal jako nové bylo rozbalené, na což jsem přišel až doma, a samozřejmě to byl poslední kus.. Když si koupím vrtačku za 5500,- tak chci novou, zapečeťenou od výrobce. Nechci slevu, za to, že už ji někdo rozbalil.
Ano asertivní podpora na telefonu je sice pěkná, ale k řešení problémů Vám nikdy nepomohou.
Z Alzy je moloch a bohužel se to podepisuje na kvalitě, která klesá..
Dá se na to koukat i z druhé strany a to že ještě pořád má kam klesat… Ale nevím jestli je to zrovna pozitivní výhled..
Chápu že nemůžou za kvalitu prodaného zboží, ale prostě jsem byl historický zvyklý na něco jiného.
Alza prodává nekvalitní zboží. Nakoupily jsme dva stejné PC a oba vykazují chybu. Zamrzají. Toto bych u takovéto společnosti nečekal.
Drda