Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?
Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.
Největší obchod s počítači a elektronikou
Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.
Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobí, sušičky prádla, chladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříně, IP kamery).
Nákup nikdy nebyl jednodušší
Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.
Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.
Slevový kupon
- PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
- Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Zásilkovna
- Česká pošta
- Messenger
- Liftago
- DPD
- PPL
- Geis point
- alzaHomebox
- alzaExpres
- Alzabox
Platební možnosti
- Platební karta/Hotově
- Bankovní převod
- Dobírka
- PayPal
- MojePlatba
- Na splátky
- Alza Kredit
- Bitcoin
Prodejny
Alza prodejny v Praze
- Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
- Budějovická 13, 140 00 Praha 4
- Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
- Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
- Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
- Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
- Do Čertous 1, 193 00 Praha 9
Alza prodejny v dalších městech
- Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
- Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
- Palachova 1404, 460 90 Liberec
- Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
- Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
- Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
- Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
- Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
- Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
- náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
- Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
- Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
- Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice
Více informací naleznete zde
Kariéra
- Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
- Email: obchod@alza.cz
- Alza NEO
- Nejčastější dotazy
- Reklamace/Vrácení zboží
- Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
- Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
- Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
- Facebook: Alza.cz
- Instagram: alza_czsk
- YouTube: AlzaTech
Hodnocení
Zdroje: www.heureka.cz, www.zbozi.cz, www.mapy.cz
Ano, pochopil jsem, že vnitřní poškození nemohlo být přijímacím technikem viděno. Zároveň byste ale měli pochopit vy, že jsem já toto poškození nezpůsobil, neboť jsem se do zařízení nedíval. Takže mohlo být způsobeno provozem (to jest poslechem zvuku), na který je zařízení stavěno a rozsypalo se nebo se kabely (jak mi bylo sděleno v prodejně ČB) utrhly při otevření neodborným zásahem technika. Obojí není ale závada způsobená mnou a trvám na výměně nebo opravě. Nepoměr ceny 7Kč a oprava poškozeného 1800Kč konektoruje také úsměvný.(informace pochází též z ČB) Pokud jste si pročetla korespondenci, nejde jenom o to, že závadu technik neviděl. Je tam mnohem více nesrovnatelností způsobených pravděpodobně vaším systémem, kdy pravá ruka neví, co dělá levá. (např. mé údajné zamítnutí jakého si návrhu.. atd.) Dále mne opravdu rozladilo, když vaši zaměstnanci v ČB tvrdili, že můj nárok na reklamaci zanikl a že mám dvě možnosti: buďto podepsat protokol a odnést si přístroj anebo ho tam nechat a soudně výměnu vymáhat, po půl roce, že můj přístroj zlikvidují. Znovu připomínám a dávám do souvislostí váš přístup a přístup německé firmy, o které jsem se již zmiňoval. Tady nejde o 300Kč ani o 1300Kč, které jsem za přístroj zaplatil. Tady jde o to, co si nyní o vaší firmě začínám myslet a když se podívám do recenzí např. na HEURÉCE mám pocit, že nejsem sám. Proto vás ještě jednou žádám, proberte to se svými nadřízenými. Pokud budu mít z vaší firmy pocit, který se mi nyní vkrádá do podvědomí, věřte, že to Heruékou neskončilo, další možné kroky jsem nastínil.
Proti vám, paní operátorko, samozřejmě nic nemám a chápu, že jste na určité pozici, která není všemocná. Proto vám chci poděkovat, ale i poprosit vás, pokuste se to dát dál a výše (vaši nadřízení jsou z pozice zákazníka nedobytní) , ALZA býval solidní obchod, jeho pozice se začíná rapidně měnit. A myslím, že takto brzy začne zákazníky strácet. Já sám jsem se za ten poslední týden s řadou z nich seznámil. Rád do Heruéky (i jinam) napíši o firmě něco optimistického, ale zatím není co. Návrh, abych si u vás něco koupil, že mi 300Kč slevíte je směšný, když nezi lidmi kolují vaše šekové knížky s mnohem vyššími předvánočními slevami. Sám mám tyto knížky dvě, ale přitom se vyplatí koupit jinde bez slevy a přijde to levněji.
U této společnosti nedoporučuji nakupovat. V polovině října jsem objednala manželovi chytré hodinky,které měla Alza skladem, udělala jsem velkou chybu, že jsem je ihned zaplatila ,datum dodání při objednávce byl 15.11.2019 17.11. 2019 mě přišel informační email,že bohužel hodinky nejsou skladem a další dodání je 09.01.2020 Při telefonickém rozhovor, nebyla operátorka schopna odpovědět na dotaz, proč když na stránkách uvádějí,že je mají skladem mám datum dodání až 9.1.2020 a to nebyl konečný termín. Chtěla jsem přepojit na někoho, kdo mě bude schopen vysvětlit, kdy bude moje objednávka vyřízena. To se ale nestalo. Objednávku jsem celou stornovala a čekala na vrácení peněz.Týden po stornování objednávky nemám peníze na účtě, kontaktovala jsem tedy opět zákaznickou linku a tam mě bylo vysvětleno, že peníze nemám zpět, jelikož společnost Alza neví, zda bych ty peníze chtěla vrátit. Tak víc jak měsíc mají na účtě peníze, které nejsou jejich. Hodinky bych neměla ani za půl roku, jak jsem se dozvěděla u jiného dodavatele. Společnost,která je vyrábí a dováží do ČR zatím pozastavila výrobu. Alza dále nabízí hodinky na svých stránkách s datem dodání 9.1.2020 je to klamání a okrádání zákazníka.
Celá reklamní masáž této firmy je bohužel jedna velká lež. Šeková knížka jde použít pouze na jimi vybrané produkty, v podstatě se jedná o to co nikdo nechce…
Stejně tak doprava zdarma nad 4000Kč. Dáte pračku do košíku, a vida – sleva se nevztahuje na objemné produkty.
Celé to beru jako velký podvod a klamání zákazníka a s tímto e-shopem nadobro končím. Apeluji tímto na všechny se zdravým rozumem aby nepodporovali lži a klamné reklamy.
Na mall.cz stejná pračka za stejnou cenu a doprava zdarma, prodloužení vrácení zboží o měsíc zdarma. Žádný balast a klamavé reklamy. Takže jestli se vám na alze něco líbí, obětujte minutu času a kupte si to jinde a za lepších podmínek
Znovu jsem se přesvědčil, že Alza je opravdu na úrovni podvodných eshopů, Garantují slevu, která není, vydává šekovou knížku, kterou najednou jde použít pouze na zboží, které je předražené, nebo neprodejné. Přičemž před pár dny šla použít na vše… Já tomu říkám podvod na zákazníka a díky tomu Alza přehodila zákazníka do czc.cz kde jsem udělal nákup dárku za cca 48.000,- Smutné pro Alzu ale asi má dosti lidí, kteří si neumí spočítat 1+1 :-(
vyhněte se tomuto obchodu
Objednala jsem partnerovi,, nerozbitný“ mobilní telefon, který má vydržet pád až ze 2m. Telefon partnerovi vypadl z kapsy a ejhle. Displej na padrť.
Reklamace neznána z důvodu mechanickeho poškození.
Telefon jsme nechali opravit přes servis v Alze. Měla přijít cenová nabídka k odsouhlasení. Nic nepřišlo, telefon byl vrácen v původním stavu. Tento proces trval celý měsíc.
Poslali jsme jej na opravu znovu. Po 3 týdnech přišla cenová nabídka – zde již probíhala i urgence.
Po odsouhlasení cenové nabídky však probíhala další urgence. Další 4 týdny se čekalo na opraveny telefon.
Když sem si jej slavnostně vyzvedla, vznesla jsem dotaz na možnost slevy za prodlevu.
Odpovědi manažera bylo to, že za prodlevu může servis a ne oni a nadruhou stranu že se jednalo o mechanické poškození…
V alze jsme utratili nemalé peníze. Dva mobilní telefony, myčka, sporák atd… Tímto jednáním jsem odrazena od dalších nákupů u této společnosti. Raději zajdu do Elektra kde s reklamací pochodim stejně či možná lépe…
Původně jsem nic psát nechtěl, ale tím posledním emailem ste mě donutili. Objednal jsem nadměrné zboží, první problém nastal v osobním odběru v Plzni. To totiž nelze. Nejblíže tedy pro mě byla cesta do Karlových Varů, ale tam už jsem si jednou pro větší zboží jel a řekl jsem že už tam nikdy nepojedu. Žádný prostor pro parkování, malé prostředí. Zvolil jsem proto službu přepravní společností a to byla další chyba. Do poznámky jsem uvedl že prosím o doručení mezi 14:00 a 19:00. Uvádějí že doručení probíhá v době od 8:00 do 18:00 proto tam u objednávky byla ta poznámka, neboť jsem byl v zaměstnání. Nikdo mě nekontaktoval žádným způsobem o tom že můj požadavek není reálný. Domníval jsem se tedy že dohoda byla uzavřena na můj požadovaný čas. Doručení mělo proběhnout v pátek. V ten den mě začal uhánět kurýr, okolo 11:00 hodiny. Nemohl jsem bohužel zvednout telefon z důvodu povolání. Volal jsem tedy zpět ihned jak to bylo možné cca po 50 minutách. Bylo mi řečeno že kurýr byl na místě a že mi vezl zboží. Řekl jsem mu že jsem do poznámky uváděl časové rozmezí doručení a on řekl že tuto informaci nedostal. Žádal jsem o doručení ještě v ten den. Kurýr řekl že už se nikam vracet nebude. Začal jsem ihned problém řešit s Alzou, kde mi moji poznámku ohledně doručení paní potvrdila a sdělila mi že to řidič jen zkoušel. Nicméně se spojila s centrálou přepravní společnosti a bylo mi slíbeno že zboží kurýr v ten den přiveze a že to ztihne. V půl 8 ještě nikdo nevolal ani nepřijel. Zrušil jsem okamžitě objednávku. Takovéto jednání se zákazníkem není normální. A jednání kurýra to samé. Jde o přepravní společnost LogFlex. Nakonec mě nabídnete po týdnu jako kompenzaci za nedodržení termínu doručení poukázku na 200 Kč. To není kompenzace ale drzá urážka vzhledem k celé situaci a hodnotě objednaného zboží. Alza už nikdy více.
Kdo pamatuje ještě „alzasoft“ tak ví, že dnes je to shop akorát tak na to, aby si porovnal ceny, něco si početl a pak to koupil jinde…Pokud nemají něco zrovna v akci a nespadne jim u toho server, tak jsou drahý. Jasně, chápu, pro jelita, který neumějí hledat na netu je to jasná a rychlá volba, se super servisem, ale když se člověk trochu po tom netu rozhlédne, tak z 80% koupí jinde.
Alzu už nikdy více!!!! Lidi varujte se a na Alze nenakupujte!!! Jsou přiznání lháři a zloději!!! Za nákup zboží zaplatíte nehorázné peníze i s tím, že si priplacite za určité služby a nakonec vám ještě vynadají, že nic navíc dělat nebudou, že máte smůlu, ale peníze musíte zaplatit i se službami. Hnus, jednání katastrofa, i s paní po telefonu, která byla arogantní a sprostá. Ta patří úplně někam jinam. Ráda pro Vás: než něco z Alzy, raději přetrpět obchody kamenné.
Obchod si meni zasilky jak chce, kdyz nemaji skladem. Navic pri odberu na odbernem miste clovek plati postovne.Rychlost taky nic moc. Nedoporucuji.