Recenze Alza

Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?

Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.

Největší obchod s počítači a elektronikou

Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.

Alzák

Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobísušičky prádlachladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříněIP kamery).

Přejít do e-shopu

Nákup nikdy nebyl jednodušší

Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.

Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.

Slevový kupon

  • PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
  • Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

Platební možnosti

  • Platební karta/Hotově
  • Bankovní převod
  • Dobírka
  • PayPal
  • MojePlatba
  • Na splátky
  • Alza Kredit
  • Bitcoin

Prodejny

Alza prodejny v Praze

  • Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
  • Budějovická 13, 140 00 Praha 4
  • Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
  • Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
  • Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
  • Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
  • Do Čertous 1, 193 00 Praha 9

Alza prodejny v dalších městech

  • Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
  • Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
  • Palachova 1404, 460 90 Liberec
  • Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
  • Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
  • Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
  • Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
  • Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
  • Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
  • náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
  • Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
  • Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
  • Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice

Více informací naleznete zde

Kariéra

  • Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde

Kontakt

  • Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
  • Email: obchod@alza.cz
  • Alza NEO
  • Nejčastější dotazy
  • Reklamace/Vrácení zboží
  • Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
  • Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
  • Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
  • Facebook: Alza.cz
  • Instagram: alza_czsk
  • YouTube: AlzaTech

Hodnocení

Zdroje: www.heureka.cz, www.zbozi.cz, www.mapy.cz

10 Celkové hodnocení
Jednička na českém trhu

10Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
10
Jednání se zákazníkem
10
Kvalita sortimentu
10
3.7Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
5.5
Jednání se zákazníkem
2.1
Kvalita sortimentu
3.7
Klady
  • výdejní místa
  • spolehlivost
  • rychlá doprava
  • Přehledný web
  • velké množství zboží skladem
  • zboží můžete vrátit do 14 dní
  • komunikace se zákazníkem na vysoké úrovni
Zápory
  • některé produkty mají vyšší cenu
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Lukáš Halíř

Lukáš Halíř

Mým největším koníčkem jsou knihy a literatura. Nejlépe se odreaguji pobytem v přírodě a při psaní fantasy povídek, které zatím píšu pouze do šuplíku. Kromě četby a psaní se věnuji i cyklistice nebo plavání. Na dovolenou cestuji nejraději do destinací s chladnějším podnebím, a pokud vás láká návštěva Skandinávie či Islandu, mohu vám ji jen doporučit.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

332 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Prý JEDNIČKA na českém trhu s elektronikou :D :D :D

    • Dobrý den Pavle, děkuji za komentář. Co se týče obratu, tak je to jednička na českém trhu. Např. tento článek s výsledky za 2018 – https://www.alza.cz/alzacz-2018-obrat-25-miliard

      • Reply
        Jiří Kaleja 22.12.2021 v 21:37

        Tím že má někdo největší obrat ,bohužel neznamená že, je jednička za mě je jednička ten kdo poskytne nejlepší služby kvalitní a podle možností nejlevnější ceny a to bohužel Alzáci nejsou jen těží byl jsem naivní a rád jsem u nich nakupoval ,ale když jsem zkusil tu jejich komedi garance nejlevnější ceny byl jsem zklamán že jinde jsem koupil levněji ,tak potom k čemu garantujou když lžou jen aby těžily z důvěřivých ,přešel jsem k dvojkám ty narozdíl od ufounůch neklamou a lepší cenu poskytnou .Za mě je teď jednička CZC a nezajímá mě absolutně jejich obrat ale jejich přístup to je pro mě důležité nic ví mě nezajímá .

        • Přesně tak , souhlasím ??

          Proč by neměli největší obrat , když prodávají š****y a neuznávají reklamace a nehrajou na záruku 2 roky ??

          Když si ne zakoupíš ZVLÁŠŤ připojištění ,
          tak nic neuznají a zboží mám doma ve skříni ??

          Pošlu na ně ČOI ????

  2. Absolutní nespokojenost, už nikdy více .Objednán iphone a zaplacen pred týdnem při objednání.Ačkoli byl skladem (5ks) iPhone stále nemám a v nabídce bylo psáno zitra k vyzvednutí. Je objednán do Alzy v Ústí nad Labem.V dnešní době pokud je zboží sklade do druheho max do třetího dne zboží mate. No u alzy NEE!

  3. Reply
    Petra Koudelková 1.10.2019 v 12:02

    Kyperská společnost používající desítky obchodních a reklamních triků, aby oblbla zákazníka. Při reklamaci levnějšího zboží jsem neměla problém, při dražším už ale ano. Nejen hraničně dlouhá doba vyřízení, i administrativa s tím spojená. navíc sliby o čase doručení nebyly nikdy dodrženy. Dokonce se stalo pravidlem, že po vypršení termínu chodily SMS s výmluvami typu „špatná dopravní situace“ a podobné. Lži, lži a zase jenom lži. Dříve jsem v tomto obchodě utrácela více než 100 tisíc ročně, vždy jsem platila předem. Když jsem pro dceru chtěla platbu na třetinky, aby měla pocit, že si platí zboží sama, zamítli mi to, nejsem pro ně dost solventní. Nyní utrácím své peníze jinde a jsem nadmíru spokojena. Alza pro mne přestala existovat.

  4. Reply
    Libor Janeček 14.9.2019 v 16:02
    0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    První chyba byla vůbec opět něco objednat u této společnosti po zkušenostech z minula.. Druhá chtít to nechat dopravit na adresu ( v Praze, všední den na adresu firmy) a v čas, za který si zaplatím. Notebook (nový) doručen o den a hodinu později, bez jakéhokoliv upozornění – několik telefonátů na infolinku a nikdo neuměl odpovědět co je s objednávkou a kdy bude konečně doručena , po vybalení naprosto nefunkční. Po cca dvou hodinách donesen na pobočku s žádostí o vrácení peněz. Bylo mi sděleno, ze je použitý a nelze vrátit, max. cca s 20% srážkou z kupní ceny. Takže vyhozené peníze za dopravu, ušlý zisk a ztracený čas za dobu strávenou čekáním na doručení a následně řešením na pobočce. Výsledek – přijatá reklamace s čekací dobou cca 90 dnů (bylo koupeno na firmu). Alza již NIKDY více a silně nedoporučuji zde cokoliv kupovat, pokud nechcete potíže. Naprosto pohrdavé a výsměšné jednání se zákazníkem. Navíc s velkou pravděpodobností podvodné jednání vůči zákazníkům, pokus o lichvu a klamavá a velmi, velmi zavádějící reklama (viz. doprava zdarma a další) . Pokud se nemýlím, tak za běžných okolností je takové jednání minimálně na hraně zákona. To vše sděluji jako člověk, co je sám denně ve styku se svými zákazníky a dělat takové prasárny jako Alza, tak snad raději chodím kanálama a brzy skončím na dlažbě.. Opravdu již NIKDY. Alza si hraje na něco na co nemá a některým jiným prodejcům nesahá ani po kotníky a to zejména v přístupu k zákazníkům, kterých si neváží. Navíc arogantní a chaotické jednání pracovníků Alza, totální nezájem. Je k neuvěření, že taková firma může vůbec zdánlivě legálně provozovat svojí činnost. Kdokoliv u této firmy nakoupí, riskuje své vlastní dobré jméno, své peníze a čas..

    Klady: Nic
    Zápory: Klamavá reklama, nedodržení obchodních podmínek, pokus o podvod a nezákonné obohacení, výsměšná komunikace ze strany Alza. cz a.s., lživá a protichůdná tvrzení při jakémkoliv dotazu.. Víc asi netřeba dodávat...
    Přínosný(11) Nepomohl(4)You have already voted this
  5. Jsme, tedy spíše jsme byli zákazníky Alza.cz od roku 2009. Za ty roky jsme u nich utratili opravdu velké množství peněz. Ale to, co se s Alzou nyní děje, je opravdu k zbláznění. První fuckup byl, když jsme před loňskými vánocemi objednali jako dárek překapávač na kávu do auta. Byl označen jako skladem, ale zboží neměli a 14 dnů jen posouvali termín dodání, až jsme objednávku zrušili… A to, co dokázali nyní je úplně za hranou. Objednali jsme s manželem americkou lednici. Vybrali si dopravu za první uzamykatelné dveře, která stojí 349,-. I proto jsme byli rádi, že mají „akci“ na dopravu zdarma. V podmínkách stojí, že zboží doručí za první uzamykatelné dveře nebo max 10m pokud není zpevněný povrch. Pak ale přijel dopravce, a lednici chtěl nechat na cestě na dešti, jelikož Toptrans prý nic takového jako za první uzamykatelné dveře nenabízí. Manžel byl v práci a doms jsem byla jen já, která samozřejmně nebyla schopná 120kg lednici odtáhnout. Nechala jsem tedy lednici dopravcem odvézt a začal náš boj s větrnými mlýny… Opakované volání na linku, psaní emailů abychom nakonec po více jak 24h zjistili, že Toptrans tuto službu nenabízí, a že pokud chceme lednici za první uzamykatelné dveře, máme smůlu. A proto jsme se s manželem dohodli a objednávku zrušili. Po mé urgenci na urychlené vrácení peněz mi napsali, že až se jim lednice vrátí oni pošlou peníze. Upřímně, my jsme lednici vlastně ani neviděli, a proto si myslíme, že by měli peníze po tomto jejich mega fuckupu vrátit obratem!!! Abychom mohli jít a lednici si koupit někde, kde vědí, co nabízí. Nyní pracujeme ve volných chvílích na tom, aby ČOI klepla Alzu přes prsty, jelikož se jedná o jednoznačné klamání spotřebitele. Kdo by mě zájem podělte se se svým názorem také na Facebook skupině: skutečné příběhy zákazníků Alza.cz

  6. 2
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Reklamace a jednání se zákazníkem opravdu nejhorší jaké jsem zažil. Naprosté odstřižení od zákazníka. Dvě neuvěřitelné zkušenosti. První: nevydání zboží zakoupeného na splátky. Po obdržení emailu s výzvou k vyzvednutí Mobilního telefonu vyslechnete otravný telefonát, kdy vám nutí jejich nesmyslné pojištění a nakonec potvrdí, že zboží je k vyzvednutí, tak přijedete na prodejnu Háje. Zboží vám, ale nevydají z důvodu chybějícího podpisu jakéhosi jejich nepřítomného kompetentního pracovníka. Na hotovost nechtěl prodejce objednávku změnit a také chyběl inzerovaný dárek k telefonu. Po dohadech slíbí, že se druhý den ozvou, ne neozve se nikdo! Přes jejich nefungující placené VIP se nakonec dozvíte, že jste na prodejně údajně vůbec nebyl, jak prosté. Napíšete, že nejste lhář a máte doklad z daného dne, kdy jste nakoupil na prodejně na nevydaný telefon prozatím příslušenství a už neodepíší vůbec, ani omluva. Případ druhý: dodané nekompletní zboží. Po objednání fitness přístroje a nechání si doručit komfortní dopravou zjistíte, že chybí dvě malé nožičky ke stroji bez kterých se na podlaze přístroj kymácí. Necháte se přesvědčit řidičem, že nemá cenu tahat stroj zpátky do auta, ať napíšete reklamaci a nožičky vám dodají. Po sepsání reklamace jste vyzván, ať stroj přivezete na prodejnu. Stroj je objemný a objednal jste komfortní dopravu, jelikož ho nemáte jak vozit. Napíšete ještě jednou a trpělivě popíšete situaci s prosbou o zaslání nožiček. Nikdo už nereaguje. Vyhodnotíte si, že je snažní si nechat nožičky vyrobit provizorní a jste poučen o úskalích internetových obchodů.

    Klady: Občas dobré ceny a akce.
    Zápory: Komunikace strašná a údajné komfortní placené služby VIP atd. jsou k ničemu.
    Přínosný(12) Nepomohl(2)You have already voted this
  7. 0.15
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    0

    Klady: Nevidím
    Zápory: Jsem dost nespokoje s tím, že alza odesílá balíky službou geis, která není schopná doručit balíky do druhého dne a tím pádem ani alza nedoručuje do druhého dne a tím pádem je lživá reklama.
    Přínosný(9) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. NEDOPORUČUJI ochota řešit problém který nastal z jejich dopravcem je nulová. Pouze naivní výmluvy arogance lži lži a lži moje chyba kdybych četl komentáře… UŽ NIKDY z něčím takovým jsem se ještě nesetkal

  9. Reply
    Patrik Dbalý 22.7.2019 v 16:27

    po 6 změna dodáni šílené .
    Volal jsem na call centrum lživé informace zítra to tady bude v 13.00 .. volal jsem v 13,10 kde to je odpověd přišel vám email dneska to bohužel nebude. email přišel během hovoru 13.22 už nikdy tam nic nekoupím . kvalitu sortimentu nemohu hodnotit nemám bohužel své zaplacené zboží..

  10. Dva týdny čekám na doručení objednávky. Měla tu být hned druhý den, ale stále nikde. Neposlali ani email.

    • Dnes jsem si chtěla koupit na Alze v e-shopu dvě veci. Dala jsem je do košíku, obe veci byly skladem. Když jsem chtěla objednat klikla jsem na dopravu a najednou se mi objednávka rozdělila na dvě zásilky. A za každou věc jsem měla zaplatit zvlášť poštovné. Takže jsem nakup nedokoncila. Nechápu proc bych měla platit dvakrat poštovné, když objednavam u jedné firmy?

      • Já to měl dnes to samé. Pět věcí rozděleno do tří zásilek se stejným datem dodání a s různým způsobem dodání. Prý aby nezdržovali… Haha. Dopravné u dvou zásilek by bylo 100% ceny zaslaného zboží. Děkuji NECHCI.

1 29 30 31 32 33

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo