Autokelly se zabývá prodejem autodílů, autodoplňků a autopotřeb. Vlastní širokou síť autoservisů a prodejen, které najdete po celé České republice.
Nakupovat můžete i online z pohodlí domova přes eshop. V případě, že byste potřebovali poradit od odborníka, můžete se obrátit na zákaznickou podporu. Ta je nově k dispozici i přes online chat.
Představení e-shopu
Auto Kelly vlastní společnost LKQ CZ s.r.o. jde o největšího tuzemského dodavatele náhradních dílů, příslušenství, dílů a auto kosmetiky. Na trhu působí od roku 1994. Kromě prodeje provozuje také servis a odborné poradenství.
Má pod sebou několik partnerských autoservisů a provozuje i velkoobchodní síť. Je členem LKQ Corporation, což je největší distributor dílů a autopříslušenství jak v Evropě, tak Severní Americe.
Přehled sortimentu
Na internetových stránkách najdete kompletní katalog. Na eshopu je nabídka rozdělena na Zimní sezónu, Osobní automobil, Nákladní automobil, Motocykl, skútr (skútry do 125 ccm), čtyřkolka, Karavany, přívěsy, Elektrokola a příslušenství.
Dále Vše pro dílnu a servis, Vše pro lakování, Detailing, Hobby a volný čas, Kancelářské vybavení, Jídlo a pití či Oblečení. V sekci Výprodej najdete zboží, na které se vztahují slevy a akce. Výhodně nakoupíte také v oddělení Akční balíčky, kde najdete celé sady např. pro čistý výhled řidiče, přezouvání nebo výhodné sady autokosmetiky.
Orientovat se můžete také podle velkých kategorií jako je Pro dílnu (kompresory, nůžky na trávu, rázové utahováky), Lakování a Moje garáž. V obchodě seženete kromě náhradních dílů také aditiva, autobaterie, podpěry pod auto, autochladničky, zvedáky na auto, příčníky, tažnou tyč či pneumatiky.
Služby a ostatní
Nakupovat můžete přes eshop i přes mobilní aplikaci, ve které najdete informace o vaší objednávce přehledně na jednom místě. Auto Kelly akceptuje platby v hotovosti, bankovním převodem, kartou či kartou online přes zabezpečenou platební bránu.
Dále je možné platit také na fakturu. Dopravu zajišťují nasmlouvaní přepravci, kteří vám objednávku doručí až k vám domů. Zboží je nicméně možné vyzvednout také na prodejně, čímž ušetříte za poštovné. Autokelly najdete například v Olomouci, Praze, Brně, Ostravě, Plzni nebo Kladně.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Doručení na adresu
Platební možnosti
- Platební karta/Hotově
- Bankovní převod
- Dobírka
Prodejny
Autokelly prodejny v Praze
- K Dolům 901/14, 143 00 Praha 4
- Jeremiášova 1283/18, 155 00 Praha 5
- Podbabská 81, 160 00 Praha 6
- Pražská 238, 250 66 Praha 8 – Zdiby
- Ocelářská 16, 190 00 Praha 9
- Kulhavého 669, 149 41 Praha 11
Autokelly prodejny v dalších městech
- Brno sever – Loosova 1c, 638 00 Brno Lesná
- České Vrbné 2350, 370 11 České Budějovice
- Dolní Kamenná 1027/9, 360 05 Karlovy Vary
- Dr. Milady Horákové 119/103, 460 06 Liberec
- Nad Porubkou 2395, 708 00 Ostrava-Poruba
- OC Borská pole, U Letiště 6, 301 00 Plzeň
- Průmyslová 862, 293 01 Mladá Boleslav
- Kainarova 4496, 586 01 Jihlava
- Pražská 875, 530 06 Pardubice
Kariéra
- Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Telefon: +420 800 237 237
- Email: info@lkq.cz
- Reklamace
- Autoservis
- Mobilní aplikace
- Fakturační údaje: LKQ CZ s.r.o., Ocelářská 16, 190 00 Praha 9 – Vysočany
- Facebook: Auto Kelly
Hodnocení
Zdroje: www.zbozi.cz, www.mapy.cz, www.firmy.cz
Obsloužili mě na výbornou, děkuji.
V poslední době velký úpadek , díly jsou vesměs přebaly, vždy objednávám v sadě a nikdy nepřijdou dva stejné kusy a vždy druhý od někoho jiného .
Nestojí to ani za zmínku. Jako obchod je Kellyna vnímána velmi negativně. Asi jako AAA auto v oblasti prodeje vozů.
V říjnu 2019 jsem koupila v AutoKelly elektrokolo EasyBike. Od začátku kolo občas náhodně a nepředvídatelně vykazovalo vadu – dopomoc motoru se spouštěla i ve chvili, kdy jsem zabrzdila a nebo bylo kolo pouze vedeno. Docházelo k nebezpečným situacím na křižovatkách, pádům a drobným úrazům. Při konzultacích s prodavači na prodejně ve Vyškově jsem se setkávala s velikou vstřícností, ale jakmile se kolo dostalo do péče techniků AutoKelly, bylo mi vždy vráceno se slovy, že se jim chyba neprojevila a až se bude projevovat vždy, mám přijít. V záři uplynulého roku skrytá závada způsobila další pád, jehož následkem byla zlomenina ruky a žebra a jelikož končila záruka, ocitla jsem se opět na známé pobočce ve Vyškově. Opět maximální vstřícnost prodavačů na pobočce, dokonce se jim podařilo pod kamerou chybu zachytit, ale kolo bylo opět vráceno zpět od technika (buhviodkud) s neuznáním reklamace. Nezbylo, než se obrátit na Českou obchodní inspekci. V lednu 2022 přišlo opět zamítnutí reklamace – tentokrát z právního oddělení pražského ředitelství. Na základě tohoto zamítnutí jsem požádala soudního znalce o znalecký posudek. Posudek jednoznačně poukazuje na to, že se motor chová nekorektně. Další postup je soudní řízení…velmi špatná zkušenost, již nikdy kolo z AutoKelly. Kolo bylo sice koupené levně v akci, ale nyní mě již stálo mnohem víc a především čas s protahováním reklamace s nejistým koncem!
Kupoval jsem na autokelly žárovky, podle obrázků a nepřehledného a hlavně neúplného popisu s domněním že kupuji sadu o 10ti žárovkách, ale byla to kusová záležitost žárovka přišla jedna jediná
Bez respirátoru se s Vámi na Kladně nebudou vůbec bavit!
Přehledný eshop s nadhodnocenými cenami o 100%, což je super pro argumentaci se znepřátelenými zákazníky, proč byla oprava tak nehorázně drahá.
Předem ujištění telefonem že dohodnuté zboží je v Brně skladem tak vy pro něj jedete 90 kilometrů aby vám poté prodavač sdělil že ho nemají . Otřes
Spolehlivý e-shop, rychlost doručení a velký výběr zboží.
Přesně, dá se na e-shop spolehnout.
Po sobotní návštěvě prodejny v Kunicích (3.7.2021) si tato společnost nezaslouží ani 1% čehokoli. Po dvou hodinách čekání nám dva laxní zaměstnanci společnosti oznámili, že ve 13 hodin zavírají a že jim jede ve 13:20 hod. autobus. Nebyl jsem jediný, kdo potřeboval objednané a rezervované zboží (den předem sjednáno), ale prostě nebylo vydáno ze skladu a tak asi 6 šťastlivců se přeci jen dočkalo. Nikoho nezajímalo, že tam čeká asi 30 lidí, kteří měli objednáno, včetně expresu. Prostě vydáme co máme a zavřeme.
To, že z vedlejších dveří, nad kterými byl nápis Auto Kelly chodí zaměstnanci v hojném počtu kouřit a posedávat před obchod, také nikoho nezajímalo. Údajně to nebyli zaměstnanci. Vrcholem bylo, když jeden ze dvou obsluhujících zaměstnanců si šel také zakouřit.
Úplně tedy nevím, zda si tato společnost zaslouží jakékoli hodnocení přístupu k zákazníkům. Když nás nemělo zajímat, proč chodí zaměstnanci kouřit, proč by nás mělo zajímat, že došlo k výpadku rezervačního systému a nebyli jste schopni zajistit výdej rezervovaného zboží ? Myslím si, že odpověď, přijďte si druhý den, pro většinu z nás byla nepřijatelná, ale vlastně jedinými poškozenými jsme byli jen my – vaši zákazníci.
O sdělení kontaktní osoby, spojení či jejich jména (zaměstnanců) jsme se dozvěděli, že: nic neřeknou, přečtěte si to na dveřích nebo si zavolejte na zákaznickou linku. Tam však ve 13:05 hod už nikdo nebyl. A dnes po třech marných pokusech, kde vám slibují zavolání do dvaceti minut se nikdo ani neozval.
Pokud došlo ke zmiňovanému problému, pak chápu, že byl problém řešit objednávky z uvedeného dne, ale proč nebyli připraveny k vyzvednutí rezervované věci z předchozího dne ? Proč firma tedy nezajistila výdej i po skončení pracovní doby, když toto byla dle vlastních zaměstnanců výjimečná událost.
Věřím tomu, že nebudu jediný, kdo se ozval nebo ještě ozve. Jediné, co očekávám je alespoň vyjádření vedení firmy a jak bude danou situaci řešit. To, co se odehrálo v sobotu, moc kladného hodnocení nepřinese.
S pozdravem Petr M.