Společnost Bonprix.cz se zaměřuje na oděvní a módní průmysl. V České republice funguje jako internetový obchod a také ve formě katalogů, ze kterých si můžete zboží objednávat. V zahraničí má i své kamenné prodejny, v České republice však nikoliv.
Představení obchodníka
Firma Bonprix vznikla v roce 1986 v Hamburku v Německu. Několik týdnů po založení společnosti vyšel první katalog se sotva 32 stranami – pro porovnání dnešní katalogy mají více než 200 stran. Od roku 1997 začala společnost podnikat i na internetu a v roce 2004 přišla na český trh.
Její internetový obchod má velkou návštěvnost (až 1 mil. za měsíc) a svůj katalog posílá do více než 2 mil. domácností v ČR. V současné době Bonprix působí ve 29 zemích.
Přehled sortimentu
Internetový obchod si získal již 30 milionů zákazníků v 29 zemích světa a nabízí okolo 30 tisíc různých výrobků. Specializuje se na módní průmysl. Na e-shopu Bonprix.cz najdete zboží přehledně dělené do kategorií dámské, pánské, dětské a na sortiment pro dům.
Pořídíte zde vše od triček, kalhot, sukní, bund, mikin, přes plavky, spodní prádlo (podprsenky), obuv, až po sortiment se speciálními požadavky, jako jsou nadměrné velikost. Z doplňků si můžete vybrat z celé řady bižuterie, hodinek, pásků, šátků a šál, čepic a slunečních brýlí. Mezi potřebami pro dům najdete především bytový textil a dekorace (prostěradla, závěsy, záclony).
Služby a ostatní
Na stránkách Bonprix.cz se velice prakticky vyhledává díky přehlednému třídění a filtrování sortimentu. Na webu naleznete i mnoho inspirativních módních tipů a informací k nákupu. Zboží skladem je doručováno do 4 – 8 pracovních dní pomocí České pošty.
Platit lze kartou, převodem na účet nebo na dobírku až při převzetí zboží. V případě, že vám zboží nebude sedět nebo při zvolení špatné velikosti, jej lze vrátit či vyměnit. Samozřejmostí je možnost reklamace. Pokud se stanete členy věrnostního klubu Bonprix, můžete získat zajímavou slevu a newsletter s aktualitami.
Slevový kód
- Získejte slevu 150 Kč při přihlášení do newsletteru
- Všechny slevové kódy naleznete zde
Doprava
- Osobní odběr
- Česká pošta
Platební možnosti
- Platební karta
- Dobírka
- PayU
Kariéra
- Aktuálně pracovní místa nenabízí
Kontakt
- Telefon: 597 497 100 (Po-Pá 7:00 – 20:00 hod. So 8:00 – 19:00 hod.)
- E-mail: posta@bonprix.cz
- Reklamace
- Vrácení zboží
- Katalog
- Sídlo společnosti: bonprix sp. z o.o., Lodowa 101, 93-232 Lodz, Poland, KRS 0000114651
- Facebook: bonprixCZ
- Instagram: bonprix
- YouTube: bonprix
Hodnocení
Zdroje: www.heureka.cz, www.mapy.cz, www.emimino.cz
Delší doba na zpracování objednávky. Objednala jsem i zaplatila v neděli takže peníze jim přišli v pondělí kontaktovali mě ve středu a tím, že dodají do 4 pracovních dnů. Dnes pošta ani neví že nějaký balík má dostat tudíž do synovych narozenin triko nedojde. Já zklamaná..
Dřív se dala objednávka stornovat, dokud ji neodeslali. Teď tam mají nějaké čachry a musíte telefonicky tak do půl hodiny stornovat, jinak samozřejmě můžete na vlastní náklady vrátit a čekat věčnost na vrácení peněz.
Neuvádějí rozměry oblečení a ani na požádání nezměří. Však můžete kdykoliv na vlastní náklady vrátit nevyhovující zboží.
Pokud už nějaký rozměr orientačně uvedou, neodpovídá skutečnosti.
Jeden objednaný svetr tak neskutečně těžký, že by to bylo tak na bolest zad… a rukávy přišité tak, že i pokud jste měli paže jen lehce podél těla, tak jste cítili boule pod rameny. Hrozný šmejd, ale vrátit samozřejmě musíte na vlastní náklady…
Komunikace je naprosto otřesná. Napíšete e-mail a po půl dni teprve přijde „automatická odpověď“. Ta pak chodí ještě několikrát, než se po několika dnech konečně dočkáte nějaké reakce. Většinou už vás to ani nezajímá.
Nemám v úmyslu už u nich nakupovat. Dřív bylo zboží OK (Ne kdoví co, ale aspoň OK.), teď je to jak s potravinami – pro východní Evropu stačí šmejdy… (Tričko se srazilo po vyprání na 30, svetr se už nedá nosit, i když byl vypraný šetrně – pletenina úplně ztuhla a nejspíš se začne lámat…)
Nesolidní jednání se zákazníky. Dle potvrzení od pošty balíček doručen do druhého dne, ale doposud nebyly vráceny peníze. Přes email i na infolince pořád dokola opakují, že balíček nemají evidovaný. Neodpovídají na kladené otázky a pořád dokola opakují: Váš balíček nemáme evidovaný. Když ho po měsíci zaevidovali, napsali, že peníze vracejí poštovní poukázkou, která může jít až 10 pracovních dnů. Objednávku jsem hradila z účtu a ve vratce jsem žádala o vrácení na účet.
Nevrácení peněz v zákonné lhůtě za vrácené zboží a žádná komunikace .