Určitě už jste někdy slyšeli o opravdovém specialistovi na elektro, který nabízí pestrý sortiment a hýčká si své stálé i nové zákazníky. Datart.cz patří k předním maloobchodním prodejcům, kteří se zaměřují výhradně na spotřební elektroniku.
- oceňuji možnost profi instalace spotřebiče
- rychlost dodání zboží na prodejnu
- přehlednost a dostupnost sortimentu
- osobní kontakt s prodejcem a jejich kvalifikované doporučení nebo rady
- některý sortiment je o dost předražený proti jiným obchodům
Představení obchodníka
Vzhledem k tomu, že Datart.cz působí na českém i slovenském trhu od roku 1990, může se pochlubit opravdu bohatým portfoliem zákazníků, kteří se rádi vracejí. V prosinci 2005 se stal úplně prvním maloobchodním řetězcem, který umožnil svým zákazníkům nakupovat ve svém vlastním e-shopu a přitom i nadále poskytovat většinu služeb zdarma.
Přehled sortimentu
Někomu by se mohlo zdát, že když je to obchod zaměřený na elektro, tak bude nabídka skromná, což je ovšem omyl. Obchod nabízí opravdu bohatý sortiment od televizí, přes foto, kamery, telefony či výpočetní techniku, až k malým spotřebičům jako jsou žárovky, kuchyňské roboty, rýžovary atd., a také velkým spotřebičům v podobě sušiček prádla, ledniček, myček nádobí, praček a mnoho dalších např. (klimatizace, sáčky do vysavače, handsfree, sterilizátory).
Služby a ostatní
Datart.cz má 111 prodejen, z nichž je 95 v České republice a 16 jich je na Slovensku. O všechny výrobky, jejich zanesení do nabídky, výběr, prodej atd. se stará školený personál. Mezi služby patří pojištění mobilních výrobků, záruka vrácení zboží, odborná instalace (sporáky), možnost osobního vyzvednutí nebo dovoz zvoleným druhem dopravy a konečně také základní instalace spotřebičů. Potěší odvoz a ekologická likvidace vysloužilého spotřebiče, komfortní záruční servis, možnost nakupovat na splátky, různé finanční služby a dárkové karty.
Slevový kupon
- 100 Kč sleva na první nákup nad 1 000 Kč – stačí se registrovat k odběru novinek
- Sleva 10 % až 40 % na poslední skladové kusy elektra
- Datart leták
- MAXI výprodej
- Exkluzivní studentské slevy při použití ISIC
- Aktuální newsletter
- Datart VIP
- Black Friday
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr v prodejně
- Vlastní doprava DATART
- Česká pošta
- Zásilkovna
- DPD
Platební možnosti
- Platební Karta
- Dobírka
- ePlatby
- Mojeplatba
- Platba 24
- iBOD
Prodejny
Datart prodejny v Praze
- Arkády Pankrác – Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4
- Centrum Chodov – Roztylská 2321/19, 148 00 Praha 4
- Zličín, Avion – Skandinávská 23, 155 00 Praha 5
- Anděl, Nový Smíchov – Plzeňská 8, 150 00 Praha 5
- Galerie Harfa – Českomoravská 15, 190 00 Praha 9
- Centrum Černý Most – Chlumecká 765/5, 198 19 Praha 9
- Eden – U Slávie 1527, 100 00 Praha 10
Datart prodejny v dalších městech
- Centro – 3.května 1170, 763 02 Zlín 4
- Nisa – České Mládeže 456, 460 03 Liberec
- Olympia – Olomoucká 90, 777 00 Olomouc
- Galerie Vaňkovka – Ve Vaňkovce 1, 619 00 Brno
- Avion – Rudná 114/3114, 700 30 Ostrava – Zábřeh
- Mercury – Nádražní ulice 1759, 370 01 České Budějovice
- Masarykovo náměstí – Masarykovo náměstí 68, 586 01 Jihlava
- Rokycanská, OC Plzeň – Rokycanská 1424/128, 301 00 Plzeň
Více informací naleznete zde
Kariéra
- Volné pozice v Datartu najdete zde
Kontakt
- Zákaznická linka: +420 225 991 000
- Dotazy a přípomínky na e-mail: infolinka@datart.cz
- Reklamace/vrácení zboží
- Firemní údaje: HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., Kútiky 637, 760 01 Zlín – Prštné, IČ: 49973053, DIČ: CZ49973053
- Facebook: Datart.cz
- Twitter: Datartcz
- LinkedIn: Datart International a.s.
Hodnocení
Zdroje: www.zbozi.cz, wikipedia.org
Do Datartu už nikdy v životě nevkrocim. Nejhorší elektro na trhu. Pračka od nich?!!! Vyhozen Ch 9000kc.Ten jejich pablb prodejce Jan ji vychvalil až do nebe. Privezli ji ve 20:15 večer. A přivezl ji prodejce který si po zavření prodejny prilepsuje rozvozem. Na fungl nový pračce cca 10 cm dlouhé škrábance. Pereme pouze na jeden program na 30 minut. Když dáme jiný program Pereme víc jak tři hodiny. Přeji upřímně Datartu to nejhorší. Vyúčtování dělalo přes 3 tisíce nedoplatek za vodu díky pračce. Nejlepší rozmlatit ji na s*****
Objednávka lednice s mrazákem měla být dodána druhý den.Není dodána ani pátý den.klamavá reklama.V létě je to velmi nepříjemné.
Jako člověk si u vás objedná pračku a sušičku AEG s mezikusem a s poplatkem za zapojení. A ti vaši géniové to prostě NEZAPOJEJ, protože je to někde na straně 50 smluvních podmínek AEG, že Datart to nezapojuje. Tak proč to W** prodáváte? Na zákaznický lince mu slečna poradila všechno ostatní, až na to, že si to můžu zapojit sám, protože z ňákýho imbecilního důvodu to nesmíte poradit. Tak proč to W** prodáváte? Tak jsem si to zapojil sám a všechno sedí. Díky moc. Tak proč to W** prodáváte? A proč k tomu nabízíte dopravart s montáží? Tak si prodávejte jen Miele a to si montujte i s mezikusama bez omezení…
Už nikdy si zde nic nekoupím, 2x reklamace na stejnou závadu kdy mi bylo řečeno, že peníze až při 3 reklamaci, nyní po 3 a stejná závada, ale neuznaná prý zanesena mlékem je však reglační, že jsem na pressovaru páru nepoužívala a zjístila jsem to když přišla návštěva a chtěla capuccino zatočila jsem a nic pára nešla. Tak že šunt bohužel v Datartu v Ostravě (avion) mi řekl z reklamačního no máte do srpna záruku, tak když to zase nepůjde přijďte, po záruce třeba v záři už ho mohu vyhodit ono i 3000Kč jsou dnes peníze a chcete přístroj, který funguje. Byla chyba, že jsem nedala vydělat této společnosti a nepřiplatila si poplate, ale mě to nikdo neřekl.
Doporučuji raději jiné spoůečnosti, kde nic neplatíte a bezproblému Vám zboží vymění, nebo můžete zboží bez řeči vrátit.
Objednávka vytvořena ve čtvrtek, s tím, že doručena měla být v pátek okolo 10h. Okolo 11h dorazil e-mail s omluvou, že do uvedené hodiny nestíhají doručit. OK ! To je ještě v pořádku, co ale v pořádku není, že nejsou dále schopni zákazníka kontaktovat s dalšími informacemi. Je pondělí a objednávka stále nikde. 3x voláno na zákaznickou linku, kde vám jen řeknou, že to popoženou a, že s tím víc dělat nemůžou. Když se jich zeptáte z jakého důvodu ta objednávka není ještě připravená, odpoví vám, že neví, že je v přepravě a,že v den hovoru bude k vyzvednutí, a tím to pro ně končí. Divné, stále k vyzvednutí není 😀.
Takže za mě rozhodně nedoporučuji!!!! Dělají si z vás jen srandu.
Obchod uplně na nic. Nabídka velká, ale ty služby když je problém.l….. tragédie
Absolutní vrchol arogance, ubohosti a totální debility. Nejhorší a nejdražší obchod kde by vám nejradši vyskákali díru do hlavy při koupi, pomazali medem hubu a klanili se až pod zem. To ale neplatí při reklamaci jakéhokoliv druhu. To už je jiná písnička. Nepříjemní, uražení a nejraději by vás poslali bůhví kam. Dávejte si veliký pozor při sepisování reklamace, velmi rádi vám tam napíšou že souhlasíte s opravou a nikdy vám nenabídnou výměnu za nový spotřebič (interní pravidlo). A lhůta na opravu 30 dní? Co je to za debiltu? Ve většině případů na to kašlou a vy po uplynutí 30 dnů si můžete požádat o vrácení peněz. Takhle se má chovat prodejce takových rozměrů? Prostě máme třicet dní, kašleme na tebe a pak ti vrátíme peníze. To je řešení co? Ubožáci!!! Silně nedoporučuji, vyberte si konkurenci, nebo menší firmu. Raději zaplatit víc a mít klid a neřešit ubohost Datartu!!! Nikdy si u nich nic nekupujte!!! To ty peníze raději vyhoďte z okna!!! A ubohá reakce obchodu mě nezajímá!!! Kašlete na lidi a to je vrchol ubohosti!!!
Datart absolutně nedoporučuji. Jde jim jen o kšeft a nikoliv také o spokojenost zákazníka. Pokud se Vám na spotřebiči projeví závada např.po 3 týdnech od zakoupení, tak máte smůlu. Čekáte na vyjádření servisu a je jim úplně jedno kde si opatříte vařič, pračku nebo mrazák. V manuálu mají uvedeno, že pokud se vyskytne závada do 6 měsíců má se za to, že se vyskytla již v den prodeje !!!
Přiznám se, že Datart jsem svého času neměla příliš v lásce, protože mi tak trochu připadal jako sociální obchod. Ovšem postupně se vypracoval a dnes nabízí nejen kvalitní sortiment, ale i perfektní služby. Nedávno jsem využila doručení velkého spotřebiče až do bytu i s výnosem do patra a naprostá spokojenost, skutečně moc příjemní mládenci s tím dorazili.
Absolutní hrůza.Televize koupená na prodejně s nekompatibilním ovladačem.Po hodině řešení na prodejně slíbená náprava v průběhu týdne.Měsíc a půl po se nikdo neozval.Dále objednaná pračka sušička na eshopu, zaplaceno. Kvůli nekompletní zásilce neodesláno přesto že na prodejně je výrobku dostatek. Po měsíci a půl a avizovaném druhém odkladu doručení sem objednávku stornoval. Jsou to ulhaní parchanti a jediný nákup nebyl bez komplikací.Myslím že už nikdy více.