Určitě už jste někdy slyšeli o opravdovém specialistovi na elektro, který nabízí pestrý sortiment a hýčká si své stálé i nové zákazníky. Datart.cz patří k předním maloobchodním prodejcům, kteří se zaměřují výhradně na spotřební elektroniku.
- oceňuji možnost profi instalace spotřebiče
- rychlost dodání zboží na prodejnu
- přehlednost a dostupnost sortimentu
- osobní kontakt s prodejcem a jejich kvalifikované doporučení nebo rady
- některý sortiment je o dost předražený proti jiným obchodům
Představení obchodníka
Vzhledem k tomu, že Datart.cz působí na českém i slovenském trhu od roku 1990, může se pochlubit opravdu bohatým portfoliem zákazníků, kteří se rádi vracejí. V prosinci 2005 se stal úplně prvním maloobchodním řetězcem, který umožnil svým zákazníkům nakupovat ve svém vlastním e-shopu a přitom i nadále poskytovat většinu služeb zdarma.
Přehled sortimentu
Někomu by se mohlo zdát, že když je to obchod zaměřený na elektro, tak bude nabídka skromná, což je ovšem omyl. Obchod nabízí opravdu bohatý sortiment od televizí, přes foto, kamery, telefony či výpočetní techniku, až k malým spotřebičům jako jsou žárovky, kuchyňské roboty, rýžovary atd., a také velkým spotřebičům v podobě sušiček prádla, ledniček, myček nádobí, praček a mnoho dalších např. (klimatizace, sáčky do vysavače, handsfree, sterilizátory).
Služby a ostatní
Datart.cz má 111 prodejen, z nichž je 95 v České republice a 16 jich je na Slovensku. O všechny výrobky, jejich zanesení do nabídky, výběr, prodej atd. se stará školený personál. Mezi služby patří pojištění mobilních výrobků, záruka vrácení zboží, odborná instalace (sporáky), možnost osobního vyzvednutí nebo dovoz zvoleným druhem dopravy a konečně také základní instalace spotřebičů. Potěší odvoz a ekologická likvidace vysloužilého spotřebiče, komfortní záruční servis, možnost nakupovat na splátky, různé finanční služby a dárkové karty.
Slevový kupon
- 100 Kč sleva na první nákup nad 1 000 Kč – stačí se registrovat k odběru novinek
- Sleva 10 % až 40 % na poslední skladové kusy elektra
- Datart leták
- MAXI výprodej
- Exkluzivní studentské slevy při použití ISIC
- Aktuální newsletter
- Datart VIP
- Black Friday
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr v prodejně
- Vlastní doprava DATART
- Česká pošta
- Zásilkovna
- DPD
Platební možnosti
- Platební Karta
- Dobírka
- ePlatby
- Mojeplatba
- Platba 24
- iBOD
Prodejny
Datart prodejny v Praze
- Arkády Pankrác – Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4
- Centrum Chodov – Roztylská 2321/19, 148 00 Praha 4
- Zličín, Avion – Skandinávská 23, 155 00 Praha 5
- Anděl, Nový Smíchov – Plzeňská 8, 150 00 Praha 5
- Galerie Harfa – Českomoravská 15, 190 00 Praha 9
- Centrum Černý Most – Chlumecká 765/5, 198 19 Praha 9
- Eden – U Slávie 1527, 100 00 Praha 10
Datart prodejny v dalších městech
- Centro – 3.května 1170, 763 02 Zlín 4
- Nisa – České Mládeže 456, 460 03 Liberec
- Olympia – Olomoucká 90, 777 00 Olomouc
- Galerie Vaňkovka – Ve Vaňkovce 1, 619 00 Brno
- Avion – Rudná 114/3114, 700 30 Ostrava – Zábřeh
- Mercury – Nádražní ulice 1759, 370 01 České Budějovice
- Masarykovo náměstí – Masarykovo náměstí 68, 586 01 Jihlava
- Rokycanská, OC Plzeň – Rokycanská 1424/128, 301 00 Plzeň
Více informací naleznete zde
Kariéra
- Volné pozice v Datartu najdete zde
Kontakt
- Zákaznická linka: +420 225 991 000
- Dotazy a přípomínky na e-mail: infolinka@datart.cz
- Reklamace/vrácení zboží
- Firemní údaje: HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., Kútiky 637, 760 01 Zlín – Prštné, IČ: 49973053, DIČ: CZ49973053
- Facebook: Datart.cz
- Twitter: Datartcz
- LinkedIn: Datart International a.s.
Hodnocení
Zdroje: www.zbozi.cz, wikipedia.org
Mám bohužel nadstandartně špatnou zkušenost s Datartem i se službou prémiová doprava.
Objednala jsem si lednici v ceně přes 7000 a musela jsem na místě zaplatit 9000 tisíc.
Reklamovala jsem na telefonu, který je uvedený na objednávce, kde mi bylo řečeno, že mi přeplatek vrátí, následně jsem ale dostala e-mail od paní Lucie Skulínkové, kde mi píše, že v době objednání byla cena chladničky jiná. To je lež, ještě jsem se při telefonické objednávce ujišťovala, že bude za cenu, která je na internetu.
Kromě toho bylo v prémiové dopravě objednáno, že bude lednice nejen vynesena, ale pánové i předělají dvířka. Po půl hodině snažení mi pán od dopravců řekl, že to bohužel nedá, že nemá vrtačku.
Taková služba je víc než na velmi špatné hodnocení.
Já mám s Datartem nejlepší zkušenost. Potřeboval jsem poradit s výběrem notebooku a prodavač mi vše vysvětlil.
Vážení,
píši jak Vám slíbil.
Prosím, minulá hodnocení, komentáře vymažte.
Došlo k nedorozumění.
Vyřešili jsme.
Chladničku s mrazákem jsem si ponechal.
Kvalitu sortimentu nemohu hodnotit, teprve koupil.
Děkuji Vám.
f.
Nechal jsem nalepit folii na telefon na Černém mostě, pod folii plno prachu! Chtějí zaplatit 99kč za přelepení, za to, že to nalepili špatně… nejde o stovku ale o princip… už nikdy a nedoporučuji, navíc jednání hrůza!
Dobrý den,
u folie je doživotní garance, tzn přelepení za 99,- Kč. Každopádně situace se dá řešit v rámci 2 dnů zdarma, jako chybně nalepené (přeci jen ne všechno se vždy podaří, a prach pod fólií nemusí být vidět hned po instalaci). Prodejci na tuto skutečnost předem upozorňují stejně tak jako na již zmíněné přelepení.
Pokud jste tuto informaci nedostal, předem se omlouváme, budeme ji nadále řešit.
S pozdravem
Honza – Datart
Spolehlivost
Koupil jsem si na jejich e-shopu pračku LG a objednávka dorazila bez problémů.
Dnes jsem se setkala s poplatkem u společnosti DATART, který by v klidu konkuroval nejabsurdnějším bankovním poplatkům. A vysvětlení proč poplatek vznikl, mi už hlava nebere vůbec.
Při objednávce po internetu je Vám nabídnuto doručení poštou, PPL nebo vyzvednutí na pobočce. V dalším kroku jste vyzvání pro výběr způsobu úhrady: bankovním převodem, kartou po internetu nebo hotově či kartou při vyzvednutí na pobočce. Při volbě „hotovostní platby na pobočce při vyzvednutí“ Vám to naúčtuje poplatek 39 korun. Na pobočce poplatek vysvětlují následovně: „to je proto, že někteří lidé si objednají po internetu a pak si to nevyzvednou“ … Zamyslel se vůbec někdo, že poplatek hradí za nespolehlivého klienta ten, který si přijde objednané zboží řádně vyzvednout? A co pak důchodci, kteří ne vždy mají možnost zřídit si bankovní konta, 40 Kč je pro ně opravdu hodně s jejich dnešním důchodem, proč by si pak měli jít zboží vyzvednout!!!
Osobně jsem dlouhodobým klientem obchodu DATART a s přistupem a službami jsem naprosto spokojená.
Dobrý den,
bohužel tento poplatek byl zaveden kvůli nespolehlivým zákazníkům, kteří si objednané zboží nevyzvednou. Tímhle přístupem se posílá zboží zpět na centrálu aby bylo připraveno k expedici pro jiného zákazníka, takže firma hradí dvakrát náklady na cestu tam a zpět. Další důvod je, že pokud si zákazník něco objedná a nevyzvedne, zbytečně blokoval termín pro zákazníka jako jste třeba Vy. Každopádně poplatku je možné “předejít” a to tím, zaplatit zboží předem, nebo případně zakoupit nebo objednat rovnou na pobočce. Chápeme, že pro spolehlivé zákazníky je to 39 ,- Kč navíc, ale předchází se tak nepříjemným situacím a snažíme se zkvalitnit naše služby.
S pozdravem
Honza – Datart
Na bílou elektroniku je to jednička. Pravidelně jsem objednávala spotřebiče. Ochotně dovezli až do bytu, nainstalovali a zprovoznili.
Odešla mi pračka, tak jsem si objednal novou přes jejich web. Zboží mi dorazilo v pořádku a rychle.
Nejlepší ta jejich doprava, kdy donesou, rozbalí a odvezou krabice.