Datart

Určitě už jste někdy slyšeli o opravdovém specialistovi na elektro, který nabízí pestrý sortiment a hýčká si své stálé i nové zákazníky. Datart.cz patří k předním maloobchodním prodejcům, kteří se zaměřují výhradně na spotřební elektroniku.

Hodnocení: Český obchod s elektronikou, patří mezi největší u nás. Vlastní e-shop Datart.cz a přes 100 kamenných poboček v Česku a na Slovensku. Snaží se držet servis na vysoké úrovni. Hlavně můžeme vypíchnout kvalitní dopravu spotřebičů až domů. Včetně jejich instalace. S názvem DATART Doprava.
KLADY
  • oceňuji možnost profi instalace spotřebiče
  • rychlost dodání zboží na prodejnu
  • přehlednost a dostupnost sortimentu
  • osobní kontakt s prodejcem a jejich kvalifikované doporučení nebo rady
ZÁPORY
  • některý sortiment je o dost předražený proti jiným obchodům

Přejít do e-shopu

Představení obchodníka

Vzhledem k tomu, že Datart.cz působí na českém i slovenském trhu od roku 1990, může se pochlubit opravdu bohatým portfoliem zákazníků, kteří se rádi vracejí. V prosinci 2005 se stal úplně prvním maloobchodním řetězcem, který umožnil svým zákazníkům nakupovat ve svém vlastním e-shopu a přitom i nadále poskytovat většinu služeb zdarma.

E-shop Datart.cz

E-shop Datart.cz

Přehled sortimentu

Někomu by se mohlo zdát, že když je to obchod zaměřený na elektro, tak bude nabídka skromná, což je ovšem omyl. Obchod nabízí opravdu bohatý sortiment od televizí, přes foto, kamery, telefony či výpočetní techniku, až k malým spotřebičům jako jsou žárovky, kuchyňské roboty, rýžovary atd., a také velkým spotřebičům v podobě sušiček prádla, ledniček, myček nádobí, praček a mnoho dalších např. (klimatizace, sáčky do vysavače, handsfree, sterilizátory).

Služby a ostatní

Datart.cz má 111 prodejen, z nichž je 95 v České republice a 16 jich je na Slovensku. O všechny výrobky, jejich zanesení do nabídky, výběr, prodej atd. se stará školený personál. Mezi služby patří pojištění mobilních výrobků, záruka vrácení zboží, odborná instalace (sporáky), možnost osobního vyzvednutí nebo dovoz zvoleným druhem dopravy a konečně také základní instalace spotřebičů. Potěší odvoz a ekologická likvidace vysloužilého spotřebiče, komfortní záruční servis, možnost nakupovat na splátky, různé finanční služby a dárkové karty.

Datart prodejna

Prodejna Datart 

Slevový kupon

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

Platební možnosti

  • Platební Karta
  • Dobírka
  • ePlatby
  • Mojeplatba
  • Platba 24
  • iBOD

Prodejny

Datart prodejny v Praze

  • Arkády Pankrác – Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4
  • Centrum Chodov – Roztylská 2321/19, 148 00 Praha 4
  • Zličín, Avion – Skandinávská 23, 155 00 Praha 5
  • Anděl, Nový Smíchov – Plzeňská 8, 150 00 Praha 5
  • Galerie Harfa – Českomoravská 15, 190 00 Praha 9
  • Centrum Černý Most – Chlumecká 765/5, 198 19 Praha 9
  • Eden – U Slávie 1527, 100 00 Praha 10

Datart prodejny v dalších městech

  • Centro – 3.května 1170, 763 02 Zlín 4
  • Nisa – České Mládeže 456, 460 03 Liberec
  • Olympia – Olomoucká 90, 777 00 Olomouc
  • Galerie Vaňkovka – Ve Vaňkovce 1, 619 00 Brno
  • Avion – Rudná 114/3114, 700 30 Ostrava – Zábřeh
  • Mercury – Nádražní ulice 1759, 370 01 České Budějovice
  • Masarykovo náměstí – Masarykovo náměstí 68, 586 01 Jihlava
  • Rokycanská, OC Plzeň – Rokycanská 1424/128, 301 00 Plzeň

Více informací naleznete zde

Kariéra

  • Volné pozice v Datartu najdete zde

Kontakt

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Váš elektro specialista

9Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
9
Jednání se zákazníkem
9
Kvalita sortimentu
9
6.6Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
7.4
Jednání se zákazníkem
6.1
Kvalita sortimentu
6.4
Klady
  • oceňuji možnost profi instalace spotřebiče
  • rychlost dodání zboží na prodejnu
  • přehlednost a dostupnost sortimentu
  • skvělý zákaznický servis
Zápory
  • některý sortiment je o dost předražený proti jiným obchodům
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Zdroje: www.zbozi.cz, wikipedia.org

Lukáš Halíř

Lukáš Halíř

Mým největším koníčkem jsou knihy a literatura. Nejlépe se odreaguji pobytem v přírodě a při psaní fantasy povídek, které zatím píšu pouze do šuplíku. Kromě četby a psaní se věnuji i cyklistice nebo plavání. Na dovolenou cestuji nejraději do destinací s chladnějším podnebím, a pokud vás láká návštěva Skandinávie či Islandu, mohu vám ji jen doporučit.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

100 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 1.8
    Přehlednost obchodu
    70
    Jednání se zákazníkem
    40
    Kvalita sortimentu
    0

    Dne 24.11.2019 jsem objednal sušičku s tím že mi přijde sms s informacemi kdy si mohu produkt vyzvednout na prodejně. Čekal jsem do 2.12.2019 jestli se někdo ozve a bohužel nic. Zavolal jsem tedy na zákaznickou linku kde mi bylo řečeno že paní nic neví a že mi obratem zavolá, což se nestalo. Dne 4.12.2019 jsem tedy volal na zákaznickou linku kde mi paní řekla že daný produkt už nelze zakoupit, a tudíž se má objednávka stornuje.Je to má první a zároveň poslední zkušenost s tímto obchodem.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Jsem s datartem velice spokojená. Spojením Euronics a Datart mám i pobočku blíže. Vždy jsem se setkala s ochotným personálem.

    Klady: zaměstnanci dovedou poradit kamenné pobočky
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 1.5
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    90

    V červnu jsem si objednal mobil Samsung A6 2018 měl být 1.7 a doteď mě tahají za nos tenhle týden příští týden, a už se ani neozvaly, komunikace hrozná!!!!!!!!

    Klady: Velký výběr zboží a ceny.
    Zápory: V červnu jsem si objednal mobil Samsung A6 2018 měl být 1.7 a doteď mě tahají za nos tenhle týden příští týden, a už se ani neozvaly, komunikace hrozná!!!!!!!!
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 0.15
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    0

    Pokud obchod dodá pracku (doprava za 500,-), u níž se po pár dnech objeví závada (nejde zapnout) očekával bych, že obchod přijme návrh zákazníka vyřešit to vrácením vadného spotřebiče ve 14denni lhůtě s tím že si zakoupí nový a datart obstará dopravu a naskedne vrati penize. Místo toho se dovolate pouze na zákaznickou linku, kde vám sdělí, že si musíte podat písemnou žádost a doufat, že ji schválí. Naprosto ubohé…

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Dobrý den

    z datartu už nechci ani tužkovou baterii. Kdysi jsem v něm koupil mobil Samsung, který byl tak pomalý že jsem ho chtěl vyhodit z jedoucí šaliny abych se pro něj náhodou nevrátil. (Možná smůla na špatný výrobek).
    Později jsem v tomtéž obchodě koupil Doogee x5. po nějaké době začly přes celý displej vyskakovat reklamy, hry, apod. Tak dlouho to otravovalo, až jsem koupil v jiném obchodě iGET Blackview a jsem s ním spokojen už přes půl roku. Doogee je ještě v záruce, tak jsem ho šel reklamovat. Zákonem stanovenou dobu na vyřízení datart dodržel na den přesně. Ale jaké překvapení mě čekalo doma. Telefon byl ve stejném stavu jako před opravou. Reklamace neuznána. Tak jsem volal na servis ve kterém mobil opravovali (logik s.r.o. praha 9), ale tam mě zdělili že už s datartem ukončili smlouvu a záruční opravy už mu nedělají. Kde se na něj tedy měsíc prášilo nevím. To znamená: další reklamace a měsíc čekání zda bude problém vyřešen.
    Tímto s Datartem končím, a jak jsem napsal: už ani tužkovou baterii

  6. 2.3
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    50

    Podělím se s Vámi o svoji zkušenost s Datartem v Plzni, Borská pole. Vše začalo tak, že jsem si vyhlédl novou ledničku Whirpool TNF 5323W, s manželkou jsme její koupi doma zvážili a následně jsem si ji chtěl dne 18.3.2019 telefonicky zarezervovat. K mému překvapení jsem na infolince dostal tel. kontakt na zmíněnou pobočku 378 023 050 ( znám již z paměti, níže se dozvíte proč ), kam jsem cca 1-2 hodiny neustále volal a čekal jsem až to někdo zvedne (bylo po otevírací době). Telefon nikdo opakovaně nezvedal. Vyrazil jsem tedy na pobočku, kde jsem nakonec samozřejmě docílil svého, lednici jsem rovnou koupil. Přepravena mi měla být dne 20.3.2019. Když jsem přišel na prodejní plochu, tak se tam nacházelo cca 5-6 pracovníků a asi 2-3 zákazníci. Divil jsem se tedy, že telefon nikdo přijal, ale nějak jsem to dále neřešil.

    Lednice dorazila dle domluvy dne 20.3.2019, tuto jsem nechal řádně odstát a zapojil ji do sítě až druhý den. V pátek 22.3.2019 se mi již zdálo, že lednici nespíná kompresor a v sobotu bylo jídlo v lednici již teplé a tím pádem i na vyhození, ani snad nemusím psát, že do nové lednice byl pořízen celkem slušný nákup…… K mému překvapení mi všude na servisu Whirpool řekli, že dřív než v pondělí s tím nikdo nic dělat nebude, a tak jsem se obrátil na Váš obchod, jakožto na prodejce. Samozřejmě jsem zase nechtěl jezdit jako ……, a proto jsem opět začal vytáčet moje oblíbené tel. číslo (byla sobota opět po otevírací době) samozřejmě to nikdo nezvedl, a to ani po 6-ti opakováních. Nakonec jsem musel volat do prodejny s hračkami Pompo a poprosit personál, zda by do Datartu nedošel s mnou nadiktovaným tel. kontaktem na mojí osobu, resp. manželku a poprosil tamní zaměstnance, zda by mi mohli laskavě zatelefonovat. Ani za hodinu jsem se ničeho nedočkal……. To už jsme byli rozladění na největší obrátky a zkusili tedy volat znovu a znovu, když to najednou nějaká paní zvedla. V tu chvíli jsem už byl tak zpruzenej, že sem na hovor ani neměl náladu. Nic méně problém byl vyřešen výměnou zboží za nové, zde bych nakonec dal palec nahoru, ale cesta k výměně nebyla taková, jakou bych si představoval. Samozřejmě mi byl nejprve vnucen servis Whirpool atd., po následném dotazu u pracovnice, zda má děti a lednici, a zda by to bez lednice doma vydržela týden, jak mi nabízela termín výměny, tak se vše NAJEDNOU podařilo vyřešit do pondělka dne 25.3.2019, kdy měla dorazit lednice nová.

    V neděli 24.3.2019 jsme v e-mailu našli potvrzení o přepravě nové lednice, avšak na špatnou adresu….. Co myslíte? Volali jsme? No jasně, že jo… Nemám čas ani benzín na to jezdit kvůli každé kravině do Datartu. No a….. Klasika, nikdo to nezvedal, voláno zase opakovaně. Odpoledne jsme si tedy opět udělali výlet do Datartu, kde jsme se rozhodli, že si vše vyzkoušíme v praxi. Na prodejní ploše bylo opět pár lidí, zaměstnanců asi 5-6, začali jsme opět telefonovat, neboť nás čistě ze zvědavosti zajímalo, kde ten telefon je, když ho nikdo pomalu od pondělka nezvedá…….. Musím uznat, že telefon není na prodejní ploše téměř slyšet (volal jsem asi 2x, možná 3x), ale mírné zvonění jsem slyšel od pokladen – dobré místo na jeho umístění – POŘÁD TAM NĚKDO JE, „ALE“ na pokladnách žádný klient nebyl, já jsem pracovníka pozdravil, on pozdravil mě a 2-3 metry od něj zvonil telefon….. Tomu říkám kopanec rovnou do zadnice zákazníka a těžká ignorace ze strany pracovníků Datartu. V tu chvíli jsem měl tlak, jak před skokem z padáku. Nic méně jsem se šel podívat na televizory a pak jsem ještě procházel kolem lednic, kde jsem k mému překvapení viděl lednici s papírem o přepravě na moje jméno a špatnou adresu. Na to, že před pár dny mi ji přivezli správě, diktoval jsem své nacionále při koupi do počítače, tak to fakt nechápu….. Odchytli jsme tam zaměstnance, kterého jsme se zeptali, proč tam není nikdo schopný zvednou telefon a k čemu ho tam tedy mají. Odpověď byla v skutu úsměvná, no, protože tam u něj nikdo nesedí a paní, která ho má na starost tam není. Pracovník na pokladně, na kterého jsem poukázal prý telefon zvedat nesmí, protože je to brigádník, tady tleskám, postavit nejblíže k telefonu osobu, která jej nesmí zvednout je super nápad. Nehledě na to, že ten člověk asi ani nemá pusu, že nemůže třeba někomu říct, že ten telefon zvoní? Anebo se jen představit zeptat se, co se děje, když to tam zvoní celé dny? Prostě nic…. Ta paní tam není a nikdo jiný to nezvedá, a když tam ta paní je, tak taky odběhne např. za klientem. Pokud jsem se já dobře všiml, tak mám za to, že telefon to byl přenosný, tak nechápu proč si zodpovědná osoba nevezme s sebou, když někam jde, anebo, proč když pak vidí, že tam je min. 10 zmeškaných hovorů, tak nezavolá zpět? To mi hlava nebere. O tom už si opravdu lze jen myslet, že si o přístupu k zákazníkům myslí své, nehledě na to, že jsme v 21. století a zákazník se skoro týden nemůže dovolat do elektra Datart, což myslím, že není zrovna stánek s elektrem někde na tržnici, to je jedno z největších elekter v ČR….. No nic, toť k telefonu….

    Po následném vyřešení chybně zadané adresy doručení lednice jsme se vlastně dozvěděli, že typ lednice, který jsme koupili je vlastně závadový, jelikož byl údajně několikrát vracen po pár dnech ze stejného důvodu, jako to bylo u nás. S tím, že daný prodejce by mi tento typ neprodal, Vážení, nevím, jestli tam na prodejní ploše ještě teď nestojím s otevřenou hubou…. To snad ani nemůže Datart myslet vážně, že to vyzní tak, jako kdyby, vědomě prodávali šunty, věděli o tom a zákazníky na to ani neupozornili, to se už ani nedá formulovat slušně……. Pak jsme jeli domů a čekali jsme, co se bude dít…. No, a opět nezklamali, dopoledne mi volali z rozvozu celý natěšený, jak nám vezou novou lednici. Předchozí příběh jsem si samozřejmě nechal pro sebe, byl jsem zvědavej, co se bude dít. Samozřejmě, že mi pak volali z té jiné adresy, že tam ta moje adresa nikde není, a kde vlastně bydlím. To mi přijde normálně vrchol veškerého lajdáctví, slušně už to fakt ani napsat nejde….. Přesměroval jsem je tedy na správnou adresu a sdělil jim předchozí příběh, pánové rovněž nechápali, i když nevím, jak to chodí, ale ještě na prodejní ploše jsem viděl, jak zaměstnanec na lednici škrtá tu špatnou adresu s tím, že si toho přepraváři všimnou, a ho…. Nikdo nic nevěděl.

    Následně jsem sepsal stížnost, kterou jsem poslal do Datartu, bylo mi odepsáno automatem, že tuto přijali a budou ji řešit, asi po cca 5-ti dnech se ozval ombudsman Datartu, že obdržel moji stížnost a bude se jí zabývat, no dnes je to 8 dní a stále nic…… Tento postoj nechápu…… Zkrátka po této zkušenosti nemohu shora uvedený Datart, jak jinak než NEDOPORUČIT!!!!!!!!

    Klady: lednice nakonec vyměněna
    Zápory: viz text
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Bez problémů

    Klady: Dodání zboží na pobočku bylo v termínu Kvalita prodejců se velice zlepšila
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  8. 5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Rychlé, spolehlivé a velký výběr možností.

    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  9. Reply
    Josef Domabyl 13.12.2018 v 20:54
    4.8
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    90

    Mám s Datartem velice dobrou zkušenost. Dříve jsem kupoval mixér, který jsem musel kvůli poruše reklamovat. Dostal jsem nový přístroj. Tentokrát jsem objednal pračku a zatím vše bez problému. Jsem už důchodce, tak jsem využil dopravu i s připojením.

    Klady: doprava ochota při zapojení
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 2.15
    Přehlednost obchodu
    70
    Jednání se zákazníkem
    30
    Kvalita sortimentu
    30

    Koupila jsem si zde zrcadlovku Nikon, kterou jsem třikrát reklamovala se stejným problémem. U záručního servisu se neprojevila, až po skončení záruky tam je a musím si opravu hradit sama. Jsem se společeností velmi nespokojená a už tam nikdy nenakoupím.

    Zápory: reklamace zboží je strašná!!
    Přínosný(2) Nepomohl(3)You have already voted this
1 7 8 9 10

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo