Electroworld.cz, jak již napovídá název, je obchod s elektronikou, ale také s dalším rozmanitým zbožím. Jedná se o jednoho z největších prodejců elektra u nás. V ČR a na Slovensku má Electroworld.cz síť více než 50 prodejen a jejich množství určitě ještě porost. Nechybí samozřejmě ani internetový obchod.
- ochotný personál v prodejnách
- přehlednost a dostupnost sortimentu
- možnost vyzvednutí na prodejně
- osobní kontakt s prodejcem a jejich doporučení
- kvalita dopravy
Představení e-shopu
Electro World na český trh vstoupil v roce 2002. Má kromě e-shopu i své kamenné prodejny v pěti evropských zemích – v České republice, Slovensku, Řecku, Turecku a Švédsku. Společnost se stále rozrůstá a s ní i množství spokojených zákazníků a nabízeného sortimentu.
Přehled sortimentu
Electroworld.cz je obchodem, kde zakoupíte jakoukoliv elektroniku, na kterou si jen vzpomenete. Od mobilních telefonů, tabletů a počítačů, grafické karty, přes hudební elektroniku, fotoaparáty a kamery, svítilny, čtečky knih, až po televize (karaoke, multimediální centra, soundbary) a prvky chytré domácnosti. Nechybí samozřejmě ani doplňky a komponenty.
Na výběr máte z mnoha kvalitních a celosvětově známých značek. Electroworld.cz však znatelně překročil svou specializaci, která vyplývá z jeho názvu, a svým zákazníkům přináší velké i malé kuchyňské spotřebiče jako jsou ledničky, mrazáky, trouby (mini trouby), sporáky, pračky (mini pračky), sušičky prádla, mixéry, vysavače, žehličky, kávovary, vinotéky.
Dokonce vás obchod překvapí i kategorií produktů pro dům, byt (pohybová čidla, olejové radiátory, horské slunce), sport a zahradu, kde jsou krom elektroniky v podobě například kamerových systémů, sekaček na trávu či elektro-kol v nabídce třeba chovatelské potřeby, školní pomůcky a skleníky na zahradu. Zaměření Electroworld.cz je zkrátka opravdu široké.
Služby a ostatní
Při objednávce přes e-shop nabízí Electroworld.cz doručení přímo na vaši adresu pomocí přepravní společnosti i vyzvednutí v jedné z mnoha kamenných prodejen. Při objednávce nad 1 000 Kč je doprava zdarma. Platba je samozřejmě možná elektronicky i v hotovosti.
Electroworld.cz také nabízí službu vyzvednutí a odvozu starého spotřebiče, má pro své zákazníky připravenou věrnostní kartu, se kterou mohou získat zajímavé slevy, a samozřejmě lze zboží zakoupit i na splátky.
Slevový kód
- Věrnostní karta
- Aktuálně slevový kód nenabízí.
- Doprava zdarma při nákupu nad 1 000 Kč.
Doprava
- Osobní odběr na prodejně
- Česká pošta
- Geis Point
- Geis
Platební možnosti
Prodejny
Electro World prodejny Praze
- Galerie Butovice – Radlická 117, 158 00 Praha
- Metropole Zličín – Řevnická 1, 155 21 Praha
- Černý Most – Chlumecká 1531, 198 19 Praha
Electro World prodejny v dalších městech
- Olympia – U dálnice 777, 664 42 Brno
- Géčko – Sousedská 599, 460 01 Liberec
- Olympia – Písecká 1, 326 00 Plzeň
- Rašínova 1669, 500 02 Hradec Králové
- Palackého třída 2748, 530 02 Pardubice
- Chebská 381/81C, 360 06 Karlovy Vary
- Horní lán – Kafkova 466/5, 779 00 Olomouc
- České Vrbné 2360, 370 11 České Budějovice
- Centro – Třída 3. května 1205, 763 02 Zlín – Malenovice
- OC Galerie Třebovice – Sjízdná 5554/2, 722 00 Ostrava
Více informací naleznete zde
Kariéra
- Aktuálně volná místa naleznete zde
Kontakt
- Telefon: +420 210 012 444 (Po-Pá: od 8:00 do 20:00 hod.), (So-Ne: od 9:00 do 20:00 hod.)
- E-mail: info@electroworld.cz
- Služby
- Reklamace
- Nejčastější dotazy
- Kontaktní adresa: Electro World s.r.o. Chlumecká 1531, 198 19 Praha 9
- Facebook: Electroworld
- Instagram: electroworld_cz
- LinkedIn: Electro World
- YouTube: Electro World
Nikdy!!!!’
Pro mě , jeden z nejhorších obchodníků!!Objednal jsem zboží 8.10.2020 , přišel mi email s poděkováním a s pokyny pro zaplacení online. Platbu jsem obratem provedl v hodnotě 2949kč.Od té doby jsem od nich nedostal už žádné emaily. Pravidelně jsem tam po týdnech volal ,kdy dostanu zboží – odpověď stále stejná „čekáme na naskladnění.“* 27.11. jsem jim dal lhůtu do 1.12.2020 a pokud zboží nemají, chci udělat storno. Opět jsem ale musel 1.12.2020 z vlastní iniciativy volat a ujistit se o stornování. * 3.12.2020 jsem opět volal ,proč mi na účet nebyly vráceny peníze , odpověď od operátora –„ budou vám vráceny po 14 dnech“, prý to u nich trvá déle…takže zboží ani peníze za spotřebič nemám a ELEKTRO WORLD si s mými penězi bude hospodařit 2měsíce. ..už nikdy ELEKTRO WORLD !!!
Na pobočce Zličíně v Praze jsem si koupila kávovar a kuchyňský robot. Byla jsem velmi spokojená s obsluhou na prodejně. Doporučuji.
Na Černém mostě mi skvěle poradili s výběrem televize a nákupem na splátky.
Před cca dvěma a půl lety jsem si koupil u této firmy televizi. Prodavač mi vnutil drahé připojištění na 5let s tím že během této doby mohu televizi v jakémkoli stavu přinést (třeba i fyzicky rozbitou či s drobnou poruchou)a budou mi vráceny peníze nebo vyměněná televize. Nedávno jsem tedy na pobočku zašel a chtěl tel. reklamovat s tím že s neustále zasekává .Po cca hodině absolutně neprofesionálního jednání se mnou mi bylo vysvětleno že pojistka je stará a personál který mi prý lhal už vyměnily, takže mám smůlu .Apeluji na zákazníky ať se vyvarují těchto pojistek.
Nejhorší obchod s elektronikou
Pokud jsi něco objednáte přes internet a dorazí Vám vadný kus, nelze reklamovat ani telefonický ani přes e-mail, musíte osobně na prodejnu. Když na prodejnu dorazíte odepřou Vám možnost vrácení ve 14.denní lhůtě i když zboží je v původním nepoškozeném obalu bez známek použití, sepíšou reklamací čímž přicházíte o možnost vrácení, na kterou máte ze zákona právo. Arogantní jednání bez možnosti diskuse, už víckrát tam nenakoupím
Dobrý den,
rád bych vám popsal jak funguje reklamace v ElektroWorldu.
Jde o zakoupenou TV v hodnotě cca 55 000 kč od společnosti Sony.
Skutečně mě fascinuje přístup elektro worldu k této situaci, zneužívaní mezer v zákonech a reklamačních řádech.
Zmíněnou TV jsem nechal reklamovat 29.7.20. Dnes 25.8 téměř před koncem zákonné lhůty na reklamaci se mi ozval E.W. „TV je naprosto v pořádku“, závada se neprojevila. Přijel jsem tedy na prodejnu, kde pracovníci E.W. TV otestovaly, samozřejmě 3 hodiny zkoušely všechno co je napadlo, včetně pracovníka, který měl na starost přímo SONY přístroje. Absolutně NIC nepomohlo TV prokazovala absolutně stejnou závadu.
Navrhované řešení E.W.: znovu vypíšu reklamaci a dám jim dalších 30 dnů, když to bude dělat stále, udělám to znovu, dalších 30 dnu a potom předpokládám, že MOŽNÁ dostanu poukázku „kup si něco jiného u nás“.
Realita: Servis očividně lhal nebo si vymyslel, že TV je v pořádku.
Důvody: zákonná lhůta je pouze 30 dnu v dané lhůtě možná nestihly získat potřebný hardware na opravu televize, tohle je „šmejdský“ způsob jak získat víc času a obejít zákon.
Další možnost je ta, že zákazník nevydrží tahanice a televizi bez funkční WI-FI si vezme domu. Vyřeší nepříjemnost připojením kabelu jak mi navrhovaly na prodejně.
Hodně jsem uvažoval o tom, že to tak udělám ale TV za 55 tisíc, kterou mám rok MÁ FUNGOVAT!!!!!)
Česká obchodní inspekce by si opravdu měla posvítit na tuto firmu a jejich servisní partnery protože tohle je podvod.
Sami pracovní E.W nevěřícně koulely očima jak je možné, že si servis dovolil poslat skoro po 30ti dnech neopravenou TV s papírem „všechno je ok“.
Katastrofa
Neschopnost doručit, zkompletovat objednavku, najit ztracene Zbozi prepravcem, zjistit cokoliv na zákaznické lince, vratit penize v terminu.