Expedo.cz je internetový prodejce nábytku. Najdete zde široký sortiment postelí, sedacích souprav, šatních skříní a dalších druhů nábytku. V e-shopu si zvládnete vybavit i svoji kancelář. Nákupem vás v případě potřeby provedou zaměstnanci po telefonu nebo můžete využít online chat.
Představení e-shopu
Expedo sídlí v Tuněchodech. Zboží ale dováží i do dalších zemí Evropy. Dopravu přitom obstarává eshop sám, nemá smlouvu s žádným externím dopravcem. Výhodou nákupu v Expedo jsou velké skladové zásoby a rychlé a spolehlivé dodání.
Ačkoliv obchod neotevřel vlastní prodejnu, zákazníci se nemusí bát, že přijdou zkrátka. S výběrem mohou kontaktovat samotný obchod. Kromě internetového obchodu Expedo provozuje rovněž vlastní blog. Zde se dočtete o tipech a novinkách ze světa bydlení.
Přehled sortimentu
Na Expedu nakoupíte kompletní nábytek do obývacího pokoje – sedací soupravy, křesla, taburety, skříně, komody a další. Dále postele a šatní skříně do ložnice, vše do pokoje pro děti, kuchyně nebo předsíně. Rovněž je na výběr z širokého sortimentu nábytku do koupelny.
Kompletně zde vybavíte i vaši kancelář. Nábytek je nejčastěji vyrobený ze dřeva, lamina, kov nebo jejich kombinací. Vyberou si zde jak příznivci klasického stylu, tak lidé, kteří touží po moderním bydlení.
Služby a ostatní
Pro osobní odběr je nutné přijet do skladu – Tuněchody 135, 537 01 Tuněchody. Za zboží můžete platit na dobírku nebo při osobním odběru v hotovosti a kartou. Další variantou je platba bankovním převodem, GoPay a Apple Pay
V ceně zboží není zahrnut výnos do patra, ten je závislý na hodnotě objednávky. Výnos zboží u objednávek do 5 000 Kč je zpoplatněn 500 Kč. Výnos zboží u objednávek v hodnotě 5 000 – 9 999 Kč je zpoplatněn částkou 1 000 Kč. Výnos zboží u objednávek v hodnotě 10 000 Kč a více je zpoplatněn částkou 1 500 Kč. Pokud s nákupem nebudete spokojeni, zboží můžete do 45 dnů od převzetí vrátit zpět, a to bez udání důvodů.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Vlastní doprava
Platební možnosti
- Platební karta/Hotově
- Bankovní převod
- Dobírka
Kariéra
- Stále hledají posily do týmu – aktuální pozice na kariera.expedo.cz
Kontakt
- Telefon: +420 800 102 103 (Po-Pá: od 7:00 do 21:00 hod., Ne: od 13:00 do 20:00 hod.)
- Email: info@expedo.cz
- Reklamace
- Blog
- Fakturační údaje: Expedo s.r.o., Tuněchody 135, 537 01 Tuněchody
- Facebook: Expedo nábytek
- Instagram: expedo_cz
- YouTube: EXPEDO CZ
Hodnocení
Zdroje: www.heureka.cz, www.expedo.cz, www.zbozi.cz, www.mapy.cz, www.firmy.cz
V Expedo jsem siobjednala postel v červnu . Ale stala se mě špatná věc , musela jsem do nemocnice . Celou dobu od počátku objednání až do této doby jsem byla v nemocnici . Volala jsem zda mě tam postel mohou pozdržet. Bez problémů jsou vstřícní , ochotní , příjemný . Ješ jsem se zatím nesetkala s takovými lidmi . Hlavně když několikrát oddalujete výrobek přijmout . Když máte nějaký problém .Prostě z mé strany naprostá spokojenost . Moc všem děkuji za jejich milé jednání Hana Veselá , Kollárova 1125 Ostrov 36301 .
ZDE OPRAVDU NIC NEKUPUJTE!!!
Co se týká reklamace, tak jsme měli stejný problém jako xxx lidí tady!!! Firma se zde chvástá, jak s Vámi reklamaci a vše vyřeší k Vaší spokojenosti a bohužel se tak nestane! Placené kladné recenze dělají své!!!
Hlavně chci upozornit všechny lidi na to, že tato firma je v rozporu se svými obchodními podmínkami a je nutné to hlásit na českou obchodní inspekci.
Vaše právo spotřebitele u této firmy opravdu neexistuje a to je samozřejmě špatně, protože každý z nás má právo na reklamaci a nebo odstoupení od smlouvy a hlavně, pokud máte záruku na dva roky!
Nechutné,arogantní jednání se zákaníkem.Pán u telefonu odmítl říci i své jméno ze strachu následku svého chování.
Objednali jsme si dvoulůžkovou postel přišlo bez matrace dřevěné bočnice vůbec neodpovídali byly tam stejně tak jsme reklamovali bylo to hrůza vůbec jsme se s nimi nemohli domluvit postel jsme vrátili jako nekompletní museli jsme zaplatit poštovné a místo 6000 co jsme jim zaplatili nám vrátili 3000 vůbec nedoporučuji špatná komunikace není s nimi vůbec domluva Myslím že to budu řešit českou státní inspekci opravdu není možné aby tak to okrádali lidi
Dobrý den,
Děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel Vaši objednávku nemůžeme dle uvedené přezdívky dohledat a tak Vám poskytnout patřičné vyjádření. Celá situace nás velmi mrzí, v případě jakýchkoliv dotazů a nejasností se na nás neváhejte obrátit.
S pozdravem
Expedo nábytek
Po koupi postele a následném složení se postel začala do 3 měsíců rozpadat. Po opětovném vyzváni prodejce, nám byl zaslán náhradní kus, který jsme vyměnili. Ani ten ovšem nepomohl a postel se nadále rozpadala. V 6 měsíci těhotenství se podemnou v noci propadla, tak, že jsem si malém ublížila. Manžel tedy postel sešroubil, abysme mohli fungovat. Firma samozřejmě reklamaci zamítla, protože jsme na postel chytli.
To, že postel je po 5 měsících nepoužitelná, ještě jsem si na ní malém ublížila je vůbec nezajímá. Asi jsem si měla něco zlomit a potom spát na zemi, než se někdo uráčí problém řešit.
Velmi nekvalitní zboží a personál či vedení nelidské!! Postel skoro za 8000 můžeme po 5 měsících vyhodit a spálit a koupit si jinou.
Hlavně, že firma je spokojená. Zajímalo by mne, zda byste nechali vy své ženy v pokročilém stadiu těhotenství na propadné posteli, nebo ji vyhnali na zem, než se cely proces reklamace vyřeší. Ruku na srdce, měli byste se stydět!
Dobrý den,
Děkujeme za Vaši recenzi.
Za vzniklé komplikace se Vám velice omlouváme. Celou situaci jsme se snažili vyřešit k Vaší spokojenosti, kdy Vám byl zaslán náhradní kus. Pokud i poté postel nebyla v pořádku, bylo možné se ihned obrátit na naše reklamační oddělení, abychom mohli začít tuto nepříjemnost, co nejdříve řešit. Bohužel jste však zvolili vlastní cestu a postel upravili dle svých požadavků, kdy jsme Vám následně byli nuceni reklamaci z tohoto důvodu zamítnout.
S pozdravem
Expedo nábytek
Objednali jsme pohovku, vše proběhlo až na zpožděnou dodávku v pořádku. Výnos jsme si zaplatili. Za zpoždení o více než 1 1/2 měsíce jsme nic nepožadovali. Nyní po 17 měsících užívání praskla pružina v jednom sedáku. Při sezení se sedák propadá, prasklou pružinu lze nahmatat, ale není vidět. Na tuto skutečnist jsem Expedo upozornula a zaslala požadované foto s vyznačeným sedákem. Nicméně pán z reklamač. odd. reklamaci zamítl, prý není nic vidět. Na mou námitku, že jsem je na to upozorňovala jsem dostala nesmyslnou odpověď, že fotografii posoudil reklamační technik a také nic nevidí a za zamítnutím si stojí. Ale prý pro dobré vztahy se zákazníkem sedačku odvezou na posouzení (do Polska). Ale sedačku si musím zabalit, jinak ji nevyzvednou
Tak co si o tom mám myslet? Požadala jsem také o radu, jak mám zdokumentovat praskloú pružinu v sedáku, ale zatím bez odpovědi.Tak pozor při reklamacích u Expedo!
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
Mrzí nás ovšem, že je takto negativní. Na základě Vámi zaslaných podkladů jsme neshledali, že by se jednalo o výrobní vadu. Nicméně v rámci dobrých vztahů se zákazníkem Vám byla nabídnuta možnost vyzvednutí zboží na Vaší adrese a zaslání na posouzení k našemu výrobci, který by zajistil případnou opravu. Abychom sedačku mohli vyzvednout, tak je potřeba ji zabalit do nějakého obalového materiálu tak, aby při přepravě nedošlo k poškození, není potřeba mít k dispozici původní balení. Věříme, že nakonec se nám podaří situaci vyřešit k Vaší spokojenosti.
S pozdravem
Expedo nábytek
Obchod nedoporučuji.Nekvalitní zboží.Reklamaci vám neznají.Nekorekni jednání.
Reklamaci řeším s právníkem. Jinak nemáte možnost to řešit. JANA
Dobrý den,
Děkujeme za Vaše hodnocení.
Bohužel Vám nemůžeme poskytnut patřičné informace, jelikož nevystupujete pod celým jménem. Pokud Vám však zboží nevyhovuje, máte možnost jej vrátit v rámci 45 dnů. Pokud jeví nějaké známky poškození anebo Vám bylo dodané chybně, máte možnost produkt reklamovat. Naše reklamační oddělení se vždy snaží celou situaci vyřešit ke spokojenosti zákazníka.
S pozdravem
Expedo nábytek
Dnes nám přivezli objednanou postel a po rozbalení jsme nevěřili svým očím postel jiná než jsme objednali, ale úplně plesnivá bílá plíseň.
Dobrý den,
Děkujeme za Vaši recenzi.
Na spokojenosti našich zákazníků nám záleží. V případě, že s dodaným zbožím máte jakýkoliv problém, prosím kontaktujte naše reklamační oddělení na email reklamace@expedo.cz. Kolegové s Vámi jistě celou situaci vyřešili k Vaší spokojenosti.
S pozdravem
Expedo nábytek
Objednaný nábytek sice dorazil v naprostém pořádku a bez viditelného poškození, ale dodací lhůta byla naprosto příšerná. Rozhodně si rozmyslím, jestli si vůbec ještě někdy z tohoto obchodu objednám.
Dobrý den,
Děkujeme za Vaši recenzi.
Omlouváme se Vám za zdržení, celou situaci jsme se snažili vyřešit, co nejdříve, bohužel došlo ke zdržení ve výrobě. Věříme, že Vám nakonec nový nábytek udělal radost a bude Vám skvěle a dlouho sloužit.
S pozdravem
Expedo nábytek
V životě jsem nezažila horší jednaní než v tom obchodě.
Objednala jsem si pohovku černo/šedou , pohovka přišla hnědo/béžová a opěrky k pohovce přišli černo/šedé.
Po konfrontaci obchodu s problémem mi bylo napsáno, že mi přivezou alespoň opěrky ve stejné barvě.
5 měsíců , každý měsíc mi píšou , že dodavatel jim nepřivezl výrobek.
Chtěla jsem jako kompenzaci alespoň finanční kompenzaci ta mi též nebyla poskytnuta.
Jednání s obchodem je příšerné.
Obchod nedoporučuji, už bych nikdy víc neobjednala.