Florea.cz je internetové květinářství, které nabízí rozvážky po celé republice. Seženete zde kompletní sortiment okrasných květin a jejich různé kombinace – luxusní kytice, kytice 100 růží a další. Výhodou nákupu je příznivá cena květin a cena dopravy 125 Kč za rozvoz po celé republice. Květiny jsou dovezené z Holandska. Eshop k rozvozu používá auta, která jsou speciálně upravena pro doručování květin na delší vzdálenosti.
Představení e-shopu
Florea Holland s.r.o. byla založena v roce 2014 Kateřinou Hemerle. Obchodním partnerem společnosti je nizozemský květinový veletrh FloraHolland. Květiny jsou ale původem až z Afriky. Florea se nicméně hlásí k fair trade – v oblasti řezaných květin jde o jedinou českou firmu, která se vydala tímto směrem.
Přehled sortimentu
Objednávané kytice jsou profesionálně naaranžované, nabídka je podrobně fotograficky zdokumentovaná. Kromě toho si můžete přiobjednat také dárkové balení nebo připojit osobní vzkaz. Florea ke každé objednávce přidává výživu pro řezané květiny a návod, jak o kytici pečovat tak, aby vám vydržela co nejdéle. Na květiny se vztahuje 48 hodinová záruka. Můžete objednávat kytice pro speciální příležitosti – svatby, pohřby atd.
Florea nabízí k prodeji celé kytice, varianty růží, květinové krabičky a další květiny. Pokud hledáte slevu, doporučujeme se podívat do oddělení Výprodeje. Akce a slevové nabídky najdete také na slevových portálech, kde můžete pořídit také slevové kupony.
Služby a ostatní
Po přihlášení k newsletteru obdržíte dopravu zdarma na první objednávku. V ostatních případech je doprava zdarma při objednávce nad 1500 Kč. Rozvoz zajišťuje společnost sama vlastními vyškolenými kurýry, kteří vyjíždí z dep v Plzni, Praze, Jihlavě a Brně.
O doručování vás budou informovat předem pomocí mobilního telefonu. Platit můžete převodem na účet, online platební kartou, přes PayPal nebo v hotovosti při převzetí. Florea rovněž nabízí platbu přes službu Twisto, kdy za zboží zaplatíte až dva týdny po převzetí.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód
- Získejte dopravu zdarma při přihlášení do newsletteru
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Vlastní doprava
Platební možnosti
Kariéra
- Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Telefon: +420 723 350 000
- Email: obchod@florea.cz
- Reklamace
- Blog
- Sídlo společnosti: Florea Holland s.r.o., Roháčova 145/14, 130 00 Praha 3, DIČ: CZ02777606
- Facebook: Florea.cz
- Instagram: florea.cz
- Pinterest: Florea.cz
- YouTube: Florea.cz
Florea poprvé a naposled. Sedmnáct růží za 2200,- je skoro dost. Růže byly na okrajích povadlé a požadované blahopřání bylo nakřivo naškrábané na druhé straně vizitky Florea a protože se text na jednu vizitku nevešel, bylo pokračovaní na druhé vizitce. Byla to spíš ostuda, než radost z daru.
V neděli, na den matek, mi dcery od Vás nechaly poslat kytici. Ještě nikdy jsem nedostala kytici, uvázanou z tak nekvalitních růží, jako od Vás. Růže uhnívají od květu. Jen škoda, že nejde poslat fotky. Jsem člověk, kterému kvalitní řezané kytky vydrží i měsíc, ale s kytkami vaší kvality není možné udržet, určitě dost drahou kytku, týden.
Kytičku jsem objednala mamce k narozeninám,mělo to být překvapení, takže jsem vesměs celý den byla v kontaktu s kurýrem,aby mě informoval o čase doručení.
Hodnotím vše naprosto kladně,od komunikace přes zprávy,zda platba proběhla v pořádku , dále ochotný a velmi milý kurýr (c.36), nádherná kytička (ještě hezčí než na obrázku),velmi pěkný a milý vzkaz. Nemám co vytknout,byla jsem nadmíru spokojená a určitě jsem neobjednala naposledy. Děkuji celému týmu. :)
Vážení, již několikrát jsem objednávala květiny přes firmu Florea.cz, naposledy pod č. objednávek 690759, 673859, vždy jsem byla moc spokojená. Květiny byly dopraveny mojí mamince do Karlových Varů, vždy v pořádku a ve skvělé jakosti. Velká spokojenost, maminka teď v srpnu zemřela (nedožitých 89 let), jak ráda bych jí květiny zaslala znovu. Jen jsem vždy říkala, že květiny se mají dávat živím a ne mrtvím. Jsem moc ráda, že tuto službu zajišťujete a moje maminka měla vždy velkou radost. I Váš kurýr byl super, vždy počkal až maminka dojde po schodech k hlavnímu vchodu, zkrátka je to moc super. Ještě jednou moc děkuji za tuto Vaši službu
Špatná zkušenost, neskutečně zklamaná.
Velice ochotný kurýr č.24, perfektní domluva, milé jednání i předání.
Dnes sem od této firmy dostala kytici jako dárek k narozeninám. Na to, že tato služba stojí tolik peněž. Kurýr ani neumí najít adresu a kartička napsaná v ruce. Dva roky zpět jsem dostala kytici s kartičkou v obálce.
POZOR!!!
Dobrý den,
rozhodla jsem se zde napsat velmi negativní recenzi. Dostala jsem od této firmy už dvakrát kytice růží a pokaždé to dopadlo KATASTROFÁLNĚ. Doporučuji se před nákupem na této stránce podívat na přiložené fotografie.
V prvním případě to byla kytice 100 růží. Přišla s ní kartička jak se o růže starat a vše jsem udělala podle instrukcí (zařezávala stonky co druhý den a vyměňovala vodu). Růže i tak po pár dnech uhnily, zplesnivěly a některé květy i vyloženě celé odpadly. Kontaktovala jsem s přítelem, který pro mě kytici objednával zákaznickou podporu, která nám ochotně vrátila peníze.
Po pár měsících se přítel (nevím z jakého důvodu, ale budiž) rozhodl dát této firmě druhou šanci. Růží bylo 15 s dlouhými metrovými stonky. Opět jsem dělala vše podle instrukcí a opět stejný výsledek. Po asi 3 dnech byly kytičky v hrozném stavu, shnilé a plesnivé. Nejhorší kusy jsem vyhodila, zbytek jsem očistila od hnědých listů, vazbu rozložila a doufala, že tím to zachráním. To se bohužel vůbec nestalo a po 1-2 dnech kytičky shnily všechny až na jednu. Dokonce jedna z růží neuhnila u květu, ale uprostřed stonku. Protože nemáme na práci jen řešit problémy s firmou florea.cz, kontaktovali jsme zákaznickou podporu „příliš pozdě“ a reklamace už se nedala vyřídit. Jediné, co nám bylo nabídnuto bylo 5 růží jako omluva.
Připadá mi to jako naprosto absurdní jednání a zřejmě firma neprodává kvalitní zboží, jinak by se tohle 2x nestalo. Navíc jsem našla zde v recenzích mnoho podobných případů s výjimkou toho, že lidé změnili hodnocení na kladné po vyřešení případu s jejich podporou(viz například recenze paní Gabriely Brodské nebo pana Petra Pulce). Jsem velmi zklamaná a rozhodně NEDOPORUČUJI květiny z této firmy objednávat. Pokud ovšem nehledáte růže v ceně tisíců na jeden den nebo nemáte v oblibě řešení reklamací a obtěžování se s telefonáty. Tolik peněz vyhozených z okna.
PS: Firma se mi ještě snažila namluvit, že jsem měla vazbu květin rozpustit již dávno, ale vůbec tento krok neměla zmíněný v kartičce s instrukcemi. Růže byly uvázány bílou stuhou, a tak by opravdu nikoho nenapadlo, že je nutné ji rozvázat.
Moc vám děkuji za vaše služby. Velký výběr květin mě nadchl, vše krásně přehledné a i pro mě důchodkyni 71 let bylo snadné objednat a zařídit dovoz. Krásná kytice dceru mile překvapila, navíc naprosto profesionální a milé chování kurýra. Moc vám děkuji, budu váš obchod doporučovat a určitě opět brzo využiji vašich skvělých služeb. Alena Pilgerová
Špatná zkušenost, neskutečně zklamaná. Kytice byla objednána jako darek. Doručena byla jiná, než byla objednána.
Nikdy víc.