IKEA je celosvětově známá nábytkářská firma, která se zaměřuje na prodej nábytku a bytových doplňků za nízké ceny. Nabízené zboží si IKEA také sama vyrábí.
V Česku IKEU najdete ve čtyřech velkých obchodních domech s restaurace mi IKEA, sedmi externích výdejních místech a také na e-shopu. Pro věrné zákazníky je připraven věrnostní program IKEA Family, se kterým získáte slevy a další drobné dárky.
Představení e-shopu
Tuto globálně úspěšnou firmu, kterou založil v roce 1943 Ingvar Kamprad ve Švédku, najdete v Evropě, Asii, USA i Austrálii. Ročně dosahuje miliardových obratů. V začátcích se IKEA specializovala na prodej drobného a levného zboží, které se snadno prodávalo.
S úspěchy IKEA expandovala i do dalších odvětví, až sortiment získal současnou podobu – dostupný a vkusný designový nábytek a doplňky. Každého návštěvníka IKEI zaujme zvláštní uspořádání obchodu, ocitnete se totiž rovnou ve skladě, ve kterém je zboží vystaveno.
Přehled sortimentu
V obchodě pořídíte postele, kuchyně, komody, skříně, botníky, židle, křesla, stoly, dveře, zrcadla, osvětlení a sušáky na prádlo. Dále textil jako povlečení, prostěradla, žaluzie, závěsy (garnýže), také matrace, koberce, polštáře a dekorace jako rámečky, obrazy a svíčky. Sortiment je opravdu široký a najdete např. (příbory, hrnce, lisy na česnek, tašky na kolečkách, brousky na nože, chytré zásuvky, držáky). Kromě funkčnosti a nízké ceny si IKEA zakládá také na šetrnosti k životnímu prostředí a udržitelném rozvoji.
Zakoupíte zde výrobky, které jsou ekologické a v souladu s touto filozofií. Kromě papírového katalogu si můžete sortiment prohlédnout i na internetových stránkách online. Pokud rádi nakupujete ve slevě, doporučujeme se podívat do oddělení výprodeje, kde seženete poslední kusy za pěkné ceny.
Služby a ostatní
Dopravu pro zákazníky zajišťuje sama IKEA. Ceny se mění dle velikosti zásilky. Zaměstnanci zboží doručí až k vám domů a popřípadě vynesou. Za nadměrné zásilky si připlatíte, pokud ale objednávka překročí hodnotu 150 000 Kč, doprava je zdarma.
Zboží si můžete také vyzvednout osobně na jedné z poboček nebo v obchodních domech v Praze, Brně , Ostravě a dalších městech. Platit lze hotově nebo kartou při převzetí, na dobírku, kartou online, bankovním převodem a na splátky.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód
- Získáte dopravu zdarma při nákupu nad 150 000 Kč
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Vlastní doprava
Platební možnosti
- Bankovní převod
- Platební karta
- Dobírka
- Na splátky
Prodejny
- Chlumecká 664/10, 198 00 Praha 9 – Černý Most
- Skandinávská 131/1, 155 00 Praha 13
- Skandinávská 4, 619 00 Brno – Dolní Heršpice
- Rudná 110, 700 30 Ostrava – Zábřeh
Kariéra
Kontakt
- Kontakt a pomoc
- Reklamace
- Fakturační adresa: IKEA s. r. o., Skandinávská 131/1, 155 00 Praha 5 – Zličín
- Facebook: IKEA
- Instagram: ikea_cesko
- YouTube: IKEA Česká republika
Hodnocení
Zdroje: www.heureka.cz, www.ikea.cz, www.emimino.cz, www.mapy.cz, www.firmy.cz
Naprosté zklamaní a vyčůranost. Ikea si potřebuje zahojit ušlé zisky kvůli covidu, tak neumožňuje vrácení zakoupeného zboží až do doby, než se otevřou obchody, což může trvat třeba rok. Zadržují peníze od lidí v nouzovém stavu, je mi z nich na zvracení. Dovolat se jim nemůžete, na email odpovídali týden. Prý to mají uvedeno na stránkách. Ano. Malým písmem v OTÁZKÁCH! Ale pokud si rozkliknete záložku vrácení zboží, tak tam tato vyčůranost uvedena není. Všude jinde lze zboží vrátit, jen v Ikei nelze. Spolehájí na to, že si zboží ponecháte. Je to vyčůraný tah. Nemáme peníze, ale za to máme v bytě skládku nevyhovujícího nábytku. Takhle se chová Ikea v nouzovém stavu!
Strašný nábytek, nedrzi nezpevneny na jedno použití. Už nikdy vybavili jsme s tím celi byt a vše na nic. Pat a mat umí lepší. Nedoporučuji hlavně dřevotřísky šílené.
Poprvé jsem zkoušel objednat zboží přes e-shop. Nejen že nepřišlo v daný čas (zaplaťpánbůh datum seděl) ale nepřišlo vše.
Takže jsem měl matraci,rošty, čela,šuplíky, ale bez bočních stran postele….. Okamžitě jsem urgoval e-mailem. Marně… po vyplnění reklamace se ozvali hned po 4řech pracovních dnech! Řekli že za další dva dny by to snad mohlo být doručeno. Nevím co tam pracuje za lidi, ale zkompletovat objednávku nevidím jako problém. Vždy když jsem u vás nakupoval nebyl problém si vzít podle čísel v regálech krabici. Když už se něco takového stane mohla by fungovat aspoň komunikace. Je to dost smutné.
Pane Marysko, dekuji za recenzi, diky tomu jsem usetril penize. Nicmene to 4rech, to je neco tak odporneho! Cislovky se nijak neupravuji. Jen radove se pisi s teckou. Prosim, nepouzivejte to. Vypada to hrozne. Nebo budete psat osme takto 8mé!?
kvůli zbytečným omezením v této zemi nic nefunguje. Chtěl jsem zkusit poprvé objednat věci z ikea online. Zboží mi tedy nebylo nahlášeno, ale zaplatil jsem tolik, kolik by s tím zbožím mělo být. Kurýr neměl terminál, nedal uctenku a já nemám co dělat, jen vás před tím varovat. je lepší počkat, až vše bude fungovat offline
V době pandemie Covid chtít za osobní vyzvednutí a platbu předem 190,- se mi zdá poněkud nehumánní. O zpomaleném eshopu raději ani nemluvě.
Online nákup otřesný zážitek. Zboží vám v termínu nedoručí, mají vypnutou infolinku, na emaily neodepisují a zboží nikde!! už nikdy.
Hrůza, když se proklikáte, zjistíte, že nic není k dispozici. Že 4 hledaných věcí nic nebylo
Objednala jsem si během lockdownu zboží na osobní vyzvednutí. IKEA, asi jako jediný konglomerát ve vesmíru, však účtuje 50Kč za — osobní vyzvednutí — produktu. Takový poplatek nemají ani nejmenší lokální obchody v České nebo Slovenské republice. Nehledě na to, že k vyzvednutí musíte obejít celý obchodní dům a projít polovinou garážního prostoru, než se k výdejnímu místu vůbec dostanete. Je mi z toho nevolno a doufám, že už v IKEA nikdy nenakoupím.
Hlavně si neobjednávejte zboží s jejich dopravou. 10.11 objednáno, 14.11 nepřijeli ani nikdo nezavolal. Další termin 18.11, ehm, 4h doma čekáme a stejně nic, ani sms. Další datum 20.11 zboží sice přijelo ale ze 6 korpusů měli pánové na autě jen 1. Reklamace zadaná přes net protože na jejich linku se nelze dovolat. Po 3 dnech nebyla reklamace zadána, tak po telefonu konečně evidence 23.11, a od té doby jen čekám, čekám a čekám, nikdo nezavolá, nelze se k nim dovolat, 18.12 zázrak – jsem se dovolala, slečna nabízí vyřešení reklamace vrácením peněz a jaksi nechápe, že část obývací stěny visí od 20.11 na zdi a zbytek prostě nemám. Mimo jiné korpusy nejsou. Dnes je 20.1.2021 a stále mě chybí kus obývací stěny a stále se nelze dovolat. Kdybych toto věděla v září když jsem si planavala stejní přes jejich program tak se nato raději vykašlu. Strašné jednání !!!!
Tezka nespokojenost. Komunikace v zapornych hodnotach. Po tydnu od objednavky z eshopu mi prisla reklamace – pry mnou nahlasena. Zbozi, ktere melo byt k vyzvednuti ve mnou zvolenem terminu nebylo kompletni a to co melo prijit stejne prislo az za dalsich pet dni. Kdybych to mela 10 az 15 km, tak to neresim, ale do nejblizsiho mista pro vyzvednuti to mam 70 km. Proto se spoleham na to, ze kdyz se na necem domluvim, tak to tak bude. Pro jistotu jsem se snazila dovolat, abych si potvrdila co vsechno na miste bude. Dovolat se byl nerealny ukon, na dalsi maily nikdo nereagoval a po mesici se nic nedeje. Zbozi bylo zaplaceno predem a mel to byt vanocni darek… Ten se nekonal a ani ted nevim co bude. Moje prvni zkusenost a zrejme posledni… Takove jednani nema obdoby.