Jysk je dánský obchodní řetězec, který prodává nábytek, matrace a bytové doplňky. Z Dánska se velmi rychle rozšířil po celé Evropě a své příznivce si získal i v České republice. Nabízené zboží je za dostupnou cenu, a navíc v dobré kvalitě.
Leták obchodu si můžete prohlédnout v tištěné podobě, kterou rozesílá zákazníkům, nebo elektronicky na jysk.cz. Kromě eshopu je Jysk aktivní také na svém blogu a sociálních sítích, kde můžete načerpat inspiraci pro bydlení.
Představení e-shopu
Jysk byl poprvé otevřen roku 1979 v dánském Aarhusu panem Larsem Larsenem. Již v roce 1984 otevřel další obchod mimo Dánsko a v následujících letech přišla expanze napříč Evropou. Na Český trh Jysk vstoupil v roce 2003. V současné době ho najdete v 51 zemích v Evropě a Asii. Vlastní jeden z největších skladů v Severní Evropě.
Přehled sortimentu
Seženete zde kvalitní matrace a další vybavení do ložnice (šatní skříně), jako jsou postele, komody, povlečení, prostěradla, polštáře, nafukovací matrace a matrace , rolety, deky nebo sedací vaky. V Jysk seženete nábytek a doplňky do každé místnosti – koupelna, pracovna, obývací pokoj (sušáky na prádlo), jídelna nebo vybavení do zahrady např. (trampolíny, zahradní altány, zahradní židle).
Ať už hledáte masivní skříně, originální koberce, zrcadla, rolety, záclony, úložné prostory, vše najdete na jednom místě. Pokud se přihlásíte k newsletteru, máte možnost vyhrát dárkovou kartu v hodnotě 3 000 Kč.
Služby a ostatní
Výhodou nakupování v Jysku je především to, že má velkou síť vlastních prodejen. Najdete ho v Praze, Brně, Ostravě, Pardubicích, Olomouci, Plzni, Jihlavě, Kladně, Opavě a dalších. Zboží si tak můžete přijít prohlédnout a zkontrolovat, zda je vše v pořádku.
Platit může kartou online, hotově nebo kartou při převzetí nebo na dobírku. Ta je ale omezená – minimální cena je 50 Kč a maximální 120 000 Kč. Zboží můžete nakoupit i na splátky. Dopravu menších zásilek zajišťuje DPD. Pokud jde o zásilku do 20 kg, můžete si ji vyzvednout v ParelShopu. Velké zásilky nad 50 kg zajišťuje firma Rhenus.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód.
- Získejte dárkovou kartu v hodnotě 3 000 Kč při přihlášení do newsletteru.
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- RHENUS
- DPD
Platební možnosti
- Platební karta
- Dobírka
- PayU
- Na splátky
Prodejny
Jysk prodejny v Praze
- Štúrova 1308/6, 142 00 Praha 4
- Skandinávská 15a, 155 00 Praha 5 – Třebonice
- Českomoravská 10, 190 05 Praha 9
- Vyžlovská 1, 100 00 Praha 10
- Hornoměcholupská 764, 110 00 Praha 15
- Vídeňská 689, 252 42 Praha – Vestec
- U Makra 123, 251 70 Praha – Čestlice
- Brandlova 1640, 149 00 Praha – Chodov
Jysk prodejny v dalších městech
- Frimlova 964/3, 360 17 Karlovy Vary – Stará Role
- Skupova 490/24, 301 00 Plzeň – Doudlevce
- Tyršova 884, 400 04 Trmice, Ústí nad Labem
- České mládeže 1079 Doubí, 460 06 Liberec
- Za Otýlií 2874/6, 370 01 České Budějovice
- S. K. Neumanna 2819, 530 02 Pardubice
- Pilňáčkova 413/9, 500 03 Hradec Králové
- Žižkova 98, 586 01 Jihlava
- Kafkova 471/31, 779 00 Olomouc
- Bidláky 20, 639 00 Brno – Štýřice
- Tyršovo nábřeží 5496, 760 01 Zlín
- Vítkovická 3, 702 00 Ostrava
Kariéra
- Aktuální pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Telefon: +420 800 050 290
- Email: zakaznik@JYSK.com
- Reklamace
- Vrácení zboží
- Blog
- Fakturační adresa: JYSK s.r.o., Novodvorská 1062/12, 142 00 Praha 4 – Lhotka
- Facebook: JYSK Česká republika
- Instagram: jyskcz
- LinkedIn: JYSK
- YouTube: JYSK Česká republika
Hodnocení
Zdroje: www.jysk.cz, www.emimino.cz, www.mapy.cz, www.firmy.cz
Ráda nakupuji bytové doplňky zde. :))
Já taky ráda navštěvuji kamennou prodejnu v Praze a pokaždé si něco vyberu do mého bytu.
Rozhodně nedoporučuji. Sedačku měli doručit v pátek mezi 10-13h. Volala jsem na RHENUS, ti mi v 11.20 sdělili, že řidič do půlhodinky přijede. Do ctvt hodiny přišel EMAIL!! O tom, že zboží nebylo kompletní a nedovezou ho. Email jsem opravdu nekontrolovala!! A čekala az do 13h. Další pokus o doručení měl být až po týdnu! Opět v pátek. Tentokrát 13-16hod. Nikdo nedorazil, nikdo se neozval, v Jysku ani Rhenusu po čtvrté hodině už nepracuje. Zboží bylo placeno předem včetně dopravy!
Peřiny, polštáře a povlaky, nakupuji pouze v obchodě Jysk, protože mají kvalitní věci za příznivé ceny.
Naprosto souhlasím s Vámi.
Doplnění k dodání: Dodejce celý den nedal vědět, v kolik hodin by se doručení mělo uskutečnit a zavolal deset minut před tím s tím, že laskavě doufá, že jsme doma. Úžasný přístup, jen co je pravda.
Objednávala jsem si nábytek a zaplatila jsem si vynášku na místo určení. Řidič společnosti RHENUS, se kterou JYSK spolupracuje, to ovšem odmítl s tím, že to nevynáší nikdy nikomu, protože co si lidi navymýšlí, to je neskutečné. Do dokumentu o doručení bylo zaznamenáno, že k vynášce nedošlo. Následně jsem dokument zaslala JYSKU, aby mi vrátili peníze. Informace přeposlali společnosti RHENUS a ta potvrdila reklamaci, a že mi peníze zašlou. Uběhly již dva měsíce a peníze stále na svém účtu nemám, komunikace i přes mou snahu je ze strany JYSKU i RHENUSU nulová. Objednat si ještě něco od JYSKU? Nebo od firmy, která má RHENUS nasmlouvaný? NIKDY.
Výrobek, co jsem koupila, je v pořádku. Ovšem byl zabalený v krabici s polystyrenem, z kterého padala malinká plastová vlákna a mám je po rozbalení úplně všude. Na zemi, na oblečení, nejde to dolů, protože se zapichují. Jedno se mi zapichlo do chodidla a pálilo, dokud jsem ho nevytahla. Pěkný hnus. Vynesla jsem to ven a než jsem to sbalila, tak se to pěkně rozprasilo v přírodě a do vzduchu. Úžasný.
Nevím, jak je možné, že v obchodě, jako je JYSK v Brně-Vinohrady nemá pokladna dostatek drobných. Platila jsem za nákup bankovkou 2000 Kč, neboť jsem jinou neměla a prodavačka řekla, že nemá na vrácení a tak jsem musela odejít bez zboží.
Taková prodejna by měla být na takovou eventualitu dostatečně připravená. Už se mi to dlouho nikde jinde nestalo.
Komunikace s obchodnikem bez problémů. Špatný výběr dopravce Rhenus, který poškozuje prodejce a kazí celkový dojem
Ráda navštěvuji kamennou prodejnu a jsem spokojená, ale nyní jsem objednávala pohovku a vzhledem k tomu, že nešlo objednat a vyzvednout na prodejně, byla jsem nucena použít e-shop ? Nejen, že na zboží čekáte neuvěřitelně dlouho, přestože bylo v době nákupu skladem, ale také si nelámou hlavu s tím vám 3 dny předem sdělit, že zboží v uvedený den nepřivezou, protože údajně není skladem. Poté následuje telefonát na zákaznickou linku (paní se snažila vyhovět, byla milá), kde mi sdělí, že vlastně nevědí, kdy zboží přijde, ale že den předem mi přijde sms. Ano, sms přišla v 21:36h, že druhý den mi pohovku přivezou a že není možné změnit doručení. Takže mám asi sedět na pohovce na chodníku než seženu někoho, kdo mi ji odnese do bytu. Ale vše dobře dopadlo. Nakonec mám pohovku přece jen doma, sice spodní strana látky, na které pohovka stojí je protržená, ale můj problém, měla jsem si zboží zkontrolovat při převzetí.
Opakovaně navštěvuji kamennou prodejnu, ale kvůli vládnímu opatření jsem nucená nakupovat online. Objednávka proběhla bez chybičky.