Jysk je dánský obchodní řetězec, který prodává nábytek, matrace a bytové doplňky. Z Dánska se velmi rychle rozšířil po celé Evropě a své příznivce si získal i v České republice. Nabízené zboží je za dostupnou cenu, a navíc v dobré kvalitě.
Leták obchodu si můžete prohlédnout v tištěné podobě, kterou rozesílá zákazníkům, nebo elektronicky na jysk.cz. Kromě eshopu je Jysk aktivní také na svém blogu a sociálních sítích, kde můžete načerpat inspiraci pro bydlení.
Představení e-shopu
Jysk byl poprvé otevřen roku 1979 v dánském Aarhusu panem Larsem Larsenem. Již v roce 1984 otevřel další obchod mimo Dánsko a v následujících letech přišla expanze napříč Evropou. Na Český trh Jysk vstoupil v roce 2003. V současné době ho najdete v 51 zemích v Evropě a Asii. Vlastní jeden z největších skladů v Severní Evropě.
Přehled sortimentu
Seženete zde kvalitní matrace a další vybavení do ložnice (šatní skříně), jako jsou postele, komody, povlečení, prostěradla, polštáře, nafukovací matrace a matrace , rolety, deky nebo sedací vaky. V Jysk seženete nábytek a doplňky do každé místnosti – koupelna, pracovna, obývací pokoj (sušáky na prádlo), jídelna nebo vybavení do zahrady např. (trampolíny, zahradní altány, zahradní židle).
Ať už hledáte masivní skříně, originální koberce, zrcadla, rolety, záclony, úložné prostory, vše najdete na jednom místě. Pokud se přihlásíte k newsletteru, máte možnost vyhrát dárkovou kartu v hodnotě 3 000 Kč.
Služby a ostatní
Výhodou nakupování v Jysku je především to, že má velkou síť vlastních prodejen. Najdete ho v Praze, Brně, Ostravě, Pardubicích, Olomouci, Plzni, Jihlavě, Kladně, Opavě a dalších. Zboží si tak můžete přijít prohlédnout a zkontrolovat, zda je vše v pořádku.
Platit může kartou online, hotově nebo kartou při převzetí nebo na dobírku. Ta je ale omezená – minimální cena je 50 Kč a maximální 120 000 Kč. Zboží můžete nakoupit i na splátky. Dopravu menších zásilek zajišťuje DPD. Pokud jde o zásilku do 20 kg, můžete si ji vyzvednout v ParelShopu. Velké zásilky nad 50 kg zajišťuje firma Rhenus.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód.
- Získejte dárkovou kartu v hodnotě 3 000 Kč při přihlášení do newsletteru.
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- RHENUS
- DPD
Platební možnosti
- Platební karta
- Dobírka
- PayU
- Na splátky
Prodejny
Jysk prodejny v Praze
- Štúrova 1308/6, 142 00 Praha 4
- Skandinávská 15a, 155 00 Praha 5 – Třebonice
- Českomoravská 10, 190 05 Praha 9
- Vyžlovská 1, 100 00 Praha 10
- Hornoměcholupská 764, 110 00 Praha 15
- Vídeňská 689, 252 42 Praha – Vestec
- U Makra 123, 251 70 Praha – Čestlice
- Brandlova 1640, 149 00 Praha – Chodov
Jysk prodejny v dalších městech
- Frimlova 964/3, 360 17 Karlovy Vary – Stará Role
- Skupova 490/24, 301 00 Plzeň – Doudlevce
- Tyršova 884, 400 04 Trmice, Ústí nad Labem
- České mládeže 1079 Doubí, 460 06 Liberec
- Za Otýlií 2874/6, 370 01 České Budějovice
- S. K. Neumanna 2819, 530 02 Pardubice
- Pilňáčkova 413/9, 500 03 Hradec Králové
- Žižkova 98, 586 01 Jihlava
- Kafkova 471/31, 779 00 Olomouc
- Bidláky 20, 639 00 Brno – Štýřice
- Tyršovo nábřeží 5496, 760 01 Zlín
- Vítkovická 3, 702 00 Ostrava
Kariéra
- Aktuální pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Telefon: +420 800 050 290
- Email: zakaznik@JYSK.com
- Reklamace
- Vrácení zboží
- Blog
- Fakturační adresa: JYSK s.r.o., Novodvorská 1062/12, 142 00 Praha 4 – Lhotka
- Facebook: JYSK Česká republika
- Instagram: jyskcz
- LinkedIn: JYSK
- YouTube: JYSK Česká republika
Hodnocení
Zdroje: www.jysk.cz, www.emimino.cz, www.mapy.cz, www.firmy.cz
V Jysku nakupuji již nějakých 7 let a nestalo se mi, že bych byla nespokojená.
To se ale změnilo když jsem si objednala zboží přes jejich eshop. Doma po otevření balíčku jsem zjistila že mi poslali ale úplně něco jiného, což je pro mě pochopitelné, občas se takové věci prostě stanou. Nicméně když jsem se snažila vyhledat na jejich stránkách jak řešit reklamaci v podstatě jediné na co vás dokáží je telefon, email a nebo chat zakaznické podpory na jejich stránkách.
Na telefonní číslo jsem volala a asi dvě minuty volila čísla podle toho co požaduji, jen abych se dozvěděla že linka je obsazena. Bohužel jsem se nikomu nedovolala a tak jsem napsala do chatu na jejich stránkách jaký mám problém. Paní v chatu byla velice milá a odepsala mi že v mém případě mohu zboží i v současné covidové situaci vzít a odnést ho na kteroukoliv prodejnu kde mi ho vymění, nebo reklamaci jinak vyřeší. Vzala jsem tedy zboží a dotáhla ho na prodejnu galerie nové butovice, kde jsem asi 5 minut čekala než se paní prodavačka uráčí přijít. Když jsem jí poté popsala svůj problém a poprosila ji jestli se mnou reklamaci vyřídí, tak mi řekla že prý je teď zavřeno a že se nic nereklamuje. Což mě dost překvapilo, načež jsem se tedy paní prodavačky dotázala jak mohu situaci tedy jinak řešit a že můžou mít zavřeno třeba ještě měsíc, takže to pro mě znamená, že si mám nechat zboží, které jsem si neobjednala a ještě k tomu je hluboko pod hodnotou mé objednávky??? Prodavačka mi opět odvětila že nic reklamovat nebude. Poprosila jsem ji tedy ať mi zavolá vedoucí, nebo někoho kdo mi řekne jak mohu situaci řešit. A ona mi na to řekla že vedoucí prý volat nebude a že neví jak mám situaci řešit. Podotýkám že za celou tuto konverzaci se na mě ani na zboží k reklamaci nepodívala a že jsem v životě nezažila arogantnější prodavačku.
Napsala jsem tedy na email zákaznické podpory jysku, kde mají odpovědět do 3-5 dní, je to už týden a nikdo se mi neozval.
Kdyby mě zboží stálo pár korun tak to asi neřeším, jysk jsem vždy vychvalovala, ale po téhle zkušenosti jsem opravdu zklamaná.
Paní (tuším Martina) na prodejně v Olomouci (centrum Haná) byla neskutečně arogantní a nepříjmená. Ještě nikdy jsem se nepotka s takto nepříjemným jednáním. Do obchodu jsem se během týdne jela 2x a podruhé její vystupování bylo ještě horší. Velice si příště rozmyslím, jestli sem ještě zajdu.
Vystavené zboží na prodejně vám neprodají!
S obsluhou je to bohužel horší, aneb když někoho jeho práce nebaví, neměl by obsluhovat lidi a vyhazovat je nepříjemným tónem z obchodu dvě minuty před zavírací dobou, když mají ještě zákazníka s plným košíkem na pokladně. My si chtěli jen vzít vybraný kus, zaplatit a odejít – to by zabralo ty dvě minuty – S tím, že druhá paní z obsluhy nám prvně řekla, že můžeme do obchodu ještě jít a druhá nás ve vteřině vyhodí – zkušenost Jysk Kolín
Tento obchod mám nejraději, mají širokou nabídku zboží a úzastné matrace.